"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, September 08, 2009

Memang UMNO Bangsa Tidak Bertamaddun

Reactions: 
Jelas dari peristiwa majlis dialog antara penduduk Seksyen 23 Shah Alam dan Kerajaan Negeri menampakkan perangai ahli-ahli dan penyokong UMNO yang sebenar, yakni tidak bertamddun.

Majlis dialog tersebut sepatutnya menjadi medan untuk penduduk menyuarakan rasa hati dan perasaan hati mereka kepada kerajaan negeri, tidak kira mereka setuju atau tidak Tetapi, dialog yang sepatutnya berjalan dalam keadaan aman dan tenteram telah dikacau oleh orang2 yang tidak bertamadun. Melalui maklumat yang saya dapat, pengacau2 ini adalah terdiri dari penyokong dan pendokong UMNO, samada mereka ahli ataupun sekadar pengundi sahaja.

Merekalah yang pada mulanya terjerit-jerit dan terkinja-kinja macam beruk di hutan mengejek MB Khalid Ibrahim dan MP Shah Alam, Khalid Samad. Di antara barua2 UMNO ini mengejek dan memanggil Khalid Ibrahim "babi" dan "bodoh" secara sekuat hati mereka.

Malaysiakini melaporkan lagi:

"Selepas itu, apabila pengerusi majlis menyebut nama menteri besar dan ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad disebut, ada penduduk yang mengeboo mereka."


Inilah dia perangai orang UMNO yang jelas tidak bertamaddun dan berperangai lebih teruk dari sakai di hutan.

Si Pengangkat kepala lembu, telah mengeluarkan ancaman maut kepada MP Shah Alam, sdr Khalid Samad, secara terbuka. Ikuti laporan Harakah seperti di bawah:


"Turut menyertai aksi ekstrem itu, adalah Pengerusi Penaja Umno Cawangan Seksyen 23 sendiri, Haji Azmir Md Zain.


�Woi, kaulah pengkhianat-pengkhianat agama lah!� cemuhnya.

Cemuhan itu disorak oleh beberapa individu lain yang dipercayaai dari kenalan rapat Azmir.

Beliau juga mengancam akan membunuh Khalid Samad jika pergi ke kawasannya, Seksyen 23.

Beliau juga menghina dan mencemuh Khalid Ibrahim, MB yang dipilih oleh rakyat Selangor melalui pilihan raya yang sah itu. ".

Laporan lanjut dan bergambar dapat dilihat di bawah:

Jelas, UMNO adalah parti yang tidak bertamadun dan lebih layak duduk di hutan bersama kera dan jakun. PErangai mereka lebih teruk dari orang asli melayakkan mereka hanya ditempatkan di zoo atapun di Tanjung Rambutan.

Mereka hanya tahu mengacau majlis orang dan mereka tidak ada hormat dengan kepimpinan orang. Sebab itulah mereka lebih layak digelar sebagai kera.

Tulang Besi

68 comments:

Anonymous said...

Umno Lembu!

Anonymous said...

Untuk pencacai amno gok ..
sepatutnya kena fikir hal bawah ni ..
cubalah jwab komen bawah tu agak2 boleh menang ke di sana ..

"Khalid Samad: Cow head will haunt Umno in Bagan Pinang"
SHAH ALAM, Sept 8 — Khalid Samad said Umno will pay a price for the actions of the cow-head protestors at the upcoming Bagan Pinang by-election, in Negri Sembilan where almost 20 percent of voters are Indians.

written by Krishna, September 08, 2009
Way to go! Have 5000 DVDs of the rampaging bulls for distribution. I am sure many would not have seen the incident because it was not so "public". I am sure that the police permit will not allow you to show this scene during the rallies.

written by Angryman, September 08, 2009
Indians should back PR. Not divided and ruled by Bee End. Indians shall be smart to identify true enemy.

written by Leong Yook Kong, September 08, 2009
Yes, this cow head will haunt BN. This cow was slaughtered for its meat. Why go to the extend of despising this cow head by parading and stepping on it? We have to respect the cow even thought it had been slaughtered. This cow did not commit suicide.

written by CARI EMAS, September 08, 2009
Bagan Pinang by-election is coming, you should solve the temple issue now, but please solve it fast before the BP by-election is over (unless you yourself want to screw up it). amno cannot disturb you now because they need the Indian's support in Bagan Pinang by-election.

written by wira, September 08, 2009
Dear YB Khalid. Make the cow head VCDs for distribution to all MIC supporters in Bagan Pinang and let us see if any MIC voter would still vote UMNO.

written by OldSchool, September 08, 2009
It just amazes me how UMNO is so good at shooting itself in the foot. Talk about totally missing the plot. When PR is finally in power, they should be grateful with the 'help' the likes of the home minister and former Indon MBs presented them with. Priceless.

written by John Lim, September 08, 2009
Cow Head will haunt UMNO/BN till the next GE!! all peace-loving and fair-minded Malaysians will teach UMNO/BN a fatal lesson - for allowing and condoning its goons and cronies to perform such insensitive and disrespectful act!!

banyak lagi ..sepatutnya anda ambil le countermeasure ..N9 coming soon..sedarlah zali dan sewaktu dgnya..jgn jadi luncai dgn labu2nya..
ini linknya http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/37144-khalid-samad-cow-head-will-haunt-umno-in-bagan-pinang-

Anonymous said...

Jangan marah bila ada yg mengatakan PR ni memang bodoh mcm pemimpin-pemimpin mereka. Sbb apa mereka ni ngok dan bahalul, sbb orang mereka sendiri yg buat hal, diputar belitnya isu tersebut dan dituduh UMNO yg melakukan...

Apa macam, memang korang berotak lembu..bodoh tak reti nak fikir..

IRON MASK said...

lembu lembu yg tak reti berdialog tu kata depa bukan dari umno......aku nak bagi cdgn kat PAS, PKR dan DAP....cuba tgk satu persatu lembu lembu tu.....ambil nama depa....cek dlm senarai keahlian....kalau ader...sila buang....lucutkan keahlian...sebab dasar PAS ialah islam.....yg tak reti berdialog tu...nyata dah bukan berdasarkan islam....

rodziah ramayana said...

Melayu bodo, DAP didahulukan, kuil diutamakan

zali said...

emm isu ni lagi...boring betul...

TiPU...
saya nak mintak cuti la sampai lepas
raya ni...pegi shopping lagi syok...

aZRoy said...

kamu lembu2 yang bertopengkan islam dan memperjuangkan kedaulatan sultan, hanya berani berdepan pemimpin yg di kawal oleh MBSA. kamu juga berbangga hanya dengan adanya jaminan keselamatan dari Towkay KDN itu sendiri. Jelas memperlihat kebodohan kamu semua sdiri. Mana korang bila masjid dan surau di shah alam dan puchong diroboh. mana korang bila kuil berdiri sebelah sekolah rendah agama. jelas kamu adalah golongan pengambil kesempatan. mereka yang meroyan terputus projek dan sumber duit atas kehilangan kuasa pemerintah terdahulu.

UMNO Pembelit said...

Ni yg guna nama rodziah ramayana ni sama kaum kerabat dengan umnongok. Perangai lebih teruk dr sakai lagi. Umnongoklah pengkhianat bangsa dan agama. Melayu Umnongok bodo. MCA & MIC didahulukan. Rasuah diutamakan. Melayu Umnongok bangsa paling bangsat atas bumi Malaysia ni.

Anonymous said...

zali ...wooiiii.... kalau kau tau boring ajak2 lah geng gerombolan kau tu bertobat... belajar berbudi bahasa jgn dok ikut cara tak senonoh yg sentisa dibisik oleh syaitan laknatullah.... sememangnya syaitan tu sengaja nak ajak umat manusia ni kearah kesesatan macam dia... ada akai guna...

Bah Lontok said...

Sampai hati Tuan Guru, mementingkan DAP lebih dari kaum melayu yang beragama islam. Walaupun kaum melayu ini menyokong UMNO tetapi mereka semuanya melayu yang beragama islam. Mungkin Tuan Guru anggap melayu yang menyokong UMNO ini semuanya lebih buruk dari DAP yang menetang islam.

Perbuatan Tuan Guru yang menyokong DAP dan mengutuk UMNO ini sangat merugikan kaum melayu. Kaum melayu akan kehilangan kuasa pemerintahan akhirnya nanti. DAP ini sebenarnya komunis yang anti melayu dan juga islam. Perbuatan DAP menyokong PAS se mata2 untuk memecah belahkan kaum melayu. Dengan ini kaum melayu akan jadi tidak kuat lagi kerana berpecah.

Anonymous said...

zali n jefri

masih ingat tak ayat dari lidah biawak si luncai@a'war pemimpin maha agung PR@PAKATAN PENIPU rakyat ni.. "LUDAH ATAS MUKA SAYA SEKIRANYA PAKATAN RAKYAT TIDAK MEMERINTAH MALAYSIA PADA 16 SEPTEMBER 2008" aik.. pejamcelik mata sambutan setahun PR@PAKATAN PENIPU RAKYAT tak memerintah Malaysia hak!hak!a-hak!.. ahakkk!.. pui!... dah berapa ramai dah.. ludah muka a'war@juboq (logat P.Ramli)

Anonymous said...

anon 948PM

TOKGURUna masih mengharapkan pemimpin mahagong DAP LKS menarik balik pengakuan dan penolakat DAP@ KIT SIANG:"COOPERATION YES,BUT NO HUDUD LAW" pie lah! mampui..

Anonymous said...

Sebenarnya puak2 ni yg lembu...tak tau adap berdialog..mcm kera@lembu..mungkin ini yg di ajar oleh UMNO/BN

Anonymous said...

Nampak mcm kera2 kat ZOO jer....
DIALOG ker apa?BODOH...BODOH!

Anonymous said...

Hahaha.....mcm monyet jer....puak2 ni.

Anonymous said...

Ayat berikut dlm posting di atas bersifat prejudis:

PErangai mereka lebih teruk dari orang asli

Tolong buang, Bro!

KROMOK said...

Saya pun rasa pelik sebab demo kepala lembu tu dilakukan didepan anggota2 polis dan polis buat derk aje,persoalannya kenapa polis jadi kaku pulak?? tapi bila pr buat demo polis jadi teramat aktif dan cergas pulak!!

Anonymous said...

lembu-lembu UMNO boring la bila masuk topik pasal kena batang hidung sendiri.xpayah nk check nama atas kertas sekarang zaman dah maju xtahu la kalu UMNO masih guna kertas borang kalau nk check nama,jgn betul-betul jadi lembu.teruk sgt tu dik oi.

video dah terpampang muka-muka lembu sec23 semua lembu-lembu UMNO/UMRO yg terlepas dari kandang.tgk muka sekor2 pn aku rasa malu nk mengaku kawan.

jgn mcm katak bawah kain rosmah mansur.memang selama-lamanya ko xkn dpt info.dok hidu bau pungkok rosmah jer..mendapat hasil bodoh piang rr..

PEoPLE UMNO NOOB !!!

Anonymous said...

ahli umno ni kebanyakkan lembu,... tunggu tuan bagi arahan bodoh pun ikut...dah memang sah lembu... org umno memang takdak otak...aku ingat ada otak....otak lembu pun jadi laa...rupa nya memamg takdak otak... setakat.... tgk rupa pun tau..mcm org takdak agama....pakai songkok tinggi2 pun tetap bodoh bingai....

Anonymous said...

Orang Islam yang melantik Peliwat sebagai pemimpin dan membela perbuatannya akan di laknat Tuhan. Itulah yang menimpa Pakatan Rakyat di Selangor. Segala tindakan yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat tak menjadi. Inilah lah sebahagian dari laknat Tuhan kepada PR, dan banyak lagi yang akan mendatang, segerlah bertaubat, balasan Tuhan amat pedih. Kita tunggu dan lihat banyak lagi kemungkaran akan berlaku dalam pemerintahan PR. Untuk orang Islam di dalam PAS dan PKR yang membela Peliwat, bertaubat lah segera, kerana membela dan mengakat peliwat sebagai pemimpin tetap berdosa.

Anonymous said...

memang dasar umngok menyusahkan org xsudah2.

apa guna menggunakan isu perkauman. knp dihina agama lain. apa perasaan korg kalau org lain hina agama Islam??? Islam xajar cara camni...

umno + bongok = UMNgOk!!!

umngok cam sial!!! khak ptuiiih!!!

Anonymous said...

Untuk samseng kampung dusun seksyen 23....pegi jahanam!!!.....macam kera dalam hutan.......
nama sessi dialog.... bukan sessi maki

PUAK UMNO MEMANG TAK BERTAMADUN!!

ko zali nak pergi mana pun nak bagi tau...memang tugas ko memantau blog nie 24 jam...elok la bwak-bawak la balik kampung tengok mak bapak ko...
duit haram dah kirim ke belum...boleh jugak mak bapak ko buat belanja buka puasa

Anonymous said...

kejahatan umngok semakin terbongkar...

umngok didalangi oleh gangster dan kongsi gelap. ingat lah, kalau kat dunia ni lepas, akhirat nnt konpom x akan lepas...

ingat la wahai juak2 umngok....

TokMudim said...

Duit Raya + melancung ke luar negeri


Ahli - ahli PKR, DAP, PAS atau bukan UMNO Ngok sangat diperlukan untuk dikambing hitam untuk tuduhan bersama menyertai demo kepala lembu.Ganjaran istimewa disediakan.

Tawaran sah sehingga tengah malam nin.

Sila hubungi HsapKmutdn.

Duit Raya

Anonymous said...

UNITED MALAY RASICT ORGANISATION @ UMRO (UMNO) korang xde pendidikan ker??? ko nk tgk kitab suci AL_QURAN kena pijak dgn org bukan islam??? memang xbole berfikir langsung UNITED MALAY RASICT ORGANISATION @ UMRO (UMNO) ni.cetek ilmu dunia dan akhirat

Anonymous said...

Nik Ajis kata orang DAP boleh hina Islam kerana dia tak tahu pasal Islam. Orang Islam bawa kepala lembu tak kan tak boleh, tak kan nak bawa kepala Khalid.

Anonymous said...

Kepala Babi di lembar kedalam surau, puak puak PAS dan PKR tak pernah pun bela orang Islam. Baru kepala lembu dah kelam kabut satu Selangor.

masjid tok guru said...

Salam... DERMA DIPERLUKAN...http://masjidtokguru.blogspot.com

Anonymous said...

salah sape yang tak ambil tindakakan atas kepala babi yang dilemparkan ke dalam surau?UMNO la bodoh...yang tak ambii tindakan tu pe hal!!!!!last2 nak ungkit2 plak pi jahanam la UMNO

sape Menteri KDN dulu?Razi ka?ka Dolah anak Badwi?

Asal said...

Sohih penyokong Umno takder otak ... terpekik terlolong bagai Siamang dalam hutan.

Anonymous said...

1malaysia gagal!

Anonymous said...

Bila diajak berdebat mereka jadi pengecut...

Bila diajak berdailog mereka jadi bacul.....

Inilah bukti bahawa ahli UMNO(baru) dianggotai oleh orang-orang yang bodoh lagi bangang. Mereka hebat pada nafsu tapi sayang mereka tidak berilmu.

Dan lebih malang lagi mereka masih tak sedar lagi pemimpin UMNO telah memperbodohkan mereka...

Bila selesai melolong "merdeka..!! merdeka...!! merdeka...!! minyak petrol RON97terus naik RM2.05. Tapi ahli UMNO semuanya selamba saja dengar berita tersebut kerana mereka bertambah bodoh.

Jikalau Kerajaan Negeri Selangor masih ada hati nak berdailog bersama penduduk kawasan seksyen 23yang mewakili ahli UMNO disana, diharap exco bukan islam mesti standy dengan seekor anjing...

Jikalau mereka buat kacau menjadikan majlis huru-hara lagi lepaskan saja anjing itu, biarkan anjing itu yang mengajar mereka bagaimana jadi tetamu jemputan....

Alai hai Noh Omar... anda memang "very slow" bukan semua rakyat negeri Selangor bodoh macam ahli UMNO. Kempen rusuhan kaum yang ditaja tak menjadi, yang jadi "senjata makan tuan"

MC_Shaharul said...

zali ko dah dpt elaun ker nk gi shoping?nk pg bershoping raya ngn duit haram ker?sian anak2 bini ko bapak die bwk shoping ngn duit haram...

dari ko gi shoping bln2 posa nie baik ko pg solat tarawih..dgr tazkirah tok2 guru kt surau n masjid..dpt jgk keberkatan bln2 posa nie,dari ko duk b`shoping,mane nk tau kot2 tuhan nk bg hidayah kt ko ditunjukkn jln yg bnr...

raya pn lmbt lg brok,xkan x sbr nk raya dah kot?

CUPING MERAH said...

umno lembu tak bertammaddun..kah..kah..

saiful said...

masyallah masih lagi ada manusia yang bersifat assobiah yang telah dihapuskan oleh Rasullah dahulu. setiap yang mungkar perlu ditentang walau dikalangan sendiri.
Hancur assobiah hidup Islam

Liza said...

Cucu tanya lagi Atuk...(masa sekarang)

"Atuk, UMNO tu apa?"
"UM=NO, Untuk Melayu No Otak, atau lebih ganas orang G'anu panggil Barisang Natang... kalau orang S.Alam gelaq parti Bangsat Kepala Lembu>...kalau orang Pahang panggil Parti Menteri2 Bodoh Hutang Balak... orang Perak gelaq Parti Haram Jadah... orang Penang gelaq Parti Buah Kepala Hotak Dia...
Alamak! awat aku dok ajaq cucu aku cam tu! Aku pun dah ngikut perangai puak2 lembu nih... tak pa lah... masih boleh undoq...

KEMBOJA said...

AKU MEMENG SETUJU PUAK2 MELAYU UMNO/UMRO NI DIKATAKAN TAK BERTAMADDUN.

KALAU DI PERAK, KERA2 NI DI KEPALAI OLEH MAT BLACK

KALAU DI SEKSYEN 23 PULA DIKEPALAI OLEH AUW...AUW..AUW...

KALAU DI N9, KERA2 NI AKAN DIKEPALAI OLEH KJ (KERA JANTAN)

BOLEH MASUK BOOK OF RECORDS M'SIA LA....

JENIS SUKA LANGGAR UNDENG2 NI MEMANG LA KURANG AJAR & TAK BERTAMADDUN.

WOIIIII...SATU DUNIA TENGOK KERA2 NI...GELENG KEPALA DIAORANG...STUPID, STUPID, STUPID

AnaK BugiS said...

Korang tengok ler.. polis kata nak dakwa puak rasis tuh.. tangkap pon sudah..nak tunggu hisham plak kuar statement..sebenarnya penduduk tak salah.. yg salah kerajaan negeri.. hehehe, pastu khir toyo pn menyampuk lerr. time saya dulu perkara ne tak berlaku.. sebab kebajikan rakyat seme kaum terbela..korang tengok ler nanti..

Anonymous said...

Nik Aziz: Terima kasihlah saya tidak minat

KOTA BHARU, Sept 8 — Sebagaimana dijangka, Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dengan sikapnya, tidak sedia berbincang dengan Umno.

Bagi beliau, ia isu lama dan tidak perlu dibangkitkan lagi.

PAS, katanya, tetap dengan prinsipnya tidak akan bersetuju untuk mengadakan sebarang rundingan dengan Umno selagi parti itu tetap dengan apa yang ada padanya sekarang.

Comments
written by red, September 08, 2009
why dont u join pas mr.najib???

written by strupper2003, September 08, 2009
Umno must be thinking PAS is stupid to pull such a trick again.

BTW, anyone knows where turncoat Nasharuddin Mat Isa is? He might just pop up to answer Najib's invitation.

written by SHEIKH-ALWI, September 08, 2009
nak berbincang tapi masih dengan sikap lama yang tak berubah-ubah UMNO...UMNO...
umpama perempuan takde maruah betul UMNO ni...kejap nak buat baik kejap nak buat jahat.
kalau nak buat baik buat la betul-betul, nak buat jahat memang UMNO dah jahat semua orang tahu.

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/bahasa/37201-nik-aziz-terima-kasihlah-saya-tidak-minat-

Anonymous said...

DO alleges BN men abused state allocations

SHAH ALAM, Sept 8 — A district officer today revealed that Barisan National (BN) assemblymen under his jurisdiction had misused their state allocations ahead of the March 8 general elections last year.

Gombak District Officer Huzaini Samsi, who testified before the special select committee for competency, accountability and transparency (Selcat), also admitted that there was even a ‘possibility that the annual allocations were used for campaigning”.

He admitted it was morally wrong and extraordinary for the state lawmakers and exco members to spend their entire annual allocations in just two months.

BN state lawmakers received RM500,00 while state executive councillors received an additional RM100,000.

Comments
written by conspiracy theorist, September 08, 2009
bn = corruption, the world knows that, only macc doesnt

written by ckeong, September 08, 2009
BN assemblymen missued of public fund is an open secret, not only public fund, but also government properties for their parties activityies. Just look at Khir Toyo and the wives club, millions millions has been missused, but don't worry, nothing would happen to this culprits. This culpirts show no shame to their acts, in fact, they still dreaming of grabbing selangor, and still leaving quite a high level life style, a mansion perhaps.

written by counterpoint, September 08, 2009
Can't expect much of the authorities to bring the culprits to book...despite all the evidence showing the gross malfeasance of the previous state government

written by Angryman, September 08, 2009
It seems like Selcat can do better job than MACC. The interrogation was conducted in transparent and professional ways. Be End shame on you.

written by Jayenjr, September 08, 2009
Good. More dirt unearthed on UMNO/BN. Perhaps UMNO is going to get even more desperate in their plan to "re-capture" S'gor...??...

written by pepijat udara, September 08, 2009
MACC will SURELY jump on the band wagon on this lead... you WATCH!!!!

They will drop the current S'gor govt abuse of fund case and start cracking on this one instead!!! YEEEEHAAA!!!!

written by rocky, September 08, 2009
so obvious even those bodoh macam lembu can see there is abuse but MACC can't see. Apa nak jadi...sembelih lembu nampak, RM2,400 nampak sampai mati TBH. Ini tak nampak...mata petai ke? pilih kasih la tu

written by sk, September 08, 2009
that is the way to go. Get those buster who spend all our money. bring them to book. if macc can not do the job selcat can. well done

http://www.malaysianinsider.net/index.php/malaysia/37188-do-alleges-bn-men-abused-state-allocations

Anonymous said...

PAS tidak akan bersama Umno pertahankan perkauman

KUALA LUMPUR, 8 Sept: PAS menyifatkan, perlawaan Umno bertalu-talu kepada PAS agar bekerjasama dengan parti yang kini terjebak dengan isu perkauman sebagai satu tindakan tersepit.
Iklan

Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub berkata, Umno kini terlalu tertekan dengan isu perkauman ini dan sangat memerlukan PAS untuk mengesahkan tindakan mereka.

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=022412&Itemid=85

UMNO KAPIAQ!! said...

nak bela islam konon..perangai mcm setan!!

umnoLOMBU said...

la ni d shah alam bnyk lembu liar..sampai mngamuk dlm dewan MBSA..mtk tuan dia,najis tun razak kurung lembu2 ni bg jinak..raya aji besok senang..kalu x sat gi org tembak..

KEMBOJA said...

MELAYU UMNO/UMRO YG KURANG AJAR TU NAK BINCANG? KAH..KAH..KAH..KAH

JANGAN LAYAN.....

MANUSIA YG JENIS SOMBONG, BONGKAK, PENIPU, PEROMPAK, PEMBUNUH, PERKAUMAN & PEMBELIT NI BIAQPI DIA TERKONTANG- KANTING SORANG2. BIAQ DIA MATI KERING AJE...

SEMUA ORANG/KAUM DAH TAK NAK KAWAN DAH DEPA NI...

BIARKAN KAPAL BURUK NI TENGGELAM AJE JADI TUKUN LAGI FAEDAH.

TENGGELAMKAN UMNO YG RACIST NI...

Anonymous said...

Suatu hari..15 tahun akan datang...

Cucu ; Atuk kenapa ada gambar lembu pada bendera tu???


Atuk ; ooo.. tu lambang parti politik melayu baru..dulu bukan lambang lembu..

Cucu ; Abis tok??? dulu lambang apa???

Atuk ; Dulu lambang keris...tapi keris dah kalah. Zaman sekarang mana ada pakai keris...Sekarang ada kapal selam..bom c4..Jet buatan Russia..

Cucu ; ooo..abis kenapa guna lambang LEMBU tok???

Atuk ; Lembu nie amat sesuai untuk semua agama...hari raya korban gunu lembu...agama hindu pun guna lembu...tahun baru cina pun ada tahun lembu...Jadi untuk menarik semua kaum..keris dah tak guna...Gambar DACING atau TIMBANG pun dah tak guna..orang dah benci..

Cucu ; Abis parti politik tu guna lambang LEMBU untuk semua kaum sokong parti baru ni yea???

Atuk ; eemm...lebih kurang la...Tapi perangai dorang nie pun mesti macam LEMBU jugak..kot.

Cucu ; Mana atuk tahu otak dan perangai macam LEMBU???

Atuk ; Dulu ada perhimpunan dailog, sebelum tu diorang usung kepala LEMBU, bila majlis dailog diorang menjerit...tak hormat majlis..tak de perasaan malu...tapi pakai songkok..mungkin KRISTIAN dorang nie..sebab di INDONESIA, Kristian pakai songkok.

Cucu ; abis puak2 LEMBU nie memang macam nie ke perangai dorang tok???

Atok ; memang macam nie...nak ajar pun dah tak boleh dah!!! ko nie banyak tanya la...jom ikut atuk pegi KL..nak??

Cucu ; wow!!! bestnya atuk pegi KL..ada bangunan tinggi..ada keretapi atas kepala..ada jem..kan..kan..kan..tok!!

Atok ; Banyak la ko punya keretapi atas kepala...ikut atuk pegi K:L tu..KANDANG LEMBU..kang LEMBU atuk tak makan kalau tak di antar rumput...kalau tak makan( masyukkk)
LEMBU LEMBU atuk akan memekak buat bising!!!

Cucu ; ala...bagi makan LEMBU ke...ingat KL tu KUALA LUMPUR. Boring la tok........

Anonymous said...

Apa ? UMNo , dengar pun aku nak mutah kedarah apa lagi tengok muka azmir tu ! Apa ? Haji ? O , tu haji dam je !

Anonymous said...

Kalau MB nak buat dialog lagi kat situ kerahkan saja Pemuda Pas dan Pkr untuk kawal sekali.Tengok puak2 kepala lembu ni berani ke nak kurang ajar camtu lagi.

LEMBUMNO said...

Orang2 umngok ni sesuai hidup dizaman batu dulu je.Jenis tak bertamadun,berotak lembu.

Anonymous said...

1umno, mca dadahulukan, mic diutamakan

bikir keturunan tun saban said...

Lagi liza...Ayahanda ku berkata, UMNO BERCOPKAN DAcing yang di kandarnya ialah DAjjal ke hulu ke hilir buat fitnah,onal,daki
najis,nanah...Dan dengan lambang keris telanjang nya Nyawa rakyat bukan ukuran bagi mereka, demi KUASA bebbbb!

Hidup rakyat, hidup KEADILAN hapuskan kezaliman dari kerajaan 1 Malaysia PM NYA Datok NAZAK berbinikan Perempuan Puaka..juga konco-konco yang menerima UPAH dari kerja2 yang hina.! aminnnnnnn

Anonymous said...

WOi Azmir...ko nie mesti tak dapapt projek kat shah alam dah sbb tu mengamuk tak tentu pasal kan. Ko nie bangsat.

Anonymous said...

kepada si mamat Azmir nie. kalau ko nak melalak pegi marah orang INDON yang marah kat rakyat sekarang. Pergi berjuang kalau nak sangat berjuang. SIAL AZMIR

Sape PR/BN yg nk besarkan zakar? said...

takbir!

Insan yang lemah said...

Assalamualaikum

untuk pengendali blog ni, saya harap saudara sempat bertaubat dan memohon maaf kepada semua orang yang saudara pernah maki , hamun , fitnah, aibkan.

sebabnya, manusia dengan kematian amatlah benar.

Anonymous said...

Insan yg lemah..
September 9, 2009 6:10 AM

Patutnya anda ckp terima kasih kepada penulis blog ini sebab berani berhujah kerana kebenaran atas penindasan paling tidak bermaruah org UMNO/UMRO.nk di bandingkan dgn bloggers UMNO/UMRO belum tentu komen anda boleh release free mcmni tahu x.bloggers UMNO/UMRO semua kna pakai approval dlu baru diorg keluarkan komen yg ang hantar.menampakkan UNITED MALAY RASICT ORGANISATION @ UMRO (UMNO) sgt takut kepada kenyataan dan langsung tidak bersikap xtelus..maklumlah dgn komen pn takut,lemah semangat.

Nk dibandingkan lagi hujah blogger UMNO lagi mcm org failed bahasa melayu darjah 6.tak mcm bahasa tetapi mcm bahasa pasar..bloggers mencarut berlebih-lebihan menampakkan sgt bloggers UNITED MALAY RASICT ORGANISATION @ UMRO (UMNO) ni xreti guna bahasa melayu.bahasa melayu UMNO/UMRO 101% penuh dgn perkataan mencarut sana sni.padanlah apa yg org gambarkan selama ni org-org UMNO semuanya melayu kudis bernanah.hidup dalam kebusukan hati sehingga tidak sedar mulut sendiri lebih berbau busuk daripada org lain.

Wassalam.

Anonymous said...

KEMBOJA..

Rakyat negeri perak dahagakan pemerintahan dari nizar.Nizar kalau dibandingkan dgn pemimpin perak sekarang jauh panggang dari api.xpenah saya jumpa pemimpin seperti nizar yg sanggup turun solat jumaat bersama-sama rakyat serta memberi khutbah semasa solat jumaat kpd rakyat negeri perak.xperlu di masjid-masjid besar.surau yg kecil pn beliau kesana.alhamdulillah pemimpin seperti ini yg kita mahukan bukan seperti lanun-lanun UMNO perak

Mohamadazhan hjDesa said...

bengong betul yang buat hebat tu

macam hebat sangat, bagi sedas baru berakai kot.!

Danielle_Corleone said...

Tuan Tulang Besi. Ya saya setuju ini perangai tidak bertamadun dan hilang kewarasan akal.

Tetapi Tuan Tulang Besi janganlah disentuh dan diukur perangai mereka dengan kaum asal (asli). Bimbang golongan asal (asli) terasa hati.

Sekadar teguran membina dari saya. terima kasih. :-)

Anonymous said...

Najib kata 1Malaysia....laaa abis mana pegi slogan 1malaysia tu?samy vellu kata dia org nk semayang gak..dia org pun ade agama,mmg bodo buat slogan tp x tau nk implement kn.

azizul said...

Brader dari awal sampai akhir asyik sebut nama umno, umno, umno kamu ni maniac sangat takutkan umno seolah-oleh umno ni satu ancaman besar tanya diri sendiri kenapa takutkan umno bagi saya saya lagi takut dengan diri sendiri yang tak dapat kawal diri masa bulan puasa ni brader adakah umno tu satu ancaman besar, saya lagi takut dengan mereka yang ambil kesempatan di atas perpecahan kita masa berpolitk ada brader masa sekarang ni kita kena bersatu lupakan dulu pasal politik kalau nak sangat tunggulah PRU13 sabarlah kalau nak tunggaterbalik pun umno tu suka hati koranglah, brader orang-orang yang nak ambil kesempatan tu sentiasa menunggu kita tengok macam negara palestin, iraq dan negara islam lain banyak contoh dah rata-rata dalam coment di atas ni semua fanatik politik tak ade faedah brader saya tak sokong mana-mana saya sokong malaysia negara ku tercinta

Anonymous said...

persoalannye ??? kenapa nak pindahkan kuil tu ke sek 23??

tapak asal x cukup besar kew?

kalau perpindahan tu sebab untuk
besarkan kuil... kenapa x besarka ajew kuil tu kt tapak lame?

Apakah sebab sebenarnya kuil itu hendak dipindahkan... sesape yg tau sebab musababnyer please la jwb soalan sy k.

Anonymous said...

Anon 10.21 ni lagi sekor cam baru keluar dari gua.Orang dok cerita berminggu minggu dia baru nak tanya.

sasquatch said...

x sangka ader jgk masyarakat sek 23 yg x bertamadun... yang title haji tu xmalu ke perangai mcm tu... dam haji kot... kat dunia bole la depa nk tunjuk kuasa.. nk tunjuk kuat.. kt akhirat hang jwp la sendiri.. dunia kita ni dah nak akhir zaman..

Anonymous said...

barang siapa menyokong kebatilan dalam keadaan ianya mengaku islam maka terbatal imannya, jadi umno yang menyokong kebatilan dan kemungkaran telah terbatal imannya samalah dengan yang tidak muslim (kafir)... umno tak boleh dibandingkan dengan Pas tapi dibandingkan dengan kumpulan ajaran sesat dan parti2 bukan islam... renung2kan warga Umno/bn

mat s said...

AWAS !! warna bendera UMNO tu ada warna merah..Nanti kena kejor dgn LEMBU le...lembu2 1Malaysia berdendam dgn UMNO sebab korang buat kurang ajar dgn makhluk Allah tu...
Ingat wahai barua2 demo kepala lembu sekalian, korang bukan saje menghina ugama Hindu, tapi korang juga menghina makhluk Allah dan juga ugama Islam..
Tidakkah lembu itu makanan yg halal dan suci bagi umat Islam?
Bukankah binatang tersebut sepatutnya dijadikan hidangan dan bukan utk dipijak2 ??
Memang celakalah barua2 yg terlibat dlm demo tersebut..
Pegi JAHANAM la UMNO !!!!!!

Anonymous said...

azizul...

brader buka skit akal yg Allah kurniakan pada anda.perkara umno dibenci oleh rakyat memang hal yg tidak akan selesai selagi ada unsur penindasan,penipuan yg seharusnya ditegakkan supaya generasi akan datang tidak dirosakkan oleh parti pelacur rakyat umno.bukti telah menjelaskan ketidakadilan polis dan pemimpin dari umno dgn tidak menahan 2individu dari umno yg membuat demostrasi kepala lembu di sec23 hari ini.muka pengkhianat terang-terang terpapar disetiap media elektronik tetapi 2individu in bebas dan diberikan wildcard tidak menahan mereka.pengkhianat, org yg membuat salah terlepas dari hukuman,rakyat puas hati???ini yg kita belakan dari dulu lagi.semua yg bersalah semua bebas kerana mereka org umno!!!

Anonymous said...

SIBUK HAL LEMBU NGAN KUIL ..TP HAL HARTA MPSJ,MPPJ ,PKNS DLL HARTA YANG KORANG TAK TAHU DH DI SETEL LICIN KAN OLEH PAK SYEIKH MUKA LICIN WAAN KHIR TOYOL MASA JADI MB SELANGOR ....LEBIH KURANG SIFU DIA GAK..NAK SATUKAN RISDA,FELDA,FELCRA..ALAMAT JAHANAM PUNAH RANAH LAH HARTA CUCU-CUCU KITA DI KERJAKAN OLEH MALAUN-MALAUN UMNO YG BERHATIKAN NAFSU SARAKAH SYAITAN....

pisangmalaysia said...

bro azizul..
wa nk tanya lu...wa bg pilihan abc lg ni, adakah :
A :agama dalam politik ka
B: atau politik itu sudah termasuk dalam agama? atau
C : Auw..x tawa la ,ataupun
D : Islam itu terpisah dari politik?

Kalo x bleh jawab...blaja lg la bro..(klu-Allah itu tuhan utk semua manusia ka atau utk org Islam sahaja?