"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 06, 2009

Tentera Apa Ini? - malaysiakini

Reactions: 
Tengok Demo dekat Masjid Ubaidillah???

Orang berkumpul di Masjid, buat bacaan Yassin, berzikir dan berdoa...

FRU???

Bertindak macam ejen Zionis...

Tembak bom asap macam Israel...

Ya-Allah... lindungilah mereka-mereka ini...

20 comments:

PAS BANGANG said...

ini le demokrasi versi pakatan..

kebodohan dan tidak terima kenyataan. Orang luar k.kangsar membahayakan penduduk tempatan k.kangsar.

Buat taik di K.K atas nama demokrasi..ptuihhhhh

Anonymous said...

dasar penjilat UMNO...

abe MIE 'TERJAH' said...

FOBIA NAJIB

Pakatan Rakyat huru-hara takut ada ahli lompat parti.

Ada ahli mereka buat tuduhan kononnya akan dibayar oleh BN untuk lompat atau ditawarkan jawatan.

Mereka lupa- dulu Anwar Ibrahim lakukan perkara yang sama...

Karajaan BN huru-hara bila ada yang hendak lompat parti sertai Pakatan

Anwar tawar jadi EXCO dan jawatan dalam kementerian jika ada ahli dari Sabah lompat parti.

UMNO Fobia Anwar kerana masalah lompat parti dan kini...

PAS, DAP dan PKR FOBIA NAJIB...

Kita tunggu Najib jadi PM selepas MAC nanti...bertambah lagi fobia Pakatan.

http://pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

bukan masjid Ubaidillah...

masjid Ubudiyyah laa bro

Anonymous said...

eh eh..si barua mie terjah ni, tiba2 muncul balik?! ingat dh mampus!!!mampusla ko dgn UMNO..

Anonymous said...

Lepas Mac nanti, bertambah fobia rasanya tidak.
Bertambah lingkup Malaysia rasanya mungkin.

Alah, kau orang pun tahu.
Saje je kononnya nak lebih2kah BN

Anonymous said...

UMNO dayus. Takut berhadapan dengan rakyat.
Jangan tunggu tiga tahun kita gulingkan sekarang.

Anonymous said...

Doaku agar anda semua sejahtera...ade akal berfikir...ketaatan ada batasnya...jgn taat membabi buta akibatnya perangai anda tidak ubah seperti binatag yg sy sebutkan td...Allah Maha Adil dan sukakan hambanya yg adil...jika sesorg ketua itu adil, keputusannya tidaklah secara tergesa2...Pemerintah yg adil akan mengikut garis panduan yg telah ditetapkan...Keputusannya akan menunjukkan adakah dia adalah seorg bijaksana atau tidak...

AJ blogspot said...

Perak dirampas dengan air mata tear gas dan darah luka sana sini...Apa dah jadi dengan Melayu ni?????

Anonymous said...

SIAPAKAH BAPAK PEMBANGUNAN RASUAH YANG BAKAL DITABALKAN MENJADI PERDANA MENTERI?
(pembayangnya: orang takut bini, pernah 'suka-suka' dgn ziana zain, pernah guna C4, dan lain-lain). SIAPA?

Anonymous said...

PM 1: Bapa Kemerdekaan
PM 2: Bapa Pembangunan
PM 3: Bapa Perpaduan
PM 4: Bapa Pembangunan Moden
PM 5: Bapa Perpecahan
PM 6: Bapa Pembangunan Rasuah

Anonymous said...

kenapa orang PAS yang kononnya pejuang Islam bela sangat anwar ibrahim tu???? satu dunia kena tipu kononnya dia nak ambik alih kerajaan pada 16 september dengan cara lompat parti sampai ke taiwan cari ahli parlimen BN. tapi PAS masih setia dengan anwar, masih sayangkan anwar. anwar ibrahim tak angkat sumpah pun pasal isu liwat. pada aku saiful dah lepas sebab dia dah bersumpah dan kita serahkan pada Allah SWT tapi anwar kenapa tak sumpah??? kononnya ulamak luar negara tak bagi. kenapa PAS masih setia dengan anwar?? kenapa??? aku rasa perak jatuh kat umno sebab Allah SWT telah tunaikan permintaan rakyat perak yang telah dizalimi oleh pakatan rakyat terutamanya DAP.

paloi bin mulau said...

cik anon yg cantik,

hehehehe bukan sokong babi buta kat nuar tu tapi kalau yong dapat tunjuk bobtot mike yg nuar taji tu teman percaya le muahahaha

Anonymous said...

Kita asyik kate BN rasuah dan macam2 lagi...tapi bila PR nak tunjuk dan laporkan semua tu...jgn sampai org tak percaya...susah PR

Anonymous said...

UMNO terus celaka... menipu rakyat Malaysia..

Anonymous said...

Kalu PAS kuat , letakkan semua wakilnya dlm DUN/Parlimen jangan campor dengan PKR/DAP insyaalah orang melayu/islam akan sokong dlm PU yg seterusnya , jangan celakakan parti melayu yg banyak jasa pada orang melayu.

Pewaris Melayu said...

daulat tuanku! Daulat Tuanku!

kita musnahkan Yahudi Melayu (melayu PR) di Malaysia!


PR kalah! Keciwa! hanya tahu MENYALAK dalam internet dan buat demo sahaja! No standart dalam Pr dan penjilat2 Pr semua.

kasihan dia..
kesian nizar.. hahahaa

Anonymous said...

Jgn salahkan penduduk negeri lain yg buat taik kat kk,org negeri lain tak bodo mcm negeri demo...melayu sama melayu gaduh bangsa lain tgk dan gelak saja

Anonymous said...

dulu kejar MP BN sampai ke taiwan.. la ni yg melompat, xyah ke taiwan nak cari2 ADUN ke MP ke... duk perak je... mende la... jangka yang ni tukar kerajaan, yang lain plak jd kerajaan... hahahah... mimpi jd kenyataan....

havoc said...

RM50juta...broo...bapak UMNO pun nak lompat dlm AmeNO...

UMNO berjuang utk DUITTTT.....
melayu kena tuanggggg...hahahaha