"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, October 10, 2009

N-31 Bagan Pinang: Penyokong Pakatan Rakyat & UMNO BN Bergaduh

Lebih kurang jam 6:00 petang tadi, berlaku satu pergaduhan antara Penyokong Pakatan Rakyat & UMNO/Beer eNd di hadapan Bayu Beach Resort.

Kejadian dikatakan berlaku apabila penyokong UMNO/Beer eNd tidak berpuas hati apabila jentera PAS menaikkan beberapa bendera yang dikatakan dikawasan UMNO/BereNd.

Sorak-menyorak mula berlaku antara ke 2-2 belah pihak dan pihak polis turut dikejarkan ketempat kejadian dan berjaya mengawal kejadian dengan hanya meniup wisel mereka...

Pada masa ini, ke 2-2 belah pihak masih belum bersurai dari kawasan kejadian dan pihak polis juga masih meniup-niup wisel mereka agar keadaan terkawal.

14 comments:

Anonymous said...

kah kah kah... ingat main bola ke..

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

LOL beer end

Unknown said...

PENGUMUMAN PENTING YANG MENGGEMPARKAN

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/pengumuman-penting-yang-menggemparkan.html

Anonymous said...

nampaknya beer End makin terdesak.

Anonymous said...

Takebeer, takebeer, takebeer! Dia yang provok, dia yg mulakan, putar belit, lepas tu tuduh orang lain yg buat...

PAS/PR takebeer, takebeer, takebeer!

Budak Bijak said...

TV 3 suku ckp PROVOKASI DARI PR??


Wakakkakaka....selamat ada blogger klu x asyik kena kencing jekk ngan TV 3...hahahhaha

Anonymous said...

TV3 cakap provokasi pergaduhan ini datang nya dari parti pembangkang.siap kuar gambar lagi muka polis yg kena pukul!!!sumpah dengan nama ALLAH aku nk bakar media prima penipu rakyat!!!TV3!!!ESOK KITA REFORMASI BESAR-BESARAN!!!!!!!!

Anonymous said...

Umno ingat malaysia ni mak bapak dia orang punya ke? bertandinglah cara anak jantan, kalau takut lebih baik jadi pondan.

Anonymous said...

Mari solat hajat berjamaah tolak calon rasuah. Umno menangis tahap tenok bila lihat Allah buat keputusan. Allahu Akbar

KEMBOJA said...

nYAWA DI HUJUNG HALQUM....ITU LAH UMNO.

SO, SEKARANG NI MEREKA DAH GILA....MERACAU...

UTK PETUGAS2, JADA AHLI DAN MARKAS...PENGALAMAN TELAH MENUNJUKKAN BAWAWA MELAYU UMNO YG KURANG AJAR INI akan melakukan pukulan terakhir mereka yg dahsyat sebelum nyawa mereka di tarik...

Berjaga2....berwaspada....dan bertawakkal pada Allah

Anonymous said...

B-bangsat
N-negara..
gile tv3 suku tuh.. kalo citer psl jahat mesti org PR.. cam dah copy paste dr pilihanraya bartahun2 dah, cuma tukar tempat bertanding jer.. haha.. cam ni aku pn nak jadi pembaca berita... haha

benciUMNO said...

WEH BANGSAT BLOG DARULEHSAN TODAY, DOK PROMOTE BLOG DIA KAT SNI..da la gmbr2 kat blog hang sah2 edit..nk pbdoh org la konon..kaki cacai lempar fitnah,, pengotor btul la mak bapak tak didik.moga ngko cpat2 la melingkup..
nih,,ptuihh kat muka hang

geram dgn BN ni,taktik kotor n pengotor, patut la kencing merata, hahahahhaa

Anonymous said...

Solat hajat dan puasa sunat mohon pertolongan Allah hapuskan perasuah dari mukabumi ini. Allahu Akbar

ladasulah said...

jangan tengok lansung berita TV3 tu
bapak penipu rakyat, berita sangat menyakitkan hati, ayuh pejuang PR sudah ade tanda-tanda kemenangan,yakinlah Allah akan tolong kemenangan kepada PR, Allahu Akbar..