"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 28, 2010

Dr Novandri Masuk Kelas Blogging Anjuran TPU..!

Dr Novandri Hasan Basri

Rupa-rupanya terdapat blog pro-pembangkang yang minat dengan gay seperti ketua mereka, Anwar Ibrahim! Contohnya ialah blog perisik rakyat.

4. Biar apa pun, yang 'paling menarik' tentang blog Perisik Rakyat ialah hubungkait blog tersebut dengan beberapa link daripada web gay ! Di antaranya ialah Japanese Gay Club dan Asian Gay Free Movie! Rujuk di bawah :-
Penulis pasti Perisik Rakyat akan menggunakan alasan-alasan yang standard. Beliau akan mendakwa bahawa blog beliau telah dicerobohi.

Beliau juga mungkin akan mengaitkannya dengan parti UMNO kononnya mahu menjatuhkan maruah beliau.

Padahal, buktinya sangat jelas dan ianya dek perbuatan sendiri!


Apa pun, penulis berharap agar Perisik Rakyat melakukan sesuatu terhadap isu ini.

Yang malunya ialah Perisik Rakyat sendiri dan tidak perlulah hebahkan 'keinginan istimewa' anda itu, jika ada.
__________________________________________________

Itu petikan dari entri terbaru (ketika entri ini ditaip) blog Dr Novandri Hasan Basri (M.I.M - Minda Intelek Melayu).

Jadi, tak payah nak ulas panjang-panjang. Aku tak kan guna "alasan-alasan yang standard" contohnya -

1 - Blog aku diceroboh.
2 - Tak perasan perkara tu.
3 - Ini perbuatan cyber troopers UMNO yang nak jatuhkan maruah aku.
4 - Bla bla bla bla bla...

Untuk kenyataan Dr Novandri, aku tak kan bagi 1 pun alasan. tapi aku akan "sekolahkan" balik seorang yang bergelar "Dr".

"Dr"... Selamat Datang Ke Kelas Blogging Topeng Perak® Unmasked

Pelajaran pertama untuk kelas kali ini yang aku buka khas untuk Dr Novandri bertajuk "addsense". menatang hape "addsense" ni..? aku yakin dalam kelas PhD tak de diajar makna "addsense", sebab itu aku tak hairan bila seorang yang memegang title "Doktor" dan menyelia Klinik Kesihatan Bergerak tergerak hati untuk membuat 1 entri seperti diatas tanpa memikir atau mengkaji apa sebenarnya benda alah yang dipersoalkan tu.

Malas berfikir dan mengkaji rupanya Dr Novandri ni. risau aku bila pikir balik benda ni... aku risau takut-takut ada anak-beranak atau sedare-mare atau kengkawan aku pergi ke Klinik Kesihatan Bergerak yang petugasnya ialah Dr Novandri. kang bawak penyakit pelik-pelik, jumpa pulak spisis Dr pemalas macam ni... haru beb... ade yang main bantai je bagi ubat ni kang... simpang malaikat 44 beb...

Untuk makluman Dr... petak rujukan yang menjadi "isu" bagi Dr ialah rujukan trafik yang masuk kedalam website. sebab tu aku letak petak tu dekat bawah sekali. sebabnya itu hanyalah rujukan dari laman manakah pelawat website ini datang dan berapakah jumlah pembaca yang masuk melalui laman-laman tersebut. woi..! kau baca ke tak baca ni..? waktu dalam kelas jangan dok mengelamun..! nanti jadi Dr bodoh..! gi basuh muka..!

Ok... ha... baru nampak segar sikit... ni sembab je... sambung...

Rujuk pada petak yang dinyatakan tadi (yang jadi "perhatian Dr"), kalau korang tak nampak gambar dekat atas tu, korang skrol dekat bawah dan carik sebelah kanan yang pakai tajuk "Transit".

Nama pun dah "transit", jadi paham-paham la. jadi kita tengok transit tertinggi pembaca website ni (rujuk pada addsense tadi).

Transit tertinggi pembaca website ni datangnya dari Wartamaya dengan jumlah pembaca yang masuk sebanyak 83,634, transit ke-2 tertinggi datangnya dari Yahoo dengan jumlah pembaca yang masuk sebanyak 83,431, transit ke-3 tertinggi datangnya dari HOT TOPICS in blogs... dengan jumlah pembaca yang masuk sebanyak 46,161, transit ke-4 tertinggi pula datangnya dari al-banjari on... dengan jumlah pembaca yang masuk sebanyak 26,419 manakala transit ke-5 tertinggi pula datang dari Tranungkite Online v... dengan jumlah pembaca yang masuk sebanyak 26,013.

Begitulah yang seterusnya...

*semua jumlah diatas direkod semasa entri ini ditaip, jadi akan ada perubahan dari masa kesemasa.

Cilako betul... aku dok mengajar Dr ni bantai tidur pulak... HOI...!!!

Semalam kau tidor pukul berapa Dr..? tidor lewat sebab dok sibuk lawat laman phorno ke..? tengah buat research pasal apa..? waktu belajar tolong tumpu perhatian..! kang jadi Dr "Kangkung"..!

Sambung balik...

Jadi kalau mengikut rekod Transit (sejak dari mula aku letak addsense tu, aku tak ingat bulan berapa tahun lepas), jumlah pembaca yang masuk ke website ni melalui link-link dalam listing "Transit" termasuk link yang Dr sebut dalam entri dekat atas tu ialah sebanyak 522,095 (mengikut rekod www.refferer.com sehingga entri ini ditaip).

Rekod yang ada dalam tu kita tak boleh nak edit sebab semuanya auto update dan addsense "refferer" hanya memaparkan transit aliran masuk pelayar ke website/blog kita dan ianya tidak merekodkan aliran keluar pelayar atau kita ke mana-mana laman web/blog.

Untuk pengetahuan Dr jugak, Dr boleh jugak tahu dari mana pelawat blog/website Dr datang secara detail dengan menggunakan addsense "Life Traffic Feed". addsense yang ni rekodnya lebih detail.

Dengan menggunakan adsense "Life Traffic Feed", kita boleh tau samada pelawat blog/website kita keluar atau masuk, dari negara mana pelawat itu datang, browser yang digunakan oleh pelayar, perisian yang digunakan mereka, masuk melalui mana-mana rujukan atau direct, lokasi pelawat tersebut (daerah) dan lain-lain (rujuk photo dibawah).
Ada lagi lain-lain addsense yang menarik untuk ditepek didalam blog/website korang. tapi kena la rajin mencari dan yang paling penting sekali ialah korang kena tahu dan faham untuk apa 1-1 addsense tu, jangan jadi BANGANG, macam Dr Novandri "kangkung", main tala je ikut suka hati. langsung tak pasal-pasal jadi Dr "Kangkung".

Jatuh reputasi beb, parti pun malu bila dalam parti ada Dr BANGANG macam ni. tapi aku tak pelik sangat la sebab dalam UMNO memang ramai sangat-sangat Dr "Kangkung" dan Dr "BANGANG". biasa la tu... kalau tak "Kangkung" tak kan nak sokong UMNO..?

Sambung lagi... tadi tu sessi "membantai kangkung". hehehe...

Lain-lain addsense tu korang study la sendiri, tak kan semua aku nak ajar..? dah la bagi ilmu percuma, bagi betis nak peha pulak, stakat "kangkung" tu boleh la aku bagi lebih-lebih sebab murah... dalam parit sebelah rumah aku pun banyak ha... hehehe...

Jadi Dr... dah faham ke belum..? kalau tak faham, cuba-cuba la luang sikit masa study dulu sebelum nak buat apa-apa, patutnya dah pakai status "Doktor" ni kena la hati-hati dalam semua hal. Doktor kalau tak hati-hati, ramai pesakit yang mati...

Plis plis plis, kamu jangan nakal...

78 comments:

Anak Raja Dagang said...

Huhuhuhuhu....Doktor yer....oooo ada title doktor... Huh...jangan ingat pegang title doktor, hang pandai serba serbi. Otak letak kat lutut punya doktor! Aku tak suka betul kalau orang kritik pakai kepala lutut ni.... Salam bro PR!

Awang Dogol said...

kah..kah..kah...
Bermacam alasan di beri bila orang dapat detect. Sebijik macam budak mulut becok tu. Apa nak buat satu geng - "samdul" semuanye blogers2 PR ni

Telok Bakong said...

salam PR

hu hu tu lah kerja depa BPN punye bloggers , depa yang masuk tu dari site tu saja depa nak pedajai jer tu,

Xenan said...

Wakakaka..

bab ni gua betul2 rase lawak.bodoh beno doc umno nih.

HaHs said...

Malunya aku!

Terasa dihina btl kalo jadi pencacai Umno! ingat dah pandai tahap gaban bila pakai title Dr konon! Rupanya Dr pencacai angkat najis. Malunya kalo jadi orang UMNgok ni. Syoh! Syoh! pegi main jauh2. Ambik karung serkup muka woi! Hina btl lah ko ni. Otak letak kat lutut. Bingai punya olang.

zali said...

kaki buntut dah tentu la dapat
kunjungan dari kaki buntut juga...

sebelum dr tu bangkitkan kes kaki
buntut ni tak nak plak TiPU bukak
kelas transit buntut ni.

sebelum ni cover..harap2 orang tak
jumpa tapi bila terbongkar mula
gelabah maki hamun dr tu..

bini awak tak rasa lain macam ke
bila tidur ngan awak TiPU?

ye la...asik silap jer.

dugong_darat said...

kah kah kah...

dah lama aku tak komen kat sini...

kah kah kah...

Dr nih aku tengok pun dah macam gay... pastu cakap orang gay... mahai... ko nak tahu si Topeng Perak nih gay ke idak, ko tadah la bontot... Kene sepak 1000X baru lu tahu... setahun tak berak nanti...

Cerita pasai gay atau tidak teringat posting Wak Banjari pasai kentut dulu...

kah kah kah...

Kentut yang tak bebunyi adalah untuk Dr Novandri...

Unknown said...

ada gak doc yg bodoh n suka tido ni...perghhhh lawak gler pemalas lak 2 nk buat kajian, ape malang la kt negara kita ni ada org terpelajar tp x tau ape rupanya...kihkihkih

Harris said...

Kah!Kah!Kah!Sampai kuar ayor mate gua!Kah!Kah!Kah!Ape la bingai punye spesies doctor sekor ni.Menda alah tu pon x tau!Ya Allah!Ada gak doctor jenih cmni.Ingat dh name doctor ni genius n terer la.Tpi bodo bangang cam lembu kenyang gak ye..Doktor kangkung!!!FAKAP!!

Unknown said...

DR nova ni exco pemuda amno malaya rasanya. dia memg ada blog sendiri. dulu2 teman ada masuk juga blog dia. memg la dia pandai belajar sbb jadi doktor huhuhu.

tp kalau baca blog dia mamat ni tak le pandai setara mana pun. tulisan dia tahap cerdik atas sikit dari mamakparpu je.

Anonymous said...

Nama Dr Novandri tu pun dah mcm gay!!!confirm la bodo piang mcm pencacai UMNO yg lain.WOI DR SAMPAH ko taknak isukan pulak dalam blog parpukari ada link gay yg sama pulak???apa ke BODO la Dr Novandri ni.elok pn TP sekolahkan si bengap ni.entah mcmana dapat pangkat doktor pn aku tak tahu...IT failed!!!entah2 dapat gelaran doktor pasal main copy paste journal je.memang sampah betul mentality UMNO sekarang.patutlah MB PERAK HARAMJADAH ZAMBRY DAH NK JATUH.SEBAB SEMUA IQ BARISAN PENCACAINYA LEMAH.LOW CLASS!!!

DR NOVANDRI KALAU KAU NAK SENANG FAHAM MASUK BLOG PARPUKARI ADA LINK YG SAMA..BELAJAR TINGGI-TINGI PN LEMAH IT...HAIZ

web admin said...

kahkahahkah..takda gun simpan doktor bpngok macam tu kahkahkahkahkah...dia pun nak berkawan dengan parpukari basi gak hahahahaha


http://kerabubersuara.blogspot.com/

Unknown said...

Ada jugak yang bengap kat sini percaya kat Dr ayam tu.

matstimketum said...

pencacai umno memang kepala ayam otak lembu!

ghostWRITER said...

wah terselah keGAYan kau nyah! GOODLA...!!

lempentalam said...

Keh,keh,keh.Ini doktor kambing kot,macamana boleh dpt jadi doktor aku tak tau le.

Anonymous said...

sijil doktor beli kot...umno mmg bodoh

al-khattab said...

jgn ko layan dr alban tu...jiwanya sedang sakit! sian kek dio...

SATU JARI said...

To Dr Novandri GAYViewrs - I have found the related issued you counter about your low issues knowlegde on malaysiakini.com
Perhaps you may view this video

http://www.malaysiakini.tv/video/18263/-rosmah-has-no-time-for-lies-gossip.html

i think your mentality was the same like this bitch.i very pleased to post this video just for you idiot doctor.

Anonymous said...

aku tengok di referer dalam blog kedahlanie pun ada juga link gay, baik hangpa buang saja link lucah tu ctdari dok jadi fitnah...

kat sini ada cara2nya

http://hasbullah.pit.my/2010/01/tutorial-siapa-gay-yang-suka-dvd-jepun.html

perompak harta rakyat said...

Novandri ni sebenarnya Indon pendatang Haram yang diberi ic oleh Kerajaan Barisan Nasional dengan syarat kena jadi Penjilat bontot UMNO.....

ntah-ntah PhD pun takde.... mandai-mandai bubuh gelaran Dr kat depan macam Tun Faizai... kepala Cybertrooper UMNO unit media baru...

Tun Faizal ni takde apa2 jasa besar pada negara sesedap je bubuh title 'Tun' kat diri sendiri....

Anonymous said...

Apa la punya BODO PIANG punya doktor, doktor haiwan pon tak seBODO PIANG macam ni...Ni mesti taraf DOKTOR yang beli sijil ni pastu mengaku doktor BODO PIANG punya DOKTOR.....

Anonymous said...

Salam sejahtera>
Tahniah kepada Doktor dan tahnih kepada Perisik Rakyat juga terima kasih kepada Hasbullah Pit. Dari mula anda hidup anda perlu belajar sehingga ke akhir hayat, kepada doktor yang mungkin nak menonjolkan web nya diucapkan selamat menerima ribuan pengunjung, kepada perisik rakyat anda telah membuat yang terbaik dan kepada Hasbullah Pit terima kasih atas penerangan anda. Belajar lah tuan-tuan. Biar bertekak tapi biar ada kebenarannya.Kita belajar dari kesilapan sebenarnya.

mudz said...

Terima Kasih PR

Sambil bagi kelas percuma hang belasah Dr. Ngok ni....bukan senang nak dapat peluang belasah Dr. Ngok.

Dr Ngok lain kali buat kajian dulu sebelum jadi bodoh. Aku harap Dr Ngok bukan Dr Panadol...aku hampir masuk ICU sebab Dr Panadol ni...5 kali kau pi klinik Dr Panadol sebab sakit berulang, Dr Panadol asyik dengan teori panadol dia...cuba ini dan cuba itu tanpa merujuk aku ke doktor pakar...

chot said...



dah serupa DR pelir jek aku tgk si nova ni..

kah kah kah kah...

bangang

sah geng kuda longkang....

hawau u zali...no time no c

Anonymous said...

hari ni ada program baru terbitan umno. FILEM AKSI TRANSFORMERS..

kita telah dapat saksikan promo sedang rancak ditayangkan di kaca tv,dgn tujuan menarik rakyat utk memBOX OFFICE kan filem tersebut...tidak diketahui pulak bagaimana jalan cerita TRANSFORMERS2 ini,adakah ianya akan berjaya menukar pemikiran makhluk2 dibumi MALAYA ini yg bencikan sebuah kerajaan 'kotor' bernama UMNO..?? Atau..ianya semata2 khayalan pemimpin perintah..

Apa yg pasti TRANSFORMERS2 ini akan difokuskan dibeberapa daerah yg amat kritikal..ie. rasuah,pendidikan,pengangkutan dll..

Jangan ketinggalan..mari kita saksikan filem baru yg bakal menggegarkan panggung..selepas filem JUARA RAKYAT gagal mencapai kutipan pecah panggung..(cuma berjaya menjahanamkan duit rakyat utk kos penerbitan)

TRANSFORM jgn tak TRANSFORM..

Anonymous said...

Aku rasa sebab blog pembangkang dah makin famous ramai pulak pencacai termasuk DOCTOR UMNOngok nk jual blog dia dekat sini.TP depa semua nak cari popularity murahan dgn ang.maklum la blog perisik rakyat dah makin famous dah ramai viewers.

tadi aku ada terbaca di blog perakexpress pasal NAJIB hired hackers dengan bayaran RM300juta from india untuk block people dari access bloggers pembangkang.i found the related issued from malaysiatoday.kalau perkara ini benar makin huru hara la malaysia jawabnya...

http://perakexpress.com/www/2010/01/27/awas-bn-mula-mengganas/

http://malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=29779:warning-and-information-najib-visit-to-india&catid=18:letterssurat&Itemid=100129

lagi 1 buat dr novindri p mintak nasihat dekat perpukari dia pun ada link gay jugak...bodo piang punya dr novindri.jgn lupa bayaq duit tuisyen pada dr perisik rakyat.muahaha

Anonymous said...

dalam amno, bukan takat tukang kebon depa saja ngok dengan doktor pon dua kali ngok. Kunun nak aibkan orang aleh-aleh kemaluan sindri yang terbukak. Dah la camtu...kena tarbiah lagi. Ko memang best la TPU, kaw-kaw punya ko blasah Doktor yg bli PhD tuh. Ko memang bangang la Dr Novandri...apa naseb la patient-patient ko yg berobat dgn ko tuh...ko gi blaja lagi la woiii!!!!!!

SATU JARI said...

Selaku pembaca tegar TP aku bangga blog TP makin mendapat ramai sambutan.termasuklah pelajar baru kita hari ini Dr Novindri.character Dr Novindri sama dengan org tua dalam cerita PRAMLEE PENDEKAR BUJANG LAPOK yg kena gelak dengan ramlee,ajis dan sudin..hahahaha


"DR NOVINDRI DR LAPOR go to school"

TP: dr novin tu ketawa terlalu banyak sangat..

NOVIN:cikgu..

TP: ha..cepat sekarang dr novin pulak

NOVIN: yang mana?

TP: yang ini..

NOVIN: oooo ini saya kenal saya tahu ini..huruf ini.. bukan huruf "M"

TP: tu la jgn suka selalu ketawakan org..yang ini bukan huruf "M" yang ini huruf "HA"

NOVIN: huruf "HA"

VIEWERS:GHAHAHAHAGHAGHAGAHGAHGAHGAHGAHGAHHGHAGAHGAHGAHGAHGAHAGHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Anonymous said...

Perisik Rakyat,

Sekurang2nya si Dr Novandri tu menegur dengan baik & tak kutuk-mengutuk atau menggunakan kata2 kesat.

Nasib baik cerita ni dpt kat dr Novandri & kalau dia nak, dr Novandri mungkin boleh bagi cerita ni kat bebudak blog lain beb.

Kalau mcm tu , jadi panas & bertambah kurang ajar jadinya.

So, hang repair aja la mana yg ditegur tu.

Anonymous said...

Perisik Rakyat,

Apsal hang duk cerita benda yg lain ni beb?

Kita nak tau, knp web Gay ni ada dlm transit blog hang?

Itu sahaja.

Hang ni pernah masuk web porno ke sampai blog hang pun sangkut dgn web porno mcm tu?

Jawap beb jangan tak jawap.

JEbat said...

Yang pi belajar tu kita panggil STUDENT, tapi yang tak pi belajar pastu buat-buat pandai tu kita panggil STUPID.........Nama kena tukar jadi DR. STUPID....jangan marah yer DR.STUPID.....nasib baik DR.STUPID tak buta huruf dan buta komputer, buleh la juga DR.STUPID menyerlahkan lagi KE'STUPID'AN DR yang memang dah STUPID tu....

zali said...

yang penting dan kita semua dah maklum...blog TiPU dikunjungi oleh kaki2 buntut dari seluruh dunia yang menyokong penuh kepimpinan nuar bubur.

apa hubungan TiPU dgn kaki2 buntut ni...hanya TiPU yang tahu.

tapi kalau kentut TiPU dah tak berbunyi tu tahap kritikal tu...

tak gitu en chot?en chot pun kentut tak bunyi ek...

puteri nafisah said...

DENGAN INI SAYA SELAKU CANSELOR UNIVERSITI MAYA RAKYAT,SAYA DENGAN RASMINYA MENARIK KEMBALI GELARAN 'DOCTOR' DARI NOVANDRI ATAS KECUAIANNYA MERAWAT PESAKIT MAYA. MAKA DENGAN INI SCROLL IJAZAH HENDAKLAH DI PULANGKAN DENGAN KADAR SEGERA. DAN SAYA DENGAN INI MEMASHURKAN BLOG PERISIK RAKYAT DAN DI BERI GELARAN DOKTOR ATAS KEPRIHATINAN TERHADAP BLOGER SEJAGAT DAN MEMBAWA GELARAN 'DR PERISIK RAKYAT'.

adik manja said...

abg zali...bila nak jumpa ngan i? meh la kita minum kopi secawan dua. nak minum kat manjung atau sitiawan? abg pilih je..

zali said...

mak aii...mana punya pondan TiPU
antar nih?

benludin said...

kahkahkah....

dr. ni boleh jadi juara raja lawak!!!!

Anonymous said...

Puteri Nafisah,

Apa la hang duk merepek tu ?

Hang ni ada education ka sampai nak mengaku jadi Canselor pulak.

Malu la sikit. Tengok ilmu di dada tu dulu sebelum nak menilai ilmu org lain.

Nama aja Puteri... Ni Puteri Longkang kot.

Anonymous said...

dia medical DR, lulusan UKM. Bkn DR PHD.. hehehe.. sekadar pembetulan..

Malaysia Reform said...

Lawak la tuh. Dr medical tak check facts? Hasilnya, salah bg 'diagnosis'..

Funny.

PARPUKARI said...

Hello brader! Lu kata lu pandai dari DR ya? Kenapa e referrer gua takde pun blog lahanat tu?

Dah kalau lu suka ngan GAY dan dah memang pun lu PUJA itu Bapak kepada segala GAY, ngaku je la brader...nak kona pusing tang mana pun, team korang yang suka publisiti free ni elok ngaku je yang korang ni adalah pemuja GAY!

BTW, Dr Novandri tu lebih bijak dan baik orangnya dari kamu semua! Korang ni mak bapak tak ajar, well Sultan ka sapa saja korang maki!

AKu pun kurang ajar jugak tapi aku tak maki pembesar negara aku maki pengkhianat negara je...he he he

NICKY AJIS MEMANG BABI! SEBAB BABI TUA TU AJAR KORANG MENJADI MACAM NI KAN?

HE HE HE

Awang Dogol said...

Apa ni blogers2 PR....dah jadi guy ka? Ini mesti di tarbiah oleh mereka yg guy ni. ha...ha...ha..

Anonymous said...

AUWWWW.....AUUWWWWW....AUUUWWWWW

PARPUKARI said...

Baru aku faham kenapa selalu si TB dan Poji keluar posting yang sama selalu, gay rupanya, auwww....godfather mereka pun adalah orang suruhan GAY kan.

chot said...


house of pk...aka moks kutil di leher..

elok sgt le ko maki2 ni?

moks...biar kita gemoks taper...asalkan hati kita baik...rambut sisir tepi...

ni ko...dah le gemoks..kutil kat leher lagi...pulak..kaki mencarut..maki hamun org..buat fitnah...adu domba...

kalau org panggil ko gemok cam babi..sure ko sentap kan?

so renung2kan...

moks..ko ni joki kuda longkang ke?

zali...kentot kasi kemut lebey...

Anonymous said...

tepat skali bro parpu..

celako..celako..nik ajis celako..

Awang Dogol said...

Woi blogers2 PR.... dah tak da kerja lain lagi ka.....Asyik nak mengGUY aje..!!!!

ha...ha...ha....
keh...keh...keh...

Pakmat tukangkebun said...

sama ada dia dr beli atau dr umno itu tak penting.. yang penting gaji dia beribu dan kaya raya..tak lah sengkek mcm penyokong pas atau balaci pkr yg dok melalak mcm anjing dan kera... mcm kerajaan hampa yag tak dak duit nak perintah..lepas tu dok kata umno rompak duit rakyat..kesian sungguh kat hampa...

..PAS busuk..PKR bangkai..

keh..keh..kehh

Fisabilillah said...

Haha...bro TP you are the man!!
Kelakar giler posting ko kali ni. Memang bleh jadi raja lawak la musim depan. hahaha.

Kepada blogger2 yang baru nak berjinak2 tu, rajin2 la buat research dlu. Jgn tunjuk sangat kebodohan kamu tu kat org lain. Malu beb... Mana nak sorok muka. 1 Malaysia dah tahu.

har..har..har..

zali said...

fisabilillah kata : Haha...bro TP
you are the man!!

uik...lain macam je bila kata 'you
are the man' tu...korang ni ada
scandal ke?

jangan..jangan diturut dia yang dah
terlanjur dan gian tu..

Anonymous said...

Good one,

Dr ni tak bodoh tapi....tapi bodoh piang sebab nya dia sendiri menunjukan kebodohan nya...apa ra...

Little Nonet said...

Terserlah kebodohannyeee..Kui!Kui!Kui!Haku pown suke ini posting byk lawak laa..Nobandri!Owh!Nobanri!Nape serlahkan kbodohanmu iturrr!!Kasik malu 1malaysia larr..

Anonymous said...

iaya... bolo punya loktor. iq manyak lendah selupa umno olang.
umno olang mau celita kelajaan pr pelintah tala wang tapi kasi tegok maa.. sana kelantan pas sudah 20 thn kalau tala wang boleh sampai 20 thn kah iayaa.. otak mana letak ma..lu umno olang kasi tegok negeli mana pelatusan miskin paling tinggi dlm malaysia? bukan kelajaan pr ma...tapi kelajaan umnobn ma...Negeli mana paling manyak pelabolan itu thn 2009? kelajaan pr ma... bukan kelajaan umnobn. Negeli mana pencapaian kelulusan pepeliksaan upsr dan itu pmr paling tinggi? kelajaan pr ma.. bukan kelajaan umnobn.Negeli mana betut2 open tender semua keleja utk kesenangan lakyat? kelajaan pr ma.. bukan kelajaan umnobn, gua cina olang duduk negeli pr pon manyak cenang mau meniaga ma.. tala lasuah sana tala lasuah sini, mau mintak itu tempat meniaga pon manyak cenang tala macam kelajaan umnobn dulu mau tanya ahli mca mana? mau tanya ahli mic mana? mau tanya ahli umno mana? pr kelajaan tala itu macam betut2 mau meniaga dia kasi ma..tala kila bangsa. Ini macam gua tala pikir itu umnobn kelajaan boleh lampas gua punya negeli. MAJU KEDAHHHHH. gua kasi doa sama tuan alah lagi sekali pilihan laya itu umnobn campak masuk tong sampah ma...

Anonymous said...

Salam,

saya rasa PerisikRakyatpun salah juga..ini berkaitan common knowledge.

PhD memang membawa gelaran Doktor tetapi dalam kes Dr Novandri ini, beliau tidak mendapat gelaran Doktor dari PhD sebab beliau Medical Doctor.

Jadi, perkara basic beginipun PR buat salah, memang buat gelak untuk orang yang bijak baca.

PR, PR dalam rasa diri pandai, tak sedar org ketawakan kebodohan PR bab hal yang basic2 pun tak lepas common knowledge.

Patthetic..huhuhu

Awang Dogol said...

Bukan setakat bodoh malah BANGANG terus....ha...ha...ha

Anonymous said...

anonymous 4:44

Kita pun tahu dia ni Dr medical bukan Dr PhD. Sebab tu si Perisik Rakyat ni ada mentioned pasal klinik bergerak. Pokok nya siapa saja yg ada title Dr depan nama mereka kira orang pandai sepatut nya, tapi pasal nak hentam pembangkang langsung si pandai jadi bodoh, tak guna common sence langsung. Maka tersebar lah kebodohan si Dr ni.

That what happen with you in UMNO.

Anti Ultra Chingkie said...

bODOHNYA KORANG NI, APA KAU KATA DR NI TAKDE PHD...MUAHAHAHAHA, YO PENJILAT GAY, SEBELUM CAKAP BUAT RESEARCH DULU, JANGAN MAIN BALUN JE, NANTI JAdi ANWAR ASYIK NAK MAIN KOT BELAKANG JE..

ANYWAY, I CAN SMEEL THAT U ALL ARE BUNCH OF FUCKING GAYS>>>>>AUUUUWWWW

DAH GAY TU NGAKU JE LA, TAK YAH LA NAK BERDOLAK DALIK MACAM AYAH ANGKAT KORANG SI JUBURI TU>>>HE HE HE

Harris said...

X kire ape pun..Dah jadi doktor kangkung@kuda longkang.Nak aibkan org kunun!Hek!Hek!Hek!Skang 1malaysia udah tau..Lalalalalala..

BN FOOL said...

BODOH...!!..KENAPALAH popular sangat perkataan gay nie??..pencacai taik najis umngok suka benor dgn perkataan haram jadah nie!!...fitnah tu memang mainan diorang!!

Awang Dogol said...

Wahhhh...wahhhhh..wahhhhhhh

Blogers Pr sudah mau joint klab GUY pulak.....siap pasang iklan lagi

Mampos....Bangang punya blogers PR
Teruk betol la blogers2 PR ni.

Anonymous said...

itu iklan je la kot...takkan la kot..wakakak ape la layan gay.,. hahahahahaha kalau layan pompuan normal jugak.. hahahaha

Anonymous said...

gle psyco c bodo umnongok n pencacai2 buduh tahap longkang tesumat taik sndr..ade lg nak back up puak2 buduh ni..terang lg jelas TP explain..rupe2 same2 ngok mereka2 ni..mkn duit haram la ni..tu ati jd gelap..ilmu susah masuk..nak2 si doktor bangang ni..keje jual M.C je..bodoh..!org suh sekolah,ko tdo...pastu nak berckp benda yg menunjukkan kebangangan kamu..

WOI UMNONGOK..WOI PENCACACAI BODOH..KORANG X PAYAH LA NK BACK UP PUAK2 HINA KORANG TUH...MEMANG SAH PRU13 TERLINGKUP KAT LOJI TAIK LA KORANG..

Kedahlanie said...

perghhhh blog kami pon layan GAY jugak...hah hah hah

Gilak dunia dunia...

so far kami dah buat mcmana hasbullah pit suruh buat...

TQ bro jika tak tentu dr.kangkung tu kata kami pon layan benda macam nie jgk...

alahai dr. nak tulis tu tgk laa dulu taraf mana tak pasai2 org nampak kebodohan kita...

seandainya ko tulis kata ada link gay kat blog tu ok la jgk yg tak pasai2 ko kata depa pelayar gay last kena lastik berbijik dah terserlah kebodohan tuuu...huh taraf nie je la otak IT dr nangoi nie....

Anonymous said...

hahaha bodo punya pencacai UMNOngok ni...pencacai taraf doctor pn sama bodo...buat malu UMNO je.bukan main laju lagi parpukari buang link gay dia...hahahaha biasa la pencacai suka sembunyi masalah negara...UMNO tetap tumbang PRU13 nnt.hahahahaha.tak sabar aku nak mengundi nnt

al-Balingi said...

bro, entri ni la aku dok tggu dari semalam lg..hahaha..

Anonymous said...

2ekor bodo lagi teserlah khairy jamaluddin kena desak dgn himshammudin letak jawatan...apa cerita???hahahaha.aku ingat taraf doctor je bodo,menteri dan anak mertua paklah pun bodo piang..
1 persatu lari tak keruan, UMNO UMNO...porak porandalah kau

Dan tahniah aku ucapkan kepada KULI kerana sedar lebih awal tentang nasib kelantan yg ditipu selama 50tahun oleh UMNOngok.ini yg kita mahukan "keadilan"..100 ribu rakyat kelantan terbukti.tahniah tahniah...ucapan KULI sgt dihargai.semoga perbuatan baik dibalas dgn kebaikan.amin

AmenoWorld said...

Kah kah kah kah kah kah kah kah
siyes wey lawak habis kah kah kah habis la jadi bahan lawak aku bile aku jumpe dktr tu kat facebook nanti.. kah kah kah kah kah

Awang Dogol said...

Alaaaaa....tak payah nak tunggu PRU-13. Kalau buat minggu depan pun dah tentu PR tertonggeng punya. Tengok la ...sana gaduh...sini gaduh...sana cucuk ...sini racun...PR dah tak aman dah. Kita orang semua ketawa tengik perangai2 BANGANG kau orang semua. Kalau sama2 kau orang pun dah gaduh....macamana mau takbir negera nanti.

So blogers PR jangan mimpi la....lebih baik lu orang tidur lagi bagus otak lu orang semua jenis BANGANG.

Anonymous said...

Dr ni muka pun macam pondan, tulisannya tak boleh jadi rujukan ilmiah. dia ingat dia doktor dia pandai ka? Yang aku tau dr, dr sekarang senang lulus, pasal universiti yang dia belajar tu cuma nak duit saja. Lepas tu lantaklah kau orang semua. Sebabnya aku tau, sebab aku duduk dalam kuarters hospital Dr. dr macam novandri ni banyak aku jumpa, kebanyakkan dari mereka tak da standard langsung macam muka mat bangla cuci tandas saja.Jangan2 Dr. Novandri ini lulus dari U kat Bangla apa, tah-tah dia pun keturunan mat Bangla ape.

Anonymous said...

Wah Dr Novindri ni tak lama lagi ramai la gay gay dari pencacai UMNO nak p check dgn ang.mesti lu service baik punya macha.bak kata rosmah tgk muka pn dah mcm gay..kalau doctor mcmni check aku memang tak confident aku nak p,free ka,byaq rm1 ka..aku takmau.silap2 kena balun dalam van clinic bergerak tu naya.tengok muka Dr GAY NOVINDRI ni pun aku takleh caya dah.Dr Novindri aku bagi ang SAIFUL BUKHARI nak???dia suka bab-bab ni.bodo piang betui dr novindri ni,tula lenkala jgn taksu sgt dgn title doctor UMNOngok kau tu.
KENA 1 KAT ANG..KEPALA BAPAK KAU!!!

Anonymous said...

doktor ni SAKIT!

Sakit apa?

Sakit TELUUURRR!!!!

The MIND!!!

mazuki selangor2u said...

hahaha..bagus PR buat kelas blogging tuk DR...dan sememangnya DR salah dalam hal ini.....

namun, website referer tuh memang memberi aib jugak la kat PR kerana website 18sx....

UMNgOk BoNgok said...

tapi ada guna gak 'Dr.' ni bagi teguran... setidak2nya ada pelayar yg tak tau gak mcmana perkara ni leh berlaku... aku pon tak tau... dpt gak aku masuk kelas anjuran Perisik-Rakyat ni... TERIMA KASIH CIKGU POJI!!! eh! eh! rakan sekelas aku ada student berpangkat 'Dr.' lah!! sama taraf dgn aku rupa nye!

Anak Lenggong said...

PATUT LAA SIPOJI NI LAMA TAK UPDATE BLOK DIA...APA NAK BUAT UPAH TAK DAPAT DIA CARI GAY PULAK UNTUK NUMPANG BLOK NYA KAH KAH KAH...MANA PUNYA GAY LU DAPAT POJI DARI SEBERANG KAA...PUHHH..AKTIF BALIK KO BULAN NI BANYAK MASYUKKK KEE..AKU DENGAR KO MEMALAM DOK CARI UPAH JADIK BUDAK BAWAK UNCANG DALAM CERAMAH..

Anak Lenggong said...

POJI YANG NI KO TAK NAK BUAT KOMEN KEE...

Kat Manik Urai dulu ketua pemuda pas kuala krai mahadi mat zain dan ketua pemuda pas kelantan abd latif abd rahman buat aduan di balai polis Kuala Krai berhubung taktik Umno membayar elaun tambang kepada pengundi luar yang pulang untuk mengundi pada 14 Julai lalu serta mendesak pihak polis membuat siasatan dengan menuduh Umno telah merasuah pengundi pada hari pengundian dalam sebuah premis Kesedar di Sungai Peria.

Tetapi sekarang DI Galas, PAS akan membayar sehingga RM250 kepada pengundi yang berada di luar DUN Galas supaya balik mengundi sepert apa yang dikatakan oleh Pengarah jentera PAS bagi pilihan raya kecil itu Datuk Abdul Halim Abdul Rahman berkata, bayaran itu bukanlah satu bentuk rasuah.

Katanya, bayaran tersebut hanyalah untuk memudahkan kumpulan pengundi berkenaan, sejumlah 1557 orang bagi keluar mengundi.

"Kalau pengundi luar ini tidak balik, kita risau juga.

KAH KAH KAH...ORANG LAIN BUAT HARAM TAPI BILA PERKARA YANG SAMA DILAKUKAN DIKATAKAN HALAL PULAK...

Anak Lenggong said...

ALAMAK MAT KAKI BERDENGUNG NI...DOK BZ NGAN AUWW KE ATAUPUN DOK NGUSUNG UNCANG KUTIP DUIT SEDEKAH KAT CERAMAH PAS SAMPAI TERLUPA NAK UPDATE BLOG DIA..ORANG BUAT BLOG DIA PUN NAK BUAT TAPI ASYIK NUNGGU SUMBER ORANG HANTAR BILA DI TULANG BABI@ RAHMAN TAK ANTAR..TERUS SENYAP BLOG NI....KAH KAH KAH...ISHH KORANG INGAT TAK DULU SITULANG BABI TU KECUH DOK MINTAH SEDEKAH DARIPADA KALANGAN MEMBER YANG SEHALUAN DIA UNTUK MENCARI DANA BAGI DIA MEMBIAYAI UPAH PEGUAM UNTUK MENYAMAN PEMIMPIN PAS YANG DIA TAK SUKAI...KAH KAH KAH...DAH BERAPA BANYAK DIA KUTIP DAN PROJEK TERBENGKALAI KEE...ATAUPUN SI RAHMAN TU DAH PERABIS DUIT TU KAH KAH KAH...SAMA LAA JUGAK DENGAN POJI NI MINTA SUMBANGAN DARIPADA PENGUNJUNG BLOG DIA..SIAP KASI NOMBOR AKAUN..DULU DIPAPARKAN JUMLAH DIA PEROLEHI SEKARANG NI...DUIT TU DAH HANGUS UNTUK BELI GANJA ATAUPUN BERBELANJA DENGAN MEMBER AWWW....

Adik Lenggong said...

anak lenggong ni abang aku..dia ni tak da kehidupan...tak da gf..tu yg jadi cam ni..taksub politik sampai belebih2..

Anonymous said...

BARU ABIS BACA SEMUA.KESIMPULANYA PUAK PR NIE PENUH TAIK DALAM OTAK DIORG.ASYIK KUTUK ORG SAJA MCM DIA BGS SANGAT...KOMEN MCM ORG TAK siuman..