"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, March 23, 2011

Datuk "T", 110%, "GangBang" & Zulkifli Noordin

Reactions: 
Persoalan... Rujuk pada ayat yang telah diBOLDkan:
ARKIB : 22/03/2011
Video seks pemimpin pembangkang didedah
Oleh RAJA SYAHRIR ABU BAKAR
syahrir.bakar@utusan.com.my


KUALA LUMPUR 21 Mac - Satu rakaman video aksi seks seorang lelaki yang didakwa pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur dipercayai dari China di sebuah hotel di ibu kota didedahkan kepada pihak media hari ini.

Rakaman video hitam putih itu dimiliki dan didedahkan oleh satu kumpulan yang enggan dikenali dan diketuai oleh seorang yang hanya mahu dikenali sebagai 'Datuk T'.

Menerusi video bertarikh 21 Februari lalu, aksi hubungan seks ahli Parlimen itu berlangsung selama kira-kira 19 minit iaitu bermula pukul 10.23 malam dan berakhir pada pukul 10.42 malam berdasarkan kod masa dalam rakaman berkenaan.

Datuk T turut memiliki seutas jam tangan Omega yang dikatakan milik ahli politik itu yang didakwa diambil oleh wanita berkenaan semasa mengadakan hubungan seks pada tarikh tersebut dan menunjukkannya kepada wakil media sebagai bukti.

Menurut Datuk T, rakaman itu diperoleh apabila beliau diarahkan oleh ahli politik tersebut supaya mengambil jam tangan berkenaan.

"Saya diminta mencari jam itu di bilik hotel tetapi tidak menjumpainya. Ketika mencari di belakang laci meja solek saya terkejut apabila ternampak wayar berselirat.

"Saya cungkil laci yang berkunci itu dan mendapati ada empat kamera litar tertutup (CCTV) dan satu perakam tersembunyi di dalamnya," katanya.

Datuk T menambah, beliau mahu pemimpin pembangkang itu bersara daripada politik sekiranya tidak mahu video tersebut disebarkan kepada umum.

Justeru, beliau akan menyerahkan satu salinan video tersebut kepada ahli Parlimen itu serta isterinya dalam masa terdekat supaya mereka sendiri boleh mengesahkan identiti individu yang dirakam melakukan hubungan seks dengan pelacur yang berusia 20-an itu.

"Jika beliau dan isteri tidak berundur daripada politik dalam masa tujuh hari selepas menerima salinan video tersebut, saya akan menyerahkannya kepada satu panel pertubuhan bukan kerajaan (NGO) serta ahli forensik bagi menentukan keaslian rakaman itu.

"Selepas itu baru satu dunia tahu siapa beliau dan mengapa saya melakukan semua ini? Saya sudah muak dengan segala pembohongan, cukuplah dan kini masyarakat awam perlu mengetahui perkara sebenar," tegasnya.

Bagaimanapun, Datuk T enggan menyerahkan salinan video tersebut kepada pihak media kerana khuatir ia akan disebarkan secara tidak bertanggungjawab.

Beliau juga tidak mengetahui pihak yang bertanggungjawab memasang CCTV berkenaan serta tujuan ia dipasang, namun percaya ia dilakukan oleh pihak pengurusan hotel kerana ahli politik tersebut dikenali ramai dan pernah terpalit dengan beberapa skandal seks sebelum ini.
Baik...

Keraguan yang pertama rujuk kenyataan Datuk T yang berikut:
"Saya diminta mencari jam itu di bilik hotel tetapi tidak menjumpainya.
Kemudian yang berikutnya:
Datuk T turut memiliki seutas jam tangan Omega yang dikatakan milik ahli politik itu yang didakwa diambil oleh wanita berkenaan semasa mengadakan hubungan seks pada tarikh tersebut dan menunjukkannya kepada wakil media sebagai bukti.
Soalan: Jam yang dicari tidak dijumpai, jadi jam mana pula dimiliki oleh Datuk T & ditunjukkan kepada wartawan..?

Keraguan yang kedua rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
Ketika mencari di belakang laci meja solek saya terkejut apabila ternampak wayar berselirat.
Soalan: Perlu dijelaskan pada umum bagaimanakah "teknik" "mencari di belakang laci" meja solek & bagaimanakah caranya untuk kita melihat "wayar berselirat" dibelakang laci..? Adakah laci berkenaan dari jenis "lutsinar", jenis "tiada penutup dibelakangnya" atau jenis "GangBang"..?

Disini berlaku kekeliruan kerana seingat & setahu gua, belakang laci biasanya terlindung oleh "dinding meja". bab ni lu orang boleh tengok sendiri laci dekat rumah atau opis korang. aku tak pikir ada laci jenis telanjang tak de dinding dekat belakangnya kecuali laci tu jenis "GangBang".

Keraguan ketiga rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
"Saya cungkil laci yang berkunci itu dan mendapati ada empat kamera litar tertutup (CCTV) dan satu perakam tersembunyi di dalamnya," katanya.
Soalan 1 (keraguan ketiga): Apakah semasa proses mencari jam tangan, Datuk T ada membawa apa-apa peralatan samada skru driver, pisau, kayu, besi atau apa-apa peralatan pertukangan yang membolehkan Datuk T menyungkil laci tersebut yang berkunci..?

Beb... bukan korang tak tau berapa punya susah nak cungkil laci yang berkunci. kalau rasa nak tau susah ke senang nak cungkil laci yang berkunci, korang boleh cuba dekat laci rumah atau opis masing-masing. praktikal lagi bagus dari dok gebang... cuba sekarang... gua bagi masa lu orang bikin praktikal.

Soalan 2 (keraguan ketiga): CCTV 4 bijik, Perakam 1 bijik... macam mana nak sambung direct connection dari 4 CCTV ke 1 perakam tanpa menggunakan peralatan khas..?

Datuk T kena perjelas bab ni. Gua malas nak soal panjang-panjang. ringkas macam ni cukup, bagi yang biasa dengan alat perakam & CCTV, mesti korang paham soalan aku. tolong perjelas dekat Datuk T sebab penjelasan dia sebanarnya langsung tak jelas & mengelirukan. Lu boleh kelentong wartawan Media Perdana tapi lu tak boleh kelentong gua.

Keraguan keempat rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
pelacur yang berusia 20-an
Soalan (keraguan keempat): Mana Datuk T tau umur pelacur tu "20-an"..? Adakah Datuk T kenal akan pelacur yang berusia "20-an" itu..? kalau Datuk T kenal akan pelacur yang berusia "20-an" itu, kenapa Datuk T tak bawa pelacur yang berusia "20-an" itu bersama Datuk T semasa sessi tayangan khas "Blue Monday at Carcosa Seri Negara" untuk diambil kenyataannya oleh para wartawan yang dijemput..?

Ataupun mungkin jugak pelacur berusia "20-an" itu telah diupah oleh Datuk T dengan bayaran yang dipersetujui untuk "melakonkan" adegan seks tersebut bersama pasangannya yang memiliki susuk tubuh seperti "OKT"..?

Keraguan kelima rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
"Selepas itu baru satu dunia tahu siapa beliau dan mengapa saya melakukan semua ini?
Soalan (keraguan kelima): Apa yang Datuk T dah lakukan..?

Keraguan keenam rujuk pada kenyataan Datuk T yang beikut:
namun percaya ia dilakukan oleh pihak pengurusan hotel
Soalan (keraguan keenam): Adakah pihak pengurusan hotel yang membuat rakaman bernilai berjuta-juta ringgit jika dinilai dari sudut kepentingan politik terlampau BANGANG meletakkan peralatan rakaman tersebut didalam laci bilik hotel setelah rakaman selesai dilakukan..?

Sikit ulasan: Gua nak ulas sikit bab CCTV yang ditemui dalam laci yang berkunci tu. agak mengherankan macam mana geng "GangBang" yang bikin rakaman CCTV tu boleh pasang CCTV tanpa disedari atau dilihat oleh "mangsa" yang lepak dalam bilik tu.

Sepemahaman gua la, bila dah Datuk T perjelas bahawa dia jumpa wayar berselerak, gua 110% yakin (gua pinjam keyakinan Zulkifli Noordin) cara terbaik untuk pasang 4 set CCTV tanpa mendedahkannya kepada mata manusia ialah dengan memasangnya didalam bumbung bilik.

Kerja ni bukan kerja senang beb... lu kena panjat dekat atas bumbung tu, tebuk lubang untuk locate 4 set CCTV kemudian tarik cable CCTV (samada cable wayar ataupun fiber optic) yang panjangnya berjela-jela kemudian disambungkan pada main connection. dari main connection lu kena sambung pulak dekat perakam. gitu la lebih kurang.

Kemudian nak kena sambung jugak power supply dekat semua equipment berkenaan. kalau pakai bateri gua ingat leceh banyak sebab lu kena save power, rakaman nak kena buat immedietly bila pelakon memulakan aksi "GangBang". tapi skil pakai bateri ni memang tak masuk akal la beb...

Yang lain-lain aku malas nak ulas sebab kalau aku ulas pun puak-puak UMNgOk/Beer eNd bukannya ada otak nak pikir.


Ada 1 lagi kemungkinan yang gua tak boleh tolak dalam hal pasang 4 CCTV tanpa dilihat oleh mata manusia. yang ni memang tak mustahil...

Mungkin jugak CCTV tu jenis "wireles". kalau jenis "wireles", memang orang tak kan perasan menatang ni... tapi kalau CCTV tu jenis "wireless", wayar yang berselirat tu nak buat menatang apa...??? Buat rantai motor Zulkifli Noordin supaya 110% selamat dari dibonceng perempuan berbaju seksi..?

Hahahahahahahahahahahaha...!!!

29 comments:

Anonymous said...

takde wartawan yg nengok video blue tu kenal datuk T ke? takkan semua inzal sampai tak kenal datuk T. kalau "anwar" nak suruh org ambik jam omega tu mesti lah dia suruh org2 dia. takkan nak suruh datuk T yg "anwar" tak kenal pun. pada saya kes ini lebih kpd tujuan utk menimbulkan persepsi umum. persepsi yg anwar mmg kaki seks.

dah jelas datuk T tak minat pun nak serahkan video tu kat polis. sebaliknya dia mintak ngo2 tubuh commision utk siasat video tu. hehehe lawak le datuk t ni. apa tujuannya? hahaha hanya utk bagi media haprak modal spjg plhanraya sarawak membantai anwar. jadi masa anwar akan dihabiskan utk membersihkan nama dia je.

Anonymous said...

umno ingat dia boleh perangkap anuar. heran juga seorang datuk boleh jadi orang suruhan anuar.
setahu aku orang2 suruhan anuar tak ada yg bergelar "datuk"...

Anonymous said...

Buat semua ratyat Malaysia...penamat cerita ni adalah dengan menolak BN/UMNO dalam mana2 pilihanraya selepas ini.

RoPeah said...

DUNIA YG PENUH FITNAH....
(Khusus utk Jamil Khir, Mashitah dan Ulamak Muda Umno)

Dunia yang penuh fitnah...!
Dimanakah ulamak2 UMNO untuk memperpetulkan keadaan?
Dimanakah mereka2 yg bergelar Jamil Khir, Mashitah dan Ulamak Muda Umno?
Kenapakah masih dibiarkan fitnah berleluasa di dalam UMNO?
Dimanakah janji2 kamu ketika memasuki UMNO?
Kamu begitu lunak menyarakan pendapat di hadapan orang ramai, dihadapan forum2 supaya membuat yang makruf dan meninggalkan yang mungkar?
Kamu begitu petah bercakap di hadapan orang ramai supaya berhijrah dan keluar dari kelompok yang gelap kepada yang terang.
Kamu begitu manis berucap di hadapan orang ramai supaya menjauhkan diri dpd perkara yang mendatangkan kemurkaan dan azab Allah.
TAPI....
Kenapakah kamu sendiri tidak mampu menasihati kelompok2 kamu yang melakukan fitnah?
Kenapakah kamu gagal membawa mereka daripada sifat mazmumah kepada sifat mazmudah?
Kenapakah kamu sendiri masih lagi belum berhijrah dari kelompok yang suka memfitnah kepada kelompok yang lebih baik.
ATAU.....
Adakah kamu sudah terlena dibuai mimpi dek kerana empuknya kemewahan yang diberi dan duit yang mencurah2 dihadapan kamu sehingga kamu lupa ucapan2 dan kata2 manis kamu itu dihadapan rakyat?

matkambing said...

datuk t ni gua rase seorang yang hampir muflis yang sanggup buat kerja terkutuk ni nak jadi kaya balik! ini jenis tak ingat akhirat atau pun sangka ahli umno akan terhindar dari dihisab di padang masyar kelak! eh, datuk tu seorang muslim ke?

Anonymous said...

Datuk T @ Datuk Temberang...,Datuk yg dianugerahkan oleh Anwar dan DAP untuk mengalihkan isu sebenar DNA! DNA! DNA! yang Anwar takut sangat nak serah tu.. percaya dan berserah kehadrat Allah swt jika tak salah apa nak takut... kebenaran akan mengalahkan kebatilan

datuk T said...

oiiii sume...korng xpelik ke...nape anwar ckp laki dlm video tu prt buncit...die dh tgk ke video tu....kantoiiiiiiiii..anwar yg reka video tu utk dpt simpati..lps ni nuar juburi akn tunjukkn bukti yg die ade kt tmpt lain ms kejadian tu..kire alibi la...lps tu msti die kate umno yg reka video ni..syabas nuar juburi aka babi..

lg satu...ms datuk t ni panggil waratawan utk tgk video ni die siap ttp muke lg...ape yg datuk t ni tktkn..peliknyeee...melainkn datuk t ni sbnrnya adalah org upahan nuar juburi babi!!!

perisik rakyat said...

Alih isu sebenar>???wakakak...memang bengong la anon kat atas ni..


Aku rasa wartawan dan sesiapa saja masa tanyangan monday blue ari tu semua pakat buat seks bebas di carcosa..paling ringan pun melancap sesama sendiri...ye lah..tayangan percuma la katakan...hahahha termasuk la anon kat atas ni..podah..

perisik rakyat said...

datuk t bangang..

anuar tau sebab dia tahu la..ada information di situ bagitahu..perut pelakon porno tu buncit..wakaka..bengong..!!!

Sg2 said...

Si Babi Zahrin and si Anjing Zul Kulim tu boleh spin pulak kenyataan depa itu hari. Nampak sangat depa ni tak dak pendirian. Depa ni boleh dapat anugerah meyalak la utk UMNO - jadi pencacai

Anonymous said...

boleh tak datuk t tunjuk keseluruhan video tu sbb muka dia (datuk t) yang hudoh tu pun mesti dah masuk dalam video tu masa dia geledah masuk cari jam dan masa dia terjumpa wajar berselerak dan cctv.masa tu mgkn muka datuk t close up sgt dgn cctv tu.amacam ada berani?

jebond

Anonymous said...

salam,

aku ni kira senior scientific officer kat sebuah makmal swasta.

stakat DNA ni memang keje aku. dah 15 tahun aku keje.

setahu aku la, DNA ni takkan berubah walau pun beribu-ribu tahun kecuali kena radiasi.

so kalau tahun 1998 anwar ibrahim dah bagi DNA. kenapa pihak polis tak guna je DNA tu?kenapa nak yang baru?

Qaseh Bonda said...

Wartawan yang hadir tu bukannya buta perut. Geng Anwar pun ramai jadi spy dalam wartawan...mana ada datuk sanggup jadi pak yet Anwar..setakat ni buluh2 kasap je yang jadi pengikut setia Anwar tolong angkat tu tolong bawak ni..

Ni lah bananya kalau anugerah datuk dikeluarka mengikut bida sesuka hati..semua ni keja jahat orang2 gomen.

Dah tak dak value dengan gelaran sepatutnya di hargai atas jasa dan budi.

Polis Rasuah said...

Cuba kita tanya pada diri kita apakah ini memang suatu perancangan atau tak sengaja yang tak diketahui:

1) Macamana sebuah hotel bertaraf VVIP boleh benarkan tayangan video lucah?

2) Kenapa pengurus/pemilik hotel tersebut membiarkan dan meneruskan tayangan purno tersebut. Aku pasti sebelum tayangan di buat, mereka2 ini ada melakukan rehearsal terlebih dahulu.

3) Kenapa pihak polis tidak mengambil tindakan serta-merta mengenai tayangan ini.

4) Ketua Polis Negara dari mimik muka dan gayanya di TV menampakkan tidak bersungguh utk menagani isu ini. Kenapa?

5) Macamana si Najib dan Hisshamuddin tahu yang polis tidak terlibat sedangkan siasatan belum dilakukan. Ini bermakna mereka2 ini sudah tahu kewujudan dan tayangan video ini/

6)Kenapa Datuk T seolah2 berkuasa melebihi polis sehingga dia boleh mengenakan syarat tidak akan memberi pada polis video ini.

7)Kenapakan sampai sekarang polis tidak menagkap Datok T sedangkan ugutan yang dilakukan pada DSAI begitu jelas.

8)Apakah benar pendapat umum bahawa rangkaian Najib, pihak hotel dan polis terlibat dalam konspirasi jahat ini. Kalau benar mereka terlibat maka lapuran ygn di buat oleh DSAI adalah tidak ubah seperti melapurkan kes samun kepada penyamun.

paloibinmulau said...

dengar citer dato t ni dato eskay..betoi ka? takkan le dato amno ni balaci nuar buat cari jam hilang je. ngeee ngeee patut datuk t ni yg menang raja lawak.

Anonymous said...

anuar yang buat filem tu sendiri, nak buat isu.. dia kembungkan perut biar nampak buncit.. bukan susah pn
..din pudurara

Anonymous said...

tukar tiub pemecah berita!!

PERTAMA MEMBOCORKAN SIAPA DATUK T


KENYATAAN AKHBAR

Saya dihubungi oleh seorang kenalan yang sangat rapat bermula sejak 15 Mac 2011 untuk berjumpa dengannya mengenai sesuatu yang penting. Pada hari Isnin 21 Mac 2011 lebih kurang jam 12.20 tengahari, saya mengesahkan bahawa saya ada ruang untuk bertemu beliau.

Saya berjumpa dengannya di Hotel De Palma Ampang jam 4 petang hari itu, sebelum dibawa di dalam sebuah kereta yang lain. Kereta itu dipandu oleh dua orang yang saya tidak kenali.

Saya dibawa ke Hotel Flamingo Ampang, seterusnya dibawa ke sebuah bilik junior suite. Saya bertemu Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato’ Eskay Shazril Abdullah yang telah menunggu di dalam bilik tersebut. Saya turut disertai oleh kenalan saya tadi.

Saya duduk di depan Tan Sri Rahim Thamby Chik sementara Dato’ Eskay Shazril Abdullah duduk di sebelah saya. Kenalan saya tadi duduk di atas katil di belakang di dalam bilik tersebut.

Dato’ Eskay Shazril Abdullah mula bercakap dan mengatakan bahawa saya (“Johari Abdul”) adalah ahli Parlimen yang pertama akan menyaksikan tayangan video yang sedang mula dimainkan itu. Dia juga meminta pandangan saya mengenai Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Sepanjang tayangan video tersebut, Dato’ Eskay Shazril Abdullah menjadi suara latar menerangkan beberapa perkara. Contohnya, dia menyentuh bagaimana cara individu terbabit menanggalkan kondom selepas perlakuan berakhir mempunyai risiko air mani akan terpercik ke kawasan yang besar. Menurutnya, tabiat itulah yang menyebabkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim sering meninggalkan bahan bukti seperti yang berlaku dalam kes liwat pertama tahun 1998 dulu.

Dia juga mendakwa bahawa dia selalu membawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim ke club house di mana berlakunya kejadian itu dan tempat-tempat lain di Thailand seolah-olah ini perkara yang kerapkali dibuat oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Menurutnya, setiap kali dia membawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim ke tempat itu, bilik itulah (yang dirakamkan) yang digunakan Dato’ Seri Anwar Ibrahim sementara dia (Dato’ Eskay) menggunakan bilik bersebelahan. Dalam percakapan seterusnya, dia menyatakan kebimbangan kononnya rakaman-rakaman video seperti itu telah dipunyai oleh pihak perisikan Thai.

Sepanjang penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik kerap mencelah dan membuat komen pendek yang memburukkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Saya percaya beliau cuba meyakinkan saya bahawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim adalah seorang yang tidak bermoral dan tidak layak menjadi seorang pemimpin.

Selepas penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik mula bercakap. Dia memujuk supaya saya meninggalkan KEADILAN dan Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Dia berjanji untuk bbawa saya berjumpa dengan Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Tun Razak. Tan Sri Rahim Thamby Chik juga menyebut bahawa dia akan uruskan segala keperluan kewangan dan keselamatan saya.

Tan Sri Rahim Thamby Chik juga cuba meyakinkan saya untuk membawa dan memujuk lebih ramai Ahli Parlimen KEADILAN berjumpanya, supaya dapat dipujuk keluar parti. Dia meminta saya mengepalai kumpulan Ahli-ahli Parlimen KEADILAN ini. Saya tidak memberikan komitmen, selain mendengar komen-komen yang dibuat.

Selepas itu, saya keluar dan diiringi oleh kenalan rapat saya itu. Di dalam lif, saya memeluknya dan memberitahu beliau, bahawa setelah menonton keseluruhan video tersebut, saya yakin bahawa orang di dalam video itu bukanlah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Saya berkeyakinan bahawa pelakon itu bukan Dato’ Seri Anwar Ibrahim berlandaskan faktor berikut:

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggong) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Selepas itu, saya menyatakan kesediaan untuk membawa beberapa orang ahli Parlimen KEADILAN agar mereka juga dapat menonton video dan berjumpa dengan Tan Sri Rahim Thamby Chik. Saya dimaklumkan sessi tayangan seterusnya akan dibuat kepada ahli-ahli Parlimen KEADILAN pada jam 330 petang 22 Mac 2011. Kami hadir semalam di Hotel Flamingo Ampang dan menunggu hingga jam 530 petang, oleh kerana mereka telah sahkan bahawa perjumpaa akan berlaku. Walau bagaimana pun, perjumpaan itu dibatalkan oleh pihak mereka.

Saya mengambil risiko membuat kenyataan ini diluar Dewan Rakyat kerana saya yakin bahawa episod terbaru ini adalah satu lagi rencana jahat untuk memfitnah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

DATO’ JOHARI ABDUL
AHLI PARLIMEN SG PETANI
AHLI MAJLIS PIMPINAN PUSAT KEADILAN
23 MAC 2011

din puduraya said...

Sorry la... kita baru dapat info baru dari orang dalam. Sebenarnya Najib yang arahkan semua film ni ditayangkan pada pemberita.

Sorry....sorry haaaaaa.

ahli syurga tingkat tertinggi said...

tiada org bongok yg percaya anwar tutuh cina tuh.sekejap kata anwar tutuh punggung saiful sekejap kata tutuh burit cina. kalau rasmoh kena tutuh dgn keling karpet tu org mmg percaya la.hal ni jamil khir dgn masitah diam aje.maknanya dia org nak jadi kayu api dlm neraka la ni.biar lah dia nak masuk neraka.jgn halang nanti dia heret kita sama.

Agat said...

Weiiii
Kalau kau orang jumpa si Zul Kulim tu...hampa baling batu ja kat dia. Memang jenis anjing.

Note: Baling batu tak salah sebab Muhyiddin dah kata tak salah.

Anonymous said...

fauzi;

kalau hang dapat video clip tu jangan lupa kongsi ye.. kita ni kan kawan..

nak juga tengok si Y buat kerja, dasyat dalam 20 minit boleh pancut 2X, salute betul kat dia..

hang pergi bercuti kat Cina macam mana, geram betul aku tengok gambar hang dengan 2 cina doll tu, takkan tak ada ape-ape kot

Anonymous said...

"Datuk T" yg bagi komen kat atas tu memang bodoh sesangat lah org nya...mudah sangat percaya perkara karut marut nie...kesian ko terlalu taksub sangat dgn umnogok & BN...jenis org mcm ko ni klu kat afganistan dah lama kena tembak atas kepala. Insaflah mulai dari skrg..jgn mudah pecaya cakap2 org tanpa usul periksa dan bukti yg nyata.

Ya Allah ya tuhan ku laknatkan manusia2 yg membuat fitnah nie serta merta...ingat Allah akan menurun bala yg amat dasyat spt tsunami,gempa,malapetaka,banjir dll...yg jadi mangsa adalah org2 yg tak berdosa dan kanak2...amik iktibar lah apa yg dah berlaku kat indon,aceh,tunisia,libya,mesir dll.

Dalam TV3 tadi tunjuk muka 3 datuk Trio...jelas nampak air mukanya langsung tak ade nur...nampak sangat pembohongan yang terancang...

Ya Allah ya Tuhan ku..tunjukkan jalan kebenaran mu YA ALLAH...AMIN.

Anonymous said...

Berani masitah dengan jamil khir buka mulut isu ni...nak mampos.
nanti kena buang kerja sapa mau kasi makan..Masitah gan jamil khir lagi takut kat najib dari allah...kalau tidak lama dah depa keluar UMNO..

Anonymous said...

muka rahim tamby chik aku tengok dah jadi macam muka puki...wooi rahim tamby chik..sikit hari lagi hang pun mampos..bukan bole tongkat langit...hang jgn lupa apa jadi kat mohktar abdullah waktu dia nak mampos...mayat dia serupa kera...ni dosa kat dunia kerana fitnah..atas muka bumi ALLAH dah tunjuk balasan dia keatas mokhtar abdullah..

Anonymous said...

Mashitah dan Jamil Khir akan mati kalo mereka mengeluarkan ftwa..sbb UMNO bg mereka rezeki,Bukan Allah...dulu si Jamil ni bersongkok,skrg nie dah jarang bersongkok,mane p nye songkok tu kena lipas dek tetek rosmah ker?? hahahha....ape la nak jadi dgn Ulama WAHABI 2 ekor nie...org buat maksiat tgk jer...cam anjing kurap tepi jalan tgk mat salleh bercium...tgk je la die... hahahaha...nak salak tak berani hahahhaa

Anonymous said...

bila orang-orang bodoh yang memimpin umno maka langkahnya pasti sumbang dan diketawakan orang

pastinya ramai orang umno yang 'bangga' ber-imamkan RTC

Anonymous said...

aku nk ulas skit bab CCTV...

CCTV perlukan recorder.. tp xkan laa org bodoh letak recorder dalam laci... itu bukn CCTV nmenyer.. itu sengal.. mestila letak recorder tempat lain.. smbung dr bumbung....

kalau recoder tu dalam laci.. CCTV kt bumbung.. wayar sambungan mesti kite nmpak naek ke bumbung....

lg satu...

selalunyer laci hotel berkunci ker ???

Anonymous said...

Lu tahu tak... Gua dah muak dgr propaganda politik ni... Takde cite lain ke... Asyik2 nak aibkan org lain... Macam budak kecik la... Buat maluje...