"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 29, 2009

Demo Kepala Lembu: KP UMNO Selayang Terlibat..!

Reactions: 
Dekat sebelah ni ialah gambar Ketua Pemuda UMNO Selayang... dia ni salah seorang yang terlibat dalam perhimpunan kepala lembu di Shah Alam...

Ketua Pemuda UMNO Selayang..? dok sebok hal dekat Shah Alam apahal..?

Tengok dalam rakaman video dekat bawah... mamat ni yang pakai baju kaler merah kusam sebelah kiri... (diakhir rakaman)...

37 comments:

Anonymous said...

Aku dah kata dah, ini semua kerja mesti libat talibarut umno. Pasal kerja-kerja bodoh tak bertamaddun macam ini ada hanya kat pengikut dan ahli umno.

Ahli umno semua pengikutnya low IQ dan mentaliti, umpama katak bawah tempurung, tak boleh fikir.

Dia oarng fikir menggunakan kepala lembu dia orang, sebab tu jadi macam tu.

Betullah melayu spesis umno ni lemah, tak boleh fikir secara rasional, mentaliti subsidi, memerlukan tongkat, minta di suap ke dalam mulut dan cakapkan apa saja. Yang lemah itu semuanya datang dari umno. Spesis dari bangsa yang lemah.

MeriamBuluh said...

Aku tunggu nak tengok apa kata PM 1Malaysia...
Adakah ISA dikenakan kepada Pemuda2 UMNO nie kerana menghina Agama HINDU dan perhimpunan perkauman 'RACIST'
Pencacai2 UMNO inilah masanya kau orang menilai tahap mana kejujuran pemimpin ko...
Kalau kat Selangot aritu Teresa KOK telah di ISA kerana kononnya telah menghina Islam dalam menegur laungan Azan...
Kini sudah terang lagi bersuluh..
membawa Kepala lembu itu bertujuan menjatuhkan maruah penganut HINDU....

UMNOmunafik@anti-islam said...

HEK ELEH..NAK CABAR KHALID SAMAD KONON..MUKA2 NI NAK BELA ISLAM??ISLAM X SURUH HINA AGAMA LAIN..KARUTT!!MUSUH ISLAM YANG NYATA ADALAH UMNO!!

Anonymous said...

kenapa korang melayu paling bodoh...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

akuBORINGnganUMNO said...

HEK ELEH..BELA ISLAM KONON..BUAT MASJID BYK2 PUN BKAN PUAK2 UMNO NIH SBYG PUN..UMNO PARTI KAPIAQ!!RACIST X ABIH2!!

zali said...

secara peribadi saya menentang
perarakan kepala lembu ni tapi
dalam soal ni kerajaan negeri
patut kena sensitif pada kemahuan
penduduk melayu islam yang
MAJORITI di kawasan tu.

nampak sangat melayu islam dah
jadi anak tiri di selangor.

jika melayu islam bawak kepala
lembu berarak maka saya dan
seluruh rakyat satu malaysia
meletakkan kesalahan total pada
kerajaan negeri.

kerajaan negeri gagal
menyelesaikan masalah ini
sehingga menimbulkan sedikit
pergeseran dan menimbulkan rasa
tidakpuas hati.

Anonymous said...

PKR!!!!!!!!!!!!!!!!
TAKEBEER!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

bagus !!!jangan ingat melayu ni boleh di kotak katik kan.....

Anonymous said...

zali said...

Saya tinggal diShah Alam,

Siapa yg melagakan melayu diselangor kalau tidak amno ..

fikir2lah

kemboja said...

Minta Jabatan Agama Islam ambil tindakan kerana puak2 UMNO telah mempermainkan perkataan "TAKBIR". INI SUATU YG SERIOUS.

Memang puak2 UMNO ni kurang ajar......

Kalau ikutkan hati...nak ku sembeleh puak2 UMNO ni macam kepala lembu yu.

Kurang ajar punya orang....!!!

me it`s mie said...

kalau ye pun nak protes...takyah le bawak kepala lembu tu...kesian tengok haiwan diperbuat seddemikian rupa..///

Anonymous said...

Pi hisaplah...lain kerja tak der kah ?? Cam nie protest, ekonomi boleh pulih kah ?, Buat camnie, H1N1 boleh lesp kah....berapa korang dapat huh ?

Pi hisap dah...cis poodah...!!! Buang masa...cari publisiti murahan...!!!

ank malaysia said...

kekawan semua ,

sila kaji dulu siapa yang mencetuskan hal ini ... Hal ini tidak berbangkit kalau bukan dari kelulusan kerajaan negeri yang memerintah dahulu ...
sila semak balik ... bercakap dengan kebenaran dan fakta yang jelas....

Anonymous said...

mamat nie tak lama lagi mesti kena pukul silap haribulan nie.Manusia paling bangang

Anonymous said...

zali zali.... masih tak mengaku. sial

Anonymous said...

aku suka la baca ayat-ayat zali
dia menampakkan kebodohan diri dia dalam berbicara
orang bercakap menggunakan otak namun dia menggunakan apa pun tidak tahu
PR jangan mengalah dan pertahankan Selangor dari dirampas oleh UMNgOk..

Anonymous said...

Tak bole pakai Melayu nie. Ingat dia sorang aje yang duduk kat Msia.
Bagi aku engko yang biadap orang yg pakai kopiah putih tu.

Anonymous said...

saya tinggal kat shah alam.. kalu ko zali bukan orang shah alam jgn komen. sbb ko tak tahu perkara sebenarnya. itu semua proksi UBN.

Anonymous said...

Zali, aku tengok kepala lembu seiras dengan wajah kau. Betullah zali kau otak lembu.

Anonymous said...

sbnrnya ni la satu kredit kpd kerajaan pr s'gor..jgn dok diam sj highlightkn perkara ini berterusan kalu kita diam benda ni akan senyap je dlm 2 minggu..semua kaum x kira melayu,india dan cina bangkit menentang perbuatan biadap geng2 pekida dan kp umno selayang ni..hah pekida lg..

Anonymous said...

ada org melaka la yg berdemo tu..tp x heran dgn org melaka ni..ni negeri yang x kan melayu hilang didunia ni...mak oii..jauh nyer hang drive sampai shah alam tu..byk ni habis duit minyak..tol lg..dpt claim ker?

Anonymous said...

"tindakan individu2 yang xtreme ini merosakkan bangsa kita" kata mahyudin..
BODOH PUNYA STATEMENT.... KO DAH TAU KENAPA LAK PEGI PIJAK KEPALA LEMBU TU?....OXYMORON..INIKAH YANG DIKATAKAN MELAYU ISLAM?..WAT MALU JER....PASTU LAK TAKBIR2...ADA BANNER TULIS TAKE BEER???? APA BENDA GILA YANG DIORANG BUAT NI... INI BARU BETUL CONTOH SAMPAH MASYARAKAT...X TAU BERDEMO CARA YANG BERHEMAH...

BeliaBenciUMNO said...

bukan kat dalam internet saja yang bodoh , rupa rupanya kat luar lagi bodoh ...

mampus UMNO!!!

Anonymous said...

Bro Zali..

kau jgn jadi org bodohlah dgn tunjukkan kebodohan kau kat sini. kau cuba tgk kat negeri2 yg BeeEnd perintah, berapa banyak kuil yg dibina kat kawasan yg langsung takde or Hindu kat situ. Johor, Melaka, N9, Pahang, Perak dll

kalau kau takde masa nak siasat TP blh bantu.. tapi jgn lupa bagi sumbangan kat tabung TP tau.. nak ilmu kenalah berkorban/belanja skit kan

Tokey Daging said...

kata bodo nanti depa marah,
tak kata bodo depa lagi kaut melatah,
kesian lembu tu tak besalah,
yang dok bedemo tu bodo tak sudah sudah....

** bodo macam lembu !

anaklangkawi said...

mcm2 teori..
ada org uMNola. org pas lah.. org PKR la..

tapi satu ja yg nyata org2 yg komen dlm blog ni lupa.. depa ni org Islam iaitu saudara kita..

walaupun apa yg dibuat keterlaluan.. tapi patutnya Kerajaan selangor dgr rintihan mereka .. bukan buat snyp..

kemboja said...

Kerana Melayu Umno yg kurang ajarlah maka perbuatan mereka tidak dilayan.

Penerangan telah diberi...tapi...bila Melayu Umno yg kurang ajar buat pekak badak..tuli sejarah...bengap...maka tak perlu dilayan lagi.

Anonymous said...

Hang pi tunjuk gambar dlm blog plak, lagi la bangga malaun tu. Siap print dan foward untuk semua blog pimpinan negeri dan pusat UMNO/BN. Mudah la kerja beliau untuk hulur profile company dan tak perlu cakap banyak untuk dianugerah projek. Itu matlamat sebenar pun. Mereka punya kerja atau buat aktiviti dgn matlamat "ujung-ujungnya uang".
MAD BALING

Anonymous said...

kah kah kah...kepala lembu di bawa oleh individu bukan oleh penganjur. Dan penganjur kata itu yg mereka takutkan dgn individu2 yg ekstrem mcm tu...kah kah kah...statement paling bodoh pernah aku dengar...woiiii mangkuk hayun bangang, bukan ke ko sama2 usung kepala lembu tu kemudian ko sama2 pijak kepala lembu tu....nak tipu melayu ekkkkk...woiiiiii mangkuk, kalau gaduh pun aku cap jari atas dahi ko, koranglah org pertama yg cabut lari. Pirahhhhhhhhhhh!!! ptuihhhhhhhhh!

Anonymous said...

pakai je kopiyah tp perangai macam setan...dia tu kafir ke islam???org islam nak tegakkan islam bukan macam 2.....tolong jawap zali yang paling bangang dalam blog nie.....

Anonymous said...

kepada anaklangkawi:

Ko nie...ini bukan caranya nak tunjuk kata tak puas hati. cuba ko study dulu keadaan dan baru ko komen.

Jangan terus melenting jika tidak beginilah jadi. binatang yang tak bersalahpun dipermainkan. paham.
ape punya turrrr

Anonymous said...

Kepada anaklangkawi:

PR demonstrasi juga tapi tak adelah berperangai macam mamat2 dalam video nie. rasionallah sikit

triple h said...

bodoh punya mahyudin... kalau bulan posa ni free ja ko dpt pahala sebab org Islam lain pon maki ko.. jawab soalan mcm sial.. bukan org lain penyebab ko jadi biadap.. tapi sbb ko bodoh..

cicit daing perani said...

Hidup Khalid Samad..Hidup Rodziyah.Hidup Khalid Ibrahim...Jgn layan Ismail dan Mahyudin bengap dgn gengnya.. ini org tak reti makna demokrasi..kalau si bengap tak puashati tunggulah masa mengundi nanti..kalau bn dah kalah kat selangor buatlah cara org dah kalah..jgn dah kalah buat cara macam dah menang..woi khir toyo!!! kok gitu bila dah kalah..kepala lembu tu kan rezeki tuhan bagi pada kamu utk dimakan..lidahnya dibuat sup..dagingnya dibhgn kepala banyak dan halus..kalau dibuang kulitnya dan dimasak alangkah bagusnya dan menjadi tanda org yg bersyukur dgn nikmat tuhan..bukannya menjadi org kufur dgn menghina rezeki dgn meletak kaki diatas rezeki tuhan...mahyudin pakai kopiah tapi bebal macam lembu..sejak bila islam larang org hindu bina kuil ha bebal....? apa kalau kuil dekat rumah kau maknanya solat kau tak sah kah? betul2 bebal dan tak faham firman Allah: La ikraha fiddiin...tiada paksaan dlm beragama..juga tak faham sirah Rasul bagaimana jaminan rasul kepada org2 non-muslim nie..sebab yg org bn faham adalah kontrak & konek..

Anonymous said...

apa citer si Shamsul AMK dulu yg bawak lembu ke pejabat SPRM?

Semuanya jd bodo bergaduh sesama sendiri!

Anonymous said...

"..Tindakan daripada segelintir individu individu yang ekstrem..merosakkan bangsa kita.." Yang ko pi pijak jugak wahai lebai Mahyuddin tu nape pulak? Bodoh !!!

Anonymous said...

MUKA NI PATUT KENA PIJAK>MUKA MCM TAIK