"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, June 23, 2011

BERSIH 2.0: Mesti Bawa Kit Kat...!!!

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Macam ni caranya nak kalahkan MeLAYU...

http://youtu.be/GjfOOPWKcXY

Peserta-peserta Himpunan BERSIH 2.0 boleh pakai taktik ni kalau berhadapan dengan geng-geng PERKASA yang majoritinya adalah manusia-manusia yang Gennya adalah Pure Extremist dan Super MeLAYU.

Alaaa... Bukannya susah sangat nak kalahkan MeLAYU... Pakai Kit Kat jeeeeee...

8 comments:

Anonymous said...

1.oiii poji!!melayu macam puak hang bolehla puak hindu dan puak kapiaq harbi kit siang beli!!bukan takat kit kat!!ayaq cincau sekotak pun puak hangpa dah boleh meleleh ayaq lioq!!sampai juai negara islam!hudud!membangun bersama islam!!
2.kerana nak pakai merc!gelaran YB!datuk!datuk sri!!puak-puak pas sanggup dicucuk idung oleh puak dap!!
3.gena!!hangpa dah hapai slogan bila nak berdemo bersih nanti!!kena tambah dua ayat lagi!!
4.biga!biga!biga!!lepas tu guan eng!guan eng!
5.jangan lupa hapai noo!!nanti kit siang sponserla ayaq kotak!sekotak dua!!puak hangpa ni!!dapat sekupangka!lima duit ka!!pakat-pakat tanggai habih stikers membangun bersama islam !laksanakan hudud!!dicermin belakang kereta!!
6.itu je nilai puak pas nii!!

Anonymous said...

Itu je Anon 9:05 boleh hujah?

Macamlah dia tu sayang sangat kat PAS, minta laksanakan hudud, tubuh negara Islam. Tapi masa PAS cuba buat semua itu dulu... haram Anon 9.05 termasuk mak bapak dan datuk nenek, sepupu sepapat dia nak beri undi PAS. Bila PAS kurangkan sikit highlight tentang negara Islam... uiiii buat-buat terkejut gaban macam dialah pejuang Islam sejati.

Hang pi usap pandy sutuq lagi baiklah.

Anonymous said...

puak cina balun umNO lama daH..
puak cina pekuda umNO lama daH..

robert kok cina bodoh x sekola pekuda umNo yg belajaQ tinggi..sampai dia jd no 1 terkaya..

Jeo Botak said...

Hang Tuah dah ke RASUAH...

Hilang terus kepahlawanannya...

ha..ha..ha...

Macam Umnopurno ja....

Anonymous said...

rasuah ngan kit kat je .. haha low

Anonymous said...

BERUK-BERUK PARIAH umNGOK bagi sorang seringgit dah cukup untuk menyalak KETUANAN MELAYU.

-wakleman

Anonymous said...

hadi patut letak jawatan.memalukan.arah tuju pas kini banyak menguntung beend.

Anonymous said...

umNO patut bubar, arah tuju negara ini byk menguntungkan kaum CINA!!!