"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, September 10, 2009

Rosmah Mansor Menghina Agama Islam..?

Reactions: 
TPU - Tolong la korang-korang dekat luar sana jangan dok ikut cara pemakaian tudung Rosmah ni ha... betul-betul menghina kesucian agama Islam... majlis Khatam Al-Qur'an pulak tu... aperla punya wanita pertama...

Macam ni ke contoh terbaik untuk Muslimah..? umur dah banyak pun tak reti-reti lagi macam mana nak tutup aurat..? sape laki dia ni ha..?

27 comments:

MC_Shaharul said...

alahai la rosmah..anjur majlis khatam al-quran tp tudung tayang jambul,nk tunjuk jgk jambul dia tue..bkn cantik pn jambul tue rosmah wlaupn mahal wat kt salon tue..hehe..

baca al-quran tp x nk ikut ape yg terkandung dlm al-quran,jelas2 dah dlm al-quran tuhan suruh hamba dia tutup aurat n azab bg pmpn yg mendedahkn aurat..ape guna la ko anjurkn majlis tue rosmah2...silap2 boleh menyebabkn dosa plak..

nie la bila al-quran x lebih dari skdar adat dan perhiasan..al-quran separuh terima n tolak,mcm tudung die jgkla tue..sparuh tutup sparuh lg bukak..hehe..rosmah2.

sEmut said...

gambo rosmoh kat SINI pun ada.

Anonymous said...

http://xtive.utusan.com.my/tools/utusan/update_gambar/PTJ000020177.jpg

Rosmah buka aurat ketika baca Quran.

Sape PR/BN yg nk besarkan zakar? said...

ros2..sedih gua tgk. Duit yang byk tidak membuatkan akal kite lebih pandai kn kn?

mack said...

majlis berkhatan kot yang jadi tetamu tutup habis yang tuan rumah tudung nak tersangkut. majlis khatankan sapa ya

mack said...

majlis berkhatan kot yang jadi tetamu tutup habis yang tuan rumah tudung nak tersangkut. majlis khatankan sapa ya

mack said...

majlis berkhatan kot yang jadi tetamu tutup habis yang tuan rumah tudung nak tersangkut. majlis khatankan sapa ya

BOND 0134331159 said...

sapa sapa tolong sat hantaq lagu bawah ni kat ROSMAH LAKI NAJIB TU

cari la CD ker MP3 ker lagu ni

BILA IZRAIL DATANG MEMANGGIL
JASAD TERBUJUR DI PEMBARINGAN

sambung sendiri

aku syok versi LAKI WAHEEDA TU

Anonymous said...

I LIKE ROSMAH MANSOR

Anonymous said...

rosmah mansor suami najib altantuya

adi- said...

aku dok tunggu zali, media cyber n the gang nak komen apa pasai ni. huahuahua.. cuma nasihat aku sebelum diorang komen, hati2, ni hukum agama, leh lari akidah kalau silap komen. kita tungguuuuuuuUUUuu...

chot said...



zali n the gang xde....sibuk niaga lomang...

Anonymous said...

Tak hormat langsung si Rosmah nie.

Terjah semacam said...

mam plastic malaysia

Anonymous said...

KENGKAWAN...

MANA LEBIH PENTING... PAKAI TUDUNG (TUTUP AURAT) ATAU KHATAM QURAN???

BILA TGNiK Aziz CAKAP MASUK NERAKA MARAH...

AKU NAK MINTA SHARIZAT JALIL JAWAB SOALAN AKU KAT ATAS NIE!!!!!

HAHAHA!!!

Anonymous said...

NIE AKUA RASA...

Majlis Najib naik BUAI kot!!!

hahahaha!!!

Anonymous said...

Laki dia antara 3 laki paling dayus dalam Malaysia yang masih hidup. Lagi 2 laki dayus, sorang jadi Pengerusi JAKUN, dan sorang lagi penasihat Proton.

Anonymous said...

perempuan malaysia paling dajal.disitu la buat khatam quran,disitu jugaklah tempat bomoh dari india dtg buat jampi.bagus punya rosmah mansur mix kan dua-dua.baru balance kn???masjid langsung xpenah pijak.panas ker???nk masuk tv bukan main bagus lagi no 1.kalau benda yg xberkaitan dgn tv media langsung mcm nk ke masjid solat terawikh..langsung xpenah!!!semua nk kena ada media jugak baru la nk buat amal.rosmah mansur islam munafik!

Anonymous said...

zali and da geng lately ni xmuncul coz diorang memelihara kesucian ramadhan...xmacam korang2 ni lg2 TP tipu org, khianat, fitnah, memecah belahkan umat n etc..

woi TP dosa ko pun byk jgn duk sibuk pasal rosmah or sesape?
lu jgn kain lu sendiri la....

bodik said...

bila ckp psl aurat, puak2 umno x berani nak ckp apa!!!. mmg betul umno menentang hukum Allah terang-terangan.

Anonymous said...

kekeke...masih nak sokong rosmah si mamat UMNO tu. Dia tak tgk ke blog UBN yang lagi fitnah.SIAL.

Anonymous said...

Ini adalah contoh yang jelas menolak hukum Allah terang terangan ape lagi yg nak dipertahankan?? Naik hairan aku. Itulah ISlam UMNO itu aje.

Anonymous said...

Dia mazhab 1Malaysia,sama dengan mahzab anutan ayah pin.

hamba ALLAH said...

tekejut ana lihat cara pemakaian mereka sambil membaca al quran.ya ALLAH kau ampunilah aku dan hamba2mu ya ALLAH....

Anonymous said...

tutuplah aurat semah ooi...tutup aurat tu wajib...tadarus tu sunat..masih jahil lagi..tak ada tafsir quran ...najib tak beli ... di yayasan restu melambak..yg lain2 tu tak segan ke...tegur sikit..

melor45 said...

Selepas majlis berakhir para tetamu berbual sesama mereka antara berbunyi !Isykkk dahsyat le Suara Datin Rosmah bila dia membaca Surah Ar-Rahman tadi dari ayat pertama sampai habis mengalahkan Sharifah khasif yang jadi juara tilawah yang lepas,boleh lah jadi wakil negara tahun depan!para tetamu tertawa berderai-derai sambil melenggang menbawa balik kain batik dan sekampit serunding dagi..... sumbangan BAKTI duit dari tabung Balkis yang 9 juta tu.Kami Bakti menjang sedekah dari ahli Balkis,maaf ye bulan ramadhan dah nak habis pun Laki aku tak pernah jadi Imam di masjid Putra Jaya sholat subuh pun tak pernah buat lagi dimasjid macam mana nak lawan haji Hadi Ni selalu jadi imam subuh di Masjid Rusila siap bagi kuliah lagi.Ahhhh malu jadi pemimpin parti Iskam terbesar ni tak leh jadi imam macam pimpinan parti PAS tuuuuu.EHHHH geli tak mandi junub lagi.sah tak solat subuh lagi ni laki ku......

Anonymous said...

ape la korang ni....tu gambar super impose...hahahaha