"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, May 08, 2009

Anugerah Tertinggi Pelacuran - malaysiakini

Reactions: 
Dengan ini aku anugerahkan Anugerah Tertinggi Pelacuran kepada Hee.

Setuju..?

Sila komen...

35 comments:

Abu Muhammad Haikal said...

stelah lihat berita sebentar tadi.

Saya setuju dengan anda.

Baginda Reformasi said...

salam PR...
susah nak cerita... tapi takat bagi kat HEE je... mane cukup... anugerah PELACURAN abgi kat HEE... anugerah BALACI terbaik bulan nih... bagi kat PULIS.... anugerah kalungan bunga tahi babi bagi kat ZAMBRI

sapien said...

Setuju sangat. Nak tambah lagi anugerah kaldai/baghal bagi kat bentara. Berapa dia dapat tak tau la. Patut pi jumpa dia ludah tang muka. Ptuih. Celaka punya manusia.

kakicilok said...

tak kan setakat pelacuran kot...dia ni kemungkinan besar boleh mempergaruhi yg lain...muka dia mcm tokoh kaum ibu...so aku tambah...bagi aje anugerah khas menjaga jalang jalang jalanan...so kita anugerah dia...tokoh ibu ayam jelapang....kah kah kah....!!!!

ANUAR said...

BERITA DARI NYTIMES...
http://www.nytimes.com/2009/05/08/world/asia/08malaysia.html?_r=1&ref=world

Anonymous said...

aku setuju Zorro unmasked pny tajuk!!!
hee tu ketua pelacur seluruh malaysia!!!bapak ayam dia bagi kat bos dia yg hitam!!apa nama tu?haa zambly mamak versi hitam!!ini semua angkara si celaka zambly kadiaq!!aku dah cukup sabar dgn bn,tapi kali ni aku rasa tahap kesabaran penyokong pakatan rakyat dh smp ke kemuncak!!!kalau penyokong bn kata kitorg ni semua mulut x bagus,lantaklah!!dah lama kami bersabar!!!apa yg terjadi di perak adalah angkara si mamak pukimak versi hitam!!!sial punya hitam!!aku tiap2 kali sbyg doa biar mamat hitam tu mampus cepat!!!!amin....

menantu org umno perak

Mr Sanuh said...

Habuan RM25 juta dari Vincent Tan, si tokey judi tu dah buat dia rela jadi pelacur!

Anonymous said...

bro

sori hee itu harga jalanan rm30 lorong haji taib punya harga

raj

Anonymous said...

OKU yang tak sedar diri...! Tunggulah pilihanraya akan datang..sampahlah tempat hee.

alexander said...

Hee ni bukan saja jalang tapi OKU gengster...
sempat dia sembur pemedih mata kat YB Aulong tu...
tak tau la kalau dia berani balik Jelapang lagi

Anonymous said...

itu bkn oku lagi kawan2!!!
itu pukimak pny cacat laaa!!!tempat dia bkn kat tong sampah,tmpat dia kat chow kit!!aku nak pi jual dia kat sana esok!!ramai mat2 negro nak tu!!!bila kena ngan mat2 negro aku rasa terus jalan elok betina sundal tu!!x cacat terus aku rasa!!!hahahahahaha

menantu org umno perak

Anonymous said...

inilah manusia cacat pertama didunia yang wajib dihina, dikutuk dan dirogol oleh mat rempit..... dasar cacat kaki lebih cacat dari kaki itik yang terkena selsema babi. tokoh cacat yg paling jahat zaman sekarang. tua capik tak sedar diri... next election confirm babi negara tak pilih dia dah. lepas tu mesti dia buka kandang babi... kawan ngan babi. dah tadak kawan capik nak kawan ngan dia...

Anonymous said...

betul,betul,betul,betul!!!!
hahahahahahahahahahahaha.ini betina kalau aku dapat,aku ikat kat pokok,cukur dia pny kening kasi licin,pastu siat ngan pisau cukur kat tubuh dia,pastu kasi jirus sama air garam.pastu baru kita lepas sarang kerengge kat badan dia!!!biar mampus cepat betina mcm ni!!!cacat xsedar diri!!aku tgk dlm berita tv3 suku td dia sembur pemedih mata kat adun aulong tu!!bongok gak tv3 suku ni tnjk mcm tu!!!skrg rkyt lagi laa nmpk kebodohan sicacat mcm tu!!!aku doa mntk ngan allah biar allah turunkan bala biar dia xblh jalan terus,opps,lupa biar si mangkuk versi hitam tu pun mampus cepat2!!!!!

menantu org umno perak

Anonymous said...

haiya...jelapang mali tatak munyi, pasat tatak munyi, lubang sulah busat woo..

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Tuan punya blogger dan komentar diatas u all ni ok ke! Atau tak pandai nak value kan YB Hee untuk digelar pelacur terhormat . Buat la survey dulu kat kaki kaki pelacur , nak ke kaki kaki pelacur orang macam YB Hee

Yong said...

Tak setuju pelacur terhormat. Anugerah Pelacur Terhina lebih sesuai,sehina DUN yang dilacur oleh bapak ayam dan ibu ayamnya.

citra_trindah said...

tak setuju bagi 'anugerah pelacur terhina'. Bagi je 'anugerah jalang paling rabak'. towkey dia pulak kita nak bagi apa ek? tak tercapai akal gua nak cari gelaran yang paling hina kat depa ni.

Anonymous said...

KHAAKKK PTUIHHH!!! SIAL PUNYA BETINA!!!

Baginda Reformasi said...

banyak anugerah HEE dapat,... yang best tu sempena hari ibu nih korang bagi HEE skali anugerah IBU membela JALANG-JALANGAN KUTTY
(sidang dun 7/5/09) untuk mengetahui laporan media dari dunia ... hehe

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/05/berita-dr-saentero-dunia-apabila-lanun.html

dino_yp@yahoo.com said...

Perisik Rakyat yang patut di gelar pelacur kerna menuduh org lain pelacur. Takbir!

Anonymous said...

hee memamg pelacur jalanan yang cuma berharga sekupang aje bro.......

pengliporlari said...

AYAM oku...`not for sale`...`FOC` je...non stop sampai tekeluaq serbuk cili

Budak Hingusan said...

Tak baik la.. Dia anjing je

luna said...

ntah2 apa bahasa melayu Hee tu. mcm nyonya tua baru masuk malaya.

mdiq said...

ceh tak selera aih......muka cam tu xde sape nak, kalau si jamal ngan osman pakai sari dari belakang mungkin mat-mat bangla selera kot...

cilipadi said...

Hee ckp dia ambil alih mempengerusikan Sidang Dewan apabila Speaker gagal mengawal keadaan. Dia mengukuhkan tindakan dengan menyebut akta. Persoalannya, adakah dia berjaya mengawal Sidang Dewan dengan mengambilalih jawatan secara rampasan kuasa. Alasan yang diberi hanya sesuai untuk dibakulsampahkan. Masyarakat Jelapang mesti keluar protes tindakan bangang Hee!

Anonymous said...

dia layak dapat pingat PPT di Perak.

PPT orang lain - Pingat Pekerti Terpuji.

PPT Hee - Pelacur Politik Termurah

pakyop said...

PRU akan datang harap dipilih Calon2 yang benar2 ikhlas dan tahan lasakk...

buat Hee..u pk u boleh aman ka..PRU 13 tggu la lu pye nasibb..Babi pun tak suka sama u...

Anonymous said...

woi cacat!!pasal ko n zambly hitam laa perak jd kucar kacir!!aku klu blh di beri tugas jalan undang2 islam sekjap aku nak sula punggong dia ni dgn besi panas jap!!!pastu kasi mandi air garam,pastu baru pegi htr kat zambly versi hitam utk sondol dia punya adik botak!!!hangin betul aku!!!pukimak pny cacat!!!mampus lagi cepat!!xnyusah rkyt perak!!!aku hrp sgt2 biar org alim ulamak tlng buat sbyg hajat kasi mampus smu pukimak2 kat perak ni!!!!

menantu org umno perak

nor suzana said...

hina sungguhlah umno...berebut harta dunia,kuasa dunia hina sungguh rakus si baghal najib dan kuncu2nya

minda tenang said...

Itulah.....
Bila Najib melahirkan yang haram....
Maka banyaklah yang haram jadah.....
Bila yang Haram pula melahirkan yang Haram.....
Maka jadilah berganda-ganda haram jadahnya....
Adakah yang Haram boleh melahirkan yang halal.....
Adakah pezina boleh melahirkan yang halal....
Adakah pelacur boleh melahirkan anak yang halal....

Yang Haram tetap haram walau dikahwin, dikacuk, digubah dan sebagainya tetap haram.....
Maka terbuktilah:
Kerajaan BN Perak Haram.....
MB Perak BN Haram......
EXCO Perak BN Haram......
Maka pada 7 Mei 2009 terbukti pula....
Timb. Speaker Perak (YB-Yang Barua Hee) juga haram.....
Speaker Perak BN (Ganesan telah ditolak rakyat pada PU 12, kalah) adalah Haram.....

Maka jangan sampai tahap Haram itu merebak seperti wabak H1N1 sudah.....
Untuk mengelakkan Wabah Haram ini terus merebak eloklah diBUBARkan DUN PERAK.....

Anonymous said...

muahahaha... setuju sangat...

Anonymous said...

minda tenang aku sokong sangat bubar kan jer DUN. abih citer kembalikan pada yang hak. Hak yang sebenar jawatan MB adalah utk Ngeh bukannya hak MB Haram atau MB Ehsan Sultan ye tak? Mmg la bukan Islam x leh jd MB tapi tu undang2 manusia jer. Hukum ALLAH perlu ditegakkan. Apa guna perjuang ISLAM tp hak Ngeh di ketepikan. HAK TETAP HAK. MAJORITI TETAP MAJORITI. Guan Eng elok jer kat Penang tu. Ni la baru betul perjuang ISlam bukannya bila kena kat UMNO kecoh satu malaysia tp bila kena kat PR wat bodoh jer. Maaf agak kasar tp hakikatnya PAS x de apa kuasa diPerak just tumpang jer tapi berbaring mcm Perak ni PAS yg punya.... TAKBIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Sedeey said...

Salam...

jgnlah sampai mcm tu sekali dimakinya makhluk makhluk perosak ni....adat mesti dijaga, sebagaimana ajaran Rasulullah hendaklah bermanis muka dgn musuh moga moga musuh itu akan terkesan dengan kebaikan kita, isnyaAllah

kalau tak berubah juga, ingatlah bahawa hukuman Allah di akhirat adalah pasti untuk semua manusia, disini mereka boleh ketawa dan gembira tetapi di sana belum hanya Allah yang tahu....

hidup di dunia tak lama dak tak kekalpun....akhirat jua yg kekal abadi

utohpas said...

berani dia tunjuk muka kat DUN Perak ye, barua bedua tu pn dtg gak. Ada backup besar kut, celaka punya hee hee heee