"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, September 10, 2009

Khir Toyo & 4 Mahligai Nak Fakta..?

Reactions: 
TPU - Mat Botox ni dok dekat mana..? dia ni tak baca media lain ke..? 1Malaysia dah tau penglibatan UMNO/BN tapi dia ni nak nafikan lagi..? lu apahal..?

Fakta..? dia ni Blogger ke goBlog..?

Goblog betul Mat Botox ni..! buduh tak abis-abis...

7 comments:

Sape PR/BN yg nk besarkan zakar? said...

beselatu....hehe

Anonymous said...

lagi mau bising.. dulu masa kawasan dekat dgn bukit cerakah tu kena tebas, dia jugak yg selamba kata tak ta..padahal ofis dia boleh nampak kawasan bukit cerakah tu... goblog btul la... - Neo

Anonymous said...

heh kue wong opo yo, wong mangan wong? rumah kue yg papat tu hebat ye....

chot said...

mat spender lembab...memang cam ni

Anonymous said...

Mamat ni apa bising lagi?dah kebas 24 juta duduklah diam-diam. dulu hampir 6 tahun memerintah, dulu ape pun dia tak buat. melalak macam anjing jalanan bila dah tak de kuasa. Baru padan muka lu...

gil_o_rama said...

Dear Perisik,
saya salah seorang penduduk kawasan seksyen 19, tapak asal kuil. Pada malam sebelum perarakan kepala lembu, penduduk kawasan kami di minta menghadiri 'meeting' yang dianjurkan oleh this so called NGO. Mereka menekankan yang mereka tidak mewakili mana2 parti politik(kenyataan pelik untuk sebuah NGO sebab sememangnya dah tahu..hmmm). Dan pada malam itu juga mereka juga lah yang mencadangkan untuk membawa kepala lembu, dan lebih menarik mereka meyakinkan kami yang polis tidak akan berani kacau pda esok hari..hmmm. Mereka turut mahu menyumbangkan 20 bus jika setiap salah seorang dari kami membawa 10 orang untuk di bawa pada ke esokan hari. Kaya sungguh NGO ni dan sebab mereka lah isu ini telah diperbesar-besarkan walhal kami tidak lah begitu begitu serius.

Anonymous said...

Aku dulu ingat si mat botox toyol ni masa dia MB selangor dulu dia pandai rupa-rupa nya baru aku tau dia ni bodoh lepas jatuh dari MB. Sekarang ni bukan je dia jadi bodoh tapi bodoh tak reti diajar. Memang bodoh tolol la si toyol ni.