"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, June 24, 2011

Video Lucah: "Lu Lansi, Lu Mati...!!!"

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Gua tak terkejut langsung bila Trio Datuk T dihadapkan ke Mahkamah atas pertuduhan menayangkan Filim Lucah dan dari awal memang gua dah agak Trio Datuk T akan menghadapi pertuduhan di Mahkamah atas kes tersebut.

Gua jugak tak terkejut apabila Trio Datuk T dikenakan denda sebanyak RM5,500.00 (Ringgit Malaysia Lima Ribu Lima Ratos Ringgit) jumlah keseluruhan yang membabitkan 3 individu berbanding dengan denda RM3,000.00 (Ringgit Malaysia Tiga Ribu) yang dikenakan terhadap pemandu bas yang melakukan kesalahan yang hampir sama.

Gua tak nak ulas tentang sikap Dabel Stended Mahkamah dalam membuat keputusan sebab sejak 10 tahun lepas, gua sudah mula menerima "Realiti Real Politik" di Malaysia dan gua harap majoriti rakyat Malaysia sudah mula faham akan keadaan ini.

Mungkin bagi kebanyakan rakyat Malaysia yang berada dalam kelompok Politikus, perkara ini sangat-sangat tidak adil. manakan tidak... Politikus Pro KERAjaan akan menerima hukuman yang sangat-sangat ringan jika melakukan sebarang kesalahan jenayah manakala Politikus Berhaluan Kiri (Pro Pembangkang) akan menerima seberat-berat hukuman sekiranya melakukan kesalahan jenayah malah ada antara Politikus Berhaluan Kiri (Pro Pembangkang) menerima hukuman atas kesalahan yang tidak pernah dilakukan.

Bagi gua ini adalah perkara biasa.

Mungkin ada yang mempersoalkan hukuman yang telah diputuskan oleh Hakim Mahkamah terhadap tertuduh dalam kes tersebut dan gua yakin bentuk hukuman yang telah diputuskan akan dibandingkan dengan kes lain yang melibatkan individu yang lain.

Dari segi "impak", kesalahan yang Trio Datuk T dilihat lebih besar kerana mereka menayangkan video tersebut kepada ramai individu dan ianya menjadi tajuk perbualan dan perdebatan sehingga hari ini. video tersebut juga sehingga kehari ini menjadi model beberapa pihak Pro KERAjaan bagi menjatuhkan lawan masing-masing.

"Impak" yang terjadi daripada tayangan Filim Lucah yang ditayangkan oleh seorang Pemandu Bas beberapa minggu lepas pula sangat kecil kerana ianya hanya ditayangkan kepada seorang penonton dan sampai hari ini, tak siapa tahu Filim Lucah jenis apa yang telah ditayangkan oleh Pemandu Bas terbabit... Dalam Youtube tiada diupload.

Entah-entah Filim Lucah yang Pemandu Bas tu pasang cuma Filim Lucah membabitkan Binatang mengawan.

Soalnya ialah ini negara Malaysia. Kalau lu nak menikmati keadilan, lu tak boleh berada dalam kelompok Berhaluan Kiri atau Pro Pembangkang. Pengiktirafan hak-hak sebagai rakyat Malaysia hanya akan dinikmati oleh golongan terpilih dan "Golongan Terpilih" ialah mereka-mereka yang menyokong KERAjaan... Tak kiralah yang mentadbir KERAjaan tu bagus atau tak. Lu peduli apa..?

Sikit pencerahan - Kerajaan adalah 1 institusi pentadbiran yang mentadbir sesebuah negara dalam sistem Demokrasi dan Kerajaan akan bertukar menjadi KERAjaan sekiranya sistem Demokrasi telah bertukar menjadi sitem DemoCrazy akibat manipulasi pihak yang diangkat sebagai pemerintah dalam pilihanraya sesebuah negara Demokrasi Kuku Besi.

Kalau nak bincang lebih lanjut atas tajuk DemoCrazy memang akan banyak makan masa dan akan membabitkan banyak pihak. jadi gua tak nak bincang... Kalau nak bincang jugak, boleh adakan 1 forum terbuka.

Balik pada tajuk asal tapi gua ringkaskan...

Masing-masing pembaca boleh tengok Kad Pengenalan masing-masing kemudian tengok pada ruangan "Warganegara". Pastikan dekat situ tertulis "Malaysia". Kalau dekat ruangan tu tertulis "Malaysia", korang cuba sebut - Saya Sayang UMNO/BN dan ulang sebanyak 53 kali.

Kalau lu rasa sangat-sangat berat nak sebut perkataan "Saya Sayang UMNO/BN" walaupun sekali, lu orang jangan harap la nak terima keadilan dalam negara Malaysia sebab Realiti Real Politik di Malaysia dah banyak berubah sejak 20 tahun lepas.

Tiada keadilan kepada lu orang kalau lu orang berada dalam kelompok Berhaluan Kiri atau Pro Pembangkan.

Tapi kalau korang boleh sebut "Saya Sayang UMNO/BN" sebanyak 53 kali atau lebih, korang jugak jangan harap sangat akan terima keadilan di Malaysia sebab Realiti Real Politik di Malaysia bukan jugak milik total korang.

Keadilan di negara sebenarnya tak de bro... Pemerintah Negara Malaysia cuma ada 1 polisi di negara Malaysia - "Lu Lansi, Lu Mati...!!!"

19 comments:

Anonymous said...

Yang datang menyokong Datuk T kat mahkamah hanyalah budak pukida, mat rempit, geng budak india baju hitam, perngkid ngan girl friend ikut mat rempit siap pakai cemin mata gelap. Mat polis gelap merata rata -- duduk sembang.... Cuma kau pikir budak ni smua tak gi skolah ke atau tak de keja. lagi satu Datuk T ni baik sungguh ke sukmo. Satu kaki puki budak keci, dua suka ambik buat filem porno sah memang kaki puki, yang ketiga orang tua ganyut yang asal dari sungai petani dan buat rumah besar keatas sawah bendang..... dia sorang je kaya yang lain tak kaya..... Baik sungguh sukmo ke depa,,,,,, ni smua depa nak mintak projek baru... So dah kena fine, $5000 tak de hal... Depa baik ka??? memang sah UMNO dah desperate... kunun nya nak letak keadilan pemimpin yang bermoral tinggi.... kepala butuh...

Anonymous said...

Aku sokong komen engkou. Kita bagi Datuk T 2 perkataan jer: Kepala Takuk !

Anonymous said...

Datuk T memang dh rancang utk mengaku salah beb...hukuman menayangkn bahan lucah tersebut hanyalah denda..itu pun tak sampai RM4k jumlah taik gigi je utk Datuk 3 ekor tu.
Yg lebih penting ialah kesan dpd kes ni yg membabitkan si aljuburi iaitu:-

1. membuat satu lapuran polis palsu yg boleh didakwa dibawah seksyen2 192, 193 atau 199 kanun keseksaan..
2. pelaku dlm video sex tersebut telah disahkan 99.99% aljuburi Dato' Seri Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang a.k.a de factor leader Pakatan Rakyat, oleh pihak ketiga dari US negara yg disembah oleh aljuburi sendiri. Moralnya ialah satu perbuatan keji dan terkutuk si aljuburi yg selama ini bertopengkan seorang yg bersih, seorang yg terainiaya, pejuang islam liberal, pejuang kesamarataan, pejuang keadilan dan kebebasan. walhal peribadi dan sifat si aljuburi ini adalah sebaliknya.
3. Sekarang ni apa kes lagi wahai puak pakatan....perkara biase akan kedengaran nanti ialah mahkamah tak adil, mahkamah sudah dibeli, hakim rasuah dan berbagai-bagai tuduhan dan maki hamun pada mahkamah dan hakim. Ini adalah sindrom biasa yg ada pd puak2 pakatan pd setiap kali keputusan perbicaraan yg tidak memihak kpd puak2 mereka.
4. Jadi apa motif sebenarnye puak2 pakatan beriya-riya benar nak mengadakan tunjuk perasaan Bersih 2.0 jikalau pelopor utamanye kaki jub*r dan kaki puk* yg juga merupakan ejen utama CIA dan Yahudi.
5. Puak2 pakatan bangang, fikir2kanlah...jangan seterusnya jadi bangang...kihkihkihkih.

Anonymous said...

Hoi anon 0357. aku setuju Al juburi tu memang al jubur.. mulai sekarang aku tak panggil dia DSAI aku akan panggil dia Pak Juboq...Pak Juboq... Ok lah aku setuju dia kaki puki.. dan aku syorkan UMNO dan PEKIDA umumkan untuk tangkap Penzina, Gay, pondan, mak nyah, Homoseks, lesbian.. orang yang merendek kat tempat gelap dan sbegainya... Ni satu pemulaan untuk UMNO untuk ubah atau muka baru... pasal korupsi tu nanti dululah... tak yah buat.. buat ni dulu.. tangkap menteri yang keja kan bini orang, tangkap orang malaysia yang main dalam keta...

Tangkap Pak Juboq masuk dia dalam jel... dan buat macam projek pemutihan orang pendatang.. kali ini panggill "Ops BERSIH PUKI DAN JUBOR... "

Arif Zulhilmi Bin Abd Rahman said...

Bahasa tu kasi elok sikit...

Anonymous said...

Dear Mr. Arif... Reality hurt isn't it. You said "Bahasa kasi elok sikit" but in reality good words does not work in Malaysia... I am sick with all this so call political envision.. Double standard, corruption.... and here we talk about high morality leadership...

I did remember Selangor have ahli badar - group of muslim going around in group doing preventive works on all this nonsense like zina, smooching in public, and so forth but then in later year it was disbanded but the UMNO federal government under directive of Tun Dr. Mahathir.. PAS want to implement hudud laws just as deterrent for adultery yet it was repelled by the UMNO government.

Many words were pointed to PAS like kuno, ketinggalan zaman, zalim and .... now we are talking high morality leadership...

Do not talk about corruption, in many ways it seem to be imbedded.

What words can say about all this fucking situation...!

Anonymous said...

tuan hakim yang arif tapi bongok...sama cam arif zul bongo

Ahmad Lyzam said...

setuju dgn ANON 5:23

UMNOPORNO BN APCO nak citer pasal moral? nak citer pasal agama? nak citer pasal mintak rakyat berjimat cermat? nak citer pasal kebajikan rakyat? nak citer pasal perkauman? nak citer pasal ekonomi? nak citer pasal pelajaran & pendidikan? nak citer pasal kebebasan bersuara?

hishhh! nak aja aku mencarut kat sini...!

Sdr Ariff Zul, boleh rasakan kemarahan rakyat sekarang ini atau tidak? Mungkin Sdr Ariff Zul berada di pihak UMNOPORNO BN APCO, kerana itu perkara yg jelas berlaku dibuat2 tak endah.

Jeo Botak said...

si Pembaca berita TV tiga suku ounya la nak tunjuk yg Tiga orang BADIGOL tu salah maka di katanya lah Hakim telah menjatuhkan hukuman RM3k utk si BADIGOL pertama, RM1,500 utk si BADIGOL kedua dan RM1000 utk si badigol yg ketiga. JIKALAU tak dapat bayar.....akan dikenakan hukuman 3 bulan, 2 bulan dan 1 bulan penjara.

Kah..kah..kah....

Bikin malu aja....
Si JUTAWAN tak boleh bayar duit banyak tu ke sampai nak kena penjara selama tu???? kah..kah..kah... lucunya. Taik gigi aja denda macam tu bagi SI BADIGOL2 tu.

Inilah dinamakan SANDIWARA.

Ingatkah kita pada si PEMANDU BAS yg menayangkan video lucah di dalam bas nya. 3 tahun penjara woiiiiii...

Ini si BADIGOL2 boleh nak dikenakan penjara 3 bulan aja???? Apa punya HAPRAK la mainan wayang Umnopurno ni????

So.....JOM KITA RAMAI2 BERSIHKAN BADIGOL2 yg merosakkan undang2 negara. Merekalah sebenarnya PENGACAU DAN PEROSAK.

Anonymous said...

knape 99.9%, knape tak 100% .. CSI expert pon tak dapat 100% ? sbrnya .. yg penting depa nak rakyat tahu yg muka dalam video itu adalah HAMPIR seiras anwar.. GE13 dah HAMPIR brader, buat la apapun semahu mu BN sudah HAMPIR ke hujung kalam

Anonymous said...

Ingat wahai UMNO. kami adalah genarasi baru yg berfikir dgn cara baru yg bertindak dgn cara baru yg berinfomasi juga dgn cara baru. kami bukannya genarasi yg blh di perbodohkan, yg blh d perkotak katekkan, spt mana yg kamu lakukan kpd ibubapa kami, nenek moyang kami. kami adalah genarasi yg bermaklumat, kami tahu apa mainan kamu di persada politik. oleh itu wahai UMNO bersedialah kamu. PRU13 mendatang kami akan pastikan kejatuhan kamu. kami genarasi baru tdk dapat menerima pemerintahan kuno yg kamu mainkan. kami genarasi baru tdk dpt menerima sistem kuno yg kamu laksanakan. NEGARA BERSIH TANPA UMNO.

Anonymous said...

kihkihkih...anon 11.17..
cara baru hang ialah cara baru dari ramuan air taik DAP+PAS+PKR = spesis taik generasi baru mcm hang..

jgn marah no, nanti DAP juai pungkok hang...kihkihkihkih

Anonymous said...

Terang lagi nyata cuma Drama Swasta rekaan umNGOK, seronok PELAWAK-PELAWAK DAN PARIAH-PARIH umNGOK TERKINJA-KINJA MACAM BERUK MAT YEH, ingat DSAI dah CHECKMATE!

PARIAH-PARIAH UMNGOK BAGHAL JE YANG PERCAYA DRAMA SWASTA TU.

DULU KINI DAN SELAMANYA BODOH NAK MAMPUS!

-wakleman

Anonymous said...

Terang lagi nyata cuma Drama Swasta rekaan umNGOK, seronok PELAWAK-PELAWAK DAN PARIAH-PARIH umNGOK TERKINJA-KINJA MACAM BERUK MAT YEH, ingat DSAI dah CHECKMATE!

PARIAH-PARIAH UMNGOK BAGHAL JE YANG PERCAYA DRAMA SWASTA TU.

DULU KINI DAN SELAMANYA BODOH NAK MAMPUS!

-wakleman

Anonymous said...

bila aku baca post2 ko orang ni.... aku nak tergelak... hujah2 mcm budak tadika....

jap... budak tadika rasanya lagi pandai berhujah....

hujah basi ko orang, asyik2 konspirasilah.... dramalah... sandiwaralah....
ni semua hujah2 baghal... maaflah....
apa yg dsai ckp je, terus ko orang percaya.... betul2 taksub....

cubalah berhujah dgn menunjukkan kematangan.... buat malu orang islam je ko orang..... hujah2 ko orang menunjukkan islam yg lemah....

Anonymous said...

Islam yg bijak, islam yg diajar oleh APCO...org yg kaki mabuk, zina boleh dijadikan saksi. Ulamak APCO mesti setuju punya...

Anonymous said...

yg BELA bangsa Melayu dah kena lucut dato...
yg dituduh kaki liwat, kaki sex..segala mcm kaki...masuk jail, keluar jail..nak masuk balik jail...masih kekal dato sri...masih dihargai lagi...

rakyat percaya yg kaki busuk ni x bersalah,sbb yg memberi pingat pun masih menghargainya.
Kecuali lah yg nak bela bangsa melayu tu kena lucut pingat, rakyat percaya dia mmg kaki.. BUSUK!!! lagi teruk yg kaki BUSUK ni geng dgn APCO..

Anonymous said...

Yang paling lucunya ialah semua suratkhabar Umnopurno boleh angkat lagi si PEMFITNAH dgn kata2 "Datok T sanggup dikenakan hukuman demi rakyat"

Tu la dinamakan BONGOK bin BANGANG..

PEMFITNAH boleh diangkat dan dijulang.

Aku rasa kalau surat2 khabar Umnopurno ni rujuk alquran and hadis mengenai orang yang menuduh zina ni.....dan jika yang menulis tu beriman....meeka tak akan sanggup mengangkat dan menjulang si PEMFITNAH tu"

DUNIA AKHIR ZAMAN

Anonymous said...

motif utama ialah dapat memalukan dan menghina anwar segara besar-besaran secara terbuka