"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 08, 2010

KES LIWAT TANPA PENETRASI PERTAMA DI DUNIA

Reactions: 
NOTA EDITOR: Kes Sumpah Saiful Al Kazzab sudah semakin terdedah penipuannya. Di bawah saya bawakan kenyataan dari Imam Ramlang Porigi yang telah ditipu untuk turut serta dalam sumpah tipu Saiful al Kazzab.

Saiful telah bersumpah bahawa beliau telah diliwat. Pada waktu yang sama bukti fizikal menunjukkan Saiful tidak pernah diliwat di dubur beliau.

Saya yakin Saiful sebenarnya tersilap cakap. Kalau di HKL dan PUSRAWI beliau kata beliau diliwat di otak beliau, mungkin laporan kesihatan akan keluar positif kepada tuduhan beliau. Hanya orang-orang yang diliwat di otak sahaja yang kata liwat boleh berlaku tanpa penetrasi.

Insya-Allah ini adalah permulaan kepada kejatuhan UMNO dan Barisan Najis.

Marilah kita berdoa kepada Allah SWT supaya mereka yang zalim diturunkan bala oleh Allah sepertimana diturunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Saleh

Tulang Besi.

p/s - Terima kasih Al Banjary kerana artikel anda yang begitu bermakna ini.
SODOMY 2 - LIVE 9.30am

Reporters, diplomats and supporters have packed the gallery. Waiting for prosecution, lawyers and the Main Man.

Bekas Imam Masjid Wilayah Persekutuan yang dipecat ekoran pendedahan di sebalik sumpah laknat Saiful Bukhari Azlan tahun lalu, tetap menganggap tuduhan liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim hanya untuk mengaibkan tokoh tersebut.Ramlang Porigi yang kini bekerja sendiri mendakwa, anggapan beliau adalah berdasarkan sumpah laknat Saiful di masjid Wilayah yang mana beliau jadi saksinya, terdapat banyak keraguan dan telah dijadikan bahan kempen sewaktu Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh tahun lalu.

Berucap dalam majlis Solat Hajat dan Taklimat sempena perbicaraan kes liwat Anwar, di Balai Islam Darul Islah Paya Kechik, dekat sini 1 Februari lalu, beliau sendiri telah diarahkan oleh Pengarah Jabatan Agama Wilayah Persekutuan (Jawi) supaya tampil menjadi saksi yang mengaitkan tuduhan liwat oleh Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Menceritakan secara terperinci kronologi sumpah bekas pembantu peribadi Anwar itu, beliau pada asalnya tidak tahu menahu perancangannya kerana pada hari Isnin minggu berkenaan beliau bercuti.

Selasa hingga Khamis berkursus jurunikah di Instititut Latihan Islam Bangi dan majlis sumpah tersebut diadakan pada hari Jumaat iaitu sehari sebelum hari penamaan calon PRK Permatang Pauh.

“Pada hari itu saya menerima arahan dari pegawai saya untuk menjadi saksi satu majlis sumpah yang mengatakan dia menerima arahan dari Pengarah Jawi. Sebelum itu saya bertugas menikahkan satu pasangan, setelah selesai saya lihat sudah ramai wartawan dah sampai termasuk krew televisyen”.

“Memeranjatkan saya, Saiful dikawal oleh pegawai polis dari balai Sentul dan Pengarah Jawi pun ada pada masa itu. Bila bos pun ada sekali saya terima saja arahan itu tanpa saya memikirkan apakah sebenarnya yang berlaku”.

“Pada majlis itu sendiri saya sudah nampak berlaku kejanggalan dan keganjilan. Mulanya Saiful mengaku diliwat oleh Anwar pada 26 haribulan kemudian tukar tarikh, lepas itu sebutan sumpah salah hingga saya perbetulkan,” katanya.

Menurut Ramlang, mengikut hukum Islam sepatutnya Anwar sebagai orang yang dituduh yang kena bersumpah, kenapa pula Saiful. Jadi ini tidak lain dan tidak bukan untuk mengaibkan Anwar Ibrahim, tetapi perancangan Allah lebih baik di mana.

“Jadi, letak imam itu untuk saksikan sumpah itu sahaja... itu hanya sekadar nak masuk televisyen dan siarkan tunjuk pada orang kampung. Saya tak sangka apabila hanya menerima arahan tapi akhirnya menjadi bahan fitnah termasuk dituduh menerima duit’.

“Sumpah itu menjadi bahan kempen di Permatang Pauh dan saya diberitahu dah ramai orang percaya kerana bersumpah dalam masjid, pegang Al-Quran pula itu”.

“Kadang-kadang memang kita hairan bagaimana konspirasi sebegini boleh dikaitkan dengan masjid, tapi cuba fikir...apa benda yang manusia tak berani lakukan kerana duit”.

Menurut Ramlang, beliau terpaksa membuat penjelasan kerana tidak sanggup lagi dirinya difitnah dan disumpah seranah oleh masyarakat.

“Cukuplah penyiksaan yang saya rasa bila dihighlightkan dalam TV3 saya jadi bahan kempen Umno, saya mengambil keputusan mendedahkan perkara sebenar melalui pentas ceramah setelah peribadi saya dikorek, iaitu dua hari sebelum PRK Permatang Pauh”. Walau bagaimanapun, Ramlang berkata beliau terpaksa korbankan jawatannya.

“Selepas saya naik pentas dedahkan perkara sebenar, saya ditukar ke Jakim, selepas empat bulan saya terima notis pemberhentian kerja tanpa sebarang pampasan. Kita minta Allah gagalkan rancangan jahat dan konspirasi terhadap Anwar Ibrahim ini”. (sumber: kerabu bersuara)

Posted by albanjari at 9:28 AM

31 comments:

bolos501 said...

.....ini semua konspirasi semata-mata...sepul tu sikit lg m**p*s la tu...biar dia jadi buntu..tgk sejauh mana dia boleh menipu....

AzamDean said...

Lagi satu kan..korang perasan tak konspirasi ni bertambah bangang...
DNA anwar sibuk nak dicarik kat burit saiful..aku nak tanya...kenapa tak nak check DNA saiful kat konek anwar...????Alamat fail la si saiful ni kat court mcm die fail exam.. hahahahaha

shonzu said...
This comment has been removed by the author.
PAShamPAS said...

AzamDean yg bodoh tahap bahalul bagi idea yg bodoh ... kah... kah... kah....

PAShamPAS said...

Ooooiiii puak2 hamPAS yg bodoh....Saiful buat laporan slpas 2 hari diLIWAT oleh ANUaww, tak boleh buang air besar selama 2 hari, buaknnya sakit selama seminggu macam dlm laporan PALSU RAJA PEMBOHONG tu... kah..kah...kah...kah...

Bodoh a/l stupid betul la puak2 hamPAS ni.

AzamDean said...

woi shonzu..nape ko padam komen..ni hah puak hamPAS nak bertanya..kalau saiful tu real la kena liwat..die tak yah jumpe najib..buat laporan polis terus..terus suruh polis buat waran tangkap nuar mintak buat pemeriksaan DNA kat konek anuar..sedangkan DAN boleh jumpe kat tali pinggang teoh beng hock la.....misal kata ko la shonzu kena liwat ngn anuar..ko nak jadi bodoh jumpe najib dulu ke..ko nak jadi pandai gi report polis dulu.. hahahahahadah lah berumpah..kes tak masuk mahkamah syariah lagi..dasar bangang..

PAShamPAS said...

aku ni bodoh la..tolong la..aku suke jubo2 ni..sapa nak call ye..aku tunggu kat chowkit..tolong....
ni nimbor die 0122073667...
call ok..muuuuuuuuuuuah..jangn lupe bawak KY JELLY

AzamDean said...

woi hampas..kalau ko kate aku boodh aku tak kisah..misal kata ko diliwat najib..ko buat la report polis...ko kata kat badan ko ada DNA najib..skali tak jumpe..alamat dara ko dah pecah dah hampas...camne hah..
tu sbb ko bodoh..najib dah sedap liwat ko die rilek je..kalau ko bijak ko mintak polis check dna ko kat (misal kata darah dara burit ke sbb kena liwat kan(mata tau kot2 koyak haha)) kat konek najib..kat bulu die ke..betul tak???ko tu la..tengok grey's anatomy...tapi tengok orang tu buat..tengok la csi..bodoh hahahahah tak gi skolah punya budak..nak cite sains,,tapi fail. hahahaha

matbengap said...

umno akan bungkus tak lama lagi!

Anonymous said...

umno dah boleh di letak kat tepi tong sampah ..... dah busuk yang amat bau umno nih... shit...

Anonymous said...

woi passhmpas..ingat orang nak heran ka hang bagi nombot tepon tu? ingat takut sangat ka ada nombot 36 tu?? hang mai la turun mai gurun nih nak tau langit tinggi ka rendah..dasar penjilat kaki tadak maruah punya melayu...bangang!! /// -anak cikgu din-

Anonymous said...

setelah bertahun2 mengkaji komen2 yg d balas oleh puak2 Barisan Najis ni, aku tgk,dorang x berani nk komen byk2 kat bukti2 yg da sedia terdedah..apsal erk...gle btol org2 yg bodoh sombong ni..masih lg menyokong tong2 sampah dbkl ni..hahaha..

Ya Allah, ya tuhanku..selamatkan lah umat islam msia..tunjukkan kebenaran Mu tuhanku..sesungguhnya Engkaulah yg maha pengampun lg maha mengasihani..selamatkan Anwar ya Tuhan..

PAShamPAS said...

hello anon...u tak payah lah marah2 i..i atu u nak..takpe..i bayar tau..i niPemuda UMNO..dah banyak kali isapkan bekas menteri pelajaran..kalau u nak servis i i yng akan bagi duit ok...call i tau 0122073667

nama i Shamsul Auuuuw Auuuuw

ok.. ah ah ah ahhhhh..uh pancut pun..
nak lepak kat rumah bujang kawan jap...ade group ni.. k...call k.. byeee

cikgu sejarah said...

cmne la buku2 and soklan exam sejarah anak2 kita nnt ye..

Apakah bahan bukti yang di bawa ke makhamah semasa pembicaraan kes liwat s***full?

_________________________________

Apakah kesilapan yang boleh dilihat dalam sistem kehakiman malaysia?(500 p.p)

__________________________________

Bagaimanakah rakyat ketika itu menangani penyelewengan didalam kuasa2 besar malaysia? Terangkan peranan2 internet ketika itu.

__________________________________


buku2 sejarah akan ade label (18SX) :D

Anak Lenggong said...

Patut la nick name MATBENGAP...terbukti memang BENGAP pun..kalau dah tau umno nak bungkus ngapa lak Tok Ajis ko terhegeh2 nak duduk semeja dengan umno..Tok Ajis tu dah panas bontot ke ataupun rasa terancam bila banyak pendedahan berkenaan diri dia anak beranak dan cara pemerintahan kerajaan negeri makin banyak terkeluar daripada bawah karpet.

Ngape tok ajis ko tu gostan kebelakang pulak dulu punya laa marah ngan hadi dan nassarudin tu mengenai perkara yang sama..

Apa nak buat..Tok Ajis terpaksa buat isu baru sebab nak ngutuk kerajaan penang tak leh sebab takut disergah oleh kit siang anak branak..kan tok ajis dah tidur sebantal ngan lim dua branak ni..nak tegur nuar pulak takut nuar sekeh kepala yang telah botak tu nanti ninggal pulak orang tua tu..so sebagai jalan terakhir jadikan umno sebagai bahan untuk dikutuk...pelaa nak jadi ngan puak pas ni takde saorang pun yang berani komen pasal nik ajis ni..takut disumpah tak masuk syurga ke ataupun memang betul pas ni Parti Ajis Sekeluarga.

PAShamPAS said...

kah..kah..kah.. klon-klon aku dah tak reti nak cari nama samaran lain. Wei klon February 8, 2010 11:08 AM & February 8, 2010 2:48 PM... otak dah takleh pikir nak cari nama lain ke?? Kah..kah..kah...

PAShamPAS said...

la sapa klon aku ni..aku liawt korang nanti baru korang tau..ni sume msti budak pashampas ni..babi lar..bodoh la..mak ayah tak aja ke..anak haram tol..aku hisap burit masing2 nanti baru die..batang aku dah mengaum dah ni..huhuhuh sape sini suke jubo2??
call k

Anak Lenggong said...

sama la ngan aku dah ada yang klon kah kah kah..tapi bangang nya aku tak pakai nombor 012...lantak korang laa nak klon ke apa ke..tapi kalau takut nak ngutuk tok ajis tu disebabkan ko penyokong tegar pas...apa nak buat guna klon pun takpe..baik maki habis-habissan tok ajis tu kah kah kah...

azizan said...

kenapa susah sangat korang nak percaya ANWAR telah MELIwat Saifol..apakah tak mustahil ianya berlaku..pisang mungkin tidak berbuah dua kali..tetapi nafsu gila manusia bukan sekadar dua kali,berpuluh kali boleh jadi..i tak rela PM i kaki Liwatttttt

Anonymous said...

ceh...yang tahun 1998 punye liwat pun tak terbukti... bukti yang dibawak pun direka..dah la silap bagi tarikh..masa tu tivoli villa tak siap lagi.. pastu terhegeh2 nak tukar tarikh kejadian..apa punya turrr daaa... kalau reformasi 1998 menyebabkan mahathir jatuh.. kita tgk kesan liwat 2 nih kpd najib... - Neo

Anonymous said...

Tanya la brader pet ( bapa saudara siful) ... 2,3 minit di PUSWARI boleh ke check bontot dan ini juga http://www.youtube.com/watch?v=5_4BR_ajmxo&feature=player_embedded#

PAShamPAS said...

apapun.. sekarang ni lobang jobo aku dah jadi semakin gatal.. nape ek... ke ke kaepala dogol anak lenggong ada siplis... oiii gatainya lobang jobo aku ni... kruk..kruk...

musang berjanggut said...

Sampai doktor yg periksapun tak nampak bila guna stroboskop? Phuhhhh...mesti pancut nun jauh kedalam jubuq si epol tu. Berapa punya panjang itu senjata.....? Mungkin sepanjang itik nila punya kot....macam spring....ha..ha..ha.

Epoi...epoi...teruk betoi la hang ni. Nak menipu biaq la logik sikit.

Anonymous said...

mana dia dapat ky jelly! takkan orang yang nak kena liwat boleh buka baju, siap bersihkan diri, sapu ky jelly dan serah diri. Itu suka sama suka. kalau suka sama suka pertuduhan sepatutnya melakukan sex luar tabii. sapa yang mengaku siap sumpah patut kena kena qazaf. tu yang mushkil ni... sepatutnya ky jelly dirampas dari tertuduh sebagai barang bukti baru logik.
Kalau gitu semua perempuan patut bawa ky jelly. mana tahu apabila terserempak dengan perogol, bolehlah bagi tahu perogol tu "cik! Cik! sebentar saya nak sapu ky jelly!

bolos501 said...

.........kahkahkahkah...epul semakin kepanasan..ingat epul kita hidup bukan menongkat langit..sampai timenya nanti,, kita akan pergi..anda perlu bertaubat lepas nie..ingat!!Si augustine dan si mokhtar sudah gol dulu .....seluruh rakyat malaysia dah muak dah dgn kes liwat nie..seluruh rakyat malaysia menyampah melihat wajah lembu anda........asyik2 liwat..asyik2 liwat..bukti sengaja direka2..ditukar dan mcm2 lagi...
terbukti Anwar adalah mimpi ngeri bg pemimpin2 umngok dan BN yg rasuah bg mengekalkan kuasa mereka..mereka harus hapuskan Anwar walau mcm mana sekalipun..

Anonymous said...

Tahap pemikiran melayu umno tahap lobang taik saja. Percaya kepada perkara tahyul dan perkara syok sendiri. Macam ni mana melayu nak maju. Melayu berniaga tepi jalan tanpa lesen di sokong, kononnya nak tolong melayu, tapi itu untuk terus menipu melayu agar selama-lamanya menjadi pelesit jalanan.

mamu said...

Dengar kata si Mokhtar Abdullah tu menutup tirai hidupnya dalam keadaan teruk hari tu.
Manakala si Hakim coklat Hacks tu mampus sbb penyakit kronik.
Sorang lagi, si penulis buku 50 dalil tu juga mati dalam keadaan derita.

Nampak gaya..pemfitnah2 DSAI semuanya mati dalam keadaan azap derita.

Agak2 bila lagi yang tiga ekor tu (Mahadiaq, Musang Hassang & Guni Petai) tu nak mampus ye? Rasanye lagi dahsyat kot......muka depa tu tak tau nak kata la ....terus berubah apa?

Woiiiii....takut wooooo...jangan main fitnah ni.

mosabit said...

aku cuma harap pembuat fitnah dan penyokongnya mampos dalam keadaan yg mengerikan....boleh gitu??

bolos501 said...

...btol itu mamu..augistine da mampus..mokhtar mati sakit kronik..dan penulis buku 50 dalil tu pun dpt nasib yg sama agak2nya nasib pencacai umngok yg ada kat sini pun mungkin mcm mereka jugak...maklumlah asyik dok tuduh anwar peliwat,peliwat..walhal..keputusan blom tahu lg..mahkamah baru aje mula perbicaraan..dah tu bnyak pulak keraguan2 munasabah sepanjang fitnah ini tersebar.... org kata ada akal tpi letak kat juboq..itulah pencacai umNONONO

Awang Dogol said...

woi!! yang aku marah sekali.. si mat mongol ni salah pilih sepol jadi saksi... sepatut najib pilih aku yg jadi mangsa.. sebab lobang jobo aku memang dah koyak..takyah teropong, tengok gitu je pun dah nampak kekoyakan lobang jobo aku ni... lalalalalalalala...

C2 said...

Anon 11:14 adalah Awang Dogol palsu.