"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, October 13, 2009

N-31 Bagan Pinang: Gambar-Gambar Sekitar Hari Pengundian (bhg 6)

Reactions: 

22 comments:

PUTRA MERDEKA said...

cantik putri umno nih..

Edyes said...

ohh... yang gigi rongak tadi kau taknak yer ....

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Cantek! Cantek! Muka sebijik macam pantek!! KAH!KAH!KAH! Macam pelacur jalanan!! KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

Kesian putra merdeka. Dia suka maksiat je. Padanlah dia jadi pencacai rasuah.

Anonymous said...

Teruskan solat hajat dan puasa sunat. Orang Umno akan terus gelisah kerana orang beriman sentiasa mendoakan kehancuran perasuah mereka. Allahu Akbar

penjualubat said...

puteri rasuah, putera rasuah, pemuda rasuah, pemimpin bapak rasuah !!!

MC_Shaharul said...

ceh cantik mende puteri umno,puteri umno nie standart bohsia jer..tgkla masa hari mengundi aritue duk tunjuk bontot kt org,tunjuk isyarat lucah,mmg minah2 duk kene mkn ngn mat2 rempit umno jer,hampeh punye umno,x abis2 merosakkn akhlak remaja..

Anonymous said...

Apa minah ronggeng umno ni, gigi kuning tak gosok gigi ke? macam minah indon je. he..he..

Anonymous said...

http://drdzul.wordpress.com/2009/10/13/bagan-pinang-%e2%80%93-isa-menang-pertempuran-siapa-yang-bakal-menang-peperangan/

zali said...

tengok gambar 3...sebelah yang poyo
tampal duit kat muka tuu...

bangla ni saya kenal nih...

persoalannya sejak bila pas guna
khidmat penyokong import dari
bangladesh nih?

apa dah kurang orang tempatan ker?

MC_Shaharul said...

ish2 zali2 bangla ngn melayu pn dah x knl,dah buta ker?mmg buta la pn,klu x buta xkan org yg rasuah kaw2 pnye ko belakn,mmg buta mata n buta hati la ko nie zali..adoiyai,susah jgk org yg dah buta kayu nie,ko tgkla plak gmbr2 pemuda2 rempit korg lg cam sial,ngan rmbut kuning,mcm org asli jer aku tgk,kluar dari utan mana pn aku xtau la,mane korg angkot weii mamat2 asli tue?kahkahkah...berair mata aku nie tergelak tgk minah2 puteri umno ngn putera2 rempit korg nie..

HangNadim said...
This comment has been removed by the author.
HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Mamat bingai ni, dah masuk isu pendatang haram pulak dah!!! Macam-macam puak-puak kapiaq nih. Barua-barua UMNOBN yang bawak masuk pendatang haram sampai bersepah kat malaysia ni, pastu nak jadikkan isu pulak. Pendatang asing pala bana makbapak nko.

Woit Zali Kapiaq!! Bukan ke parti haram jadah UMNOBN yang bawak masuk pendatang haram kat Malaysia ni? Pastu yang perempuan dijadikan pelacur untuk support perbelanjaan pemuda2 UMNOBN. Pelan2 korang serapkan pelacur2 tu dalam Puteri UMNOBN. Wei!! Semua orang dah tau ler perkara ni. Tak jadik rahsia dah!! KAH!KAH!KAH! Nak bukti? Nko pi tanya ketua Blogger Pembela Negara -- semua rahsia dia tahu. KAH!KAH!KAH! Tak percaya pi tanya Panglima Perang Cyber ... tupun kalau dia nak cakap ler. KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

tanya Zali puak Bangla tu umnolah bawa masuk, sebab nak sapu duit cepat. Pi bangladesh janji ade kerja kat malaysia, yang sebetulnya tiada, duit bangla puak umno dah sapu, mai malaysia duduk bawah jambatan.

tak usah kau nak bohong zali, mamat bangla ni bahaya tau, lagi umno je naka bawa masuk.

Anonymous said...

Anuar Ibrahim pun kaki rasuah dan kaki liwat, di jatuhkan hukuman oleh makamah. Orang Permatang Pauh mengundi Beliau. Tak kedengaran suara orang PR menuduh rakyat membela perasuah. Ingat laknat yang tuhan timpakan keatas umat Nabi Lut yang mengamalkan Liwat. Isteri Nabi Lut yang menyokong peliwat juga terkena bala. Untuk Anuar sumpah laknat Saiful telah memakan diri Anuar, cepat-sepatlah bertaubat. pintu taubat masih terbuka kepada semua.

Anonymous said...

Anwar brahim dijatuhkan hukuman oleh mahkamah kanggaro. Hakim dia semua kanggaro. Guni Petai dan Agustine cokolat Hacks. Polis yang mendakwa musang hassan bulu ayam. kalu kamu percaya mereka ni, memang orang umno otak sampah.

Last2 hakim yang benar saje bebaskan dia sebab tak bersalah. di malaysia hakim2nya bakal penghuni neraka macam sabda Nabi s.a.w. yang bersabda " dikalangan hakim2 tu 2/3 dari mereka akan masuk neraka". so ape nak di hairankan pasal mereka dah jadi kanggaro.

Anonymous said...

Orang umno buat salah cukup saje dengan bersumpah. Itulah negara yang di namakan Malaysia sungguh lawak.

Yang kuat sumpah ialah PM mereka Najis monggolia. Kedua ShitFool Baukari. maka dengan ini mahkamah patut di tutup pasal cukup dengan hanya bersumpah. tak ke lawak tu.

Dalam islam sumpah2 tak main, orang bersumpah ialah orang kapir macam kristian pegang Bible dan sumpah, itulah budaya umno.

Anonymous said...

zali macam mane ni, JJ sekarang sudah tidur dengan musuh

https://airkosong.com/_/2009/10/13/sleeping-with-the-enemy/

Anonymous said...

Zali 1Malaysia pun ceduk dari indon

http://english.cpiasia.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1751:1malaysia-ori-indon&catid=218:faisal-mustaffa&Itemid=156

Anonymous said...

zali malaysia dah terkena penyakit BELANDA

http://english.cpiasia.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1749:malaysia-catches-the-dutch-disease&catid=219:contributors&Itemid=17

bikir perak said...

Jadi laki nya nanti keno tolak tinggal badan eja..kahkahkah...?

bikir perak said...

Jadi laki nya nanti keno tolak tinggal badan eja..kahkahkah...?