"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, May 02, 2010

Husam Musa Cabar Siasat Tuduhan RM4juta Kickdefella

Reactions: 
NOTA EDITOR: Husam Musa sudah cabar. Kalau benar tuduhan Kickdefella, dipersilakan buat siasatan.

Cumanya, melalui maklumat saya dapat dari beberapa sumber yang saya tak tau tepat atau tidak, duit RM4 juta tu datang dari sumber-sumber berdekatan dengan UMNO.

Eloklah kalau SPRM siasat pun, betul tak?

Husam sendiri kata:
Apa kata kalau saya kata empat juta itu memang ada dan empat juta itu ditaja oleh kumpulan UMNO tertentu? Mereka nak jatuhkan Pak Lah kerana mereka sama tak suka.
Saya tak sabar nak dengar PENDEDAHAN KICKDEFELLA. Ada kemungkinan pendedahan Kickdefella akan menguntungkan Pakatan Rakyat serta usaha rakyat Malaysia menghumban UMNO ke Laut Cina Selatan.

Syabas pada Husam kalau cerita ni benar. Husam dapat duit dari puak-puak UMNO untuk menjatuhkan sesama UMNO.

Sekian

16 comments:

Anonymous said...

"Kepada anak-anak Kelantan di rantauan, segala kekecohan yang sedang berlaku di Kelantan adalah bukan kerja saraf UMNO tetapi adalah hasad dengki, tamak haloba beberapa pihak di dalam PAS Kelantan."-kickdefella.

1.Sapa "biawak hidup"!yang dikatakan oleh kickdefella!blogger yang sama-sama ditaja oleh Hussam!!
2.hanya penyamun yang dapat kenai penyamun!!!!
3.Seorang penyamun!kena tangkap!akhir sekali semua penyamun yang lain akan tertangkap juga!!!
4.Apa sebab!makan duit tak ketawan hala!!!akan jadi darah dan daging!!perangai diri dan anak bini!akan jadi tak ketawan hala oiii!!!pakat-pakat tobat la oiiii!!!

Anak Lenggong said...

Kah kah kah...Tulang Babi dah mula nak kelentong orang...sudah2 laa rahaman oiii...cukup lah membodek dan melobi tu..kalau banyak sangat benda yang ko fitnahkan nanti orang meluat pulak nak baca..ehmm..ko lak mesti lumayan dapat upah nya kan..kalau tu ko takde keje nak buat apa juga fitnah..

Tulang Babi ..ko ni benar2 contoh penulis upahan..terpaksa melakukan apa sahaja demi sesuap nasi..

merbok said...

ada orang boh tali kat tengkuk sendiri.. sapa? kita tungguuuuuu...

putera gunung jerai said...

korek lubang sendiri.jaga-jaga dah masuk lubang.

Anonymous said...

Sblum UMNO dihumban ke laut China Selatan, kickdafella akan humban PAS Klantan ke Laut China Selatan dulu.. Mase tu si rahman boroi pun tehumbanla skali ke laut dan cube berenang balik ke lombok. Tp rasenye si raman tenggelam terus kot perut boroi sgt he..

AzamDin said...

bukan ke Pak Lah jatuh sbb kena tendang ngn UMNO sndiri..apa kena mengena ngn PAS.. ahaha Mahathir sudah kasi pecah...TV3 tak cerita plak yang mahathir punya pendedahan tu.. ehehehe..setekat penjelasan Pak Lah je yang keluar...

Anonymous said...

kalu Husam boleh cakp gitu, aku pun boleh...

"Apa kata kalau saya kata empat juta itu memang ada dan empat juta itu ditaja oleh kumpulan perpaduan PAS Edrogan? Mereka nak jatuhkan Pak Lah kerana ingin MEMBERI LALUAN NUAR ALJUBURI jadi PM.."

bab taje-menaje ni mmg stail NUAR..NUAR JUBUR je suke buat keje2 camni..Si NUAR JUBURI ditaje ISRAEL, Edrogan di taja NUAR JUBURI, dan KICK di taje EDROGAN..antara yg memakan hasil tajaan ni yg paling jelas si RPK, ni kira high class punye "pembunuh upahan cyber"..yg kite kelas2 bawahan adalah TB..

anti-firaun

p/s: senang2 je create persepsi si husam ni..PR renti2kanlah fitnah!

anti firaun al juburit said...

wakakaka firaun berkato tanpo bukti laie.. wakakakak mano ekau tau ni..firaun??POPEGOMO ko bagitau??? wakakaka YAHUDI tajo aprti yang susah nak monang?? wakakakka bangang bangang bangang anti firaun.. wakakakaka

tamingsari said...

Dalam dunia jumlah orang jahat lebih ramai dari orang baik,jumlah yg kena tangkap je yg kurang. Husam baik ke? NA tu sebab jahatlah dia di ancam. Sebab jahatlah si Nuar lari ke kedutaan Turki. Tak dapat jadi CEO pun boleh buat orang jadi jahat. Kelantan dah habis berjuta2 ringgit duit rakyat. Tengok gaya hidup pemimpin mereka kita dah tahu. Orang mati punya duit,kain kapan dah reput,masih belum terima apa2. Kalau janji boleh mengenyangkan,rakyat kelantan tak payah keje. Makan janji atau makan hati je. Pas jaguh janji.

Najib suko jolok jubo pakai tamingsari.. wakakaka said...

sobab najib dan saiful jahat lah kono tipu sumo orang pakai Al-Quran,sumpah dan juo masjid.. wakakakakaka

taming jubo ...taming jubo.. wakakakakakaka

Antara Najib,Saiful dan Allah SWT...

Anonymous said...

PAS membelanjakan RM4juta utk TABUR FITNAH - utk PAS kekal memerintah Kelantan

BN membelanjakan RM77 juta utk memulihkan imej BN diseluruh Negara tanpa berkompromi soal2 kebajikan dan kemajuan NEGARA..

dari segi NIAT, yg mane lebih baik? yg mane yg seiring dgn ajaran ISLAM..FITNAH itu spt MEMBUNUH..

adalah amat memalukan bila mane perjuangan PAS yg digembar gemburkan mendokong agama Islam telah membelanjakan wang RM4 juta utk hanye menabur fitnah sedangkan rakyat kelantan dahagakan kemajuan, jgn ckp pasal kemajuan sekiranya keperluan asas masih lagi ditakuk mundur..

Anti-firaun

p/s: satu lagi siri kepimpinan yg dikatakan "ULAMAK" dibogelkan oleh KEBENARAN..

firaun juburit ado bukti ko??? wakakakkaa said...

kobonaran tanpo bukti.. wakakakakakakakaka biaso la umno..lobih2 laie anti firaun aljuburit

tuan komrad said...

kebenoran melalui lubang buntut....adalah

kebenaran cara jibon dan yahudi....

lpaih tu menyalak-nyalak bersumpah kat masjid...

eh..masjid maner bleh diplotikkan maaaa....

"jangan silap,saya bersumpah di kuil temple of solomon..bukannya masjid"ujar jibon dengan penuh keyakinan...

wakakakakakakakakakakakak

lahabau nyer juden....

Anonymous said...

ALJUBURI

Apa hal pengikot PAS nie eek..berhujah tak pandai maki hamun, mengutuk orang ..tu ler korang tau..sian mak bapak korang dapat lahirkan anak2 cam korang...b

umnoaljuburit said...

wakakaa aljuburit ni dah lupa..yang dia pun sama..umno lak tu.. wakakakakakaa

Anonymous said...

heran yer, mengapa si kick tdk berani mengeluarkan bukti sehingga ke hari ini?