"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, March 30, 2009

Photo Penamaan Calon 10hrs - 11hrs - malaysiakini

Reactions: 
10:05am - Sessi bergambar oleh Pemuda PAS. tak tau depa ni dari mana. ada yang cakap Kelantan, ada yang cakap Key El, ada yang cakap Perak... senang kira - Pemuda PAS Malaysia. ngam..?

10:11am - Entah dari mana datang, tiba-tiba Kapal Selam Scorpene boleh timbul atas darat di Dataran Perbandaran Taiping. tapi yang ni lain macam sikit pasai dia ada gambaq mendiang wanita Mongolia dekat kapal selam tu. lain macam betul.

Mungkin bakal Pi Em kita tau macam mana kapal selam ni boleh timbul dekat Dataran Perbandaran Taiping.

Aku intai-intai jugak kot-kot Bala, Razak Baginda, Jamal, Osman, Hee dan Saiful pun nak timbul jugak dekat sini, tapi tak dak atau mungkin aku tak perasan.

Bik Mama dan isteri Rosmah pun tak timbul dekat sini.

10:29am - Ni kalau tak silap aku geng Mahasiswi... kalau tak silap aku la... kalau silap, hangpa bagitau la kasik betul...

10:33am - Pertandingan kibar bendera parti berlangsung antara penyokong Pakatan Rakyat dengan penyokong AMNO/Bi End... pusingan pertama AMNO/Bi End kalah teruk... kalau kain panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga..!

10:50am - Aku ingat penyokong AMNO/Bi End bergaduh sama depa, rupanya depa pi serang kenderaan pimpinan Pakatan Rakyat yang lalu dekat kawasan depa berhimpun. bingai sungguh...

Ni nak bagitau Tungaklangit ngan Zali... contoh dekat atas tu dah terang dan nyata menunjukkan parti mana yang menganjurkan keganasan. geng hangpa bilaa pimpinan kami lalu dekat geng hangpa, kome baling dengan batu, botol minuman, kayu dan macam-macam lagi.

Belah kami pulak, bila penyokong AMNO/Bi End lalu tempat kami, kami bagi 10 orang petugas Kawalan Keselamatan eskot hangpa biaq hangpa dapat jalan dengan selamat sampai ke kereta hangpa..! (nanti Dugong Darat upload rakaman sepasang suami-isteri yang lalu dekat kawasan kami tu).

Dah la Zali ngan Tungaklangit dan jugak geng-geng BPN... hangpa semua yang kurang ajar, tapi hang dok melebong fitnah Pakatan Rakyat ganas. aku malas nak nasihat orang yang buta hati.

Hangpa dok habaq kami gunakan agama untuk kepentingan politik tapi hangpa pulak kerana politik, agama hangpa anggap tak penting.

Mana lagi bahaya..?

7 comments:

bodik said...

puak umno ni memang bangang, x sedar diri. x tahu bersyukur atas nikmat yg Allah beri kat puak2 ni. puak2 ni hanya tahu uat benda haram lps tu menafikan, sebar fitnah dan x pernah bg pr masuk tv perjelaskan isu semasa. d sini nampak sgt harta rakyat d pergunakan olh umno bingai.

Anonymous said...

insurans motosikal sudah naik hampir 100% utk 3rd party. aku baru renew arini. apa sudah jadi ngan BN. kenapa mencekik rakyat? sedangkan skrg kemelesetan ekonomi. aku harap kerajaan yang zalim dan menindas ini terus tersungkur. amin....

Anonymous said...

Semoga Kemenangan Berpihak Kepada Rakyat Utk Ketiga2 Pilihanraya ni.... AMin

BeliaBenciUmno said...

Maaf bercakap lah yer

Pada aku , orang yang dok sokong UMNO zaman skang ni sama ada golongan orang yang gila duit, takda otak, bingai ...

sudah2 laa dgn isu bela melayu tu ... UMNO skang ni takde bela melayu sgt pun ... jgn jadi bodoh

bunga mawar said...

JILSAH BERSAMA MUFTI MESIR
[Edit]



JILSAH BERSAMA MUFTI MESIR

SOHIBUS SAMAHAH ALLAMAH PROF DR ALI JUMA'AH





pada:



JUMAAT , 10 APRIL 2009



14 RABIUL AKHIR 1430





aturcara:



7.25 : - AZAN & SOLAT MAGHRIB



- BACAAN RATIB AL-HADDAD



8.30 : - AZAN & SOLAT ISYAK



- CERAMAH SS MUFTI MESIR



- BERSURAI





di MASJID AL-FALAH USJ 9.





SEMUA MUSLIMIN & MUSLIMAT DIJEMPUT HADIR

http://pondokhabib.wordpress.com

chot said...

zali dan tunggaklangit

kalau nak sokong umno pon biarlah cerdik skets..

toksah ler dok jadi bodoh piang

kata berani berubah...cuba berubah skets pendekatan komen2 anda

ni cam budak tolol jeks

cuba citer benda yang nyata..kalau benda yang tader di adakan...ini adalah provokasi tahap cipan


hehee...

takan sampai tua ko nak main kuda longkang?

ada berani?setiakawan?berani berubah?

muahahahaha

bodik said...

umno ni aku blh letakkan sbg parti yg nak melingkupkan islam. sepatutnya muliakan dan angkat martabat islam dahulu...barulah terangkatnya bangsa melayu. aku pelik puak2 umno ni...mmg bangang sungguh....islam di tolak bulat2 tp nak kata bela melayu pun aku x nampak...byk lg melayu yg merempat dan byk lg melayu yg x solat...mcm mana ni pemimpin2 umno. islam x suruh org perempuan tunjukkan aurat...slh 1 nya rambut...mcm mana bini2 pemimpin umno dan bini2 org2 umno...jwblah tungaklangit!!!