"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, June 23, 2011

Mazhab UMNO Cakap: Haram Jual T'Shirt BERSIH

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...
Pihak Polis memberi amaran kepada mana-mana individu atau Perniagaan yang menjual Baju BERSIH 2.0. Arahan ini dikeluarkan kerana Perhimpunan tersebut tidak mendapat sebarang permit setelah menerima beberapa laporan polis yang mendesak agar Perhimpunan tersebut dihentikan serta merta.

Pihak polis mengeluarkan arahan tersebut setelah seorang aktivis PKR, Razali Abd Ghafur diberi amaran kerana menjual baju berwarna kuning bercetak perkataan 'Bersih' kepada orang ramai.

Amaran tersebut diberikan kepada beliau pada majlis ceramah Jelajah Selangor Tawan Malaysia (Jelas 2) di Kampung Sungai Merab Luar, Bangi.
Ini 1Malaysia Baru...!!!

Jual T'Shirt yang tertera tulisan "BERSIH" hukumnya - Haram.

Jual atau edar VCD atau DVD Lucah - Halal

Ini Negara Babi..!

9 comments:

Anonymous said...

mahzab umNO belajaQ sal Islam dari APCO..

Jeo Botak said...

Aku teringat dulu2 macamana OTAK puak2 Umnopurno dah mula tak betul...,

Punya nak dijadikan cerita.....LAMBANG PETRONAS yang tak dak sangkut pautpun pasal politik boleh dijadikan modal oleh puak2 umnopurno ni.

OTAK umnopurno ni dah SONTOT sampai disuruhnya PETRONAS menukar lambang asalnya kepada yang ada sekarang kerana gara2 TAKUT pada kebangkitan PAS.

Puak2 Umnopurno boleh kata lambang PETRONAS itu menyamai lambang bulan PAS.

kah..kah..kah...

BETAPA SONTOTNYA PEMIKIRAN DAN TAKUTNYA PUAK2 UMNOPURNO NI...
HA..HA..HA...

Suka aku said...

Kan Umno dan Apco itu bagai pinang dibelah dua

Anonymous said...

ramai dah puak2 bangang melayu islam PAS/PKR yg telah masuk perangkap yahudi anti islam dan agen2nye yg menganjurkan Bersih 2.0...sama2lah puak melayu islam bangang bodoh ni pi musnahkan agama hang sendiri...sbg bukti meh tonton video ni..
http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/06/video-bukti-bersih-ditaja-cia.html

Jeo Botak said...

Punya la takutnya puak2 Umnopurno pada Perhimpunan Aman BERSIH maka dilebelkan dgn bermacam2 panggilan... ada yang panggil PENGACAU la....ada yang panggil PEROSAK la...ada yang panggil PENCETUS HURU HARA lah dan macam2 lagi.

Begitulah balasan yang Allah berikan pada diri Umnopurno. Penyakit hati mereka, perangai busuk mereka menyebabkan Allah tambahkan lagi dgn rasa takut di hati mereka.

Kita boleh lihat sekarang siapa yang mencetuskan huru hara. Kita boleh lihat sekarang siapa yang mencetuskan rasa kurang senang pada BERSIH. Kita boleh tengok sekarang siapa yang cuba nak buat kecoh. BERSIH mahukan aman, tapi Umnopurno, Perkosa dan PUkida cuba nak melawan dan menghalang.

Memang benar lah...
UMNOPURNO TELAH MEMPERKOSA PUKIDA
PERKOSA TELAH MEMUKIDAKAN UMNOPURNO

Anonymous said...

apa pun aku x kesah. aku tetap trn utk menyatakan hak2 aku. krn 8 perkara yg dituntut bersih adalah utk keadilan semua. aku x nampak tuntutan bersih itu akan memporak perandakan negara. korang pencacai umno teruskan lah kebebalan korang bkn aku dan kawan2 d pr.

Anonymous said...

memang bangang.pas dulu aku ikut.pas sekarang aku tendang jauh jauh....

Anonymous said...

hang tendang jauh-jauh sbb hang MEMANG BANGANG..!!!

Anonymous said...

umno ni agama baru ke ? menghalal dan mengharamkan sesuatu dgn sesuka hati