"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 21, 2010

1Malaysia - 1Israel...

Keseluruhan tender pembinaan sistem komunikasi yang akan ditukar dari analog kepada digital telah pun diserahkan secara rasmi kepada Asiasoft (M) Sdn. Bhd. (no. Syarikat : 150529-H).

Syarikat ini adalah milik penuh kepada syarikat tunggalnya iaitu Asiasoft Pte. Ltd. Yang berpengkalan di Singapura. Nilai penuh tender yang diberikan kerajaan Malaysia ialah RM1 billion tetapi dikecilkan menjadi RM42 juta.

Apa yang mencurigakan ramai penyelidik ialah ‘individu’ yang bertanggungjawab membina sistem itu. Individu tersebut dikenalpasti sebagai bekas tentera Israel yang berkhidmat sebagai programmer semasa di Israel.

Programmer yang bernama Izhak David Naskar yang memegang pasport Israel bernombor 10902695 itu masih lagi warganegara Israel. Jadi, bolehkah kita menganggap ini suatu kebetulan?

Paling membimbangkan ialah Izhak bukanlah tentera atau programmer biasa, beliau adalah ‘pakar’ sistem komputer yang telah memenangi anugerah daripada Kementerian Pertahanan Israel. Malah beliau juga bertanggungjawab membina sistem risikan berteknologi tinggi untuk pasukan pertahanan Israel sekitar 1970 hingga 1987.

Seorang lagi rakan Izhak yang bertanggungjawab membina sistem komunikasi PDRM ialah Ido Sccheschter yang memegang pasport Israel bernombor 56626252. Ido pula lebih mencurigakan kerana selaku ahli pasukan yang bertanggungjawab membina sistem komunikasi untuk PDRM bersama-sama Izhak, hingga saat ini beliau masih lagi seorang tentera Israel yang sah bukannya tentera pencen.

Apakah yang menyebabkan PDRM mengambil orang-orang Israel ini? Adakah kerana terdesak atau didesak?

Bukankah lebih baik jika melantik programmer-programmer dari kementerian pertahanan Iran yang sememangnya lebih pakar dari Israel.

16 comments:

Anonymous said...

1.Tak dak akaii betuii puak umno yang ambik programmer yahudi tu!!otak letak kat kepala tutuit!
2.SAMA tak dak akai!puak yang buat TESCO kat KB ,kelantan tu!nak pejahanam peniaga kecik kelantan!dahlah negeri miskin!belanja sakan kat puak yahudi!
3.Sama-sama tak dak akai!puak umno dan pas ni!!!sama macam nuar brahim juga!pakat-kapat jadik hamba kapiaq harbi dan jahudi!!kapat

Anonymous said...

lupalah pulak!!
1.hang TP ada pakai facebook tak!
2.Kalau ada!!hangpun tadak akaii jugaklah oii!!!pakat-pakat jadi hamba yahudi!!

puteri nafisah said...

anon March 21, 2010 1:10 PM !!

JANGAN JADI BANGANG!! KITA BOLEH GUNAKAN TEKNOLOGI YAHUDI UNTUK JAHANAMKAN MEREKA BALIK BINGAI!! ADA OTAK TAK NAK PAKAI!! PI BUANG ENSET NOKIA KAU TUH DALAM TALI AIR RUMAH PERISIK RAKYAT TU.

JANGAN PAKAI BARANG KELUARAN YAHUDI UNTUK JAHANAMKAN DIRI SENDIRI! CONTOH: DUNHILL..SIAPA SUH ISAP ROKOK? BANGANG BETUL ANON NI!!

Anonymous said...

puteri nafisah!
1.Sapa yang dok isap rokok!merokok hukumnya haramla!
2.Guna teknologi yahudi1mudian nak jahanam depa balik!hangpa berjaya ka oii!!
3.Kalau kakcik jawab gitu!najib pun boleh jawan gitu la oii!dia gunala sat programmer jahudi tu!kemudian dia jahanamkan balikla puak yahudi balik!!

Anonymous said...

aper ke jadah nyerlaa malaysia nie
sitem ekonomi upah yahudi
sistem keselamatan upah yahudi
bayar direct lagi

baguih2
meh masyuk sini sumer
www.oneisraelfund.org

Anonymous said...

http://www.anwaraidc.com/2010/03/middle-israel-israel-for-all.html
kalu dah israel for all nak kate ape pulak?

Anonymous said...

naik bosan dgn anon yang dok tiru style point form bila buat komen...macam bagussss sangattttt.....sangappppp ada laaa...hahahahaha... - Neo

bolos501 said...

..orang lain xde ke??Kenapa pulak bolek tersangkut dgn beruk yahudi sekor tu.........

Anonymous said...

oiii neo,hang pasai apa bosan dengan mat point form tu...tak dak fakta nak bantai dia ke..-c200k.

Anonymous said...

AAAIK....
ORANG JE KE YANG NAMPAK,KITA TAK NAMPAK...

ISREAL FOR ALL
PAS FOR ALL

PIKIR-PIKIRLAH SENDIRI..

matkambing said...

apa nak dihairankan, pemimpin umno tu sepupu dengan pemimpin zionis!

joostspring said...

ISRAEL FOR ALL...

PAS FOR ALL..

bodo dan banggang si TB ni...wei tule babi,sblm lu nak kata kat org tu,cermin r muka lu tu sikit bhai...

Anonymous said...

alamak anon 7.24am. ko tolong bagi tau aku ape agenda israil for all dan apa agenda pas for all yg ko nak kaitkan..setakat bunyi je sama tp agenda lain2 apa ade hal...dah bnyak kali aku tanya pencacai umnongok ari tu tp sekor pun xbleh nak jawab pastu sbuk ulang ayat yg sama. lpas aku pikir2kan nampak sngatla korang akal taruk kat lutut..

Anonymous said...

SEKURANG KURANGNYA PAS X BERSUBAHAT DGN YAHUDI....

UMNO LAYAK DIGELAR NAJIS BANGSA YAHUDI...

Unknown said...

Assalamualaikum,

Terkejut dengan post anda. Sila kemukan segala dokumen/eviden yang berkaitan supaya rakyat tidak was-was dengan kenyataan anda.

Jangan hanya serkam jarang. Berani kerana benar !!!

ANAS said...

hehehehe akhirnye yahudi telah berjaya menjahanamkan umat islam yg ketika dahulu satu umat yg bersatu, setan tepuk tangan, yahudi (luciferian)tersengih, terus kan bergaduh wahai umat melayu, mcm ni la bukti kejayaan yahudi, xyah lah susah2 nak selesai kan masaalah umat sekarang, gaduh dan bertengkar mencarut lagi senang kn, cheers guy... -ANAS-