"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, May 24, 2010

TGNA Setaraf Dengan Pemimpin Islam Dunia - Dato' Haji Husam

EXCO Kerajaan Negeri Kelantan Dato' Haji Husam Musa menganggap ketokohan Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat hampir sebaris atau setaraf dengan Presiden Iran Mahmood Ahmadinejad, pengasas Hammas Asy-Syahid Sheikh Ahmad Yassin dan juga lain-lain pemimpin Islam dunia dalam mempertahankan dan memperjuangkan cita-cita Islam.

Beliau menganggap sedemikian kerana Tuan Guru Nik Abdul Aziz walaupun bertubuh kecil, namun pengaruh ucapannya begitu digeruni oleh seteru politiknya sebagaimana Amerika Syarikat dan Israel begitu gerun terhadap pengaruh ucapan Mahmood, Ahmad dan lain-lain pimpinan Islam dunia.

"Bagi saya, Tok Guru semacam Ahmadinejad (kerana) tubuh sahaja yang kecil, beliau bukan jenis yang gagah perkasa, berbadan sasa atau ada lain-lain kelebihan fizikal tapi bila Tok Guru bersuara, ia begitu menakutkan seteru-seteru politiknya (seperti) UMNO," ujar beliau kelmarin dalam Ceramah Cakna yang telah diadakan Dun Kijang, Kelantan.
"Sheikh Ahmad Yaasin juga berumur orangnya, saya kira seperti Tok Guru, tetapi Sheikh Ahmad Yasin menakutkan Zionis Israel manakala ucapan Nik Aziz pula menakutkan proksi Zionis Israel di Malaysia." ujar beliau lagi kepada para hadirin yang hadir. beliau (Dato' Haji Husam Musa sebelum ini adalah ADUN Kijang sebelum bertanding dan menang di DUNSalor)

Sehubungan itu, Husam yang juga AJK PAS Pusat berkata, Tuan Guru Nik Abdul Aziz sebagai simbol perjuangan rakyat serta pemimpin spiritual oleh rakyat dan sebilangan besar pemimpin Pakatan Rakyat belakangan ini.

"Tok Guru amat disenangi oleh hampir semua masyarakat berbagai bangsa di Malaysia, sebut saja nama Tok Guru, baik cina, india, melayu, orang asli atau apa-apa bangsa pasti kenal dan teringin untuk berjumpa dengan Tok Guru secara berdepan. dapat tengok dari jauh pun sudah cukup, sudah mendapat kepuasan dalam diri".

Disebabkan itu juga, beliau berharap Nik Aziz supaya tidak mengendahkan desakan untuk meletak jawatan sebagai Menteri Besar
Kelantan oleh seteru-seteru politik Nik Aziz.

"Kenapa nak suruh Tok Guru berhenti (melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar)? Tok Guru adalah simbol besar kalau tidak pada PAS pun, rakyat anggap Tok Guru sebagai simbol perjuangan menolak politik perkauman yang dicanangkan oleh rejim UMNO," ujarnya lagi.

Tidak cukup dengan itu, beliau yang juga Adun Salor mencadangkan Nik Aziz supaya bertanding untuk kerusi Parlimen pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kelak, selain terus kekal bertanding di kerusi Dun Chempaka.

"(Pada) PRU13, saya cadang Tok Guru bukan setakat dikekalkan bertanding (di peringkat) Dun, kalau boleh bertanding (di peringkat) Parlimen, saya akan memberikan sokongan penuh" beliau menambah.

Menurut beliau, dengan ketokohan Tuan Guru Nik Abdul Aziz di Dewan Rakyat kelak, tidak mustahil ianya bakal menggugat kepemimpinan UMNO BN di bawah Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebagaimana yang terjadi di Dun Kelantan sebelum ini.

Turut berucap dalam Ceramah Cakna di Karnival Rakyat dan EXPO Pertanian DUN Kijang pada malam itu ialah, ADUN Kijang Wan Ubaidah binti Omar yang juga EXCO Kerajaan Negeri Kelantan.

Dato' Haji Husam Musa dan YB Ubaidah juga sempat menyampaikan hadiah bagi cabutan bertuah kepada para pemenang yang berupa Basikal, Hamper, seekor kambing dan juga seekor lembu sumbangan beberapa individu dan Syarikat Swasta dalam majlis tersebut.

62 comments:

husam musa raja bodek..hahaha said...

YEARGHHHH...HUSAM YG MASAM..BODEK..JGN XBODEK..NNTI DPT SKIT HASIL BALAK..EHH LUPE..DH DPT PON KN..WAHHH..TINGGINYE PUJIAN HUSE NI..SM TARAF DGN ALLAHYARHAM SYEIKH AHMAD YASIN TU..XUSAH LA TAKSUB PD PEMIMPIN..NABI XSURUH PON..

TP MAKIN RMAI ORG MELAYU YG XSUKE N.AJIS...KALO DR HARON DIN XBG GUNE KALIMAH ALLAH UTK KEMPEN POLITIK N UTK RAIH UNDI,POK NIK PLAK SOKONG DAP JAJA KALIMAH ALLAH UTK RAIH UNDI N UTK POLITIK..

ORG LAIN PEGI HJ DLM 10-15K JE..TP POK NIK G HJ RM65K..SIAP ADE ORG NK TAJA LG..HAHAHA..KEK PLAK NK YG MAHAL2..XMAIN LA KEK HARGA SERATUS DUA..

SAPE2 NK DPT KONTRAK KNE LABUR DUIT SKIT KT PASTI..KOMPEM DPT KONTRAK..HAHAHAH.

DLU AKU XTAU PSL KOHILAL.SKRNG AKU DH TAU PSL PENYELEWENGAN KOHILAL.HAHAHA.
http://theunspinners.blogspot.com/2010/05/skandal-kohilal-bah-2-cara-pas-menipu.html

KALO DLM BLOG THEUNSPINNERS NI TPU DI ALU2KN KORNG WT POLIS REPORT.LEH SATU MALYSIA TAU PSL KES NI.HAHAHAHA.

Anonymous said...

blog unspinner dah tiada orang nak masuk!

kopijantan.

PR penyebar fitnah said...

aik..xde org nk msk ..yeke??ke sbb tkt dgn kebenaran dlm blog tu..xmcm blog korng..byk penipuan je..hahaha..xde org nk msk ke..tp cecah gak 40,50 komen2 dlm tu..haahaha

Anonymous said...

Tak salah nak bodek ulamak seperti TGNA.Zaman dulu mereka yang mengaji dengan ulamak dan Tok-Tok Guru buat macam-macam untuk "menyenangkan hati Tok Guru".Kalau ampu Najis,Big Mama itu baru tak betul.
Ada sebab mengapa Husam membela TGNA sebab sudah ada ura-ura dan khabar angin diKelantan ada pihak nak gantikan TGNA dengan sekutu puak UG.Husam sudah keluar kenyataan tak minat nak jadi MB Kelantan.Apa yang dia buat adalah untuk kebaikan rakyat Kelantan.

Anonymous said...

Kahkahkah Husam membodek mcm Nik Ajis mcm style org UMNO plak. Terigt zaman2 Najib membodek Dr.M, mcm tu la jgk bunyiner. Dr.M la pemimpin yg digeruni oleh AS dan Yahudi, Dr.Mla bapa Pemodenan, Dr.M la bla..bla.. smp kembang pungkoq org tue tuh.. Last2 hasilnya Najib berjaye menjadi PM Malaysia yg direstui Dr.M.

Wakaka perangai same jer cam UMNO, Politik tetap politik, bodek tu perkara biase utk survival karier politik masing2. Kalo tak bodek tak nekla pangkat nanti he.. Esok-esok ceramah Husa, siap promote jus tok guru lg agaknyer he..

Adeh2..lawak btol Husam yg Kusam nih

Anonymous said...

husam musa raja bodek..hahaha said
TP MAKIN RMAI ORG MELAYU YG XSUKE N.AJIS
Ramai lagi org melayu tak suka kau kot
ORG LAIN PEGI HJ DLM 10-15K JE..TP POK NIK G HJ RM65K..SIAP ADE ORG NK TAJA LG..HAHAHA..KEK PLAK NK YG MAHAL2..XMAIN LA KEK HARGA SERATUS DUA
Tanya mahatir di pergi Haji dengan apa?
Lagi mahal...
Tanya Rosmah Shoping kat dubai?

Anonymous said...

bukan seterunya nye gerun ngan ucapan nicky ajis, seluruh umat islam yg gerun (kecuali pencacai2 PAS), sbb setiap ape yg nicky ajis cakp suma keluar dari hati dan bisikan syaitan, akibatnya mempecahbelahla umat, terlacurlah agama, rosak la akidah umat islam, dan betapa Islam ni dipijak2 oleh kaum kAFIRUN..

mission syaitan yg sblm ni impossible dah become possible dgn memakai serban..

PUTRA MERDEKA said...

hahaha
nik aziz sama macam lembu dan kambing! apa punya husam kusam...
nik aziz = lembu + kambing
hahaha

pembela islam said...

ko sokong la penyesat umat tu . aku harap satu hari nanti anak cucu kamu akan kencing kat atas kubur kamu .sebab kamu lah mereka merempat kat tanah air sendiri . kamu penyokong pakatan haram memang BANGSAT .

Anonymous said...

Nicky ajis tu same je ngan AYAH pin.. yg lebih teruknye NIcky ajis ni sbb dia dah membiolkan ramai org Islam, sedangkan si AYah Pin, hanye org2 sekelilingnya sahaja..

Anonymous said...

PUTRA MERDEKA said...
hahaha
nik aziz sama macam lembu dan kambing! apa punya husam kusam...
nik aziz = lembu + kambing
hahaha

Para pejengok blog ni
mari la kita ramai ramai doakan putera yang merdeka ni tapi hatinya dan fikiranya masih tak merdeka
agar kembali ke pangkal jalan..
apa kata kalau org cakap bapak dia sama denagn lembu or kambing
merdeka kah itu.

Anonymous said...

ok la lembu+kambing..itupun da kira cukup sopan la tu..nasib baik tak BABI..bersekongkol ngan BABI sudaH..jgn transform jd babi pulak..

Anonymous said...

1.Bodek jangan tak bodek hussam oii!kapai dah nak tenggelam!!kot-kot ada pelampung penyelamat nanti!
2.kalau ikut etika pengurusan!pekerja yang kuat bodek merupakan perkerja yang tak boleh dipercayai!tak boleh diharap!penyengan!liabiliti pada sesebuah organisasi!itu kalau ikut etika ekademik!etika pengurusan!etika politik!!mungkin perlu puak macam hussam ni!sebab yang kena bodek pun lebih kurang 2 X 5 jee!!
3.Nik aziz idola!contoh!!terimakasih pada kickdefella!tau siapa sebenarnya nik aziz ni!!
4.Tok guru dulu kata!kalai hidup kita dirahmati oleh Allah!semua orang akan sayang pada kita!kita tidak akan diabkan oleh sesiapa!!Allah akan pelihara dari segala aib diduniani!apatah lagi dipenghujung senja!!
5.Kesian dan sedih juga tenguk gambaq nik aziz diabkan dalam blog mykmu tempohari!diugut bunuh oleh sesama islam!adakah dia dirahmati oleh Allah!!

Anonymous said...

Anonymous said...
ok la lembu+kambing..itupun da kira cukup sopan la tu..nasib baik tak BABI..bersekongkol ngan BABI sudaH..jgn transform jd babi pulak..

Umno lagi lama dah besengkonkol dengan babi MCA dan GERAKAN
Tu la jadi BN
BABI NEGARA

sedar ke tak sedara

Anonymous said...

Nik Aziz sama taraf dgn Presiden Iran?...rentikanlah

Presiden Iran dan rakyat Iran bersatu dibawah pimpinannya. Ekonomi mantap dan perkembangan teknologi pun mantap sehingga mencapai status negara nuklear yg digeruni Amerika, Eropah dan Israel. Mereka mengotai apa yg dikata dan membela umat islam Palestin...

Nik Aziz MB Kelantan ada apa???
-penyeleweng dan penyesat ugama
-memecah belahkan umat islam
-pakar modifikasi maksud ayat al quran utk kepentingan politiknya
-mengamalkan kronisma
-menerima sogokan
-cakap putar belit
-melacurkan agama islam utk meraih sokongan dan undi dari kaum kafir
-pakar mengkafirkan UMNO
-pakar dlm solat hajat dan doa utk memecahkan perut musuh-musuhnya..
dan banyak lagi keburukan Nik Aziz hinggakan ada yg sanggup utk membunuh beliau...
Sebenarnya Nik Aziz dah menjadi begitu hina kerana sikapnya sendiri....

sb dehlawi said...

Kesian aku tengok penjilat punggung umno yang kepanasan dgn ketokohan YB husam dan TGNA. mudah2an gandingan Allah rahmati Husam dan TGNA

aliffnajmi said...

Bertaraf dunia?
Wakakakaka...
Hahahahaha.....
KAh kah kah..!!!

Adeh! sakit perut aku gelak.

Anonymous said...

Anonymous said...
Nik Aziz sama taraf dgn Presiden Iran?...rentikanlah
Presiden Iran dan rakyat Iran bersatu dibawah pimpinannya. Ekonomi mantap dan perkembangan teknologi pun mantap sehingga mencapai status negara nuklear yg digeruni Amerika, Eropah dan Israel. Mereka mengotai apa yg dikata dan membela umat islam Palestin

ekonomi kita pun mantap dibawah umnogok...matap untuk kroni je la.

mengamalkan kronisma
-menerima sogokan
-cakap putar belit

mahadey
pak lah
najib
takde kroni ke
lagi besar

pakar dlm solat hajat dan doa utk memecahkan perut musuh-musuhnya..

ok juga dari solat hajat untuk kapir yang menang pilihanraya

Songkok Hitam said...

DT. SERI NAJIB ADALAH PEMIMPIN KITA. PEMIMNPIN SEMUA BANGSA. BELIAU SETARAF DENGAN AYATOLLAH KHOMINIE..BAPA PENUYATUAN

tamingsari said...

Laaaaa! Ingatkan Obama yg cakap, rupanya si Husam. Budak Pas puji NA. Kalau setaraf apasal Kelantan tak setaraf Iran. Bila nak buat peluru berpandu? KOHILAL pun tersungkur nak kata sama taraf. Presiden Iran tak nyanyuk dan keluar fatwa sesuka hati. Di Malaysia ni pun tak ramai yg kenal NA.

Setakat ucapan mengarut siapa nak takut. Menyampah lagi ada. Hentikan lah buat perbandingan dengan pemimpin luar. Pada aku NA setaraf dengan Lim Kit Siang je.

Anonymous said...

Semoga Tok Guru diberikan Allah SWT kesihatan dan kekuatan untuk terus berjuang....

Karat E-jau said...

Saya hanya setuju Pak Najib sebagai pemimpin negara yang setanding dengan pemimpin negara islam dari segi "Merampas Kuasa Rakyat" dan juara menutup kes-kes yang sensasi melibatkan isterinya "Mama Power in Malaysia"..kuah3

Mohon tuan linkkan blog ana http://karatijau.blogspot.com..TQ

Anonymous said...

blog pencacai umno-apco komen buat sendiri! poodah..........

kopijantan.

I help you, you help me wakakaka... said...

wakakaka...tu dia pemuka yahudi meroyan lagi

wakakaka...pemuka yahudi jilat jubor samy ok, kulum konek chua soi lek ok, vincent tan pijak kepala pemuka yahudi ok...

wakakaka...50tahun perintah pun tak boleh nak satukan melayu nak tegakkan Islam jauh sekali

wakakaka...sendiri bikin onar taruk orang lain lak

wakakaka...woit pemuka yahudi renung diri depan cermin sebab apa ada orang panggil korang ni juden

Anonymous said...

TGNA bertaraf dunia dengan ulamak lain...hmm. lagi.hmm .. ulamak yang pernah berkata Allah pun mencarut dan boleh berkawan dengan syaitan...

Bayangkan kalau TGNA dalam satu panel agama degan Qardawi.. aku siang-siang lagi tukar chanel tv takut-takut TGNA cakap mengarut lagi.. Malulah rakyat Malaysia.. Kalau Prof Harun Din, aku gerenti cakapnya penuh ilmiah setaraf dengan ulamak dunia yang lain

I help you, you help me wakakaka... said...

wakakaka...ehem ehem pemuka yahudi

wakakaka...dari ko maki Nik Aziz lebih baik ko maki Najib lagi baik

wakakaka...subsidi sudah mau kena rembat...sekarang Singapore sudah rembat Tanjung Pagar

wakakaka...dah aku kata dulu...kalau PR takde tolor dalam seluar pemuka yahudi pun rabbi-rabbi umnoapco rembat

wakakaka...cermin diri cermin diri

Anonymous said...

hebat jugak blog nie ramai nya pencacai umno yg beri komen

nie mesti ada gambar lembu ni

pemuda umno suka sangat dgn lembu
sebab otak dia mcm lembu kot.

bila pulak nak berarak kepala lembu....

-geng songkok tinggi-

Anonymous said...

utk anon 6.07pm. org melayu mmang x suka TGNA tp org islam teramat sayang...jgn x tau beza la bro...bukan semua melayu tu islam trutamanya organisasi melayu2 bebal dan bacul bersatu dan pengikut setia korang perkasa auwww dan pukida pukimak....aku sokong judi...hidup najib!!!!! hidup pemimpin agung kita mahadet kutik bapak pada pemegang saham arak!!!! mari bersatu menegakkan pemerintahan dajjal laknatullah di malaysia......mari kita bersama2hidup me Layu...hidup me Layu....ha...ha...ha...joehan and the gang bacul....

anti-dajjal

joehan said...

to anti dajal @ geng dajal..

n.ajis xkisah org cine kt klate jual arak kn??kesimpulan dr itu klate pon mkn hasil cukai pintu n lesen2 premis arak jgk kn??

org2 pr xkisah negeri2 dieorg ade jual no ekor,arak sec terbuka,rmh urut kn???sbb korng pon nk mkn hasil cukai2 tu kn??hahahaha..negeri2 PR berlambak2 jual no ekor,rmh urut,arak..tp kesalahan org lain jgk yg korng nmpk..kesalahn sendri xnmpk..kate perjuangkn islam..tp nmpk sgt xiklas..hanya perjuangkn bile ade kepentingn politik je...hahaha..

n.ajis jgk xkisah dap jaja kalimah Allah utk kepentingn politik kn??aku lg respek harun din dr pok nik ni..btw bile pok nik ni nk bersr..bgla kt org mude plak..ke xckup lg kumpul komisen balak..hahhaha.

ni lg utk korng2 yg geng sgt dgn nuar juburi tu..ni lg satu pendedahan prangai nuar juburi oleh mamat kt us nun..
http://theunspinners.blogspot.com/2010/05/anwar-under-pressure-with-more.html.

dlm tu dieorg kate pelik dgn prangai nuar n kwn baik nuar al gore terkjt dgn kenyataan anti yahudi nuar juburi..sudah2 la korng kwn dgn bapak munafik nuar juburi tu..berlambak2 bukti kaitan die dgn yahudi..smpai kwn2 yahudi die sume terkjt dgn kenyataan die yg anti yahudi..semata2 demi politik..apela korng ni..tu pun xsedar2 lg.

nm mamat us yg tulis tu
"Marco Vicenzino is director of the Global Strategy Project in Washington, D.C. He provides global political risk analysis for corporations and regular commentary on foreign affairs for publications/media outlets worldwide. He can be reached at msv@globalsp.org."

sudah2 la wahai pas bersekongkol dgn nuar juburi tu..selagi korng kwn dgn agen yahudi tu..selagi tu aku n kwn2 akn pastikn korng klh pru ni..

fawwaz said...

cacing kepanasan bila mentari terbit...Umnoapco meroyan bila sebut Tok Guru Nik Aziz...tapi kalau sebut tok guru Najis bini rosmah syok jer....mampuih la puak-puak unmo...sampai bila nak sedaq....selagi utusan meloya jer jadi kitab dan TV 1 & TV 2 TV3suku jadi quran sampai bila pun otak penuh selut......

joehan said...

sbnrnya kiteorg yg pro bn kt sini bkn ahli umno pon..n kiteorg jgk xsuke khairi jamaludin,samy velu,pak lah n sbgnya.dgn pas pon kiteorg xde masalh sgt sbb sm2 islam n melayu.

tp mslhnya bile korng bersekongkol dgn raja munafik malaysia yg berlagam alim tu iaitu nuar juburi,kwn2 die cm raja petra kamarudin n kwn2 firaun die dlm pkr tu.xsuke pas jgk bile korng bersekongkol dgn dap yg terng2 xsuke islam.dieorg cume gunekn korng utk berkuasa je.berlakon je dieorg kalo skong islam.

korng bersekongkol dgn puak2 yg nk hancurkn perpaduan umat.so korng jgn harap lg nk skongn2 kiteorg.korng bantah judi bola.tp kt negeri2 pr berlambk2 kedai judi n rmh urut yg kerajaan negeri bg lesen xplak korng tentang.dlu korang tentang umno dgn mca sbb mca tu kafir.tp korng skrng dgn dap.so aku xnmpk lngsung keiklasan korng kt sini.yg aku nmpk cume korng akn berkokok kalo isu2 tu akn menguntungkn korng.kalo xuntungkn korng senyp.

cm kes pasir kump semesta kt selngor tu.tu slh gune kuase yg org pkr sendri dedahkn.tp korng snyp je.korng cume nmpk slh n silap umno.MN KEIKHLASAN KORANG.KORNG PERJUANG ISLAM SBB NK BERKUASA/UNDI OR NK BANTERAS MAKSIAT.aku pon x pasti.xde istiqamah lngsung.

bolos501 said...

.kepada pencacai umngok yg selalu menyemak di dalam nie..di harap jaga kelakuan dan adab anda...jgn jadi barua.........!!

joehan said...

wahh..bolos501 penykong kuat nuar juburi marh nmpak..blkng ko bolos ke..kne dgn sape ye..hahaha..sape yg barua skrng..yg aku tau nuar juburi barua yahudi..kwn2 yahudi die sume plik dgn sift talam dua muka nuar..g us peluk cium yahudi..ni tulisn org2 kt us..2 bukti aku bagi..

http://theunspinners.blogspot.com/2010/05/anwar-under-pressure-with-more.html.

http://newledger.com/2010/04/the-reversal-of-anwar-ibrahim

ni bkn tulisn org umno..apetah lg org malaysia..ni sume tulisn org2 kt us yg mmg xde kepntingn lngsung dlm isu2 ni..kecuali dieorg pelik dgn sikap nuar yg semarakkn rs anti yahudi kt malysia padahal anuar rmai kwn2 rapat yahudi..hahahah..so sape barua yahudi skrng.korng slalu bersumberkn rj petra yg terang2 byk kali menipu n korng percy bult2.nk aku bgto ke ape penipuan rj petra yg kantoi..sudah2la dgn perjuangn yg xiklas tu.jom la sm2 dgn umno.demi perpaduan ummah.kalo umno ade wt slh silap maapkn n tego la sec baik.bkn simpn dendam dlm ati.

Anonymous said...

joehan said...
sbnrnya kiteorg yg pro bn kt sini bkn ahli umno pon..n kiteorg jgk xsuke khairi jamaludin,samy velu,pak lah n sbgnya.dgn pas pon kiteorg xde masalh sgt sbb sm2 islam n melayu.

kita orang kat sini pulak tak suka
and sokong kau joengang ehhh joehan

Anonymous said...

aiikkk, apasal komen-komen yg dah ada didelete?? mana pergi komen-komen dulu????

hahahaha...TP Poji ganja sudah hilang batu pel*r..takut dan pengecut utk hadapi kenyataan...

Kenyataan beb...Nik Aziz tu satu sen pun tak guna...siapa Nik Aziz nak disetarafkan dgn Presiden Iran....

Seluruh Malaya dah tahu siapa Nik Aziz, pelacur utama yg melacurkan agama islam pada puak kafir terutama pada DAP..

Hang tak boleh nak deny lagi wahai TP but*h...but*h lu la Poji ganja pengecut!!!!

joehan said...

hahaahahahaha...mn komen2 aku woiii..xkn aku br komen skit2 cmtu dh delete sume...xpe2..berlambak lg bukti2 kaitan nuar juburi dgn yahudi tu..hahahaha..amacam puak2 penyokong tegar..dah tkt dgn kebenaran ke...hahahaaha......berani kerana benar wahai tulang babi or topeng berak..takut kerana SALAH!!hahahaha
penakut rupenye puak2 yg taksub dgn nuar juburi ni.

Anonymous said...

May 25, 2010 1:21 PM
Seluruh Malaya dah tahu siapa Nik Aziz, pelacur utama yg melacurkan agama islam pada puak kafir terutama pada DAP..

sedara...kalau la sedara cakap macam tu
umno lagi teruk la bukan setakat pelacur...malah bapak ayam
kerana dah lama bersengkokol dan melacurkan umno dengan kapir...mca/mic/supp/ipf/ppp/pbs
dan sebagianya...

renung renungkanlah...

Anonymous said...

joehan kecoh dgn hubungan DSAI dgn org2 yahudi...yg bapak kau najib pkai duit rkyt malaysia upah yahudi uruskan negara apa cerita...joehan mmng bebal dan bacul...kalu nak bndng najib barua yahudi dgn TGNA mcm lngit dgn bumi.
1- najib upah yahudi urus negara.
2- najib bacul nak tegur badak air puaka utk pakai tudung.
3- najib kaki judi. dlm satu dua tahun bnyk lesen judi dia dh luluskan.
dan joehan pulak bacul nk tgur najib yahudi..senang ckp korang memang melayu2 bebal dan bacul bersekutu...ha...ha...ha...joehan bacul....

anti-dajjal

Anonymous said...

muka husam ni sebijik macam muka kambing ekk.

ingat HUSAM = ingat KAMBING

jai

Anonymous said...

husam dapat bedal duit balak. kenyang 7 keturunan. ahli pas dapat kambing kurus. hehehe....

jai

Anonymous said...

zaman rasulullah saw pun baginda pernah bergabung dgn org2 kafir madinah dan mekah trmasuklah yahudi laknatullah...dlm bnyk2 kafir tu yahudi yg paling x bleh dipercayai. ini bukan cer dongeng tp sejarah kerajaan islam..so dr sini kita mmng xbleh nk bergbung dgn yahudi laknatullah.sdgkan rasulullah saw pun barua2 ni snggup tipu nikan pulak joehan yg bacul......kesian2 mak joehan gadai nyawa nk kasi dia hirup oksigen kat bumi ni tp bila dah tua nk mampos jd bacul pulak....hidup me Layu...hidup me Layu...itulah slogan joehan spnjng hidup dia sbgai org yg bacul....

anti-dajjal

Anak Lenggong said...

Kah kah kah..si Poji kelate ni pun dah takde teluq..penakut ngan komen orang...nak tergelak aku bila kata nik ajis tu setaraf pemimpin Islam sedunia..woii..kalau nik ajis tu setakat di sanjung oleh puak jumud PAS tu ada laa sebab kalau dilawan takut kena sumpah tak masuk syurga...apa nak buat orang lain tak puji ..puak sendiri je laa yang mengangkat nyee..seperti mengankat tong taik..kah kah kah..

Buka laa mata ..pemimpin malaysia ni dah lama diiktiraf oleh pemimpin islam didunia sebagai negara islam contoh..baru minggu lepas berlansung persidangan idantara pemimpin serta ilmuan islam sedunia di masjid negara...Malaysia tau tak ..bukannya kerajaan dibawah Tok ajis tu...setakat dok kelentong penyokong bangang boleh laa...

Anonymous said...

Anonymous said...
muka husam ni sebijik macam muka kambing ekk.

ingat HUSAM = ingat KAMBING

jai

jai ingat lu pula = sama ingat dengan apa?...


anak cina makan pengat
sendiri mau ingat

Anonymous said...

Buka laa mata ..pemimpin malaysia ni dah lama diiktiraf oleh pemimpin islam didunia sebagai negara islam contoh..baru minggu lepas berlansung persidangan idantara pemimpin serta ilmuan islam sedunia di masjid negara...Malaysia tau tak ..bukannya kerajaan dibawah Tok ajis tu...setakat dok kelentong penyokong bangang boleh laa...

anak bengong..ehh lenggong
masa persidangan tu ada tak cakap pasal lulus judi bola..
kah kah kah kah kah kah...

Karat E-jau said...

Gua cite banyak taknak..dari dulu hingga la ni..aku memang nak temuntah dengan kerja mungkar Umno..Tuan blog,lu kasi panas sama itu pungkok Umno..kuah3

jangan lupa...Mohon linkkan blog ana http://karatijau.blogspot.com

Anonymous said...

Buat anak Lengonng yang bengong
buka la minda...buka la mata
jangan dok bawah tempurung umno...
humm najib ada juga kot
50 pemimpin terplayboy kot..
tanya la staf mas..terutama stewardesnya...


The Royal Islamic Strategic
Studies Center telah meletakkan Tuan Guru Nik Aziz sebagai antara 50 individu Islam paling berpengaruh di dunia dalam buku edisi pertama yang dikeluarkan iaitu “The 500 Most Influential Muslims In The World” tahun 2009.

Para tokoh muslim dari seluruh dunia yang terpilih masuk dalam daftar itu adalah kalangan Muslim yang dianggap memiliki kemampuan untuk mempengaruhi keadaan kemanusian dan mampu membawa perubahan dalam kehidupan ramai orang.

Anonymous said...

quote
"The Royal Islamic Strategic
Studies Center telah meletakkan Tuan Guru Nik Aziz sebagai antara 50 individu Islam paling berpengaruh di dunia dalam buku edisi pertama yang dikeluarkan iaitu “The 500 Most Influential Muslims In The World” tahun 2009.

Para tokoh muslim dari seluruh dunia yang terpilih masuk dalam daftar itu adalah kalangan Muslim yang dianggap memiliki kemampuan untuk mempengaruhi keadaan kemanusian dan mampu membawa perubahan dalam kehidupan ramai orang".
-Unquote
Reference dia orang ni hanya dari kalangan ahli dan penyokong PAS saje. Tak eksklusif pun....

"dianggap memiliki kemampuan untuk mempengaruhi keadaan kemanusian dan mampu membawa perubahan dalam kehidupan ramai orang".
- apa yg Nik Aziz dah buat utk mempengaruhi keadaan kemanusiaan? bagi contoh...makin ramai umat islam dinegara ini konpius dan berpecah belah adalah..maksud ayat2 suci AlQuran diadjust dan diputar belit utk mengikut rencana dan kehendak politiknya adalah...yg ini Nik Aziz memang pakar!!!
- Apa yg Nik Aziz telah buat utk membawa perubahan dlm kehidupan orang ramai khususnya di Kelantan??- bagi contoh...rakyat miskin kian bertambah, keruntuhan moral dikalangan anak mudah pun kian meningkat dan bertambah (kes buang bayi dan dibakar dlm sampah!!!!). Mesjid harap kerajaan persekutuan utk dibina. Tapi kuil buddha di Tumpat Nik Aziz kasi derma pulak...

adoi, pening kepala dgn ulama terompah ni...

Mr Joker said...

Yang "kompiyus" tu cuma orang2 Islam dalam Agama UMNO je... mane la tak kompiyus...

Ajaran Agama Islam UMNO ajar :

Kalau nak ajar agama - kena ada "Tauliah"...

Dalam Masjid, x leh politik...

Judi - Jadi halal kalau ada lesen...

Aurat - ikut suka la nak tutup ke x...

Kawin 4 orang ikut sunnah Rasulullah - hina, gila seks... simpan pempuan ramai-ramai - hebat..!

Politik dengan agama kena suku-suku... jadi kalau tengah berpolitik, boleh makan rasuah sebab malaikat x de masa tengah berpolitik... agama suku, politik suku... kira kalau tengah berpolitik, masing2 x de agama la...

dan banyak lagi yang buat orang Islam dalam UMNO kompiyus...

Juden..? no hal beb... sekarang sudah ada lesen..!

Arghhh... kompiyus lagi..!

tamingsari said...

Kelantan mcm kentot Iran je ada hati nak setaraf dgn Presiden Iran. Presiden Iran gi mekah tak pakai duit sponsorlah. Ini mesti NA suruh Husam puji dia. Kah kah kah. Yaraf NA bawah sikit pada Lim Kit Siang.

Kalau nak buat perbandingan pun biarlah sepadan. Jadi bahan ketawa orang je. Sakit perut aku ketawa.

Anonymous said...

Presiden Iran dengan Amerika dia lawan. NA dgn DAP pun kecut perut. Dengan SPRM pun dia menggigil. NA pulak puji Husam. NA kata Husam macam Sidik Sagaraga.

Anonymous said...

Betui, betui...

Nik Aziz ranking dia bawah sikit pada Lim Kit Siang. Tapi ada sikit atas pada Mat Sabu dan Mahfuz Omar..
Dan last skali, memang patut pun Nik Aziz kata Husam mcm Sidik Sagaraga, 20%!!!!

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahakahkah
adeh dehh..terguling-guling sakit perut aku....adeh

Anonymous said...

Tuan TP,

Amacam, hang tak nak delete ka komen-komen kat atas tu...

Points yg boleh dipelajari/diambil perhatian:

- taraf NA bawah sikit pada Lim Kit
Siang tapi ada sikit atas pada
Mat Sabu dan Mahfuz Omar. So,
mana taraf NA!
- Presiden Iran berani lawan
Amerika tapi kecut ngan Lim Kit
Siang..so mana taraf NA!
- NA ngan Husam puji memuji antara
mereka..ala Sidik Sagaraga, 20%
gitu....

kehkehkehkehkeh..hampir nak terguling aku...

Anonymous said...

Pembetulan: NA kecut ngan Lim Kit Siang......kehkehkehkeh...

Anonymous said...

Kambing dan lembu dah jadi ahli Pas ke? Kena buka sayap barulah.

Anonymous said...

Reference dia orang ni hanya dari kalangan ahli dan penyokong PAS saje. Tak eksklusif pun
May 25, 2010 5:58 PM

Sedara...memang la ahli umno ni
dok bawah tempurung...ni di iktiraf dunia islam...takpe la if umno x nak terima....
cuma nak tanya satu je
ulama umno ada tak yg di iktiraf macam ni...

sedar ke tak sedar sedara islam ku dalam umno.

Anonymous said...

Dahlahtu.Jangan cerita pasal taraf lagi. Sakit perut aku. Cerita lain pulak. Cerita pasal Sidi Sagaraga. Kah kah kah. Adoi! terguling atas batu lak. kah kah kah.

Aku call Presiden Iran tadi,diapun tergolek2 pecah perut. Dia suruh NA pakai duit Kohilal buat peluru berpandu,buat nuklear dan lain2 kt Kelantan baru datang jumpa dia.

Tolong jangan buat posting mcm ini lagi.Please bro. Aku suka lawak jenaka tapi yg ini betul2 lawak.

Nasihatkan Mr.Sidik Sagaraga fikirkan apa jaatan nak bagi kt kambing dan lembu tu. Kah kahkah.
Aduuuuuuh! sakit perut. Ketawa jamban aku dibuatnya. Husam Husam.
Sampai hatikau pecahkan perut aku.
Jangan risau,NA mesti bagi jawatan MB kt kau nanti. Pastu ambil yg dua ekor tadi jadi exco.

Anonymous said...

Anon 8.23, hang dah call Presiden Iran dan bincang pasai NA nak buat peluru berpandu dgn kerjasama Sidik Sagaraga 20% tu....baguih hang..baguih..
Apa lagi Presiden Iran beritahu hang pasai NA dan Sidik Sagaraga? share lah sekali...

adeh....senaknya perut aku..aku dah tak larat nak guling...adeh

Anonymous said...

Anon 8:40

Presiden ada cakap lagi. Dia pesan pd TB selau makan obat.

joostspring said...

poji skrg ni tgh berusaha tuk amik alih tempat kick sbgi pencacai utama huse...

wakakakakak...


semoga berjaya r mat pitt...

joehan said...

si topeng berak ni tgh asah2 bakat ni..cube berbaik2 dgn husam..tu yg wt artikel yg husam puji n.ajis tu..dgn harapan moga2 n.ajis nmpk usaha die..hahaha..dh dpt blum duit juta2 utk lancar perang saraf cm bro kickdafella dpt tu??..xpe topeng berak..usaha lebih lg..hahahahahahaahaha...

lompinlai said...

Kalau dah uzur tu, serahlah kepada orang muda pula. Tok Guru bolih jadi penasihat sudahlah.
Nampak macam tak berapa sihat saja.

Yang Memerhati said...

hahaha...puok2 umno ni mmg slalu bukak blog ni...tu tandanya..blog hang mmg berhantu lah topeng perak...dia xder lain dah slain memprovok dan kluarkan kenyataan bodoh..dah mmg bodoh...takkan guna bahasa org berilmu kot...

org umno ni dah ada penyakit sindrom dah...penyakit sakit tua..tunggu masa nak kebumi dan ditalkinkan...

semoga umno hancur dlm PRU 13 ni..