"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, July 20, 2009

Teoh: Slideshow Sekitar Perhimpunan Rakyat MPSJ

Reactions: 

6 comments:

Atap Rumbia said...

Budak UITM yang meninggal jatuh semasa nak ambil kunci rumah tak ada pun geng2 PR ni sibuk nak buat tahlil atau kenduri arwah. Ni Cina mampus siap buat nyalaan lilin dan perhimpunan haram lagi....apa cerita ni?

Anonymous said...

uitm ke UTM?

Tulang Besi said...

Woii bahlul, budak tu kemalangan terjatuh sebab kemalangan.

Nak buat apa buat majlis mcm ni?

Apala kau ni atap rumbia. Otak kau dah jadi otak udang

Anonymous said...

dah la atap rumbia
otak pula otak udang
tu bila hujan bocor......
bila asyik bocor tu la jadinya
melalut.......tak tentu pasal.
kat Manek Urai
pun dah tak pakai atap rumbia

Anonymous said...

satu malaysia dah tahu amno ngok.

Anonymous said...

Tidak.. tidak.. tidak... kongsi gelapku tidak bersalahdala ini celita. Yang bersalah Teoh Beng Hock. Apa pasat dia pi lapor kat SPRM. Susah la wa mau cali makan... Hua.. Hua.. Hua..