"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, March 14, 2009

Ismail Safian calon BN Bukit Gantang

Bekas Ketua Umno Bahagian Bukit Gantang, Ismail Safian diumumkan sebagai calon kawasan Parlimen tersebut.

5 comments:

Anonymous said...

sapa tuuuuu..........

Anonymous said...

teman kenai dia...dia bekas SU majlis perbandarn manjung...zaman dia kat MPM ada BPR serbu MPM.em...mesti banyak cerita pasal dia. hang pa tanya dengan orang MPM.

Anonymous said...

biasa leeeeeee bn mesti cr orng yg blh hdp dgn rasuaah...depa dh x ada calon lain dah..orng...yg skt depa nk kan jd calon...kesian2.MATI BN....

Anonymous said...

umno dan rasuah mana boleh dipisahkan..TP lepas boleh siasat Ismail ni seperti yg diberitahu oleh sumbu tu..

Anonymous said...

Najib Razak berkata, UMNO sudah tidak menggunakan lagi kempen pembangunan/komisyen segera dalam pilihanraya kecil Bukit Gantang.

Mereka akan menggunakan konsep perubahan segera sekiranya pengundi di Bukit Gantang memberikan kemenangan kepada Barisan Nasional.

Walau apa pun konsep yang mahu digunakan oleh UMNO-BN, Pakatan Rakyat mesti gempur keatas segala kelemahan yang mereka miliki.

Kononnya Pakatan Rakyat terpaksa menunggu keputusan mahkamah untuk menentukan kesahihan jawatan Menteri Besar Perak, sedangkan UMNO-BN sudah meraikan jawatan itu kerana Sultan Perak sudah merestuinya.

Pakatan Rakyat mesti lawan hujah itu agar UMNO-BN tidak ada peluang memperbodohkan rakyat negeri Perak.
Dan jangan biarkan Najib Razak bercakap sesuka hatinya tentang negeri Perak kerana dia adalah punca negeri Perak mempunyai dua Menteri Besar !