"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, October 10, 2009

N-31 Bagan Pinang: Gambar-Gambar Sekitar Ceramah Semalam

Reactions: 

26 comments:

KEMBOJA said...

Takbir....Takbir...Takbir...
Hancurkan Umno.....
Hapuskan Perasuah....
Pinggirkan Umno yg Penipu....

Semoga Allah memenangkan PAS

dulukini said...

Satu hari aku cari gambar ceramah semalam akhirnya ade juga. Terima kasih TP. hancur hancur... hancur BN.

dulukini said...

Macam manelah agaknya ceramah parti rasuah BN adakah kehadiran penonton seperti ini????

Akhbar dan TV BN kontrol takkan tak ade langsung gambar yg seperti ini.

Anonymous said...

Walaupun tak ade kerusi rakyat tetap datang bagi menunjukkan sokongan terhadap Pakatan Rakyat.

Parti rasuah BN walau letak kerusi empukpun belum tentu rakyat nak datang sbb rakyat dah meluat dengan parti bangsat BN.

Anonymous said...

Ramai tu. Mari solat hajat berjamaah pohon kemenangan calon amanah daripada Allah. Umno pasti menangis tahap tenok bila Allah buat keputusan

Anonymous said...

Aku dah boleh agak siapa yang akan dimenangkan Allah. Tentu calon yang amanah dan rasanya bukan calon yang rasuah betultak? Calon UPSR pun boleh jawab ni............ takkan orang kampung tak tau kut........

Anonymous said...

TERBAEK!!!

REFORMASI said...

Alhamdulillah ramai pun org dtg ceramah pr.. blogger umno cbuk kata rmai yg x dtg seblum ni.. btul ke???

apa2 pun ak harap kite sama2 la berdoa untuk kumenangan pr pada esok hari...

HANCUR UMNO

HANCUR BN

HIDUP PR

HIDUP RAKYAT

TAKBIR!!!!!!

KEMBOJA said...

Anon 932...
Kau tulis macam nak terberak aje...??

Kah...kah...kah....aku setuju sangat lah....memang betoi la....puak2 Melayu Umno akan terberak bertabur2 di jalan raya kali ni....sbb..rakyat di Bagan Pinang akan keluar beramai2 menghentak dan melempar UMNO kedalam lubang kubur.

Busuk sangat....TAHI yg di bawa oleh UMNO tu....

Anonymous said...

Amboi, bukan main khusyuk rakyat Bagan pinang dengar ceramah, maklumlah tak pernah sebegitu hebat di nogori.

Harap semua negeri di selatan tanahair berubah dengan berubahnya selera rakyat kepada PR kebelakangan ni. Harap PR dapat menawan Putrajaya selepas ni supaya najib monggolia tahu yang dia tak boleh tipu rakyat lagi.

Anonymous said...

Makin dekat mengundi makin kurang juak2 BN kasi komen kat blog. Sudah tidak ade ape yang juak BN nak tegakkan sebab semua isu dah terbongkar.

Yang masih menyokong sekarang adalah hanya yang suka makan rasuah. BN parti bangsat.

benciUMNO said...

abey mat sabu pong ada..rugi tak pegi..adus adus..

Alhamdulillah TGNA mash kuat dan bersemangat ...

Anonymous said...

Aku dah boleh agak siapa yang akan dimenangkan Allah. Tentu calon yang amanah dan rasanya bukan calon yang rasuah betultak? Calon UPSR pun boleh jawab ni............ takkan orang kampung tak tau kut........

October 10, 2009 9:15 PM

perangai takbur dan cakap besar antara ciri2 munafik. x guna ari2 dgar ceramah samapai melopong tapi perangai sama jer....tapi aku tau perangai mmg la sama sebab dah la bengap asik dgar ceramah politik...lain la kalau dgar ceramah / usrah agama penuh la ilmu agamanya. ni penoh dgn maki hamun hasad dengki.

havoc said...

maki musuh ALLAH yang tolak terang2 hukum ALLAH pada hal org ISLAM..lebih kurang macam Inggeris pulakk..dah lak tolak hukum ALLAH zalim pulakk..tangkap org tanpa bicara..pukul orang ramapas hak org..hina Raja..hina Rasul..buat negara macam Syarikat Jual Beli..ada komisen itu komisen ini..takkan nak guna bahasa berbunga2..madahh pujangga..pencuri ko nak belai ke???akai ada kaa...MAKKIII JE UBAT DIA...PERASUAH AND PEMBONGGGAAKK...apo ehhh bodoh sgt ekau ni..

Anonymous said...

Solat hajat dan puasa sunat mohon Allah tolak calon Umno perasuah. Macammana Polan 7.44 am.Nak lawan Allah ke idak? Kesiannya dia. Kita minta tolong pada Allah. Dia tak tahu nak minta pada siapa sebab dia tak suka pada orang yang sayang Allah............ Kesiannya

Anonymous said...

BUAT ANON 7.44 AM.(11 OKTOBER 09)
AWAK TAK SUKA PADA ORANG YANG SOKONG CALON AMANAH DAN TOLAK CALON RASUAH.
AKU RASA MUNGKIN AWAK NAK TUNGGU AZAB ALLAH.........NAMPAK GAYANYA TERUKLAH AWAK NANTI............

Anonymous said...

rmi dgn org yg datang dr luar...desperado hampas

Anonymous said...

PAS menang jangan takut, majoriti 1000.-oleh Nujum Pak Belalang.

Anonymous said...

alaaamak! muka babipun berceramah di Allahu Akbar kan Pas Parti agama songsang

Anonymous said...

PAS >Parti Anak Sundal!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Bodo punya akronim. Woit! Anon 3:13 PM! Sebenarnya macam ni ler bodo,

UMNO > Parti Melayu Kaki Kongkek.
BN > Barisan Haram Jadah

UMNOBN > Parti dan Barisan yang banyak keluarkan anak-anak haram jadah sebab kuat mengongkek.

KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Satu lagi spesis bingai dapat dikesan. Woit! Anon 3:11 PM! Disebabkan nko tu dari spesis babi tu sebab ler semua orang nko nampak macam babi. Macam tu jugak ler bila nko tengok muka makbapak nko, datoknenek nko, pakcimakcik nko dan adikberadik nko ... semua muka sama jerk .... muka babi haram jadah! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

takbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr PAS kalah............hahahahahaha

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Menang besar nampak! Yappadey!! Menang dengan maruah tergadai ... erk!! Lupa lak, dorang nih spesis barua yang tak bermaruah. Tak per. Aku akan tunggu PRK yang akan datang.

Err!! Congrates!! Yamseng tonite?

umati umati umati said...

Semua komen-komen ahli sorga di atas "Void" yea..

aku nak tergelak sampai terbahak2.. tapi puasa sunat isnin pulak...

owh yea jangan cakap puasa aku tak diterima pulak... sebab aku bukan Omno (jap2 kenapa aku cakap macam nie, bukan Allah saja yg berhak menentukan terima/tidak sesuatu ibadat tue???)

Anonymous said...

Teruskan solat hajat dan puasa sunat. Orang Umno tidak akan berpuas hati selagi orang beriman memohon kepada Allah agar musnahkan perasuah. Allahu Akbar