"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, October 04, 2009

N-31 Bagan Pinang: Gambar-Gambar Sekitar Penamaan Calon (dari lensa pembaca)

Reactions: 
Penyokong Be-eNd yang malu-malu sokong Be-eNd
Puteri UMNgOk ke Puteri UMMM... mok!
Barisan hadapan Puteri (...?) diiringi oleh awek-awek FRU
UMNgOk lupa... dah 7 kali kalah PRK berturut-turut. Betul kate Chedet... UMNgOk mudah lupa..!

Sumber - Mohamad Fuad Kahar

21 comments:

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

kem slm kt awek2

Anonymous said...

SIAP ADA YNG TUTUP MUKA LAGI TAKUT ORG KAMPUNG TAHU .
YANG MAK CIK TU PUN PUTERI UMNONGOK
YANG RAMAI RAMAI JANTAN TU DAH BOLEH NGUNDI KE

KAH KAHKAH KAH KAH KUI KUI KUI KUI

Anonymous said...

PM 1Malaysia ni kalau tak guna budak-budak sekolah tak sah, mane penyokong umno? aku tengok geng budak sekolah dan warga emas saje. Habislah umno kali ni, lingkup.

zali said...

berkokok la...

tengok nanti sapa yang kena
sembelih...

ramai belum tentu menang
sikit belum tentu kalah...

hidup umno!

watasikadi said...

alamak zali, sepa menang atau kalah perkara kedua lah. yang penting UMNO iktiraf orang rasuah sebagai calon dan bersedia mewakilkan rakyat dengan perasuah. kalah jadi abu menang jadi aranglah...hehehe...

Anonymous said...

umngok mudah bangang

tok iskandar said...

Meriah hari penamaan calon di bagan pinang dan seperti biasa kehadiran penyokong Pakatan Rakyat tak dapat ditandingi oleh jumlah penyokong BN.Nak buek camno.orang dah tak suka kat umno.

Ada pulak gimik politik murahan aziz,ketua putera UMNO yang mendakwa dipukul bertubi-tubi oleh penyokong PAS.

Ceritanya telah dipetik oleh Malaysiakini.
Ahli Majlis Tertinggi Umno Abdul Azeez Abdul Rahim mendakwa dipukul dan diterajang semasa berada di tengah-tengah kelompok penyokong PAS di luar pusat penamaan calon pilihan raya kecil Bagan Pinang pagi ini.

Beliau mendakwa telah dipukul "bertubi-tubi" lebih 20 kali oleh sekumpulan individu yang tidak dikenalinya dalam suasana kelam-kabut itu.
"Yang saya tahu, lebih daripada sembilan orang kerumuni saya. Saya terima lebih daripada 20 tumbukan," katanya ketika dihubungi Malaysiakini lewat petang ini.

Azeez yang ketua Putera Umno, berkata beliau sedang mempertahankan Datuk Ismail Sabri daripada diperlakukan sedemikian rupa dalam kejadian pada kira-kira jam 9.20 itu.

"Masa saya nak selamatkan Datuk Ismail Sabri, saya telah kena pukul bertubi-tubi dan ditendang di belakang saya," katanya.

Beliau turut mendakwa, salah seorang daripada individu berkenaan telah memegang dan menggoncang badannya berkali-kali dan mengatakan kepadanya: "Tahu atau tidak rasuah tu haram?"

Katanya lagi, penyokong-penyokong berkenaan telah menunjukkan duit kertas kepadanya dalam kejadian berkenaan.

Ini sebahagian komen beliau,kalau nak tahu lebih kena bacalah kat laman web malaysiakini.

Ramai yang loya baca komen beliau.Semalam tok tengok berita kat TV tak ada satu lebam pun kat muka mamat ni.baju mamat ni elok je,bersih tak kotorpun.kalau kena kesan penerajang tentu ada kesannya.semua boleh nampak baju mamat yang berwarna putih tu elok je tanpa sebarang kesan tapak kasut dan koyak rabak.

siapa yang provok siapa?polis telah menyediakan laluan untuk penyokong PAS dan BN yang berasingan.Apasal pulak kau dan Mail Sabri lalu kat laluan PAS.Korang nak masuk PAS,cakap ajelah siang-siang....semua tahu tujuan korang memang nak provok penyokong PAS kat situ.

Kepada budak manja aziz ni tok nasihatkan eloklah kau mintak pampers kat zali.itupun kalau dia ada lebih

tok iskandar said...

Aziz terkena aura penyokong PAS aje dah panik.apa komen totok umno dan jawapan Isa tentang beberapa tanda tanya rakyat mengapa PD Marina dibina atas 20 ekar tanah rizab rakyat Melayu.

TP boleh tolong dapatkan info tentang kesahihan resort ini kepunyaan Marina Mahathir.....

tok iskandar said...

Ramai yang tertanya-tanya kenapa umno ambik calon yang bermasalah dan pernah dikaitkan dengan rasuah.dahlah bermasalah import pulak tu.mungkin ramai tak tahu yang calon BN adalah kelahiran Melaka.

dah tak ado ko calon anak nogori yang bersih.dah lah import,ada problem pulak.ada yang cakap umno dah x cukup duit nak belanja kempen.ini cakap orang kek sini.

Isakan jelapang padi umno teluk kemang.itupun cakap orang-orang kek sini.dah terdengar khabar angin bertiup kencang.ada yang akan boikot Isa.Ini kena tanya Mat Hasan,MB korang

Anonymous said...

zali zali..

Anonymous said...

zali menerima rasuah juga sbb tu dia tak kisah sangat. Dia hidup dah tak ade halal dan haram. sekiranya dia orang Islam tunggu ajelah diakhirat kelak.

AnaK BugiS said...

Apa pon biarkan sokongan itu di jelmakan dalam bentuk kemenangan untuk calon kita.. insyallah..

Anonymous said...

Apa citer "Mamak" yang kena tumbuk kat leher hah?...Ahli gusti mana yang tumbuk sampai lebam? Dah la tengkuk dia dah memang besar?. Mana pergi bodyguard dia? kencing aaaa.....

GOMO said...

ANWAR MENGALAMI KEJUTAN http://gomo-no1.blogspot.com/2009/10/gempar-anwar-terkejut-sakan.html

GOMO said...

UNDI LAH PAS MAKA KAMU AKAN DITEMPATKAN KE
SYURGA AYAH PIN
DIBAWAH NAUNGAN NIK AZIZ...

UNDI LAH PKR DAN BERSEDIALAH UNTUK
DILIWAT
DENGAN SUCI HATI...

UNDI LAH DAP BAGI MEMBANGUN BERSAMA
BABI TONYOK....

BERSAMA LAH KAMU DALAM PAKATAN PEMBANGKANG YANG AKAN BERSAMA-SAMA MENJUAL TANAH MALAYSIA INI KE ISRAEL....

DUDUK LAH KAMU BERSAMA PARA PEMIMPIN
PAKATAN PEMBANGKANG INI JIKA INGIN
KAYA RAYA HASIL DARI WANG
RASUAH, PERJUDIAN,
KONGSI GELAP DAN
PELACURAN....


HAPUSKANLAH
PERSAUDARAAN
SESAMA ISLAM
KERANA ITULAH YANG
TUAN GURU NIK AJIS
KEHENDAKAN

LAKUKANLAH
PEMBERONTAKAN
KE ATAS
KERAJAAN ISLAM
MALAYSIA INI KERANA ITULAH YANG
DIKEHENDAKAN OLEH
ANWAR AL-JUBURI

HAPUSKANLAH
SISTEM BERAJA
DAN
GUGURKANLAH
AGAMA ISLAM
SERTA BAHASA MELAYU
DI DALAM PERLEMBAGAAN MALAYSIA
KERANA INILAH YANG DIMAHUKAN
KEPIMPINAN
DAP

UMAT ISLAM DAN BANGSA MELAYU
DAFTARLAH BERAMAI-RAMAI
KE DALAM PARTI DAP DEMI
MEMPERJUANGAN IDEOLOGI
MENGHAPUSKAN UMAT ISLAM
DAN
BANGSA MELAYU

PARA KAFIR PULA DAFTARLAH
SEBAGAI AHLI KE DALAM
PARTI PAS BAGI MEMBOLEHKAN
ANDA DI GELAR
TUAN GURU SERTA MEMBOLEHKAN
ANDA MEMPERMAIN-MAINKAN
NAMA ALLAH
DAN
SURAH AL-QURAN

UMAT ISLAM, BANGSA MELAYU, INDIA, CINA
DAN KAFIR BERAMAI-RAMAILAH MENDAFTAR
SEBAGAI AHLI PKR DEMI MEMPEROLEHI
WANG YANG LUMAYAN DARI
DANA ISRAEL
DAN
LIWAT LAH
SESIAPA SAHAJA DEMI
ANWAR AL-JUBURI


NAMUM PADA AKU BIAR APA SEKALIPUN
AKU TETAP SAYANGKAN
AGAMA ISLAM,
BANGSA MELAYU
DAN
TANAH MELAYU
INI.

BIAR BERMANDI DARAH SEKALIPUN
AKAN KU TENTANG MEREKA YANG
CUBA MENGHANCURKAN MALAYSIA INI.

KERAJAAN BARISAN NASIONAL
ADALAH KERAJAAN ISLAM
MAKA WAJIB BAGI KITA SELURUH
UMAT ISLAM DAN BANGSA MELAYU
MEMPERTAHANKAN NYA.

ALLAHUAKHBAR
ALLAHUAKHBAR
ALLAHUAKHBAR


ANWAR MENGALAMI KEJUTAN http://gomo-no1.blogspot.com/2009/10/gempar-anwar-terkejut-sakan.html

Anonymous said...

Undilah umno untuk umno terus meliwat harta rakyat dan nyahkan umno yang berfahaman asabiyyah(perkauman) terkutuk itu yang telah dan akan menjadi jahilliah bersama islam plastiknya.

bangsa melayu anutan umno adalah bangsa yang bangsat dan pelarian dari tanah seberang yang di mulakan oleh ketua agama hindu Parameswara akibat tekanan majapahit, maka sejak dari itu perkataan melayu telah ada dalam kamus indonesia yang bermakna 'lari'. Melayu=lari bangsa pengecut dan pelarian kerana tidak berani bertanding secara anak jantan dan hanya mahu makanan disuapkan ke mulut, apalagi mengandaikan mereka memperjuan islam tapi masih berpegang kepada amalan ajaran Hindu seperti pemimpin mereka GuruJib@Najib monggolia.

Anonymous said...

Ya Allah..! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran Agama islam.. Sebaliknya porak purandakan lah segala pakatan yang menentang kebenaran Agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...Aminnn.!

Anonymous said...

Huh, hebat sungguh kata-kata Gomo, sampaikan aku rasa semangat membuak-buak untuk terus berjuang. Tapi kan, yang sebenonya patut diterajang ialah UMNO, yang buat kerosakan depa jugak. Apa, Gomo di buta atau tuli atau kedua-duanya sekali? I wonder....

Anonymous said...

Abang Sekalian,

Yang nampak ganas dalam gambar gambar diatas adalah orang PAS. Orang UMNO macam ikut peraturan je.

Hai orang PAS & PKR takkan setiap kali pilihan raya kecil je nak bertukar menjadi samseng. sedangkan bila kerja amik gaji duit kerajaan.

Anonymous said...

Cerita pukul orang ni hanya kedengaran bila umno bertanding, tapi kalu umno tak bertanding macam di Penanti dulu semuanya aman dan sejahtera.

Sah umnolah sebenarnya kaki pukul orang dan pembohong wahid no. 1 kat rakayt malaysia ni. sial punya parti.

Rakyat Malaysia hanya akan sejahtera tanpa umno sial.

Anonymous said...

MANA DIA ORANG MUDA. NAMPAK KANAK-KANAK SAJA YANG ADA.
SUDAH PUPUS KOT PEMUDA UMNO.