"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, March 22, 2011

Malaysia Maju Bersama "Oral Seks" Diatas Motor

Reactions: 
Laporan Utusan Malaysia Online:
Ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, Zulkifli Noordin mendakwa beliau yakin lelaki yang terlibat di dalam video seks dengan pelacur dipercayai dari China yang didedahkan ‘Datuk T’ sebagai pemimpin pembangkang yang terlibat dengan banyak kontroversi sebelum ini.

Meskipun enggan memberi jawapan sama ada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan.

“Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia.

“Saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera. Kalau tidak ia bukan saja merosakkan diri, malah keluarga dan negara kerana dia selalu menonjolkan diri sebagai orang yang warak dengan memetik ayat-ayat al-Quran membuatkan ramai pihak termasuk yang ‘kuat agama’ terpedaya,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.
Dalam bab video yang disebut-sebut ni aku tak nak komen apa-apa sebab aku tak mau jadi "bias" sementelah lagi aku belum tengok video yang disebut-sebut tu. Mat Motor ni sendiri pun aku tak tau samada dia dah tengok atau belum video tu tapi kalau dibaca kenyataannya, dia "yakin" itu dalah pemimpin Mr. Y yang disebut-sebut oleh puak-puak UMNO.

Mungkin betul dan mungkin jugak tak betul dakwaan puak-puak UMNO. bagi yang memakai ketayap dan membawa imej Islam, bila dia sebut dia "yakin 110%" maka dah jelas berlaku "subahat" kalau individu yang berada dalam video tersebut bukan Mr. Y yang disebut-sebut oleh puak-puak UMNO.

Betul atau tidak kita pun tak tau sebab aku yakin kita semua belum tengok lagi video tu dan kita pun tak tau kesahihan video tu.

Kalau video tu palsu, maka yang jelas bersubahat akan menanggung dosa selama mana dia tidak mohon maaf pada individu yang menjadi mangsa fitnah. dosa memfitnah tidak akan mendapat pengampunan daripada Allah melainkan hanya boleh dimaafkan oleh individu yang menjadi mangsa fitnah.
"Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah al-Baqarah, ayat 191)
Aku tak mau terlibat dalam menanggung dosa fitnah, jadi buat masa ni aku tak nak komen apa-apa pasal video yang disebut-sebut tu.

Cuma sebagai rakyat Malaysia, aku rasa sangat-sangat sedih sebab dalam era kemodenan, era menuju negara maju, negara yang hebat dengan teknologi Nuklear yang akan kita bina, kita masih menggunakan taktik kuno zaman jahiliah iaitu menjatuhkan lawan politik dengan "fitnah".

Masuk dekad baru, kita semakin kebelakang. musuh politik tidak dijatuhkan dengan hujah kebijaksanaan berpolitik sebaliknya cuba dijatuhkan dengan skandal "seks".

13 tahun dulu adik-adik aku baca surat khabar sebab ada cerita seks & 13 tahun kemudian aku tak sangka anak-anak aku & anak-anak kita semua masih membaca cerita yang sama di dalam surat khabar. paling hebat, cerita-cerita ni terpapar dimuka depan akhbar Media Perdana.

Majalah seks cuma letak tajuk dekat muka surat depan dan bila kita bukak mua surat dalam, cerita yang ada dekat dalam tu kadang-kadang langsung tak de kena mengena dengan seks. lain pulak dengan akhbar sekarang. tajuk besar dekat muka surat depan dah jelas berunsur seks, bila baca cukup detail siap cerita apa itu "oral seks".

13 tahun dulu umur aku 23 tahun, bila aku baca dekat surat akhbar bab oral seks, aku kena tanya ramai orang apa tu "oral seks" dan masa tu aku rasa bila aku tanya oral seks tu apa, hampir semua orang yang berumur daripada aku tak tau apebenda "oral seks".

Last skali aku dapat tau "oral seks" tu melalui sorang sasterawan yang arif dalam bahasa melayu lama & baru. baru aku tau "oral seks" tu apa. tahun ni umur aku 36 tahun, budak-budak sekolah rendah yang aku jumpa pun tau oral seks tu menatang apa... betul la... Malaysia dah maju.

Oleh kerana Malaysia adalah sebuah Negara Maju, maka taktik mengalahkanmusuh dengan hujah dah berguna lagi... rakyat makin bijak menilai hujah, rakyat makin terdedah dengan berbagai fakta dan akan mengadili semuanya dengan akal yang sihat hatta sambil-sambil menikmati "oral seks" pun rakyat masih sempat berBB mencari maklumat.

Jadi Negara ini harus undur sedikit kebelakang. undur kebelakang adalah 1 cara yang bagus untuk mengelirukan manusia-manusia bermaklumat. cara kuno ni kira macam lebih kurang pakai santau la... kes macam ni selalunya yang buat bijak pandai yang ada lulusan PhD terbongkang tak leh nak jawab dengan jelas sebab maklumat tak jelas.

Bila maklumat tak jelas, akan jadi masalah untuk buat kajian... jadi lulusan PhD hanya akan keluarkan "pandangan" sahaja. pandangan ni tak berapa jelas, dan akan jadi bahan debat sampai bila-bila.

Bagi yang ada "gen MeLAYU bodoh" macam Zul Kulim, tak payah fikir panjang, terima ke bulat-bulat pandangan sekerat jalan tanpa hujah berbukti.

Ini yang berlaku sekarang.

Yang lain-lain korang fikir la sendiri.

35 comments:

Anonymous said...

zul kulim bukan melayu bodoh..tapi melayu ada masalah jiwa..hati dah rosak...

Anonymous said...

jiwa kena virus waktu gi kubur kamal artattuk dengan najib

Laksamana Bentan said...

Ya Allah Ya Tuhan Kami. Engkaulah Penguasa Yg paling Agung dan yg Paling Berkuasa. Kami hamba2 Mu memohon perlindungan dari segala fitnah dan kezaliman oleh golongan yg sesat ini. Berilah kami Ketenangan dan Istiqamah bermunajat kepada Mu dalam menghadapi dugaan Mu ini Ya Allah. Sesungguhnya hanya dengan izin Mu Ya Allah segala fitnah dan kezaliman ini terjadi. Oleh itu Kami memohon agar kami dan keluarga kami diselamatkan dari segala bala ini.

Engkau bukalah pintu hijab hati Nuar Berahim agar menyerahkan DNAnya untuk membantu Mahkamah mencari kebenaran dan menegeakkan keadilan.

Amin ya Rabbalalamin.

Sg2 said...

Aku nak tegelak bila bila si Zul Kulim@Katak buat komen pasal video tu.

Belum tengok tapi dak confirmed 110%.
Belum tengok cerita tapi dah boleh cerita melawan orang yang tengok cerita tu.
Belum rasa cili tu pedak ka tak tapi dah terasa pedas melebihi orang yang makan cili.

Memang bongok betoi la Zul Kulim@Katak ni.

Dasar Katak....!!!!!
Kat Kulim bukan dia buat apa pun...menyampah tengok AP yang tak tau malu.

RoPeah said...

Allah dah kata di akhir zaman ni akan berlaku banyak fitnah. Maka sebagai orang islam kita hendaklah jauhkan diri dari perkara2 yang menyebabkan fitnah, membuat firnah, menyebarkan firnah serta berkawan dengan orang yang melakukan firnah. Sesungguhnya azab Allah amat pedih pada mereka2 yang bersubahat melakukan firnah.

zul nordin ank haram said...

Ah si Zul sial ni lagi. Hoi Zul hutang RM15,000.00 yg hang pinjam dari kawan hishamudin rais bila nak bayar??? hutang tak bayar nak fitnah org itu ini.memang busung perut mak hang ngandungkan hang.

anti ulama bongok said...

wah si datuk harun taib dgn cepat sepantas kilat suruh org dlm video tu letak jawatan kalau video tu asli.geng perpaduang la katakan. hoi harun! saksi kes jenayah adalah 4 lelaki yg adil la bongok.bukannya seorg pakar IT yg boleh dibeli utk sahkan video tu tulin.kata jadi pengerusi ulama pas.takkan hal bukti dan saksi dlm islam pun tak faham lagi.ulama apa ke benda nih??? ular dlm semak kot hehehe...

Belangkas said...

Alahai hampa ni.
Kalau hampa pernah pergi ke Holywood hampa akan tau la macam mana satu2 film tu di buat. Macam real. Rumah ada orang tak dak di situ..tapi.. dia orang boleh bikin orang berjalan dalam rumah tu. Tengok la cita superman ka batman ka.....batman/ultraman tu boleh terbang kat angkasa macam real.

Jadi, kolo kes video fitnah tu.....macam kacang puak2 kat Holywood tu boleh bikin. Tambah2 lagi kebanyakkan producer and pengarahnya adalah orang Yahudi...jadi...aku tak heiran la kalau aku kata ini semua fabricate dpd seteru2 DSAI. Kan depa ni baik dgn puak2 yahudi APCO??? Bayar lebih ckit kat APCO tu sure jadi punya video tu.

Masa zaman Tenku Razali Hamzah geng2 TDM fitnah Tengku dgn lambang salib di tengkolok...sekarang ni DSAI di fitnah dgn cara moden pulak.

Jadi, hampa toksah heiran la dgn perangai2 buruk UMNO ni. Dalam UMNO sendiri depa boleh buat fitnah, inikan pulak seteru2 diluar parti mereka. Lagi laaaaaa...

Anonymous said...

Satu cara ANUwar nak alih dari isu DNA.

memang pandai tarik emosi..

jgn terpedaya ngan si pembohong 16 september ini..

Polis rasuah said...

Yang aku TERUJA sangat ni ialah kenapa pihak Polis masih berdiam diri dan tidak mengambil apa2 tindakan pada Mr T yang memiliki dan menayangkan video tu. Apakah bila seseorang bergelar datok maka mereka terlepas dpd segala undang2?

Atau bila apakah pihak polis dah dapat "wang tajaan" dpd Mr T sehingga boleh meluluskan tayangan itu...

datuk t said...

hahaha..taktik nuar juburi mnjd...rkyat dah pon kelam kabut psl video ni...so kes dna die akan dilupakan...aku rs ni sbb ade sorng pelaku yg pkai topeng iras2 nuar juburi..adegan ni dilakonkn sbb nk alih isu dna si babi nuar juburi ni..sbb tu nuar juburi tkt nk wt report polis sbb die tau sume tu hanyalah lakonan...syabas nuar juburi..taktik yahudi ko mnjadi..

datuk t said...

nk tergelak aku bc komen si bodo 'polis rasuah' March 22, 2011 1:08 PM ...oi bodoh..polis hnya akan menyiasat sesuatu kes kalo ade laporn dibuat....mmg dasar bdk2 pr bodo nk mampos..mmg ptt pon skong nuar juburi..otak masing2 bengap nk mampos..

Anonymous said...

Negara Maju? .. mungkin fatamorgana fizikal saja. Tapi mentaliti dan spritual pemimpin2 & gurka2 UMNO masih kelas primitif dan babaric ... tiada tamadun.. bujur lalu lintang patah... tiada halal haramnya...

Pemimpin2 & agen2 Umno spt spr, sprm, pdrm, sistem kehakiman, dll yang berperangai diktator, lanun, mafia dan jahiliyyah era abu jahal ... sebab tu dari dulu 'fitnah2', 'manipulasi', rasuah dan politik wang macam ni berlaku sepanjang masa ...... rakyat harus berjuang dan bersabar melenyap kebatilan & kezaliman penguasa/ penindas .... bukan bersubahat dengan manusia2 berhati syaitan....

Anonymous said...

Bukti DNA? Tidak berlaku ke penyelewengan DNA oleh polis / SB (agen rahsia Umno) / doktor di Mlaysia dalam kes politik yg membabitkan pembangkang? bolh ccaya ke pd sistem kerajaan BN yang korup nih....

Rakyat tuntut pengasingan kuasa (separation of power) dalan Badan Pemerintahan dgn Badan Kehakiman atau Badan Perundangan .... sekarang ni semua kuasa berpusat kepada UMNO.. merekalah PM & pemerintah, PM juga kuasai perundangan dan kehakiman... sebab itu dalam banyak hal... PM UMNO bertindak melangkaui perlembagaan dan double standard ... mana kebenaran dan keadilan?

SATU JARI said...

Dah memang resam dr dlu lg klu timbul bab video sex ni mesti puakx UMNO akan kerumun dlu.bile kena pd org dlm sendiri kecoh sekejap je..pastu terus diam dan mcm biase terus memimpin balik.
mmg dasar UMNO salah org nmpak di mata..salah sendiri buatx buta.

klu ye pn nk buat modal untuk pilihanraya sarawak ni
jgnla sampai perlu menggadaikan maruah seseorang yg belum tentu salahnya.naik sebu tepu hangit otak-otak aku dengar asal skit nk salahkan DSAI, xde ker pemimpin lain yg nak dijadikan modal sbg pelaris ni?
pendapat peribadi aku klu babx hotel melanggan pelacur high class ni mmg x dinafikan hanya yg berpengaruh shj berkelakuan sebegini.mmg standard procedure drive tgu bawah..datuk naik ats..nk taknak driver ni mmg jd pemegang rahsia no 1 mybe as a dealer bole jgk kot.jgn terasa ye bang driver..
dlu benda ni kecoh berlaku pd pemimpin umno di batu pahat..now...ntah sape la pulak datuk mane pn masih kte xtahu.ataupn modal yg di buatx oleh DATUK T nk jadi famous jgk mcm Zul Kulim..tgu dah lihat je la.

apex pn senang soal siasat je org yg anta video tu ape susah.tanye mne die dpt video tu..takkan disebabkn die de title datuk dlm UMNO.. polis, media takut nk soal siat kot...renungx kn la

Anonymous said...

Kepada datuk t..
aku nk tanye kau ade ker individu yg nk buat laporan polis skang ni? dah jmpa kenal pasti yg bersalah? ada ker yg nk mngaku?
nk tahu knp polis jd slow skit nk siasat?
sbb xde org nk kerah diorg.kn polis ni mcm pahat dgn penukul..sekali ketuk sekali masuk.tak baling xkejar..mcm..hehe

datuk T said...

lg satu anon bodo March 22, 2011 2:15 PM yg sokong nuar juburi...nape la rmai sgt bdk2 bodo yg skong nuar juburi...pttla sng kne tpu dgn nuar juburi...oi anony..dna mn blh tpu..ko nk tpu mcmmn..dlm tu akn ade susunan2 genetik seseorg..ape ssh..ms dieorg wt analisis dna tu..hntr la rmai2 doctor2 upahan nuar juburi utk tgk proses tu..peguam2 luar negara blh upah..xkn doktor2 xblh upah..duit2 dr pertubuhan2 yahudi yg nuar juburi join kn byk lg..

cube la korng pkir luar kotak skit..spe yg dpt untung dr pendedahan video ni..xlain xbkn..org tu adlh nuar juburi..rkyt semakin lupe psl dna..rkyt akn rs menyampah dgn bn sbb xabis2 kaitkn nuar juburi dgn seks...mcm komen dr wan azizah..dlu dgn laki..skrng dgn pomp plak..dr sumber2 wartawan yg tgk..video tu mcm dh dirancang seseorg..nmpk sgt org dlm video tu berlakon utk sesuatu tujuan...kalo nuar juburi or sesape xwt laporn polis maka polis smpai kiamat pon xakn wt siasatan..so kemenangan emosi n moral akn berada pd pihak nuar juburi...nuar juburi semakin bijak bermain konspirasi ajaran kwn2 yahudi die...

datuk T said...

hahaha..anoni March 22, 2011 2:30 PM..cthla kalo bapak ko org wt fitnah sbg pelaku video seks...agak2 ko..bapak ko nk x wt laporan polis..lain la kalo bapak ko mmg beraksi dlm video tu..mmg kompem xakn wt laporan polis..laporan polis dibuat utk membersihkn nm n menunjukkn kita di pihak yg betul wlapun xseratus peratus btul lg...lps laporn dibuat maka polis akn jlnkn siasatan utk mncari org yg mendedahkn video tu...maka kalo dh ckup bukti org tu akn didakwa di bawah akta2 yg berkaitan..samada memiliki or sebarkn video lucah/fitnah org n sbgnya...

dlm kes nuar juburi ni plak mnde ni agak unik...nuar juburi bg alasan die xknal sape datuk t..so die xnk wt polis report...oi babi bernm nuar juburi...lps ko wt report polis brla polis dpt jlnkn siasatan utk cr spe datuk t ni...KORNG X PELIK KE...NAPE NUAR JUBURI XNK TAHU SAPE DATUK T NI?????
SBBNYA NUAR JUBURI SNDRI TAHU SPE DATUK T NI...NI SUME KONSPIRASI SI NUAR JUBURI UTK ALIHKN ISU...TGK SKRNG RKYAT SEMAKIN SIMPATI PD DIE...pakar konspirasi n putar belit adlah org yahudi n kwn2 barat nuar juburi adlah org2 yahudi..korng pkirkn laaa..

Datuk T said...

anwar dh pon buat report polis...so mr sama2 kita tgk...sape datuk t n ape motif die ugut nuar juburi ni..kpd penyokong2 taksub nuar juburi..cube la korng berpkir luar kotak skit..ni asyik lurus ke depan mcm bendul je..sbb tu korng skong nuar juburi kn..hahahaha..n kalo btul video ni sume rekaan......hahaha..aku dh pon ade teori aku yg lain..dan xlain xbukan..org yg akn dpt kemenangan dr pendedahan video yg kalo terbukti ianya rekaan ni adalah nuar juburi!!

Anonymous said...

dna bole kena tipu jd mcmx klu dpt pada talibarut kerajaan.klu aku pn smp mati pn aku xnk bg klu byk sgt talibarut kerajaan dlm makhamah,hospital,polis...sape nk jd sukarela bg?kte bg nasi diorg tukar jd kerak...
kesian sama datuk t.ckp psl genetik dna susunan dia lg tu.huii mmg power.tp ckp merapu sana sini mcm org br masuk darjah 1.
bercakap dgn emosi tp lgsg tak sensasi pn.pi la buat aduan rakyat datuk t..
susah sgt p mngadu kt mok ang.hehe

matkambing said...

aku tertarik dengan komentar isham rais yang mengatakan video ini adalah konspirasi nak menjatuhkan najib dari kerusi pm dan diganti oleh mat jidin and friends!

Polis Rasuah said...

Tak ka bodoh namanya membuat video lucah semata2 nak alihkan pandangan DNA?

Weiiiii...mamgkok Mr T,
Budak tadika boleh la hang kantoikan...tapi..kita orang dah dewasa la dah baliq.

Kita nak tengok bila polis nak ambik tindakan. Takkan sampai seminggu kot...takkan sampai sebulan kot or takkan sampai setahun kot baru nak tangkap si Mr T tu? Atau polis ada "udang di sebalik batu" sengaja menunggu lapuran polis baru nak ambik tindakan?

ATAU.....nak tunggu bebudak menjerit kat tengah jalan dgn kata2:

".... Pakcik kayo...Pakcik kayo....Mr T dh sumbatkan duit dalam account"

Keluarga "t" said...

Aku pn ada perasaan yg "datuk t" ni mmg tak baligh lg.hehe
Mcmnila ape kata "datuk t" pegi buat report mengadu kt mok ang sure terus mok ang ambik tindakan.tak pn suh mok ang keluarkn dna yg ang dok kalut sgt nk tu..
Dah la letak nick "Datuk t" lg nk meraban meraba bercakap psl DNA la,Polis la, DSAI la, bini org la itu ini..bukan tu semua plan mok ang.nk ckp buat pa lg..diamx dah la..p buatkn kami ayaq ka lg baik..
dah p dok kt dapoq tu tanak nasi..dah masak nnt jgn bg kt polis
nnt depa buat transform jd kerak..ang yg kena tibai dgn pok ang pulak..hehe

datuk y said...

polis rasuah oi...harap je pkai nm polis rasuah..tp xtau ape2 psl undang2...polis mn la blh nk siasat psl pndedahan video ni kalo xde org wt laporan polis..mmg dh cmtu pon kje polis..

Polis Rasuah said...

Datuk Y woiiii...
Kalau nak ikut cakap hang tu...memang patut la aku tengok kat Lorong Hj Taib tu, pelacuran tak habih2 sampai la ni. Pondok Polis dok ada ja kat situ dah bertahun2 lamanya. Tapi pelaacuran macam tu jugak. Mungkin hang tak buat repot kot ATAU Pokcik2 yg ada kat pondok polis tu dah dapat AMPAU kot. Sebab tu rupanya dah lebih 20 tahun aku dok kat KL,pelacuran kat Lorong HJ Taib makin laris.

KAH...KAH,,,KAH,,, NAK TUNGGU ORANG REPORT BARU NAK BUAT TINDAKAN???

datuk T said...

hahaha...kantoiiiiiii...polis rasuah ni slalu g lorong hj taib...mcmmana la pelacuran nk abis...dh ko slalu g langgan pelacur....sbb tu la pelacuran pon msh byk..eerr...ko ni bapak ayam ke..taubat la..xtkt kene aids ke..

eddi said...

wow, cerita yang menarik...betul ke

Jiran datuk T said...

Dah nk buat mcmane pegi la dkt setiap lorong manex pn..semua tempat ade kaum belaan datuk t..xheranla klu setakat lorong hj taib tu klu 1 hari nnt anak datuk t pn dok melanggan..dah klu polis malaysia ni semakin byk jd kuda tunggangan UMNO.
senyum kak rosmah.hehe

Datuk K said...

hoi apa korang bising bising nih.aku nak tutoh kuih siti yg besar macam pinggan pun susah. dah lah banyak air dan tinggi macam kuih apam korg bising bising buat apa? nanti tun kutty terjaga lagi kecoh takut dia nak punggung budak lagi.tun kutty memang suka jubok terutama yg hitam mcm zul nordin dgn khairil anas.hehe...

Anonymous said...

Otak pemimpin2 & gurka2 UMNO ni tak ada modal lain dalam dunia politik mereka .... bermodalkan fitnah pemimpin2 pembangkang ... liwat, sex, anti pembangunan, anti- perpaduan, extrimist, ... otak bangang betul la....

Dah tu pemimpin2 UMNO masih dok mempolitikkan "jentera kerajaan" dan "peruntukan pembangunan rakyat" bagi membutalkan nafsu kroni2 UMNOPUTRA saja..... sebab tu kadar inflasi dan kadar pengangguran rakyat sendiri semakin meningkat & membebankan..

Amalan politik wang @ rasuah politik dolan UBN juga tak pernah reda dalam setiap PRK & PRU .. "mempolitikkan agihan peruntukan pembangunan" ..... sepatutnya selepas 53 tahun merdeka.. pembangunan negara untuk semua .. bukan kepada kroni2 UMNOPUTRA, dinasti Mahathir, dinasti Mahmud Taib & pemimpin2 BN saja....

Rakyat perlu bangkit mengajar ketamakan, keangkuhan & jahiliyyah UMNO/BN nih... takut hanya kepada Allah saja, bukan kepada makhluk yang daif .....

Sg2 said...

Kau orang cuba tengok...Menteri2 Umno ni...Seorang BANGANG...seorang BENGONG...dan sorang lagi BENGAP

Yang BANGANG...Menteri Dalam Negeri si cucu Datuk Onn tu! Boleh ka dia kata selagi DSAI tak report polis tak kan siasat?

Yang BENGONG...si Nazri Aziz tu! Boleh ka dia kata tayang filem lucah tak salah?

Yang BENGAP...si Muhyidin Yassin tu! Boleh ka dia kata perbuatan bebudak yang baling batu kat kereta DSAI tak salah?

AKU RASA NEXT TIME KALAU ADA ORANG TENGOK FILEM LUCAH HAMPA TOK SAH REPORT LA SEBAB NANTI KENA BALING DENGAN BATU DEK BEBUDAK TU NAYA JA. SBB MENTERI2 DAH KATA MACAM TU.

ulama tak makan gaji said...

apa boleh buat dah memang itu jalan yg dipilih org umno iaitu nak terjun neraka. pergi ziarah kubur attaturk sial tu buat apa? siap berdiri tegak lagi ada main band pulak.wah dia org mmg tempah api neraka betul betul ni.aku ingatkan cobaan rupanya mmg betul org umno dah booking lot dlm neraka.dia org booking guna lawatan ke kubur attaturk dan seleweng hak rakyat.astaghafirullah...nauzubillah min zalik.

UMNO-SHITT said...

Saya nak cadangkan pada semua PEMANGSA-PEMANGSA pemilik video lucah, penonton video lucah yang telah di dakwa dan di denda di mahkamah supaya MENYAMAN pihak yang mendakwa, menagkap termsuk yang memalukan mereka di muka2 akhbar utama dahulu kerana perbuatan anda-anda semua adalah TIDAK SALAH. MANA ADA UNDANG2 KATA MEMILIKI DAN MENONTON FILIM LUCAH SALAH - NAZRI AZIZ.

JADI SAPA2 YANG PERNAH KENA SAMAN , PENJARA DAN DIMALUKAN...INILAH MASA UNTUK ANDA MENYAMAN MEREKA BALIK. PERBUATAN ANDA TIDAK SALAH DI SISI UNDANG2 MALAYSIA.

yobrizab said...

nazree botak tu bangang macam lembu pawah!

Anonymous said...

zul bangang tu jual ugama islam untuk buat duit kat duit ni...najib maki hamun ulama besar yusuf qardawi lepas tu p ziarah jerat kamal attartuk..hang bole dok berkawan dengan najib ni lagi...bukan hang tak tau beza antara yusuf qardawi dgn kamal attartuk...tak payah lah nak berlakon dengan kopiah atas kepala...orang -orang kulim tunggu saja kalau hang nak bertanding parlimen sana untuk PRU13..