"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 08, 2010

Malaysia Must Have One Of The MOST Stupid Attorney General IN THE WORLD

Reactions: 
Our Attorney General has undertaken one of the most impossible task ever known to man. The task is to prove, beyond reasonable doubt, that sodomy without penetration had occurred. The impossibility of this task rivals that of a certain virgin giving birth to a child come 3000 years ago.

In fact, more people in the world believes in the Virgin birth of Jesus than Anwar sodomizing Saiful Bukhari. More people in the world can accept that Mary was a virgin when she was pregnant with Jesus than Saiful being sodomized by a man who’s had a spine surgery not too long ago.

I mean, if the attorney general was Chow Kit fish monger, he would’ve dismissed the case right from the start. In other words, a fishmonger in Chow Kit Road market would make a better Attorney General than the one we have right now.

This case is not even worth to be mentioned as a case. Any other courts in the world would have thrown the case out the window faster than you can say “Bingo”. The AG that brings this case to court would’ve been jailed for contempt for wasting the court’s time and insulting the judge’s intelligence.

It shows that our Judiciary system is no different than a brothel and our Judges and Attorney Generals are mere prostitutes. They can be bought at the highest bidder.
I pity our country for having such an imbecile for an Attorney General. But, then again, his being there is just to serve this one purpose, and that is, to destroy Anwar Ibrahim.

The case is crystal clear. THERE WAS NO PENETRATION, therefore, THERE WAS NO SODOMY. And, therefore, S337b DOESN’T APPLY. Any idiot can understand this. Our Attorney General cannot.

OUR ECONOMY WILL BE TORN TO SHREDS BECAUSE OF THIS STUPIDITY

Which investors in their right mind would want to invest in a country where their courts is nothing more than a circus. I mean, there are some 3rd world African countries that has courts better than ours. The Somalian Shariah Court system can deliver better justice than our courts.

Our drying FDI will turn to dust when the verdict on Anwar is delivered. Our investors will run far away and those with money will rather invest in Indonesia. Our domestic investment is already at an all time low and with this case, even our domestic investors will leave the country.

No justice means no civilization means no progress. It’s that simple.
Clearly the people behind this case is not interested in the well being of our economy, in our people’s welfare, in the Malaysian’s image abroad and in humanity.

The same people have the nerve to call themselves Muslims when Islam spits on these types of people. Animals look better than the people behind the entire Saiful Bukhari shenanigans

The entire case will not change the minds of 80% of Malaysians that still believe in Anwar’s innocence. Only the brain-washed UMNO a******s believes in such bull-crap.

Tulang Besi

43 comments:

shonzu said...

AnuWAR B.A.B.I MEMANG PENGECUT TAK ADA TELOR!!!!! TANGGUH TETAP TANGGUH....


Kepada pencacai Pakatan Haprak, mengapa AnuWAR B.A.B.I tu nak tukar hakim pula???? Perbicaraan baru bermula 3 hari???? Dah nampak bayang sel penjara ke?????

Anonymous said...

HKL has evidence pointed out that there was PENETRATION. There’s even Anwar’s semen inside Saiful’s (u know what).

It is rather weird, why is it so hard for the opposition to swallow the fact. It is like everything that the government had ever done is a conspiracy against someone.

Please note that the government is not that SMART to come up with this kind of conspiracy.

The government has too much on its plate. Rather than worrying about Anwar, it’s better for the government to do other important things.

Anonymous said...

Spine problem???? Tak tgk video lagi ke? kan dah byk org tunjuk video kt Penjara tu.

Punyelah macam nak lumpuh kene angkut ke mahkamah...sikit cucuk je kt Jerman terus pulih. Come on.

PAShamPAS said...

shonzu... can i fuk u 2day... uuhh! uh! uh! awww!... aku tgh biang nih... nama kau pun japanis girl... uh! awww! fuk..fuk...fuk u 2 day...

mankeldai said...

zaman najib menjaddi pm akan berakhir tak lama lagi, percayalah!

Anonymous said...

umno dah nak game over... tut..tut..tut...........
tutttttt................

Anonymous said...

Yang bangang sangat apasal, kalau nak keluarkan bukti nie jnglah awal2, keluarkan lah dalam mahkamah. bodoh, la nie mampus tak boleh pakai keluarkan awal2 pasal apa bangan

PAShamPAS said...

Kah..kah...kah.... ade juga mau pakai nama samaran aku. Wei klon, xyah la nk menyamar..buang karen je. Ko nak fuck, pegi cari le minah Kelate kat KL tu, berlambak yang ade. Bile balik Kelate, semua tutup aurat kononnya baik sgt le tu. Kah..kah..kah... klon klon...

Local Fighter said...

Hehe.. Laporan palsu dijaja seantero dunia..hehe.

mana lari si RPK yang mula2 bukak citer ni?

Hospital swasta punya medical report bukan tak boleh dimanipulasi. Yang penting kena ada fulus..hehe..

Kalau betullah si Saiful tu berdusta, bawa kan bukti, berpencak lah di gelanggang (mahkamah) tapi apsal nak mintak tangguh?

Ingatlah pepatah ini, Takut kerana salah, berani kerana benar!! Siapa berani? siapa takut? sendiri mau ingatlah!!!

CYBERCDO said...

Kesian juga melihat kebodohan anda di dalam hal ini.....Do your home works, gets your facts right before starts writting about this case.....

PAShamPAS said...

Kah..kah...kah.... lagi pun aku tak minat dengan perempun... aku suka jantan macam wak dogol tu.. tau...auwwww....

Anak Bugis said...

This is Malaysia.. everthing imposibble happened here.. hehehe

shonzu said...
This comment has been removed by the author.
PAShamPAS said...

Kah..kah..kah.. wei klon, ko nk cari pondan ke, nk cari bapuk ke, nak cari ANUaww ke... lantak ko la. Memang puak hamPAS ko ajar cara macam tu. Depan dah tak rasa sedap, nak cari yg belakang... kah..kah..kah.. klon klon...

Anak Lenggong said...

Si nuar brahi dah mula gunakan talian hayat yang terakhir..ari datang dipapah oleh peguam. baik punya lakonan contohnya:-

1. Kes liwat pertama dahulu kata diracun..dan sakit tulang belakang tapi sampai sekarang ni idup lagi mamat sekor ni..sekiranya nuar tu benar2 diracun dah lama dia keliang lahat..orang yang kena santau pun leh kurus kering dan meninggal ini nuar sihat je dan keluar je daripada penjara dulu boleh menari2 diIjok masa pilihanraya kecil...kah kah kah.

2. Permulaan kes kali kedua dengan seful..Nuar lari bersembunyi di kedutaan turki kata ada orang nak bunuh dia..tetapi bila kena tendang keluar daripada kedutaan tersebut..dia boleh pulak menjelajah keseluruh negara menjaja fitnah nya..tak pulak dia risau kepada orang yang nak bunuh dia..

Aku rasa mulai besok nuar tu akan datang kemahkamah dengan kerusi roda pulak kata sakit...pecacai dia akan menganggok kepala tanda setuju..aku nak syorkan kepada penyokong nuar yang tinggal tak seberapa dimahkamah tu..elok lah disediakan keranda untuk mengusung nuar ke mahkamah tu..dapat berkat tu..nolong ngusung nuar ke mahkamah..

Anonymous said...

CYBERCDO,

Setakat tulis ada fact baik takyah. Sama dengan UMNO la ko nih. Cakap banyak, fact takde.

Mana fact yang ko carik tu. Bawak sini lah kasi diskass.

CYBERCDO = UMNO!

shonzu said...

Hahahahaha... betul tu Anak Lenggong, tak lama lagi sakit balik tulang belakang AnuWAR tu. Mula la nak minta kebenaran pergi Jerman semula. Hari ini sakit rupa macam nak MAMPOS (meminjam kata2 Aduka Tarakguna), jumpa doktor Jerman sehari sahaja dah boleh berjalan dengan elok....

Apa doktor Jerman tu beri ubat sehingga terus pulih sehari sahaja??? Beri needle injection ke atau beri anal injection????

Tpi aku rasa mungkin seminggu yang lepas, si AnuWAR Al-Juburi tak aktif macam selalu kut. Itu sebab sakit belakang datang menyerang, tapi lepas dapat special therapy dari yang Datin Jijah tak mampu berikan, terus elok sehingga menari2 lagi. Hahahahahaha... AnuWAR2, bila nak lari ke Kedutaan Turki lagi
???????

Anonymous said...

Kepada Shonzu & Anak Lenggong (pencacai paling jijik UMNOk) ko orang nie kalau dah hari-hari makan berlaukkan taik memang ko akan kata tu makanan favourite ko orang dalam isu liwat nie membuktkan bahawasanya UMNOk telah semakin hari semakin terdesak setiap hari,setiap minggu ada saja isu yang akan diputarkan tapi gagal juga akhirnya orang seperti korang mmg x kan terbuka hati sbb ruang hati korang dah penuh dengan taik!!!!!!!

Anak Lenggong said...

Takde lak tersesak serupa dengan Tok ajis tu ..offer diri nak dok semeja ngan umno pulak..udah panas bontot kee..????..

shonzu said...

Hahahahaha..... N.Ajis nak duduk berbincang dengan UMNO, si Hadi Boroi pun nak berbincang juga. Cerita pasal kerajaan perpaduan pun dah tenggelam bila Mudalilul amPAS marah hari tu. Akhirnya, jadikan UMNO sebagai kambing hitam. Itulah sahaja kepandaian puak hamPAS, dari pemimpin hinggalah ke pencacai2 taraf LEMBU mereka.

Apa cerita Khalifah Lim GoREng kat P. Pinang tu??? Puak hamPAS terkunci mulut dah ke??? Hahahahahaha........

Anonymous said...

TGNA nak ajak berbincang hal berkaitan agama tak de kene mengena terdesak ke ape biar TGNA tarbiah pemimpin UMNOk ni jangan mereka ikut sesuka hati kepala bana die nak guna isu agama untuk modal politik UMNOk...

Anonymous said...

Betul la kata aku memang 2 ekor mangkuk berayun (shonzu & anak lenggong) nie tak akan faham nye memang taik ....

Anonymous said...

Puswari ... punya report kerja RPK
tengok di sini
http://www.youtube.com/watch?v=glhtv23Uo9I&feature=related

PAShamPAS said...

kepada shonzu & anak lenggong.. kepala dogol hangpa memang best... hangpa memang ganas masa tutuh jobo aku semalam ..auwwwwwwwwww!

bolos501 said...

...kahkahkah..nak tergelak aku tgk pencacai najis umngok menggila xtentu pasal dalam nie....sokonglah parti umngok kau tu sampai ke lubang kubor..kalau boleh bendera umngok@bn korang tu buat kain kapan..spender sepul lembu pulak sumbat dalam hidung..kalau boleh nanti korek kubuq korang sebelah kuboq si augustine paul hakim gula-gula hacks ataupun si mokhtar bekas peguanm negara..dua2 dah gol dulu..
jgn lupa bwak keris sekali masuk dlm kuboq..mana tau kot2 ada ular ngan kala jengking..
kehkehkehkeh

1malaysia
Rakyat D'dungukan
Kroni D'utamakan

PAShamPAS said...

Kah.. kah.. kah.. geng2 Pakatan Jubor memang suka taik. Kalu warna kunyit lagi bagus. Kah.. kah.. kah..

1Peliwat..
Bohong diutamakan..
Kencing orang didahulukan...

lan said...

Wei....Betol ka hari ni si epol kena menonggeng dalam mahkamah sbb hakim nak tengok betul2 jubur si epol tu samada dah kena penetrate atau belum?

Rasenye berapa kuat kanta pembesar yang dibawa utk zoomkan lubang jubur tu ye?

PAShamPAS said...

Kah.. kah.. kah... lan 9:31pm, nak tau brape zoom in lubang jubur tu kene pakai kanta cermin mata ANUaww tau.. Baru nmpk jelas..... Kalu pakai spek itam gaya 'gay' ANUaww tu lagi hebat, tu sebab ANUaww pakai masa pegi mahkamah tempoh ari. Mane boleh tahan, ANUaww kata.... kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. klon aku kena tutuh dgn sape semlm?? tak carik ke jubor ko tu?? Spesis klon macam ko, ANUaww tak layan, lebih2 lubang jubor dah sebesar cawan kopi kesukaan ANUawww... kah .. kah.. kah..

bolos501 said...

.....kahkahkah saiFOOL KENA TONGGENG dalam mahkamah??..burok benor..hakim sanggup mengadap punngung saiFOOL??ish!ish!ish!..jatuh maruah hakim..babi pun xnak tengok jubo sepul yg penuh dgn tahik kuning tu..maklumlahla dah dekat berapa minggu dah si saiFOOL tu xberak..sayang woi..bahan bukti penuh dalam tu..kahkahkah..jgn si sepul kentut masa hakim zoom dgn teropong nanti sudahllah...kahkahkah

1malaysia
saiFOOL D'dahulukan
Rakyat D'tinggalkan

PAShamPAS said...

Kah.. kah.. kah.. bolos501, betul la, babi pun tak suke tgk bontot Saiful, tapi ANUaww suka sangat. xtau la nape, mgkn bontot kak jijah tak secantik bontot saiful kot?? Kah.. kah.. kah...

opps lupe, mase dgn jijah ANUaww xbley pakai spek nanti nk gomol2 x sedap, tu sebab dgn saiful, ANUaww pakai spek.. bley zoom in..zoom out lagi.. kah.. kah.. kah..

Lan said...

Kah...kah...kah...
Aku tak boleh banyang kan betapa harumnya bau kentot si epol tu kalau dia terlepas kentot dalam mahkamah nanti.

Maklum la...dah berapa hari dia tak berak.....

Rasanya mahkamah terpaksa tangguh satu hari kot semata2 nak hilangkan bau kentot si epol tu...Mana tak nye ..habis semua lari keluar.....kah...kah...kah..

bolos501 said...

hahha...mana kau tahu Anwar suka??...kau nie tuhan ke??boleh pulak kata org tu suka @ xsuka..kahkakah..spek anwar boleh zoom in n zoom out??..ya btol tu..tpi nanti dulu..spek dia XBOLEH zoom in @ zoom out kat lubangjuboq busuk saiFOOL..sebabnya Spek Anwar bukan di buat untuk tu..spek ANwar dibuat khusus untuk beliau meneropong para2 pemimpin umngok dgn tujuan memantau pergerakan mereka..maklumlah..siperompak..siperasuah..sipemfitnah
sipenakut..sipenipu..sisamseng..sihipokrot..simulut celupar dan mcm2 lg peel pemimpin umngok nie..harus dipantau sentiasa..ini demi kesaejahteraan dan keselamatan rakyat malaysia..kalau tidak hancur negara.


pst : kalau lah spek anwar digunakan juga utk zoom kat juboq saiFOOL TU.. menurut maklumat yg diterima spek anwar tu akan terus bertukar manjadi najib..DAN NAJIB mungkin akn berkata..can i fuck u babe...xtahan lah i tengok lubang juboq yu yg terngadah tu..tu mesti tengah tunggu senjata tumpul i nie...kahkahkahkahkahkahkah

bolos501 said...

.....kahkahkahkahkahkahkahkahkah
mati aku rasa sefool kena belasah dgn hakim kalau ditakdirkan dia terkentut btol2 d muka tuan hakim....mungkin perbicaraan akan di tangguh buat selama2nya..sebabnya sefool duduk kat wad icu...cedera parah patah pinggang kene smack down dgn hakim.kahkahkahkahkahkah

saiFOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL!

Awang Dogol said...

lobang jobo aku dah lobos..satu hari 3 kali berak la beb!..auwww..auwww... tapi masih laku kalau aku buat bisneess dgn yahudi peliwat... bisness jual jobo aku...auwwwwwww...

PAShamPAS said...

aku pun nak bisness jobo gak ahh! dogol tunggu aku... kita pergi jual jobo kat tentera amerika kat pelabuhan ok..chow cincau.... lalalalalalaalaa...

bolos501 said...

awang dogol dan pashampas adalah gay terdesak YG DISAHKAN penghidap HIV..mereka sedang mencari mangsa untuk disebarkan virus HIV tu...JOM kawan2 kita chow dulu..kalau tidak berjangkit pulak penyakit AIDS tu nanti..naya pulak......

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. aku rasa mahkamah akan tangguh selama2nye kalu si ANUaww tu sakit tulang belakang balik, mane x nye.. lari ke luar negara trus, nak lari ke kedutaan turki, diorg dah tak mau terima. Kesian kat ANUaww kan, tapi xpe, dapat le dia bontot mat saleh pulak. Kah.. kah.. kah..

C2 said...

Anon 11:04 adalah Awang Dogol palsu.

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. betul la bolos501, awang dogol klon dan pashampas klon memang gay pun, tapi jgn lupe tau.. spesis tu menganut agama hamPAS. Sehingga ketemu lagi blos51, nak pegi jumpe klon2 tu ke?? macam berjanji pulak. Kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

aku kalau lepas kena liwat oleh wak dogol...senang je aku nak berak, takyah teran, taik keluar gitu je... tapi si sayfol ni takleh berak sampai 2 hari..?? nampak sangat sayfol ni kelentong...

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. PAShamPAS klon tido lmbt rupenye. Wei, lahabau taik busuk, aku semlm tido pukul 11:30 le. Nak menyamar pun agak2 le, memang pencacai hamPAS berperangai begitu ek?? Kesian sungguh klon2 kat cni, dah le tido lewat pastu suke meliwat lagi tu. Kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

uh! pagi ni lobang jobo aku rasa lega sesangat..sebab kena tutuh kat askar amerika yahudi semalam....huh! legaaaaa gila ..auwwww!
dapat la 100 dollar, business jobo semalam.. hehe,, hangpa jgn jeles ye... auw!...