"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 29, 2009

Ni Bengong Ke Gila..?

Reactions: 
Kalau aku cakap puak-puak ni bengong sebab main-mainkan ayat yang mengagungkan Allah, ada la bengong-bengong yang sanggah cakap tak de bukti...

Ha dekat bawah ni ada banyak bukti... korang makan la bukti-bukti ni sampai kenyang..!

Apa komen Tok Peti Harus Sana Sini..?
Sorce - sini.

60 comments:

Anonymous said...

tok peti pun mcm dok dlm peti jer..

alfateh said...

Firman Allah s.w.t. bermaksud: Janganlah kamu menc...ela atau memaki hamun sembahan mereka selain Allah, nanti mereka juga akan memaki hamun Tuhan kamu kerana marah tanpa sebarang ilmu pengetahuan. (al-An'am: 108)


tindakan bodoh segelintir melayu yang layu iman dan akhlak.


mencalarkan maruah islam, bulan ramadhan dan menghina agama lain dan makhluk (haiwan).

this is racist, not islamic..shame on those guy.

alfateh_86

Anonymous said...

yang pijak kepala lembu tu patut kena ISA...

zali said...

ohh ni...la sarkis kepala lembu

apa ra korang buat camtu...bukan
begitu caranya nak meluahkan
perasaan.

ini membakar perasaan namanya.

penjualubat said...

Teruskanlah meniup api perkauman, jangan harap org bukan islam akan sokong mereka lagi..

nOOb™ said...

inilah dikatekan manusia bijak berfikir.. berfikir dgn emosi bukan guna akal kurniaan tuhan.. akhirnya terjerat diri sendiri..

nOOb™ said...

A Bit Words Of Wisdom From The Qur'an

1. Respect and honour all human beings irrespective of their religion, color, race, sex, language, status, property, birth, profession/job and so on [17/70]

2. Talk straight, to the point, without any ambiguity or deception [33/70]

3. Choose best words to speak and say them in the best possible way [17/53, 2/83]

4. Do not shout. Speak politely keeping your voice low. [31/19]

5. Always speak the truth. Shun words that are deceitful and ostentatious [22/30]

6. Do not confound truth with falsehood [2/42]

7. Say with your mouth what is in your heart [3/167]

8. Do not be a bragging boaster [31/18]

9. Do not talk, listen or do anything vain [23/3, 28/55]

10. Do not be contemptuous or arrogant with people [31/18]

11. Do not walk haughtily or with conceit [17/37, 31/18]

12. Be moderate in thy pace [31/19]

13. Walk with humility and sedateness [25/63]

perompak harta rakyat said...

diorang nak tiru Pemuda Pakatan hadiahkan lembu pada Ahmad Said SPRM tapi dengan berbekalkan tempurung kepala yang berisi tahi najis (bukan otak seperti manusia normal) mereka ingin mencuba sesuatu yang lebih ekstrim,-seperti gambar yang kita lihat ni.

Dari kepala taik ke pencacai semua takda idea sendiri, sumua nak tiru Pakatan punya idea. Najib Monggol nak tarik sokongan pengundi bukan melayu tiru pendekatan yahg diambil oleh DSAI, DSAI cakap Ketuanan Rakyat Najib Monggol pulak olah kepada 1 Malaysia padahal dia sendiri tak paham apa itu 1 Malaysia.

Kalau dia paham tak la dia akan jadi ketua dalam parti Perkauman United Malay National Organisation yang tak habis-habis dengan perkauman yang semakin ditolak oleh rakyat sekarang....

NGO Terlampau said...

Bengong & gila, kedua-keduanya sekali, haaa, kepada penyokong ISA inilah masanya mendesak KDN menggunakan kuasanya menangkap mereka yang terlibat kerana mempermain-mainkan agama islam dan agama hindu sekaligus mencetus api perkauman serta perbalahan diantara agama.

Agak-agak siapakah mereka ini, NGO yang buat demo menyokong ISA tu ka?

Kerana terlalu ghairah nak memperjatuhkan pemimpin pas mereka tersilap langkah.

Anonymous said...

yg tukang pegang banner tu, harap pakai kopiah je la.. penghayatan terhadap muamalah dengan bangsa & agama lain mesti takdak tu... lagipun penerangan ttg isu ni boleh baca kat blog YB Khalid Samad.. - Neo

Anonymous said...

ni puak2 yang lebih bodoh dari lembu..woi bodoh...lembu pun tak sebodoh korang..bangang!!

Anonymous said...

Aku taktau la motif sebenar...

tapi, kan NIK AZIZ ada cakap aritu DAP boleh kutuk islam sebab derang tak faham islam...

Ni pun kira kes sama la ni, geng2 ni MUNGKIN tak faham agama lain, so kira boleh la kalau geng ni nak kutuk agama lain...
derang tak faham...nak buat macam mana...

LuPikeLa said...

hoi anony 6.42am, ade ka diorang buat macam yang korang buat tu, kepala lembu tu 'sacred' bagi diorang, setakat ni dap ade ke tulis perkataan take beer macam yang korang tulis tu, haaah?

BOND 0134331159 said...

aku kesian kat kepala lembu dlm tu
tak pasal pasal jadi mangsa
tak pasal pasal kepala kena pijak
tak pasal pasal kena maki

isk!
KESIAN BETUL LA AKU KAT LEMBU TU

Anonymous said...

Allah berfirman yang maksudnya:

"Janganlah kamu mencerca benda-benda yang mereka sembah selain Allah, karena mereka kelak akan mencerca Allah secara melampaui batas dengan ketiadaan pengetahuan. Demikianlah Kami memperelokkan pada (pada pandangan) tiap-tiap ummat akan amal perbuatan mereka, kemudian kepada Tuhan merekalah tempat kembali mereka, lalu Ia menerangkan kepada mereka apa yang mereka telah lakukan." (Q.S.al-Anan'am:108)

perbuatan menghina agama lain adalah terlarang disisi Islam

Anonymous said...

hoi lupikela...
yang dap dok buat lagi truk tapi diselamatkan oleh nik aziz...
baca ayat quran tunggang-langgang ntah surah mana dia sebut pun korang boleh kata ok lagi...
dia baca tu bukan dengan niat nak mempellajri agama islam tapi nak memperbodohkan umat islam dari pas dan pkr agar sokong depa...
kalau betul seperti yang didakwa konon-kononnya dia nak mempelajari agama islam la kan, berapa kali seminggu dia dok pi belajaq agama??
takdak...
tu semua untuk memperbodohkan orang pas dan pkr yang bertakebeer dan dungu saja...

lagi satu...
dah NIK AZIZ kata boleh, kira boleh la, MURSHIDUL AM tu....

matstimketum said...

perbuatan yang dipengaruhi oleh anak toyol. dibulan puasa ini keimanan muslimin sentiasa diuji.

Najis Razak said...

ini semua bukan nak pertahankan Islam ataupun Melayu. Tapi semua ni atas kepentingan politik UMNO sebenarnya. Semata2 nak menunjuk2 yang kunun2nya UMNO pembela orang Melayu Islam. Padahal lebih 50 tahun UMNO lah kaum lahanat yang memalukan dan menghina orang Melayu Islam dengan sikap dan perangai yang jauh menyimpang dari ajaran Islam.

Anonymous said...

alaaaa...ni puak UMNO la ni...slogan 'take beer' kan UMNO punya. Kunun mewakili penduduk setempat...piraaaahhhhhhhhhhhhh...bodoh piang punya UMNO. aku ingat 44 kali dorang teriak slogan 'take beer' tu, mau ngucap dgn slogan keramat dorang tu....ada akai manusia guna akai lembu..apa...pijak kepala lembu tu kira gengster la tu...ha ha ha..bodoh berkali-kali

Anonymous said...

Haiwan adalah makhluk ALLAH S.W.T tidak berakalkan org yg memijaknya???
adakah tindakan dibuat tanpa berfikir terlebih dahulu.ALLAHUAKBAR diertikan sebagai takebeer.mudah dipersendakan.dan kalau bahasa melayu itu di jaga mengapa tidak perkataan ALLAHUAKBAR itu di turut di jaga.ISLAM SUDAH TIADA LAGI DI MALAYSIA??SUDAH TIADAKAH KEPENTINGAN ISLAM DI SISI RAKYAT??DIMANA TINDAKAN ANDA SEBAGAI RAKYAT JUGA PEMIMPIN TERUTAMANYA YG BERKUASA MELIHAT PERKARA INI DGN LEBIH SERIUS??

KEPADA PUCUK PIMPINAN UMNO ANDA SEHARUS MENEGUR PENYOKONG ANDA SUPAYA BERWASPADA.JGN KELAK UMNO DISAMAN KERANA MENGHINA ALLAHUAKBAR.

LuPikeLa said...

anon 8.38am, dap baca quran, mesti la kekok kerana baru nak cuba, korang dan geng korang tu sejak dari kecik lagi mengaku islam lancar sangat dah ke? Lagi pun dap baca quran bukan pijak quran macam geng korang pijak kepala lembu 'sacred' hindu tu, ada paham? lu pike la ... dengan otak bukan dengan lutut.

To Anon said...

Hukum Orang Kafir Baca Quran

Orang bukan Islam kalau sebut ayat Quran untuk menghujahkan satu perkara, kalau istidlalnya betul, maka apa salahnya kita terima.

( Nga Kor Ming Baca Al Quran )



Dan adakah di sana ada larangan orang bukan Islam menuturkan ayat Quran?



Dalam Sahih Bukhari, diriwayatkan satu kisah seorang Yahudi berkata kepada Umar, “Wahai Amir al-Mukminin.. terdapat satu ayat dalam kitab kamu (Al-Quran) jika diturunkan kepada kami, golongan Yahudi, nescaya kami akan jadikan sebagai satu perayaan”.



Umar bertanya Yahudi itu, “Ayat apakah ia?”.


Lalu Yahudi itu membacakan:


اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الإسلام دينا

Lihat Sahih Bukhari (no: 45).


Bererti, orang bukan Islam tidak dilarang menuturkan ayat Quran.


Adapun, jika istidlalnya menyeleweng daripada maksud Al-Quran, memang ia mesti diingkari. Yang ini bukan setakat orang bukan Islam. Orang Islam sendiri pun, kalau menuturkan ayat Quran dalam konteks yang salah, ia mesti dicegah.


Wallahu A’lam.

Anonymous said...

umnononono.........sapa2 sokong umnonononogok lagi bodoh dari lembu tuuuu.....bodoh punyaaa umnononogok...mengaku islam....tapi bila org yang bawa hukum islam umngok nie laaa yang akan tetang habis2an yang depa peting melayu2...apa esok kita mati tuhan nak tanya kaaa ang melayu ka cina india peting ka melayu tuuu ada apa pada melayu tu klu islam dibuat main2.....habis tok2 guru depa maki caci....x malu kaaaa mengaku islam.......tapi x mau islam....... bodoh punya umngok.....tuuu kiraaa nak tunjuk hero laaa tuuuu puak2 usung kepala lembu niee...kira perjuang islam laaa konon.......bodoh sungguh perkataan TAKBIRR puak2 niee buat2 main2.....jenis puak2 umngok nieee bagi aku klu kita maki pon x paaa....buat apa kitaa nak cakap elok2 dengan puak2 umngok nieee... klu bagi AL QURAN pon depa x mau....puak2 yg sokong umnogok nieee mmg lagi hina dari kapiaq....
TAKBIRRR!!!!

Anonymous said...

Ini semua barua umno yang sedang menyiksa binatang. Siapa kata ni orang islam? Ini semua orang Jahilliyah. Tengok tu Take Beer pun ada, sah semua dalam gamabar ni kapiaq lahanat.

Anonymous said...

Puak puak bodoh yang memijak2 kepala tuhan penganut hindu tu harus dipertanggungjawabkan jikalau penganut hindu seluruh dunia memijak kitab kita pula.Islam tidak mengajar kita memulakan penghinaan kepada ugama lain.

Anonymous said...

Dah agak dah. Mesti UMNO jugak disalahkan. UMNO jugak yg dituduh jadi dalang.

Maka dicari dan dikeluarkan ayat2 suci Al-Quran utk membela kaum kafir yg mereka rasa telah dihina dan ditindas. Tapi sebelum ini agamanya dihina sebegitu rupa, sipenghina juga dibela.

Semua ini berlaku semata-mata kerana mahu menagih sokongan dari golongan kafir yg punyai kuasa undi penentu. Mereka sengaja membutakan hati dan mata walau pun mereka tahu tentang kelancangan puak-puak kafir ini. Mereka juga sengaja butakan mata dan hati mengenai kemarahan penduduk tersebut walau pun mereka tahu agama mereka telah diancam.

Dimanakah pegangan Islam dari golongan ekstrim PAS/PKR?

Mana dia ulasan Nik Aziz???

Anonymous said...

Bila TGNik Aziz kata sokong UMNGOK masuk Neraka semua orang marah,bising...tapi perangai UMNGOK yang mempersendakan Laungan TAKBIR dan mengzalimi makhluk (Lembu) ALLAH,tak de ke MAjlis Fatwa bersidang untuk mengecam??? Aku pun tak tahu la..apa nak jadi dengan Malaysia Pimpinan Najis nie..

Kenapa polis tak halau puak2 demonstrasi nie dengan water canyon,gas pemedih mata, cota dll. Tapi aku rasa sebab puak2 UMNGOK buat demonstrasi memang dibenarkan walau tanpa permit.

Sedarlah mereka yang diluar sana yang menyokong UMNGOK dan Barisan Najis(BN), parti yang berlandaskan kemungkaran dan kezaliman akan membawa ke NERAKA!!! COMFIRM!!!

KORANG PERSENDAKAN LAUNGAN TAKBIR, KORANG TERIMALAH BALASANNYA!!!

UMNGOK PARTI RACIST!!!!!

Songkok Tinggi said...

Wah Bangga-nya Pendekar Taik Lembu tengah dok hunus "Kerih"...(di bawah ini adalah dialoq pendekar taik lembu tersebut)....

"Dengar sini semo kaum2 UM=NO!!!, kalau korang semo dak sokong lagi UM=NO, inilah jadi-nya...korang akan di potong kepala (anu) hingga jadi cam kepala lembu nih!"

"Wahai bangsat2 UM=NO!!! korang tahu tahu kan sekarang ni Rakyat dah makin cerdik dan tak lagi macam korang yg masih lagi macam kepala lembu nih! oleh itu hendaklah korang ikut aku supaya mesti pandai bodek!pandai buat2 cerdik walaupun sebenaqnya BO-DO-DO!!!"

"kita punya Pemimpin UM=NO bodoh macam kepala lembu nih...apa harus kita buat??? adakah kita harus gulaikan mereka atau kita masak kari saja mereka...kalau kita nak masak kari kita kena panggil Perapu-Kari..."

"kaum UM=NO sekalian, kebelakangan ini kita asyik kena pukulan KO setiap kali PR...para pemimpin kita juga pun dah jadi macam kepala lembu nih... dah tak dak nilai lagi di mata rakyat... baik kita semua tinggalkan UM=NO ni dan kita jadikan UM=NO ni seperti bangkai kepala lembu nih..."

Ini lah antara dialog Pendekar Taik Lembu di atas... (Bang lagi bagus kalau abang bukak butang baju tu, lagi Abang nampak Garang...kalau dak pun abang letak kepala lembu tu atas kepala abang...lagi real!!! Wes-Mangang betoi punya orang... (dialog kepala lembu... "Apalah bodohnya mamat sekor ni, aku dahlah tak dikurniakan akal fikiran...tak pa lah jugak! Ini mamat pun pun tak dak akai pikiran jugak! apa punya bangsa binatang nih!..."

Anonymous said...

Kalau tak suka duduk di situ sebab ada kuil, pindah sajalah ke tempat lain. Buat apa nak demo sana, nak demo sini. Kan orang Shah Alam ni kaya-kaya banyak kroni Khir Toyol.

Tak de masalah punya, kalau ambil duit haram sebab tu jadi macam tu, duit kamu semua tak berkat, ada saja malapetaka datang.

Anonymous said...

umno bodoh macam lembuuuuuuuuu

Anonymous said...

Kalo pegi kat eropah nun,gereja dengan masjid dok sebelah2 je tapi omputeh taklah bengong cam melayu umngok ni.
Dah kata syeksyen 19 tu india tak ramai dah tentulah tak bising sampai beribu orang.Tak habis2 dengan perkauman umno ni.Macamanala 1 malaysia@1 israel,1 bangsa malaysia yang bersatu padu ciptaan Najis tu nak berjaya

Najis Razak said...

Diharap semua warga selangor yang berbilang kaum dan agama tidak termakan dengan taktik jahat lahanat-lahanat ni yang cuba nak wujudkan ketegangan kaum di bumi Selangor yang aman tenteram sekarang. UMNO dan BN akan buat apa saja cara walaupun terpaksa menggadaikan nyawa rakyat yang tak berdosa semata-mata untuk dapatkan kembali negeri bertuah ni. Biarkan lahanat-lahanat ni dengan kepala lembunya, ayuhla kita tumpukan pada usaha-usaha memajukan Selangor dalam suasana yang harmoni dan aman damai. InsyaAllah..

Anonymous said...

Setakat tu je...awat tak AMUK sekali...ni la orang kata kerana nila setitik rosak susu sebelanga...kecut teloq...banner warna hijau & merah je...awat tak bubuh biru sekali..siap pakai ketayap & serban lagi...sapa nak tukang remedy ni??? FRU awat tak ambik tindakan...ni terang-terangan boleh menggugat keharmonian kaum...patut kena ISA...tapi percayalah mesti selamat punya...apa la punya NGOK!!!

Najis Razak said...

Dan pada sahabat-sahabat yang beragama Hindu, aku minta maaf atas kebiadaban lahanat-lahanat ni. Fahamilah, ini bukan mewakili majoriti orang Melayu Islam di Selangor dan seksyen 23 Shah Alam khususnya. Ini semua hanyalah satu tindakan desperado dan tidak bertamdun dari golongan yang amat memalukan warga Melayu Islam.

Anonymous said...

Gambar pijak kepala lembu tu pun dah boleh buat modal jumpa najib untuk tukar dgn projek. Biasa la..nak tonjolkan diri sebagai patriot UMNO dan mengharap apalah kiranya hulurkan sedikit modal berbentuk projek2 bagi menampung diri dan UMNO kawasan. Paling perlu untuk kampoi bayar rumah dan mercedes yg dibeli ketika DSKT ketika UBN perintah dulu.
MAD BALING

Anonymous said...

10 ekor polis yang berada disitu berkata mereka tidak perasan adanya perhimpunan haram disitu.Tak ada apa2 tindakan diambil ke atas pihak yang nak mencetuskan rusuhan kaum tu..Padahal promosi perhimpunan dah dibuat oleh puak2 umngok penghasut.Kalau kena tang pembangkang,petang nak berhimpun,pagi pagi lagi dah ditangkap.

Anonymous said...

MAHYUDDIN MANAF
IBRAHIM HAJI SABRI
MOHD. ZURIT BIN RAMLI

Boleh tolong jelaskan kenapa buat tindakan tanpa berfikir panjang? Kita dengan agama kita mereka dengan agama mereka...sekarang orang dah makin yakin Muslim Melayu kat Malaysia extremist...even ada yang question bila nak demonstrasi je mesti lepas solat Jumaat...ni yang buat non-Muslim confuse dengan agama kita...pergi solat Jumaat tapi...lu fikir la sendiri....

MeriamBuluh said...

Aku minta Wakil Kaum INDIA buat laporan polis biar mampos Melayu UMNO nie..
Memang sumpahan TGNA penyokong UMNO tak masuk Syurga telah menjadi kenyataan....
Kalau pegang Banner "Allahhuakbar" ada juga pahalanya bila orang membaca..
Tapi rela pegang Banner 'TAKE BEER' semata2 dengan niat Jahat...

Anonymous said...

Najis mahu rampas SELANGOR!!! Puak2 UMNGOK akan lakukan apa saja untuk RAMPAS Selangor!! Satu penghinaan pada Laungan ALLAH HUAKBAR di persendakan oleh puak2 UMNGOK nie. Aku pun hairan mana puak UFTI2, para cendikawan ISLAM dan MAJLIS FATWA dalam mengulas isu nie..Bila TGNik Aziz cakap sokong UMNGOK masuk Neraka...semua orang bising..tapi kalau puak2 UMNGOK nie perangai macam nie, boleh masuk SYURGA ke??

Malaysia nie untuk orang Melayu je ke??

Kenapa orang asli dipinggirkan, sape yang lebih awal..MELAYU atau ORANG ASLI????

MELAYU PENDATANG HARAM!!!

Anonymous said...

Aku walau pun jahil tentang Islam..tapi tak le sampai nak mempersenda dan mengina laungan TAKBIR!!!

ADALAH menjadi permainan UMNGOK persendakan agama Islam!!! bekas Perdana Menteri Tun Mahathir mempersendakan Nabi Muhaammad s.a.w..puak UMNGOK nie turut sama ketawa....

Mari kita kuburkan puak2 UMNGOK LAKNATULLAH ini dari BUMI MALAYSIA!!!

Anonymous said...

entah berapa sen la yg mangkok hayun 2 tingkat tu dpt duit raya
pegang banner take beer tu.
guna pula tulisan hijau...
nampak sangat nak babit kan pas...
so if dah terang lagi bersuluh ni angkara sapa..
so renung renung kan lah...
yg pijak kepala lembu now sure kecut telur bila ramai yg cdg tindakan isa...raya n take beer dlm kemunting la dia

Anonymous said...

sian sungguh kat mamat yang pakai sut melayu hijau siap pakai serban lagi tu....hang tak baca ka banner yang hang pegang tu,halal ka banner yang hang paparkan,seru pada orangramai tu."sesiapa yg mengajak kpd kejahatan lalu diikuti mka baginya dosa dan dosa orang yg melakukannya tanpa dikurangkan sedikit pun"-alhadis.

Anonymous said...

Kpd penulis blog,.

saya bukan penyokong sesiapa,.tapi soalan saya mengapa anda melebel kan Datuk Seri Mufti Ng Perak dengan panggilan yg menghina?

DS Mufti adalah seorg ulama yg sgt dihormati di ngri perak. Ilmu dan pengetahuan agamanya jauh lebih tinggi dari sdra dan rakan2 blogger anda.

Tidak pernah sekalipun saya dengar DS Mufti mencarut atau mencaci sesiapa,sebaliknya ini adalah amalan harian sdra dan rakan2 blogger sdra.

Knp sdra mengaitkan "takebeer" dgn Mufti kami?? Sudah tentu DS Mufti mengecam sebrg percubaan utk menyamakan takbir dgn takebeer.

Datuk Seri Mufti Ngri Perak seorg yg tegas dan berpegang teguh pd hukum Allah. Sejak zaman Tajol Rosli lagi beliau sering menegur kemungkaran di Ng Perak. Namun jika teguran beliau tidak dihirau,apakah dia patut disalahkan juga??

Kenapa org berdemontrasi di Shah Alam tpi DS Harussani di Perak dihina??

BERTAUBATLAH SEMENTARA SEMPAT

HARUSANA said...

SBAB MUFTI MU ITU LA NI DA JD TOK UFTI!!HANG JE YG X SDAR YG MUFTI MU ITU ULAMA' SUKH..TIDAK BERKATA BENAR..

Anonymous said...

AMENO pencetus isu perkauman d malaysia,spatutnye kene ISA nh,boleh ancam kntetraman negara mlysia....UMNGOOOKKKKKK!!!!!

Anonymous said...

Tangkap khir toyol..sumbatkan dia dalam ISA.

Anonymous said...

Kepada ANON August 29, 2009 2:40 PM

Aku pun orang Perak, tapi Tok Ufti kita tu pun kena cucuk idung...Lepas Barisan Najis RAMPAS kuasa, kenapa boleh ada SURE HEBOH di TLDM dan SUARASA TV9 di Dataran IPOH. Masa citer TGNik Aziz pasal sokong UMNGOK, TOK UFTI kita pun bersuara lantang. Tok UFTI kita skrang dah dapat Tan Sri tapi kalau yang mungkar tak di tegah apa kurangnya menjadi ahli NERAKA juga!!!

Di Perak banyak juga arak dan rumah urut..ada Tok UFTI ambil langkag2 pencegahan bagi umat ISLAM PERAK??? Di Selangor arak di bendung...Barisan Najis menghina dan mengutuk untuk dijadikan isu!!!

Ko pun kalau sokong kemungkaran dan kezaliman NERAKA juga tempat ko anon August 29, 2009 2:40 PM.

Apa komen TOK UFTI Perak pasal kezaliman ISA???

Komen sikit tok...eh silap!! Tan Sri UFTI!!!!

Anonymous said...

Kepada ANON August 29, 2009 2:40 PM

Aku pun orang Perak, tapi Tok Ufti kita tu pun kena cucuk idung...Lepas Barisan Najis RAMPAS kuasa, kenapa boleh ada SURE HEBOH di TLDM dan SUARASA TV9 di Dataran IPOH. Masa citer TGNik Aziz pasal sokong UMNGOK, TOK UFTI kita pun bersuara lantang. Tok UFTI kita skrang dah dapat Tan Sri tapi kalau yang mungkar tak di tegah apa kurangnya menjadi ahli NERAKA juga!!!

Di Perak banyak juga arak dan rumah urut..ada Tok UFTI ambil langkag2 pencegahan bagi umat ISLAM PERAK??? Di Selangor arak di bendung...Barisan Najis menghina dan mengutuk untuk dijadikan isu!!!

Ko pun kalau sokong kemungkaran dan kezaliman NERAKA juga tempat ko anon August 29, 2009 2:40 PM.

Apa komen TOK UFTI Perak pasal kezaliman ISA???

Komen sikit tok...eh silap!! Tan Sri UFTI!!!!

August 29, 2009 4:01 PM

sharipdon said...

ishhh..
tak malu ka depa tuu..
takbir boleh jadi tke beer...
bodoh punya melayu..
mcm lembu tu...

Anonymous said...

org2 UMNONgok skr ni tgh hebat buat promosi suruh orang AMBIL BIR (minum arak ler tu) dgn slogan TAKE BEER.. nielah salah satu ciri2 ahli neraka..

tak caya.. cuba fikir apa yg org putih faham bila baca TAKE BEER..????

Anonymous said...

Ini adalah salah satu kempen merampas kerajaan negeri Selangor oleh BN. Kami rakyat Selangor tau apa yang berlaku.

Anonymous said...

woiiii malaun yang dok berdemo.....aku orang teluk intan....masjid kat teluk intan bersebelahan dengan gereja.....kenapa hangpa tak pi demo.....aku tau sebab perak la ni di perintah bn kerajaan haram....tu yang hangpa dok diam...tak mau kacau...aku tau yang hangpa dok kalut kat shah alam tu sebab di selangor...umngok dok sebok nak rampas selangor...AKU CABAR KERAJAAN MALAYSIA....SUMBAT MANGKOK YANG DOK DEMO TU KE ISA...INI BARU NAMA PENCETUS HURU HARA....lagi satu aku heran...pasai apa orang yang dok kata/kutuk rosmah tak ditangkap dan siasat....betui ka tipu ka....apa yang dikata...YANG POLIS DOK JADI BARUA UMNO DOK PI LIGAN BUDAK BUDAK UM TU PASAI APA...PI LA TANGKAP DAN SIASAT YANG DOK CERITA KAT YOUTUBE TU...GAMBAQ PON JELAS...AKU TAK PAHAM LA....DENGAN 1 MALAYSIA....macam anak murid tak mai sekolah....cikgu pi makan sate kat kajang...bukan nak pi rumah murid tu tanya pasai apa tak mai sekolah....APA BODO PUNYA POLIS (sebahagian saja x semua).....

bodik said...

semoga Allah memberi balsan kepada puak2 yg memijak kepala lembu ni.

Anonymous said...

selalunya geng Melayu yg suka menghina Islam adalah geng umngok@mykmu...

Anonymous said...

penyokong UMNO/BN=LEMBU=penyokong UMNO/BN.....

missvim said...

yang buat perkara cm gtu org yg tak tahu kawl emosi, tak ade pegangan agama &lemh dr segi imnnya...
jd kita yg tgk tu...cuba la berbahasa sebaik mungkin...bersopan dr segi bahasa dan tingkh tu kan dituntut oleh agama...kenpa ksr bnr bhs...klu la kita yg dcni sma kasarnya..nmpknya kta dcni sama la seperti mereka2 disana...st lg...memg semua org2 umno gtu ker? klu semua gtu tak kan ade la yg ambik tindakan pd mereka2 yg buat benda tk septtnya tu...klu yg buat tu ade nama?sebut je nama dia...jgn libtkan org len...klu awk2 semua org katakan gtu mrh jugak kan?jd...sebut la nama org tu...kata diblekg2 sma ja ngn mengumpt..tk gtu?

triple_h said...

Ahh kalau demo bawa banner cun-cun, banner printed cantekk punyerrr!! siap bewarna warni.. mesti geng amno punya lah.. kalau org PR atau rakyat biasa mana ada duit nak pi print banner mahal-mahal.. tulih atas kad-manila ja takpon atas kertas kotak ja..

Ini semua kencing punya kaki

UMNgOk Barua MCA dan GERAKAN said...

FUCK lah umno bn!!! Bangsat negara!!

Samwan said...

Salam,
Semakin hari semakin terserlah kejahilan dan kebodohan satu puak yang bernama UMNO.
Sudahlah jahil, kita pula yang dikatakan bodoh.
Wassalam
http://samwansambadie.blogspot.com

Anonymous said...

UMNO jahat!!! hina makhluk ALLAH... hina kalimah Takbir... UMNO mmg busuk... cepat2 lah UMNO hancur dengan tak disangka-sangka...