"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, July 20, 2009

Kelab GAY Di Jalan Yap Kwan Seng..?

Reactions: 
Alihbahasa.......
1Malaysia...!!!

5 comments:

SayYes2PAS said...

ini kelab Anwar punya..sondol buntut.Apasal baru setahun kerana lepas PR memerintah itu KL maaa...itu Tian Chua juga ada share maaa sama itu Teresa Kok.Itu Ronnie Liu jgn tanya lah pasal dia memang bapak gangster dan tokey rumah urut!!!

paling ramai dalam adalah org2 PKR..tak caya? check kat balai!

Anonymous said...

Saudara kat atas tu..sokong,sokong, setuju 100%.

Man Pit said...

Hahahaaa..saya pun setujuuuuuuuuuuu......tak ada pun org PKR nak jawab hal ni? Takut ker? kebenaran terbuktikan!

ABU TALIB BIN ISMAIL said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

eh kalau kelab gay ni bukan ke kelab sepol bukhari...dapat biasiswa Nasional lagi sebab jadik ahli kelab gay ni.... tapi pakar dari HKL dah kantoikan sepol bukari....