"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, October 10, 2009

N-31 Bagan Pinang: Pesanan terakhir Dari "66300" Kepada Pengundi N-31...

Reactions: 
Aku baru dapat 1 sms dari "66300" yang berbunyi -
  • Renungan : Janganlah kita terpesona dengan mereka yang beramai-ramai datang dari luar kerana semuanya akan meninggalkan kita. tetapi pilihalah orang yang dekat dimata kerana dia akan sentiasa bersama - tamat...
SMS ini dipercayai datang dari unit propaganda UMNO/Beer eNd... aku tak pernah subsribe dengan mana-mana servis sms... aku percaya UMNO/Beer eNd dah habiskan banyak wang Ringgit Malaysia untuk subscribekan seberapa banyak nombor untuk servis bodoh ini.... satu pembaziran...

Untuk para pengundi yang bakal mengundi besok... cuma ada 1 (satu) sahaja pesanan bergambar dari aku...

7 comments:

REFORMASI said...

hahaba isa samad.. isa samad.. bleh aku beli tanah 2 dari kau.. aku ni kroni kau.. jual harga special punye

KEMBOJA said...

kah...kah...kah...
Aku dah dapat rasakan....nyawa UMNO di Bgn Pinang dah di hujung Halqum.....

Semua petugas2 PR kena berjaga2...kerana...mereka2 ini akan jadi "gila babi".....meracau tak tentu hala lepas ni....bermacam2 lagi perkara2 ganjil yg mereka akan buat.

So.....teruskan perjuangan...jaga anggota dan markas.....berdoa dan bertawakkal pada allah....supaya di jatuhkan si penipu...perasuah....pengkidnap...dan perompak.

Allahuakbar....Alahuakbar...Allahuakbar.

Anonymous said...

Tak perlu layan sms dari punca yang tak di kenali. aku dari dulu tak pernah baca atau ambil hal sms sampah. setiap kali terima aku terus delete pasal tak dapat kebenaran untuk singgah di phone kita.

MATA2 JEPUN said...

Kalau orang tu dah sawan...nak pukul orang...nak sangat berperang...kita larilah...lari bukan tanda kalah...tapi kalau dia MASUK RUMAH KITA...BEDAL SAMPAI MATI...lepas tu baru telefon ambulan ke POLIS ke BOMBA ke...atau lori pembawa JENAZAH..

pemudapaskijal said...

salam..

kepada petugas2 Pakatan Rakyat supaya lebih berhati2 dengan org yg nk lemas sungai ini. Dia akan berpaut apa saje yg dia terpegang.

semoga kemenangan menyebelahi kita.

Amin.

benciUMNO said...

bila takda maruah diri, mmg wang ringgit dijadikan idola...ameno ameno..

Anonymous said...

Hari ini puasa sunat. Lepas solat jangan lupa solat hajat. Allah kan ada. Allah pilih calon amanah dan Allah tolak calon rasuah. Kita pula bagaimana? Nak ikut Allah atau idak?