"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 04, 2010

Pakai Jari Pun Boleh...!!!

Ringkas-ringkas dah la... panjang-panjang pun bukannya korang tak faham... hahaha...!!!

Anwar cakap dekat Sepul :
  • Can i f**k you today..?
Sepul pulak cakap :
  • Cannot..! (dengan perasaan takut)...
Seterusnya... Sepul kena liwat (kira kena paksa la kalau ikut cakap Sepul)

Beberapa hari kemudian Sepul pergi check jubur dia dekat spital...

Tiada kesan luka, tiada kesan calar... tapi air mani ada dekat dalam jubur Sepul...

Soalan - pakai jari ke..?

Wakakakakakaka...!!!

Gila lawak..! Gila lucah..!

p/s - jauhi anak anda dari media perdana jika tidak mahu menjawab soalan dari anak-anak yang "sukar" dijawab...

41 comments:

pengliporlari said...

kuning le jari....

zaidi said...

teknik halimunan, bro

Ijoi said...

Lepas korek2 itu jari mesti mau cium dulu, ambik bau baru ada Umphhhh.

keh..keh..keh

bolos501 said...

.......kah2 buat apa korek pakai jari..nanti kuning pulak jari tu...
jolok aje dgn payung...bru ada ummphh!

Anonymous said...

weyh babi ! aku ni budak 17 tahun pun lagi bijak dari kau lah . kalo buat liwat ni bley sakit, bley luka sampai bernanah dan sakit nak berak atau ape2 larhh .

org tak kan buat ni dn ta de pun gay !

bapa sial !

Wee Phak Yew said...

Yes!!
Haiyaaa...! kalu itu Anwar betul2 hantam itu belakang manyak susah lohh,tapi gua mau tanya,kalu itu brader Anwar pegi duduk itu Sg Buluh,kita angkat itu YB.Dato Mat Sabu jadi kita punya boss boleh ka?? dia pun ok apa,cakap banyak selonok dengar maa...

Kenyalang said...

Lepas 2 hari kena bantai juboq dia, ayaq mani masih ada? Tak meleleh ka ayaq mani tu masa dia berjalan ke sana- kemari. Si epol tu tak berak ke dalam masa 2 hari tu? setahu aku ayaq mani ni kalau kena ayaq akan rosak dia. Kalau rosak macamana pendakwa boleh dijadikannya bahan bukti...rosak la ujian DNA tu, sbb sample dah tercemar. Takkan jubuq si epol tu kering memanjang? Pelik, Pelik....

Kaki Merayap said...

tgkkan je...

fitnah terbesar di abad ini! hmm nk kiamat da dunia ni.. da ready ke??

Anonymous said...

ala buat tak tau pulak... kau tu macam tak biase.

Anonymous said...

Kesian MSBA ni sebab kena kemut j.b.q & tak mandi 2 hari nak jaga specimen air mani & DNA DSAI...harap badan ja besaq dengan orang tua sakit belakang umur 60an pun kalah...macam mana la nak jadi laki orang...

dol said...

hurmat sikit....sifool kan mengandung 20 bulan. Entah anak dengan karton micky kot!

orang kebanyakan said...

typewriter rosak.. tulis tangan la bro...huahuahua

aEdeS said...

Kah!Kah!Kah!Mahkamah katon di malaysia.Mana la letaknye maruah negara malaysia ni?Wat da fak!!

Anonymous said...

Kalau topeng perak tulih!!!Ugghhh!!!
#@$%^%$%#@#$%^^&&^^ pejuang islam!!!
**&^$^&%$####@jauh api dari panggang!!!!!!
^$##$%^** aduka taruna!!!!!%#%^^%%%^^&
kirimsalam no!#$##$^&*(

Anonymous said...

jika dah tabiat tu..seperti anjing apenak buat~anjing jika tak makan taik, hidu..pong jadiler jugak ish..ish..ish.. An'War..An'War..An'War

Anonymous said...

Malu aku dudok dalam negara yang paling lucah kat planet ni. macam-macam ada,gila-gila.

Anonymous said...

anon715
mudah..jer! mohon jadik warganegara USA atau pilih mane2 negara diEurope yang mengamalkan hidup tak lucah dalam plnet bumi nie..laki2 dah beranak dua..

Anonymous said...

takde tusukan...tp ada kesan air mani.. gesel2 je ke? wakakakaka... sudah2 la ditipu dan dibangangkan gerombolan... Anon 12.41am, umur 17 tahun, pi ngaji bg abih dulu la... takyah nak "babi" kan org kat sini... ni la dia hasil didikan gerombolan.. tau nak babikan org je - Neo

Anak Bugis said...

kita tunggu lah giliran papa singh soal si saifol ne balik..

Anonymous said...

Kalo 1 hari aku tak pi tolet, aku dah nak jadi gila, badan aku dah jadi panas, perut dah nak mengembung, siapa bau kentut aku pun dah pengsan.

Ini, 2 hari tak pi tolet, buh gam kat dalam jubor lagi, pasti bau krolox air mani di tambah bau taik kentut, ntah doktor dapat periksa dengan sempurna ke dak sebab cacing cacing gam dah lemas tanpa oksigen kerana menghidu gas karbon dioksid yang reput dalam tahi.

Amat kasihan kat cacing air mani tapi yang paling memalukan serta menghairankan, yang kena tutuh tu rileks jer, beriya iya pulak bawak semua loyar dan hakim buat pengambaran semula. Malu siapa, malu kat budaya orang kita ler....orang CNN, Mat salleh semua gelak giler !!

Anonymous said...

FILEM : SODO MEE PART TWO- Hishamuddin Rais


Alamak gua dengar filem Sodo Me karya Brad Pittail akan di buat lagi. Sodo Mee Part 2 ini akan dibuat dengan lebih gempaq. Gua dengar dengan sahih si pengarah Brad Pittail sudah mulakan penggambaran. Iklan-iklan telah bocor di akhbar-akhbar. Pelakon utama telah ditemui.

Dengar-dengar nya filem Part Two ini amat gah TETAPI lokasinya masih belum di tentukan. Inilah standard filem Melayu. Leceh. Kata nak buat filem gempaq. Lokasi pun belum jumpa. Bila di tanya Brad Pittail di mana lokasi tempat Sodo Mee terjadi , dia berkata: lokasinya berlaku di dalam kondo di Jalan Pantai , di kondo di Jalan Bangsar dan di kondo Damansara dan terus ke kondo Segambut. In best punya Sodo Mee beb. Makan tak habis.


Woit! Ada berapa ribu kondo di sana? Yang mana satu kondo yang betul. Ini nampaknya bukan filem Sodo Mee Part Two. Kalau kondo panjang-panjang dan nama kondo pun tidak jelas ini samalah seperti kempen undilah Shahrizat Gadis Pilihanku. Biar betul. Kalau macam itu baik cakap Sodo Mee ini berlaku di semua kondo-kondo di Kuala Lumpur, di Shah Alam, PJ , Kelang dan Senawang. Baru boleh cover line. Lebih safe. Pukul borong. Pasti lokasi tak salah.

Ingat tak… skrip filem pertama dulu pun macam ini juga. Mula-mula Sodo Mee Part One berlaku di kondo Bukit Bangsar. Tapi bila crew pergi check kondo ini pun belum siap dibuat. Macam mana nak menegang Sodo Mee kalau kondo belum siap. BerSodo Mee atas simen sakit…. beb. Tak percaya cuba try. Kah kah kah. Inilah filem kita berwajah kita.

Woit! Brad Pittail. Takkan drama ke dua ini macam skrip pertama juga. Kan filem pertama dulu dah tak laku. Kalau nak tipu, tipulah. Menipu bukan satu kesalahan. Yang salah apabila orang tak percaya.

Lakonan pegawai polis ini pun satu hal lagi. Dalam drama mesti ada aksi. Baru orang tengok syok. Lakonan polis ini sudah tidak masuk akal. Semua dilok polis sudah bikin kacau. Semua bikin susah. Mana dilok yang betul? Mula-mula cakap laporan penggambaran Sodo Mee ini dibuat di Balai Polis Jalan Travers kemudian laporan ini dibuat dekat pondok polis Hospital KL. Mana satu lokasi yang betul. Nak shoot pakai crane pun biarlah hati-hati. Dari Jalan Travers ke HKL berapa jauh daaa… Holywood pun tidak boleh buat satu long shot 10 kilometer jauhnya. Pasti kabur . Kah kah kah. Filem kita berwajah kita.

bersambung..


http://aminiskandar.wordpress.com/2008/06/30/filem-sodo-mee-part-two-hishamuddin-rais/

Anonymous said...

Gile punye kes.Mcm sial!!X malu ke ari2 dok kuar dlm brita kt tv n anak2 kite pn dok nengok.Abeh sumenye tkeluar dr airmani dlm juboq..Yekkk!!Kotor btol ar brita tv skg ney!Dh la kes men tgkap muat je.Moga Allah jauhkn negara kite ni dr bala..Nauzubillah!

Anonymous said...

Perisik Rakyat yang bakal disodomi oleh anwar plak...

Haha... aku tunggu je...

Anonymous said...

woit! anak bugis nie..anal luar nikah papa singh! hah

Anonymous said...

skarang ni aku tak faham la...cemana lak tu...pancut luar ke atau konspirasi..bilan unlce najib ngn rosmah nak masuk kandang SAKSI ni!!!!!!!. baru best...

Anak Lenggong said...

Jam 10.05 - Saiful kelihatan tenang dan yakin dalam mengesahkan bahan bukti miliknya dan ditanda tangan olehnya.

Manakala Anwar agak runsing pandang kiri kanan dan bawah. Dia pasti berkata2 dalam hati sambail melihat bawah, ini salah lu lah brader kecil. Nakal sangat.

Anwar pasti perlu risau kerana banyak bahan bukti berkaitannya diperolehi. Sekarang dalam Mahkamah cerita bukti, tak ada boleh main kelentong. Namun dia pasti kelentong punya. Takpe kita tunggu lagi.

Jam 10:00 - Wan Azizah memerhati dengan khusyuk semasa DPP mengemukakan sampel yang diambil dari Saiful di Hospital KL. "Adakah ia mengandungi DNA Anwar?" Adakah Kak Wan masih fikir konspirasi yang memabwa air mani Anwar daam botol itu?

Sankara Nair melihat barang kes yg disealkan. Dilihat cuba mencari kesilapan teknikal dari segi tulisan dilabel barang tersebut. Karpal pun nampak macam setuju. Wan Azizah balik ke menghantar SMS yang dari tadi tak henti dilakukan.

Jam 9:57 - Bukti pertama yang dikemukakan oleh Peguamcara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidenialah calitan kapas yang diambil dari kawasan sekitar dubur tertuduh, Mohd Saiful Azlan Bukhari. (sumber Malaysiakini)

Jam 9:55 - Anwar termenung semasa DPP menunjukkan bahan bukti dalam kontena kecil kepada Saiful, Hakim, Defendan dan hadirn. Dipercayai mengandungi specimen yg diambil dari Saiful. Kemungkinan mengandungi DNA Anwar.

Jam 9:50 - Bicara mula dgn DPP meneruskan hujah. Anwar masuk kandang tertuduh dan asyik memandang ke arah Saiful di kandang saksi.

Jam 9:50 - Ini kami baru terima. Bagi yang ingin lihat, gambar Tok Bomoh rasmi Anwar ada di bawah ini:


Jam 9:50 - Ini kami baru terima. Bagi yang ingin lihat, gambar Tok Bomoh rasmi Anwar ada di bawah ini:



Sudah dua hari Singh ini berada di Mahkamah. Dia duduk diam2 sambil pegang tasbih. Bila Anwar masuk mahkamah, dia akan tengok pada dia macam mintak isyarat ok ke? Nampaknya Anwar macam nak mandrem Saiful. Kenapa tidak, Singh ini bukan ahli PKR atau aktivis reformasi.

Kenapa dia berada di mahkamah? Minta wartawan snap dan inteviu dia, jangan spesial bomoh bawa khas oleh Karpal Singh dari Golden Temple.
Jam 9:40 - Anwar bercakap dengan wartawan. Dia tanya ada C4? Cuba buat jenaka dan tenangkan diri. Pasti nervous untuk tahu apa lagi pendedahan dibuat Saiful hari ini. Paling ditakuti Anwar adalah kantol sebelum cross examination dan bela diri bermula.

Jam 9:35 - Kelihatan para peguam Anwar megadakan perbincangan serius tentang pendedahan baru pada pagi ini. Lead councill, Dato Param, kelihatan muram seketika selepas berjumpa dengan Dato Yusuf.

Jam 9:27 - Anwar tiba dalam kamar mahkamah sambil senyum tapi macam tidak ikhlas. Tampak wajah kelesuan. Meeting lambat ke atau ada bunuh Yahudi malam tadi? Maaf ... Yahudi kawan baik Anwar. Guna istilah tournament saja. Dengan siapa tak tahu.

Jam 9.11 - Kelihatan 'Tok Bomoh' rasmi Anwar masuk memegang tasbih dan buku undang-undang. Nampaknya kalah ahlil Nujum Pak Belalang. Bomoh Anwar belajar law. Dia belajar di Temple Inn atau Holiday Inn?

Jam 9:10 - Johnson Chong, peguam pemerhati Anwar Ibrahim sibuk edarkan repot polis yg dibuat terhadap Utusan Malaysia yang mereka tuduh melakukan contempt of court atau menghina mahkamah. Ini semua untuk alih perhatian ramai kepada kes sebenar. Apa yang dilaporkan Utusan adalah apa yang disebut dalam Mahkamah.

Harap ada pula pihak buat laporan terhadap PKR, Anwar, Raja Petra dan semua pemimpin dan media Pakatan Rakyat yang bercakap di pentas awam menggunakan laporan Pusrawai yang false evidence.

Buat juga laporan terhadap akhbar Malaysiakini, Malaysian Insiders, Nut Graph, Merdeka Review, dll online media komunis yang melaporkan apa yang disebut dalam Mahkamah.

Jam 9:05 - Sebilangan penyokong Anwar sudah hadhir dari pukul 6:30 pagi. Dari sembang-sembang kawan kami yang akan beri liputan dengan mereka, difahami mereka ini dibayar RM50 seorang. "Habis siapa nak kasi makan anak bini."

Anak Lenggong said...

Jam 10.44 - Saiful sahkan seluar slack Levi G2000 yang dipakai pada hari bersejarah itu diserahkan kepada polis. Katanya seluar itu dihadiahkan oleh DSAI. Audien terkejut dan ketawa. Anwar pun tergamam. Alamak pecah lagi tembelang dia. Seluar pun hadiah dari Anuar. Selepas itu, kelihatan DSAI di kandang tertuduh berpaling ke belakang dan berbincang sesuatu dgn DSWA.

Jam 10.40 - Sankara Nair meminta untuk tengok KY Jelly dengan lebih teliti. Ahah, nak cuba ke? Sankara ni kabu juga . . . Apa ni? Sementara itu, Dato Param pun ikut khusyuk memeriksa KY Jelly.

Kalau nak tahu macam mana nak pakai, tanya sama Anwar? Takpalah 7-11 ada jual.

Jam 10.37 - Saiful menerangkan bahawa pada 28 Jun 2008 dia telah serah KY Jelly kepada pihak polis.

Jam 10.36 - Handphone Dato Chua Jui Meng berbunyi seketika sehingga mengganggu perjalanan mahkamah. Dia telah dtegur oleh pegawai polis mahkamah. Memalukan sebab x tahu prosedur mahkahmah. Inilah PKR. Tak tahu hormat undang2.

Jam 10.33 - Anwar dilihat membisik sesuatu kepada Wan Azizah. Mungkin menafikan KY Jelly pada Saiful itu kepunyaannya. Abis sapa yg punya ni?

Jam 10.29 - Mahkamah berseloroh sekejap apabila Saiful memberitahu beliau telah menyerahkan pakaian semasa kejadian kepada polis. Anwar terpegun sekejap semasa Saiful mengatakan beliau telah menyerahkan satu botol 'KY Jelly' yang dipercayai digunakan oleh Anwar semasa kejadian liwat berlaku.


Fuhhhhhh ... Saiful siap dibekalkan dengan KY Jelly' oleh Anwar. Safe sex la konon. Dalam 3 hari ini, kita sudah belajar mengenai Mokhtar. CIFUT dan KY Jelly. Teruja sangat.

Jam 10:35 - Wan Azizah dilihat merenung ke arah Anwar. Muka cuba dilihat macam cool tapi rasa marah kelihatan. Pasti dalam hati dia akan kata, "Berapa lama aku kena layan situa sek maniak ni? Sampai porak peranda keluarga. Martuah aku ni sebagai perempuan lagi."

Jam 10.25 - Saiful mengecam sampel-sampel tisu dalam botol spesimen sebagai miliknya melalui tandatangannya sendiri di stiker botol spesimen. Sampel2 tisu Saiful itu dijadikan bukti pihak pendakwaan.

Jam 10.07 - Dato Param, Karpal Singh, dan Sangkara Nair membincangkan sesuatu semasa DPP mengemukakan bahan bukti milik Saiful. Dah sah nak cari kesilapan teknikal. Persoalannya bukan masalah teknikal tapi macam mana benda-benda ini boleh ada ada di Mahkamah hari ini. Kita bagilah peluang kepada Saiful terangkan kes ni.

Harap jangan hentam melulu sebab Saiful pun ada hak untuk keadilan. Apakah ikan-ikan bilis macam Saiful ini diketepikan keadilan untuk seorang yang berkuasa dan berpengaruh di antarabangsa dan berpengikut macam Anwar? B*t*h la ... pembangkang.

Kar Yew said...

Negara ini dok ban filem lucah, adegan sek kena sunting dan peluk cium skit pun kena potong.

Tapi soal main lubang jubor dok buat cerita sensasi pasal air mani, ky jelly, seluar dalam simpanan, perkataan FUCK,.....dan banyak lagi dalam paper, Inikah budaya orang Melayu ???

Anak kecil darjah 2 pun dok tanya apsal orang paper nie dok tulis soal soal yang orang tuanya selalu larang. Paper kita nie memang nak buat cerita ker ??

Ini 1 Malaysia Budaya aper nie ?

Anak Lenggong said...

Jam 12:00 - Anwar kelihatan meninggalkan lobi bersama peguam-peguamnya. Tiada ucapan dibuat tapi wajah kelihatan suram.

Jam 11:50 - Rombongan baru mula bergerak ke .

Breaking News - Nama ahlil Nujum Rasmi Anwar Ibrahim adalah Bhajan Singh @ Ajit Singh a/l Socha. Umur 67 tahun. Dia duduk di Pandamaran Klang. Siapa ada masaalah liwat, sila cari dia. Dia ada dapat jarum besar punya boleh kasi enjet. Garenti baik punya. Hehehe

Jam 11.15 - Perbicaraan ditangguh sebentar bagi urusan bilik CCTV tempat kejadian. Mereka semua pergi ke tempat kejadian sekali lagi. Pergi sana ramai2. Eli Wong akan berada di sana dengan aksi bogel ala public toilet.

Sekarang kelihatan cuma ada 35 orang penyokong Anwar dan 30 wartawan di kawasan mahkamah. Nampaknya Anwar tak dapat sokongan. Apa pasal harapkan pada Samsul Iskandar Akin-cing? Tak boleh harap. Nak ramai, bayarlah RM100 sekepala, Anwar ...

Jam 11:10 - Karpal Singh sekali lagi cuba melengahkan kes dgn menunjukkan muka depan Utusan Malaysia yang bertajuk "Saiful menunjukkan katil xxx" dimana dia cuba mempertikaikan macamana gambar tersebut boleh terlepas kepada akhbar.


Hakim tolak bantahan tersebut kerana langsung tidak menjejaskan perjalanan perbicaraan. Karpal macam sudah tidak ada modal lain melainkan bermain politik. Kalau lagi panas kepada pembangkang Utusan Malaysia, baik beli Utusan.

Jam 11.07 - Saiful ditunjukkan semula rakaman CCTV dan dia sahkan pemuda yang pakai baju putih dalam CCTV tersebut adalah dirinya.


Jam 11:00 - Saiful terangkan mengenai bagaimana dia bermula kerja dengan Anwar. Kelihatan Anwar senyum paksa dalam rungsing untuk dengar apa lagi Saiful akan cerita.

Saiful menyatakan dia beri alasan untuk resign kerana tidak rela diperlakukan lagi'. Karpal Singh cuba bantah keterangan Saiful yang berkata "tidak rela diperlakukan lagi" kerana menurutnya keluar dari tajuk hari ini. Karpal berdebat dengan Hakim dan DPP, Hakim suruh teruskan. Permohonan Karpal untuk keluarkan perkataan "lagi" dari keterangan Saiful ditolak. Anwar pula berkerut muka


Jam 10.51 - Saiful disoal penguamcara Mohd Yusof Zainal Abiden samada doktor di Pusrawi ada bertanyakan mengenai tahap kesakitan yang dialaminya semasa pemeriksaan. Saiful berkata "Saya rasa sakit...dan beritahunya (doktor) mengenai apa yang berlaku. Dia kemudiannya membuat calitan".

Saiful kemudian ditanya samada dia membuang air besar sebelum pemeriksaan di Hospital KL dua hari selepas pemeriksaan pertama di Hospital Pusrawi Hospital. Saiful menjawap dia telah membuang air besar untuk dua hari. (Sumber Malaysiakini)

Jam 10.50 - Keterangan Saiful semasa di Pusrawi: "Sebelum pemeriksaan dilakukan ke atas saya, saya telah disuruh oleh doktor Pusrawi untuk memakai semula seluar."

Jadi persoalannya, pemeriksaan tidak dijalankan tapi laporan hospital telah disebarkan kepada rakyat malaysia. Nampaknya, PKR telah buat laporan doktor palsu. Hari ini baru kita tahu siapa yg menipu.

LAPORAN PUSRAWI SEBENARNYA TAK WUJUD. Dia tak sempat diperiksa. Macam mana laporan boleh keluar? Raja Petra ahli penipu sudah buat laporan tipu. Buat polis repot!!!!!

Anonymous said...

"can i fcuk you today..?"

Si Sepul ni dah mcm pelacur la pulak!

Boleh cer nih..!

Anonymous said...

Setelah fuck bagi pree satu seluar...ni cam pelacur ler, bukankah begitu. Dah ada tawar menawar pulak tu...kalau cam nie semua pelacur boleh sue pelanggan mereka setelah fuck...??Bukankah begitu ?

Anonymous said...

Kalau anak saya main tutuh belakang, gerenti dah kena sebat, tak pun terajang kaw kaw.

Nie bapa Seful nie dok ikut mai ikut pi, cam nak publisiti dan cam sedang beri galakan kepada anaknya dengan bangga. Gila punya bapa..kalau anak kena tutuh, ntah nak letak muka kat mana pak ooi....

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Perrrgggghhhh.... Pemimpin agung "Pengencing Rakyat" menghadiahkan SELUAR DALAM kepada Saiful beserta seluar panjang dan baju kemeja.

Agak2nya kalau N.Ajis hadiahkan apa pada penyokong kesukaannya???? Selipar jamban?????

Hahahahahahahaha....... wali selipar jamban rupanya....

P/S: Selalu ke penyokong hamPAS dan PKR bagi hadiah seluar dalam pada kaum sejenis???? Mesti SELUAR DALAM tu ada jenama B.A.B.I kan... Hahahahahahaha

Anonymous said...

Kenapa le bengong benor si Anak sekor ni, skarg ni versi crita Si Saifool Can I Fuck..memang le dia tak crita pasal repot Dr Pusrawi tu, kalu dia crita, kalah le dia...tunggu le bile kena cross-examine dgn Karpal Singh nanti.. Bukan ke Dr Pusrawi tu dah sahkan yg dia dah cek jubor Saifool dan takde tembusan..dia di paksa utk tukar repot tapi dia tak mau..

PAShamPAS said...

Anon bangang 4:14pm melalak menyatakan Dr Pusrawi ada memeriksa jubur Saiful, mana sumber ko dapat ni LABU????

Pusrawi pun tak pernah keluarkan laporan perubatan pada Saiful. Hehe.. kene kencing dengan Anwar Al-juburi selalu ye.

Anonymous said...

DASAR PELABURAN EKONOMI BARU

Kerajaan dalam usaha untuk memasuki era
globalisasi akan memperkenal satu pendekatan
ekonomi yang baru. Ini dilakukan agar Malaysia
terus dapat bersaing dengan negara-negara di rantau Asean.

Kertas kerja - Ekonomi Penjana Ummah - telah dibincangkan
dalam kabinet dan akan diajukan kepada Parliment untuk diluluskan
pada bulan March akan datang.

Untuk menguji pendekatan baru ini
kerajaan telah mengarahkan semua tender dibida secara terbuka.
Tidak ada lagi - tender tertutup atau negotiated tender - yang selama
ini banyak mendapat kritikan.

Untuk menguji pendekatan baru ini kerajaan telah mengeluar
satu tender berjumlah 5 juta ringgit yang dibuka untuk
pelabur/kontrektor dalam dan luar negara.

Pelawaan akan dibuka minggu hadapan. Semua borang wajib
diambil di Kementerian Perdagangan. Borang akan dibuka
hanya untuk satu minggu.

Projek ini : Menampal jubur Saipool yang telah bocor kah kah kah

Anonymous said...

lagi lama dan lagi juicy saifool bagi keterangan, lagi terbarai pungok2 si penjilat saifool bontot, murujib dan bik mama nie...

keep it up saifool...good work.. kasi hentam sama itu pecacai UMNO kaw..kaw...

muahahhahahahhahahahah

Anonymous said...

saifool..your story so unbelievable...keep it up...

memang ini yang kita nak untuk tumbangkan UMNO/BN..

setakat nie pecacai2 UMNO dubuk kunyit mesti terlompat2 macam kera kena belacan..ooopsss...kera ena taik bila mendengar keterangan saifool..

Kasi dia KY cukup2 dulu saifool.....

next round memang power....tunggu karpal FUCK saifoool lagi best...

Anonymous said...

mmg fakap...!

Anonymous said...

Aduka Taruna telah menyatakan didalam blog beliau bahawa beliau telah di juburi semasa dalam tahan lokap(LIWAT).Beliau juga telah menyatakan bahawa beliau tidak dapat membuang air besar(BERAK) selama 4 hari selepas kejadian itu.Beliau juga telah menyatakan seramai 4 org lelaki ganas telah mejuburi jubur beliau.Kesian...kesian...Lain kali jgn main2 dgn agama kalau dah memang jahil...

Anonymous said...

Politik ni semua pembohong..ciptaan yahudi.Nak melagakan sesama org islam.PAS serupa dan BN pun serupa.Dua ngok!!