"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, March 22, 2011

Video Seks: Pencacai Dah Mula Merapu

Reactions: 
Tak sampai 12 jam lepas video seks yang dikatakan pelakonnya ialah Pemimpin Tertinggi Pakatan Rakyat ditayangkan pada beberapa orang wartawan terpilih, geng-geng Pencacai UMNgOk/Beer eNd nampaknya dah mula kelam-kabut cuba nak spin balik isu video tersebut.

Kalau pagi kelmarin, kita perhatikan dalam Facebook, Twitter & Blog-Blog pro UMNgOk/Beer eNd bersungguh-sungguh mengiakan bahawa individu dalam video tersebut ialah Anwar Ibrahim dan beria-ria mendesak supaya Anwar meletak jawatan dalam kadar segera.

Bermula dari tengah malam semalam lepas dapat respon kebangkitan "negatif terhadap UMNgOk/Beer eNd", nada puak-puak pencacai nampaknya dah berubah. tiba-tiba timbul pulak macam-macam "teori" kununnya video tersebut adalah "konspirasi dalam konspirasi" yang didalangi oleh Anwar sendiri.

Pulak dah...???

Ni strategi yang gagal atau memang puak-puak pencacai UMNgOk/Beer eNd ni bodoh..?

Lepas video seks tu keluar, Pencacai bukan main bersungguh dalam Blog, Facebook & Twitter masing-masing 1000% sah Anwar..! macam-macam hujah keluar walaupun masing-masing tak tengok pun video tu.

Hari ni secara terang-terangan para Pencacai dengan tanpa sedar telah menolak sendiri hujah dari mereka kelmarin yang mengatakan bahawa video itu adalah "original". tiba-tiba ada cerita bahawa video tersebut adalah "rekaan & lakonan" yang dibuat-buat & ianya adalah konspirasi yang dicipta oleh Anwar untuk divert isu sebenar iaitu DNA & perbicaraan kes Liwat II.

Betul la cakap orang, puak Pencacai ni BANGANG. tak de pendirian.

Apasal pulak tak pertahankan hujah kelmarin..?

Sebab respon dari rakyat tak seperti yang diharapkan..? takut pada kebangkitan rakyat yang dah bijak menilai mana yang benar mana yang salah..?

31 comments:

sunsnake@budakbalun said...

standard la bro..
malam tadi bloggers pencacai dah dapat sms daripada tokey besaq depa..

"Plan A kantoi.. gerakkan Plan B sekarang! kalau nak elaun!"

wakakakakakak!

Anak Kulim said...

Zul Kulim@Katak taknak buat lompat spin balik ka dalam tulisan dia tu...ha..ha..ha..!!!

Dasar Katak....bila melompat baru bising Aung...Aung...Aungggggggg..bunyi katak

chot said...

politik ni dah cam citer PORN jek

juak2 umno2...kasi bikin ler video gangbang laks...

walakakakaka...

memang kelab kuda longkang le.

Anonymous said...

ini filem sudah kantoi la..

kita tukar skrip la..

tengok apa kata Nazri mengenai tayangan video di hotel..

Nazri kata tayangan video lucah tidak salah

chot said...

pasni pakat ramai2 tgk PORN...

mamat parlimen kata tak salah..

walakakka...

masok air...

sah ko ni joki kuda longkang

Anonymous said...

duo2 pon samo... Lombu.. org cino.. topuk tangan... bangang ... buek malu.. yg buek sex..yg rakam.. yg edar.. sumo dapek doso.. yg pangkah.. yang apo sumer ado saham .... yg mengato kek org pon samo jo... itu x botul.. ini x botull... merabihkan borehh jo...

kukuh said...

malu jadi melayu. syukur saya dilahirkan sbg melayu ahli PAS.bangsa cina, india pun tak buat macam melayu umno ni. aku benci umno!

RoPeah said...

Kawan2 ku, sebagai seorang Islam lihatlah peringatan yang telah Allah nyatakan di dalam Al-Quran yang kau orang telah baca"

"Allah dah bagi tahu di akhir zaman kelak iaitu Wahai orang-orang yang beriman dimana kiamat kian hampir, akan berlaku banyak fitnah dan pembunuhan, maka hendaklah kita jauhi dpd mendengar, menyebar, mempercayai dan jauhi dpd berkawan dengan pemfitnah tersebut. Tidakkah kamu TAKUTlah akan AZAB Allah?"

zarina said...

mereka merancang,sedang mereka lupa perancangan Allah.
Umno lupa,mereka jatuh 1998,kerana isu lewat,mereka lupa orang melayu masih ramai yang berpegang kepada sopan santun,
Kali ini mereka cuba lagi,bila isu lewat 2 tak jalan,mereka guna pelacur,umno lupa politik melayu banyak berdasarkan simpati.

bila simpati pada anak cucu DSAI,sudah mencurah,ia akan jadi satu rantaian,bergerak dari satu mulut ke mulut,telinga ke telinga.

Yang masih ada iman tapi tidak sukakan DSAI pun rasanya tidak berani nak undi umno,lebih2 lagi bila dah terang2an fitnah macam ini.bak kata kawan umno ku..fikir2 balik tak kan DSAI,berani buat kerja terkutuk ni,sedang dia masih ada kes...kawanku sudah nampak cahaya kebenaran.

ya Allah satukan hati orang2 mukmin dengan muslimin umno untuk bersatu menegakkan perintah MU.

anti putar alam ala kutty pukimak said...

itu lah kerja pecacai yg makan gaji hasil menipu dan putar alam. mereka beri anak isteri suami ibu bapa mereka makan hasil gaji kerja putar alam.mudah mudahan keturunan mereka jadi pelacur di chow kit sepanjang 7 keturunan.

Anonymous said...

aku tak tau pa tujuan video bodoh tu, tapi apa yang jelas semua org terpukau

majoriti blog tulis pasai video xxx lupa habih pasai sarawak ngan skandal taib mahmud

hahahaha

depa cucuk kita melompat

hahahaha

alim dan adil said...

Datuk T nak tiru Datuk K cara cara nak kaya cepat dgn merompak hak rakyat. ingatlah sikit kelak korg mati masuk kubur jugak.usahlah nak rompak harta rakyat.datuk k kaya sebab ex wife dia kaya konon.poorah.....itu harta semua hak rakyat yg diseleweng.mintak lhdn dan sprm siasat mana datang harta tuh.rentikan lah subahat dan sekongkol dgn tun kutty sial 7 keturunan tuh.hoi datuk k kau ingat semua org tak tau pasal harta kau tu ke? boleh tanya bekas menteri kewangan kedua org penang tuh dia dah beritau org semua pasal harta seleweng kau tu.sekrg janda kau dah kawin dgn mualaf. sedap je mualaf tu konkek janda kau yg bergetah lagi tu.duit rakyat pun mualaf tu rembat sekali.janda kau pun sama dok diam diam je dah dapat durian runtuh.siti pulak sibuk jualbedak macam tak cukup cukup lagi hasil lanun laki dia.sial 7 keturunan.

HIDUP UMNO said...

Kasi share skit link mane nk download video seks tu..

RoPeah said...

Mereka lupa bahawa mereka hidup di dunia ini hanya sementara saja.
Mereka lupa bahawa kehidupan seterusnya adalah di alam kubur, di padang mahsyar dan akhirnya samada di syurga atau di neraka.
Mereka lupa bahawa dosa2 sesama manusia ini hanya tertebus bilamana manusia yang difitnah memaafkannya.
Mereka lupa bahawa Allah sudah memberi amaran keras bahawa Azab siksa orang yang melakukan fitnah, menyebarkan fitnah, membesarkan perkara fitnah dan bersekongkol dengan pemfitnah amat pedih melebihi orang yang membunuh manusia.
Mereka lupa bahawa siksaan orang2 yang melakukan perkara di atas bukan sahaja di neraka malah ketika di alam kubur dan seterusnya ketika di padang mahsyar lagi.
Maka benar lah kata2 Allah bahawa fitnah itu makin banyak di akhir zaman ini dan akan benarlah akan janji2 Allah bahawa orang melakukan perkara tersebut akan di siksan dengan Azab siksaan yang pedih.

Anonymous said...

Otak pemimpin2 & gurka2 UMNO ni tak ada modal lain dalam dunia politik mereka .... bermodalkan fitnah/ konspirasi/ manipulasi pemimpin2 pembangkang ... liwat, sex, anti pembangunan, anti- perpaduan, extrimist, ... otak umno ni bangang betul la.... staraf otak ummi hafilda,
azizan bakar, saiful bahri, nadakurapan, zulkifli nordin, etc....

Dah tu pemimpin2 UMNO masih dok mempolitikkan "jentera kerajaan" dan "peruntukan pembangunan rakyat" bagi membutalkan nafsu kroni2 UMNOPUTRA saja..... sebab tu kadar inflasi dan kadar pengangguran rakyat sendiri semakin meningkat & membebankan..

Amalan politik wang @ rasuah politik dolan UBN juga tak pernah reda dalam setiap PRK & PRU .. "mempolitikkan agihan peruntukan pembangunan" ..... sepatutnya selepas 53 tahun merdeka.. pembangunan negara untuk semua .. bukan kepada kroni2 UMNOPUTRA, dinasti Mahathir, dinasti Taib Mahmud, dinasti Samy Vellu, dinasti Lim Leo sik, dinasti chua soe lek & pemimpin2 BN saja....

Rakyat perlu bangkit mengajar ketamakan, keangkuhan & kemungkaran UMNO/BN nih... takut hanya kepada Allah saja, bukan kepada makhluk yang daif .....

Anonymous said...

iblis! sungguh...! An'war nie... dia yg reka arah video tu dia pulak yang lebih! riuh...! An'war nie.. ayamlah! dia yg bertelur.. dia yg riuh...

Vodeo nie takder sapa2 yg buat iblis An'war yg buatrekacipta..An'war arah sendiri.. nape dia tahu perut kempis?! perut buncit?! jika bukan dia yg cipta cerita putar alam untuk menutup isu DNA! dier... bullshit!!!!! An'war DNADNADNADNADNA

RoPeah said...

Assalamualaikum....

Kah..kah..kah..

Malaun kat atas ni dah meroyan..

Dia ingat dalam banyak editor tu...dia ingat dalam banyak wartawan tu semua orang UMNO ka? Dia ingat dalam banyak2 SB tu semuanya SB Umno ka?

Malaun kat atas ni tak fikir...kebanyakkan dia orang tu beragama islam. Dia orang pun tahu apa hukum berkongsi fitnah dgn pemfitnah? Dia orang tu orang islam dan depa tahu apa hukuman dan azab yang Allah akan bagi pada mereka kelak di akhirat nanti. Sebab tu cerita tu boleh sampai ke DSAI laaaaaaaa ....!!!

Anonymous said...

X payah la nak tuduh UMNO...tgk la perangai Nuar tue mcm mana..baguih sgt ka? bersih sgt ka? suci sgt ka dia wahai penjilat Nuar!

Aku bukan org UMNO pun..bukan juga fanatik dgn mana2 parti..klu nuar tue dok pi heboh pasal keburukan pemimpin pihak lawan bulat2 korang telan..

X der kerja lain ker selain ceramah..ceramah...ceramah...kerjauntuk rakyat bila dia nak buat??

Sudah la..kita tunggu..ALLAH maha kuasa...sekarang sikit demi sedikit ALLAH tunjuk siapa Nuar sebenarnya...hanya penjilat tegar jer x nak terima kenyataan.

Org2 kanan dia pun dah semakin menjauhi dia..buka la mata wahai penjilat Nuar...

Ingat... dalam kes liwat tahun 1998 mmg Nuar bersalah, cuma bernasib baik dibebaskan sbb masalah teknikal..tp dalam rekod mahkamah dia tetap bersalah...

Tgk la apa jadi Malaysia bila manusia Dajjal, ajen Yahudi bernama Nuar ni ada kuasa skit...

Hancurrr..hancurrr Malaysia ni..

Org kafir da semakin naik tocang menghina Islam, siapa ayng bg lesen klu bukan Nuar..tambahan Nuar pejuang tegar meliberalisasikan agama..Subahanallah..

Parti Keadilan hanya untuk Nuar dan kroni dia ja...tgk la terajunya sapa, Jijah, Azmin, Izah...semua kroni...

X der dalam sejarah politik mana-mana parti terajunya semua terdiri daripada ahli keluarga sendiri..

Baik PKR, baik DAP..sama ja kedua2nya..itupun PAS pun da terikut da rentak DAP ni...

Apa2 pun Nuar mmg x boleh jadi PM Malaysia..Ya ALLAH minta dijauhkan manusia dajjal ini daripada meneraju Malaysia...

Ya ALLAH musnahkan segala usaha Yakjuj dan Makjuj Malaysia iaitu DAP dan sekutunya PKR untuk menghapuskan kuasa Melayu Islam di Malaysia ini...

Ya ALLAH selamatkan PAS daripada rahang Dajjal bernama Anuar dan cengkaman Yakjuj dan Makjuj Malaysia iaitu DAP...

Ya ALLAH selamatkan PAS dari tipu daya Dajjal dan sekutunya itu.. satukan hati PAS dan UMNO, agar Islam tetap tertegak dibumi Malaysia ini Ya ALLAH...Amin..Amin.. Ya Rabbalalamin...

dajal omak kau la umno said...

hoi malaun pecacai bn diatas ni.celaka hidup kau anak beranak.kau cakap anwar agent yahudi ye? apco tu apa? omak kau ker? mmg kau tempah api neraka ni.sorry beb aku tak boleh nak selamatkan kau dah.mmg pecacai anak haram macam org atas nih.

Anonymous said...

keje apco yahudi

RoPeah said...

Allah dah kata dalam al-Quran " orang2 Yahudi ni memang degil dan mereka akan memalsukan kebenaran daripada Allah"

Begitu lah orang2 yang bersekutu dgn Yahudi, mereka akan tiru perangai Yahudi, merestui dan akan mengikut perangai Yahudi. Yahudi tak percaya pada ingatan Allah malah mereka menentang dan memFITNAH rasul Allah. Mereka tidak gentar dengan amaran Allah malah terus mempersendakan rasulnya.

Begitulah rupa bentuk kaum2 UMNO yang ada kini. Mereka tahu FITNAH itu dosa besar, tapi mereka terus membuat fitnah. Mereka tahu azab siksaan apabila memfitnah sesama manusia, tapi, mereka tidak takut langsung pada amaran azab siksaan Allah kelak.

Puak2 Yahudi menentang Hukum Allah, Puak umno memperlecehkan Hukum Allah.
Puak2 Yahudi memfitnah Rasul Allah (seteru agama mereka), puak2 Umno memfitnah pemimpin (seteru politik mereka).

RENUNG2 KAN LAH....APAKAH KITA MASIH TIDAK PERCAYA PADA JANJI BALASAN ALLAH?

Polis Rasuah said...

Jom kita ramai-ramai buat DEMO di depan pejabat Menteri Dalam Negeri DESAK POLIS TANGKAP DATOK T DAN LAKUKAN SIASAN SEGERA, kerana MEMILIKI dan MENGGALAKKAN tayangan video lucah.

Kita juga mendesak Polis MENANGKAP Datok T seberapa segera kerana MENGUGUT DSAI DAN ISTERINYA.

Lagi lama polis pendam kes ni, lagi banyak fitnah yang akan timbul. Apakah Datuk T lebih berkuasa sehingga dgn bongkak cuba mengatur pada siapa Video itu patut di serahkan? Apakah Datok T ini kebal dpd segala undang2? Apakah Datok T ini lebih berkuasa dpd Polis?

JOM RAMAI2 KITA BUAT DEMO>>>>

Anonymous said...

tok makluman korang, vid yg heboh2 sgt ni, bukan baru mah.. utk ade web tertentu dh tunjuk clip tu..
cari kat gadiseks korang jumpe lah nt




DATO N..

Anonymous said...

jom tgk blu ramai2

lagi syok kalo wat wayang pacak

bleh kita ajak najeli sekali

stim secara berkelompok

wakakaakakakakakakakakakak

ANTIFITNAH said...

Mari kita senaraikan misi seterusnya oleh umngok tongok memfitnah pemimpin2 PR setelah misi video lucah mereka gagal.1Malaysia sudah bertukar menjadi 1MALAYSIALUCAH

RoPeah said...

Inilah akibat apabila melantik pemimpin dikalangan kamu dpd orang2 yang fasik (membunuh, memfitnah, merasuah, bersubahat melindungi kejahatan, meminum arak, memperleceh2kan agama Allah dan sebagainya) maka Allah dah kata di dalam al-quran akan berlaku kerosakkan di bumi ini dek kerana mereka2 ini.

Jadi....
APAKAH KITA tidak PERCAYA PADA KATA2 ALLAH INI YG DINYATAKAN DGN TERANG DI DALAM AL-QURAN?

Allah juga telah nyatakan bahawa mereka2 yang kufur dan memalingkan muka dpd peringatan2 Allah ini adalah kerana dosa2 yg telah mereka lakukan.

datuk T said...

oiiii sume...korng xpelik ke...nape anwar ckp laki dlm video tu prt buncit...die dh tgk ke video tu....kantoiiiiiiiii..anwar yg reka video tu utk dpt simpati..lps ni nuar juburi akn tunjukkn bukti yg die ade kt tmpt lain ms kejadian tu..kire alibi la...lps tu msti die kate umno yg reka video ni..syabas nuar juburi aka babi..

anti putar alam ala kutty pukimak said...

ini sume kerja 2 anak keling iaitu tun kutty dgn rahim thamby.dia org komplot utk majukan hindu di bumi malaysia.caranya hancurkan pemimpin yg islamik.tak percaya tengok keling ni punya nama.lepas tu tengok nama kereta dia pilih, iswara. iswara adalah tuhan hindu.mana mufti? mana kadi? mana jamil khir mana masitah? dok berjubor jer ker? lahanat...

Anonymous said...

Rahim tambi chik lagi..budak umur 15tahun sampai jalang pun hang tutuh..patut la muka pun dah nampak serupa muka puki..UMNO memang suka orang macam ni...aku tak tau la keadaan nanti bila hang tengah nazak nak mampos..tak cukup dosa hang buat anak haram..zina..fitnah orang..hang bole rasuah kat barua barua UMNo, pasai depa tu macam lembu lapar ayaq...tapi malaikat, hang sendiri mau tau la..
Bila pula Rahim tamby Chik nak buat filem anuar tutuh jubok berahim ali..aku tak boleh bayang kalau berahim ali masuk makamah mengaku jubok dia kena tutuh dengan anuar..kah...kah..

Anonymous said...

apa lah korang nihh....UMNO kan parti racist Melayu, PKR parti konpius, PAS PArti Setan.... hidup DAP!!!! aku sokong 100000% sebab kalau sokong DAP, Malaysia akan maju dan Malaysia for Malaysian. Semua akan aman damai sebab tiada parti melayu, tiada parti cina, tiada parti india, tiada parti kristian, tiada parti hindu, tiada parti islam... yang ada hanya parti demokratik... dan hidup demokrasi!!!!!

Anonymous said...

Datok T tahu apa yang mereka lakukan adalah benar sebenar-benarnya. sampai skrg pown DSAI tak berani bersumpah. He he.. apa citer.