"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, March 25, 2009

Lintas Langsung Dari Stadium Mini Pasir Mas - malaysiakini

Reactions: 
Aku dengan yeol baru sampai Stadium Mini Pasir Mas.

Jalanraya makin sesak, pengunjung semakin ramai berasak-asak memenuhi ruang dalam stadium.

Bacaan Al-Qur'an sedang berkumandang dari dalam stadium dan memenuhi ruang halwa telinga cucu-cicit Adam dan Hawa.

Jemputan baru masuk melalui pintu utama.

8 comments:

soklan said...

teruskan updated bro. TAKBIR!!

pengliporlari said...

takde live ke bro

Malaysian said...

Tahu Tentang Keputusan Terbaru Pilihan UMNO Di...
Know the latest UMNO election result @ ...

Go!Malaysian...
http://gomalaysian.blogspot.com/

zali said...

perhimpunan umno ada la live...

setakat ceramah agama yang umpat
sini umpat sana hamun sini hamun
sana kemudian di sulam
dengan...takbirr!

lebih baik kalau awak orang menyulam
isteri masing-masing kat
rumah...shahdu!

Anonymous said...

zali,
umno pun umpat kat pwtc. lu apa cer?
politik biasak la ..
cuma umno tak berani nak lawan padang rata.

Anonymous said...

ala..zali tu time ni la baru nk berbunyi..udah la..pegi la ko tengok live PAU kat pwtc tuh..klu kat sini pun,bukannya ko suka pun...

bodik said...

woi zali, ceramah agama berdasarkan al quran dan hadis nabi, semua ceramah menggunakan dalil2 quran tp puak2 UMNO termasuk ko mengumpat dan x ada fakta. ckp ikut suka aje.

Tungaklangit said...

salam

woi bodik

kau ni begap sangatlah.. memanglah guna ayat suci al quran tapi tafsirannya pakai otak kepala lutut tok guru kau org...

tafsir ikut sedap aje.. kau pun percaya kalau dia kata org UMNO kafir.. percaya ke? kalau percaya .. maka termasuklah kau dalam hadith Rasullullah yang melarang org mengkafirkan sesama Islam krn bimbang kalau org yg dikafirkan itu tak kafir maka kamu yang kafir..

lain kali insaf

salam bodik