"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, March 30, 2009

Jom Meronda Ke Markas UMNO/BN - malaysiakini

Aku nak keluar pi meronda dekat markas-markas UMNO/BN... tau nak buat apa?

Aku nak pi snap gambar-gambar dekat markas-markas UMNO/BN pasai geng call bagitau tempat-tempat tu lengang-selengang-lengangnya. geng tanya aku, betoi ka UMNO/BN tak bertanding?

Jadi... untuk geng-geng UMNO/BN yang dok baca post ni, tolong bagitau geng-geng hangpa, Topeng Perak Unmasked on the way meronda dengan kamera. penuhkan cepat-cepat markas hangpa kalau tak nak malu...!!!

Kalau aku tengpok lengang, siap la hangpa... satu Malaysia aku kasi tengok..!

Nak bertanding ka tak mau woi..?

9 comments:

Anonymous said...

cetek btol otak kau.....

PeRak Ku said...

haha...umno takot kot nk lawan bukit gantang...aku tgk depa duk p target bukit selambau jeee...ada apa2 kot kat sana,,,projek baru kot??huhuh


Umno dulu kini dan selamanya DUIT!!!

tuan-komrad said...

nasi bungkus banyak tak????set karaoke ada tak????kalo takde..tak mau aku pegi markas bn....

Anonymous said...

cepat skit bro TP ak nak tengok gak markas yg lengang tu..... betui ka

Anonymous said...

Salam,

Aku baru dapat info yang sebuah SYARIKAT TELEKOMUNIKASI telah buat 1 laporan Polis mengenai Sebuah Temporary Site mereka yang diletakkan di dalam kawasan Kem Sementara Polis di Air Kuning telah terbakar.

Yang heran nyer sapa yg berani pi masuk kawasan Polis tu kecuali Polis sendiri... hehehehe..

Aku rasa Aduan Polis tu untuk Polis laa.. hahahaha.. Pasal ada 1 site lagi yg diletakkan di kawasan berhampiran juga tapi dalam kawasan tentera.. elok jer takder masalah pun.

Polis pun takle percaya.. camana kita nak percaya depa jaga keluarga kita, harta kita, negara kita... hancurr!!!..

Anonymous said...

Mesti la lengang.. bebudak PLKN dah balik kem.. depa mungkin terpaksa bawak bebudak tadika KEMAS pulak nak penuhkan Markas depa.. tak pun depa jemput orang2 atasan dari zoo Taiping.. (beruk ler tuh)

Anonymous said...

ala....tu baru terbakar,...yang fru sesuka hari curi air kat pili bomba tu apa hal...ingat air skang free ke?

Anonymous said...

tak sah nak harap sangat kat polis jaga kita, silapx kita yang jaga polis, kalau depa jaga kita takkan hari hari ada kes pecah rumah kes rompak kes bunuh, yang penting sekarang ni polis sibuk jaga orang orang umno ajer, rakyat pi mampos le dan pandai pandai ler jaga diri

pengliporlari said...

memang betoi..cuba pi ronda taman kaya,bilik gerakan betentangan dengan market ikan tu hanya oenuh dgan bendera je..bendera pun ada yg tumbang/patah ditiup angin sepoi2,berbanding bilik gerakan pas yg berdekatan yg pnuh sesak dgn petugas,siap skrin beso tayang ceramah!ini penanda aras FULLMOON di P059..takbir!!!