"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 20, 2011

Ketua Puteri UMphorNO Jerlun Ditangkap Khalwat

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...


Ketua Puteri UMNO Bahagian Jerlun, Kedah hari ini didakwa di Mahkamah Rendah Syariah Jitra atas tuduhan khalwat dengan seorang lelaki.

Yusmawati Yaacob, 31 tahun didakwa mengikuti Seksyen 9(1) Akta Kanun Acara Jenayah Syariah Kedah 1988 manakala pasangannya, Mohd Jasmi Ismamil, 47, dituduh mengikut Seksyen 9(2) akta yang sama.

Sabit kesalahan, boleh didenda RM2,000 atau setahun penjara atau kedua-duanya sekali.

Kedua-dua pasangan itu ditahan sepasukan Pegawai Penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Daerah Kubang Pasu dalam sebuah rumah di Taman Tengku Sarina, Jitra, jam 1:20 pagi, 11 Mei lalu.

Kedua-dua pasangan itu mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan.

Hakim Sheikh Kamaruslan Mustapha menetapkan 4 Julai depan, tarikh sebutan semula kes.

Ini kerana peguambela tertuduh, Sukri Zakaria dan pendakwa syarie, Juliana Ramli perlu mengemukakan hujah masing-masing kepada mahkamah dalam tempoh dua minggu.

Ingat UMphorNO, Ingat Seks...!!!

10 comments:

Amuraria said...

DEPA SEDANG MENTARBIAH ANTARA SATU SAMA LAIN HEHEHE ! SALAH SATU AJARAN PARTI PANDI KUTTY KOT !

Anonymous said...

chua soi lek pun boleh jadi president, ni hal kecik la ni, relak lah

alanttdi@yahoo.com.sg said...

Chua Soi Lek tu non-Muslim, ajaran agama dia tidak mengharamkan khalwat dan zina, tetapi Puteri UMNO tu terang-tarang Islam, kalau nak buat perbandingan pun, agak-agak le brother...

Jeo Botak said...

Betoi la apa yang kawan aku cakap....
Puteri2 Umnopurno ni memang senang di ajak.....MURAH BETOI LA harga diri dia orang ni.

Patut la sekarang ni KERAjaan Umnopurno sedaya upaya mempromosi dan menubuhkan Sekolah2 Wanita Hamil luar nikah.... rupanya ada udang di sebalik batu.

SENANG BUAT.....SENANG MEMBUYUT....SENANG LEPAS TANGANG.

Memang betoi la orang kata...

Umnopurno MENGHALALkan yg HARAM.....MENGHARAMkan yang HALAL

Umnopurno memang LAHANAT

princess jiji said...

Mat Sabu pun buat..so okeylah..cuma bezanya Mat Sabu dh tempah tiket ke Syurga,sbb tu orang PAS tak kisah..

Jeo Botak said...

Puteri2 Umno ni bagi kat aku freepun aku tak layan.....

Bagi kat lembu lagi baguih...
ha..ha...ha...

Anonymous said...

umNo semacam dgn chua sok lek...x da beza pun!!!
kerana nak halang pemimpin umNo p cari minah indon sal tu ditubuhkan puteri umNO...tu pun lambat lepa, dia selak kain rata tempat sampai lembu pun lari...x selera nak tgk!!!

Anonymous said...

ingat Anwar, ingat punggung....

Anonymous said...

ingat punggong..ingat UMNO.
ari2 kena tutuh dgn MCA.. MIC

Anonymous said...

alaa.. biasa ler. UMNO. itu baru puteri. pemuda siap lipat pompuan indon di indonesia sebab tu bila rombongan jer INDONESIA, bila romongan jer INDONESIA. lepas blk malaysia HIDUP MELAYU!! HIDUP MELAYU!! mampus ler korang semua rakyat malaysia hoi!! asyik kena tipu jer dgn JUAK-JUAK songkok tinggi. Jom kita trn 9 jult nei. MARI KITA MERUBAH. NAK TAKUT APA!!!