"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, March 25, 2009

Kemaskini Dari Stadium Mini Pasir Mas - malaysiakini

Reactions: 
Ceramah dah bermula lebih kurang setengah jam. Pengunjung lebih dari seribu orang. Orang ramai masih berpusu-pusu memenuhi padang stadium.

Suasana tenang. Polis cukup bekerjasama. Tiada team topi merah. Tiada team terak merah.

MSK sibuk merakam video. Aku jem. Setting camera lari jauh sampai ke Judah. Mungkin Dugong dah suntik botox dalam setting.

Harap kamera sya ok.

Brahim Ali apa khabar? Dengar kata nak bersilat dalam dewan lawan UMNO... ini orang betul-betul menate bokbong.

Sedare Amran Pembantu Khas Dato' Seri Ir Nizar sedang berucap menerangkan apa yang berlaku di Perak.

Rupanya ramai yang dah lebih dari faham... Rakyat Kelantan memang cerdik... Yang tak cerdik ialah orang UMNO.

Macam mana nak cerdik kalau asyik cium keris?

4 comments:

Tungaklangit said...

salam

yaleh kamu saja yang cerdik.. semua org lain bodoh

inilah sikap orang islam ala pas/pkr

hanya mengutuk dan fitnah org lain aje

bertaubatlah kamu semua

Anonymous said...

Bagitau sikit sikap orang islam ala UMNO/BN??

Rasuah??

tu mmg pasti..

lagi??

bertaubatlah kamu semua

bodik said...

umno mmg kaki rasuah, kaki penipu, kaki rampas kuasa dan kaki hina islam...mcm2 kaki lah. puak2 UMNO ni jahil, x kenal islam...hukum dr Allah pun nak di hinanya. Ya Allah...hancurkanlah pemimpin2 dan puak2 umno yg munafik...amin.

Anonymous said...

kalau tak kaki rasuah
takan mat isa kena dulu
pas tu this year mat ali ngan mat norza pulak
mat khairi terlepas...
semua rasuah tu...
ada tak dengar dlm perhimpunan pas/pkr/mca/gerakan/etc calon x leh tanding sebab politik wang...
chis bahasa indah untuk rasuah politik wang...
ni firdaus dah kena cekup pasal rasuah....senang aje nak lepas keluar pkr jadi bebas n sokong bn...sah lepas kes rasuah macam 2 ekor org pukida eh pekida kat perak tu..
tengok la...apa komen mat pungkok langit..eh mat tungak langit
lama ke dia bole tungkak langit tu...kan runtuh nanti