"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, October 14, 2009

Pertemuan UMNO & UYNO...

Reactions: 
Korang kenal gambar siapa dekat atas ni..? kalau tak kenal, mari aku kenalkan... yang sebelah kanan mengadap Mat Saleh tu ialah Jamaluddin Jarjis, wakil UMNO dan juga seorang "Pakar Dalam Hal Raba-Meraba" manakala yang disebelah kiri tu pula ialah Paul Wolfovits wakil UMNO Yahudi dan juga seorang "Pakar Strategi Peperangan Di Iraq"...

Ape menatang JJ dan PW tu bincangkan..? kenapa berita ni tak tersiar dalam media perdana..? kenapa sejak 2-3 menjak ni UMNO kecoh sangat dan media perdana sebok sangat dok hilitekan berita "Kununnya" DSAI pengkhianat negara dan blogger-blogger pro UMNO pulak sambut dengan cerita yang sama..?

Rupa-rupanya nak cover berita UMNO hantar Jamaluddin Jarjis berjumpa dengan UMNO Yahudi..! dasar parti lakhnat..!

Apa kata Mukhriz..? haaa...??? ape dia..? tambah lagi saham dalam San Miguel..?

33 comments:

Anonymous said...

Tengah bincang macam mana nak tutup kesalahan Najib Monggolia dan berpakat nak jatuhkan Anwar supaya Najib monggolia lebih yahudi dari yahudi.

Lepas tu pakat macam mana nak sapu duit rakyat malaysia nak bagi kat Yahudi supaya menyerang palestin.

JJ raba bontot ni memang agen yahudi macam PM 1Keling dia juga mat monggolia. tak caya tanya ZALI.

Anonymous said...

tua2 dok meraba orang.bodoh punya orang tua. nafsu bnatang.

BOND 0134331159 said...

lagi satu aku ada dengar cerita nazri aziz tu masuk satu geng lebih teruk dari PEKIDA,geng mat saleh pulak tu....nanti aku publish dalam blog aku......la ni tengah spy cari bukti kukuh....

matstimketum said...

dasar umno penjilat bontot pembunuh umat islam! nak tipu rakyat malaysia lagi. penyokong umno , anda pun ada kongsisama dalam hal ini. fikirkanlah!

Anonymous said...

Brader aku tak suka sangat lah dengan pengomen dan penulis blog atau penghantar gambar di atas adakah dengan gambar kita menilai seseorang jangan menilai seseorang hanya dengan kebencian ini kah contoh parti islam pas atau keadilan saya rasa tok guru pun tak cakap macam tu patut lah sokongan pas atau pakatan kian pudar di sebabkan penyokong yang fanatik dan cepat mengelebah, jika sekiranya tok guru atau anwar ibrahim yang bersalaman dengan brader amerika tu terpampang di atas apa kata pengomen lu fikirlah sendiri saya pun tak berani komen lah breder isi hati masing-masing kalau sakit pun simpan buat sevinior saja pengirim gambar dan pengomen ni saya andaikan belum faham yang salahnya tak faham langsung

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

Beselah beer end....

Jangan Spin said...

Untuk makluman anonymous 8:44am, tuan hamba kata KALAU Tok Guru bersalaman dengan brader Amerika, Tok Guru tak akan sekali-kali pergi ke Amerika untuk kerja-kerja seperti brader JJ tu buat, jauh sekali pergi ke Israel macam brader Zahid Hamidi buat, yang nyata ialah mereka berdua itu buat, jangan dok pusing-pusing kalau dah buat tu mengaku buat je lah !

Kampung Buah Pala said...

Raba meraba
Amalan hidup kita
Meraba sampai ke celah paha
Kini jadi hero sampai Amerika

Raba meraba
Amalan hidup kita
Jerjis atau najis
Sama sama iblis

Raba meraba
Amalan hidup kita
Tangan jahat nak rasa
Punggung pelayan diraba

Anonymous said...

BUKAN KAH PASPORT KITA ADA COP NEGARA TAK BLEH PI IALAH ISRAEL !!! NAPE zAHID HAMIDI BOLEH PI ISRAEL !!!! JAWAB umno umno JAWAB UMNO TOYOL !!! UMNO HARAM !!!! KHAKKKKKKKKKKKKKKKK pTUIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Reezl said...

UMNO PEMBAWA SIAL...

melayummgbodo said...

yeah yeah gaduh! gaduh!

nanti kita buat perang saudara pulak... macam negara-negara islam yang lain ek.....

Anonymous said...

anon 9.15, rasanya bukan tak leh pi..tapi takde hubungan diplomatik.. so kalau sape2 nak pegi tu, atas tanggungan sendiri la.. apa2 masalah, sendiri mau ingat.. tp yg wak zahid tu pegi, kita pun heran jugak.. buleh lak pegi nak bincang dgn menteri israel.. patut tak payah bicang2...dah tau yg tu yahudi laknat tu..pegi buat apa? kan dah jd isu..

Anonymous said...

MasyaAllah.
Pengomen2 yg marah2 sampai sanggup guna bahasa2 kesat ni eloklah gi amik air wuduk dulu.
Syaitan amat suka pd org yg suka marah2 ni.
Bila memberi komen dgn hati yg tenang, barulah terbit isi2 yg ilmiah dan manfaat utk dipraktikkan sekalian umat.
InsyaAllah.

Seperkara lagi...
"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

Anonymous said...

gamba belakang wpe....JJ ke tu?

UMNgOk BoNgok said...

korang tgk kepala jarjis tu... ada 2 lekuk... skit lagi keluar tanduk lah tu... ini lah dia MELAYU UMNgOk... Pengkianat Agama Bangsa dan Tanah Air...

Anonymous said...

JJ tengah buat bisness macam mana nak ekspot cawat besi ke Amerika.

TUKE KARUT said...

Kalau orang Umngok merogol...dikatakan sedekah saja syok2...kalau merompak...dikatakan nak zakat kat orang lain...kalau minum arak...dikatakan wirid...kalau berjudi ..dikatakan solat...kalau bunuh orang...dikatakan orang jatuh sendiri...kalau orang mata lebam...dikatakan hantuk ke dinding sendiri...kalau buang anak haram...dikatakan kebajikan ...kalau cakap lucah2...dikatakan zikir..pendek kata apa yang Umngok buat semua selari dengan Islam Hadhari...atau Islam One Malaysia...

kembara putih said...

Jarjis (pemabuk yang suka meraba perempuan) tengah minta tips, macam mana nak jatuhkan PAS. UMNO bimbang PAS bakal menang besar pada PRU13 nanti. Kebimbangan UMNO bersamaan kebimbangan Yahudi juga. Kalau zaman dulu UMNO bersatu dengan British mengekang PAS, zaman sekarang UMNO bergabung dengan yahudi pula. Banyak persamaan sbnrnya antara UMNO dan yahudi. sumber dana parti contohnya, UMNO banyak diperolehi dari sumber haram, judi, rasuah dan riba. Samalah dengan yahudi.

REFORMASI said...

zahid hamidi & jamaludin jarjis PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA dan NEGARA.. UMNO LAKNAT... UMNO HARAM JADAH... kalau pembangkang pergi (jika ada) cibuk nak hentam diorang. ni mana muhyiddin ni x nak hentam kengkawan ko ni ke?

Anonymous said...

Bukan kah PW tu kawan baik Al-Jubur

Anonymous said...

tak lah...dia kawan baik JJ

Anonymous said...

Bukan takat kawan baik JJ, teman mandi sebilik, teman minum air elkhohol, teman raba meraba, teman hisap curut pipe, teman songlap....

ilhamghaz... said...

INILAH ORANG YANG AKAN MENJUAL NEGARA DI LUAR....MAMPOSSSS KITA

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Maka berkata si bodo Anon 11:13 AM:

"gamba belakang wpe....JJ ke tu?"

KAH!KAH!KAH! Tu memang dia ler tu bodo. Barua punya JJ (Jantan Jalang Jilat Jubo - 4J) ni kalau masuk dalam guni pun orang kenal dia. Nak tau pasal apa? Bau babi kat badan dia kuaaat!! KAH!KAH!KAH!

Maka berkata pula si bingai Anon 2:29 PM:

"Bukan kah PW tu kawan baik Al-Jubur"

KAH!KAH!KAH! Betul ler tu, Jamaludin Jarjis Al-Jubur (3J) KAH!KAH!KAH! Stupid!

Anonymous said...

Bangsa Melayu + bangsa cina + Bangsa india = 1 Malaysia..
Fikir2kanlah......

Anonymous said...

Bukan!

Melayu+umno+mamak= 1Yahudi laknat.

Anonymous said...

JJ juga mungkin ada terlibat dgn pembunuhan Norita Shamsuddin, kes cemburu. Maklumat yg saya perolehi dari kalangan org terdekat, JJ adalah sugar daddy Norita Shamsudin. Sejarah ligatnya Norita semasa study kt UiTM Arau, 2 kali kena tangkap kat Hotel Putra Palace. Pertama dgn Exco Perlis yg kedua dgn menteri. Tapi kes settle gitu je kerna campurtangan org besar Perlis. Seronoknya jadi pemimpin UMNO, semuanya boleh settle. Ada sumber menyatakan bahawa atas sebab itu jugak lah beliau dilucutkan jawatan kabinet. Tapi beliau masih tak serik, lepas tu raba betina. Nak campak terus beliau keluar dari potfolio kerajaan agak sukar sebab beliau juga ada spare-key dan jaga line rakan2 VVIP nakal lain.

Anonymous said...

Brader jangan spin said tadi brader kata tok guru dengan alasan brader ok i kata ok i terima tapi lu tau ke si zahid tu ke israel untuk urusan apa laa lu lagi banyak tau mengalahkan FBI CIA waah banyak tau lah lu saya tak boleh cakap lah kalau tiada bukti kalau dengan andaian banyaklah dalam fikiran tapi susah nak tafsirkan dengan kewarasan di namakan manusia, sekali lagi saya katakan jangan menilai sesorang dengan hanya dalam andaian-andaian kita semata-mata itu tidak adil namanya, yang lu kata zahid tu ke israel untu namanya andaian tak diwaraskan oleh fikiran lu fikirlah sendiri

Anonymous said...

Brader jangan spin said ni nak sambung sikit ni lu tau ke si jj tu kerja duta dekat amerika so kalu di nak salam dengan sesiapa pun itu hak dia, contohnya kalau PM kata nak salam dengan kamu kamu tak salam ke suka hatilah dia nak salam sesiapa pun, tadi saya sudah katakan janjan menilai sesuatu tu hanya kerana andaian-andaian kita, ni lagi pasal tok guru, saya respect tog guru 100 peratus saya adalah salah seorang peminat dia dan saya sangat menghormati dia, tapi ni pasal penyokong-penyokong yang bersikap Fanatik tak tau lah kalau kamu kutuk, tuduh, fitnah itu dapat dosa bukan dapat pahala bukan dapat duit dapat bala ingat lah brader

Anonymous said...

Ini sudah lebeh nie...benda lain ko nak buat aku boleh sabar lagi...tapi biler bab yahudi(israel) aku cukup pantang..bangsat punya bangsa...lantak ko lah ko nak salam ke, nak bincang dengan org lain aku tak kisah...tapi dengan yahudi? ko memang nak korek lubang kubur sendiri nie brader JJ...

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Kelakar bila asyik2 mintak bukti --- bukti, bukti bukti, tapi bila bukti dah ada, buat2 tak reti pulak dgn bukti tu. Kesian aku tengok bukti tu, dah macam tunggul buruk jer.

cucuhamka said...

Ya, sememangnya yahudi setiasa mencari jalan untuk masuk ke negara ini. mereka tidak melihat cara lain melainkan dengan merapati pemimpin UMNO yang nipis imannya seperti Jamaludin MALAUN FIRAUN tuh! Korang bacalah buku THEY DARE TO SPEAK OUT pena Paul Findley.

Anonymous said...

takbirrrrrr