"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, January 01, 2010

Pilihanraya Kecil Pertama Untuk 2010..?

Reactions: 
Menurut Ketua Penyelaras PKR Rasa, Francis Xavier Subramaniam, pengumuman kekosongan kerusi Parlimen Hulu Selangor yang di wakili oleh Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad dijangka di lakukan oleh DSAI dalam satu ceramah pada malam besok (lokasi ceramah masih belum diketahui setakat ini).

Dr Zainal yang mewakili kerusi Parlimen Hulu Selangor, dipercayai telah pun menyerahkan surat perletakan jawatannya kepada DSAI kerana sedang menghadapi masalah kesihatan, tetapi belum dapat dipastikan samada ianya telah diserahkan kepada Speaker.

Kalau benar berita ni, maka bersiap sedialah kita untuk hadapi Pilihanraya Kecil pertama bagi tahun 2010... projek Mee Segera pertama untuk tahun 2010 juga akan dilancarkan selepas ini.

11 comments:

Anonymous said...

Pengumuman!Pengumuman!Pengemuman!
Peluang baik untuk Tulang Besi jadi calon Pas hulu selangor!!!!TB balik segera ke Malaysia!!!Peluang hang untuk jadi calon Pas terbuka luas!!!Mana ada calon lain yang sesuai!!Hasan Ali!!!Pas sekular!!Tu yang tingkahlaku mengalahkan puak umno!!!!Mana ada oghang yang boleh bagi nasihat kat hadi awang dan nik aziz!!!Hangjee yang berani!!!!

Anonymous said...

...ala,lupala pulak!!
Puak pemimpin Pas atau PKR kenaika hang!!!!!!!Hang kena bersumpah TB!!!!!!Hang ahlul pas tulen!!!! Peluang pada hang!!!Tak kan nak jadi pencacai seumuq hidup!!!Tapi hang jaga,Tamrin tengah cari hang!!Akupun tak tau, pasai apa!!!!!!!

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon BODO 2010 11:17 PM & 11:21 PM - artikel dekat atas tu aku yang post (TPU) bukan Tulang Besi..!

Bodoh...!!!

Kecik2 tak nak mampos, dah masuk tahun baru, BODO tak habis2..!

Anonymous said...

jika benar ianya menjadi kenyataan!

Dato' Zaid Ibrahim

calon yang paling layak buat masa sekarang...

Anonymous said...

Topeng perak,
Akutaula entrini hang yang tulih!
aik !hang pun teringin nak jadi calon jugak!!!Hang mana layak!!Hang pakai topeng!!!Aku rasa TB lebih layak dari hang!!!Alahai berebut nak jadi calonla pulak!!!!!Sekapai pun berebut nak jadi calonka!!!Awat!Dah mimpi nak pakai mercka!Dah beli set golfka!!!!!alahai......lupa pulak...hangtu oghang kelantan!!!Balik kelantan la oii!!!
Aku ghasa kerusi DUN Salor akan kosong!!Ha!Hang layakla bertanding disitu!!!!Bagi peluang kat TBno !kesiaaaannnn kat dia!!!Lagipun hang muda lagi!!!Dia dah nak masuk setengah abad!

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon Bodo 11:39 PM - aku memang dah ada dekat Kelantan selama ni... call je aku 017 595 9755 kalau nak kenal aku. kita kuar gi minum dekat mana-mana kedai kopi di Kelantan.

Moh jumpa aku tanpa Topeng... berani..?

Anonymous said...

...alahai takut aku!!!Sat lagi hang akan kata apa!!!Ada teloqka!!!!

Anonymous said...

...lupala pulak!!Tak dapat bayang bila hang kempen waktu jadi calon Pas nanti!Tengah kempen!Ada mamat puak umno,Psiko sikit kat hang!!!!!!Hang terus jerit!!!Ada berani!!!Ada teloqka!!!!

...alahai!!!Hilangla stress aku ni!!!Thanks for you!!Bergurau jee!!!

Anonymous said...

ada orang emo lah..kah kah kah... lawak tahun baru nih.. kah kah kah...

perompak harta rakyat said...

releks la Poji... dia nak gelak skarang biar dia gelak.... Esok masa pilihanraya kite tgk dia gelak ke nyorok dalam rumah bila wakil dia kalah.... hehehe...

Anonymous said...

lawan tetap lawan!