"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 27, 2011

Ahli Patriot Kecewa Gagal Halang BERSIH 2.0

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...


Malas nak tulis apa-apa...

Korang komen je lah ikut suka anak tekak mak bapak jiran sebelah rumah mak tiri korang...

Hahahahahahahahaha...!!!

Patriot - Pertubuhan Gagal Dulu, Kini & Selamanya

13 comments:

Anonymous said...

Apa la ko .. Sapa la kata Bersih 2.0 tu berjaya ..? Memang dah GAGAL pun sb lakonan korang tak menjadi. X pyh Patriot atau Perkasa campur tangan. Korang sendiri yg menggagalkan nya. Temberang & kelentong korang semua habis pecah.. Kena gelak dik rakyat jer terutama kes Suhardi yg pura-pura mati. Sampai hospital terus bangun & cuba nak lari tapi kantoi..! Satu negara dah tau sape mat tu, siap ada 2 bini lg. Cuma korang jer yg syok sendiri dalam dunia korang tak nak terima realiti.. tak sedar korang dah kantoi...!!

Ko baca blog Kickdefella yg satu masa dulu nya penyokong tegar PAS. Baca posting dia fasal korang punya lakonan & kelentong masa Bersih 2.0 : http://kickdefella.wordpress.com/2011/07/12/jelak-menjadi-loya-yang-membawa-muntah/

Rock Steady said...

Anon 7:14 - Gua dah lama baca & ikut blog Kickdefella .. Mantap beb ..! Dah 7.6 juta hit ..!! Fasal Suhardi yg kantoi pura-pura mati tu pun ada kat Kickdefella.

http://kickdefella.wordpress.com/2011/07/13/sesudah-video-lucah-tak-apa-pr-buat-video-maut-pula/

Puak2 PR ni tak sedar depa dah kantoikan diri sendiri dgn Bersih depa yg sebenarnya Kotor ..!!!

bunbinban said...

kantoi? x paham. hahaha...layannnnnnn. kantoi pun kantoi la janji gua heppi layan dolak dalik umno. gua suka tengok umno dok cilok sanasini pertahankan kuasa, gua rasa seronok sbb anjing2 umno mcm korang dok sibuk kuar hujah tak berfakta tangkis serangan rakyat( bkn PR ye). Biasalah berlakon nak lepas diri, itu seni dlm megabui mata musuh...hahaha...sape yg kantoi?

Anti Kelentong said...

bunbinban .. Lu perasan lu mewakili rakyat .. pada hal rakyat dah lama tolak lu. kat sarawak PAS & PKR kena teruk, yg bertambah kuat cuma DAP sb depa main sentimen kaum. PAS & PKR dah lama hanyut dgn dunia korang. Skrg korang cuma jadi barua DAP jer, tu sb sokongan makin hancus..!! Yg tau cuma melalak sana-sini mcm org sasau tak tau malu. Skrg PAS buat lawak senang2 dok tolak negara Islam .. nak buat negara kebajikan pulak sb takut & tak de teloq dgn DAP. Lagi la korang hanyut ..!! Kaki kelentong jgn ckp la .. rakyat dah tau perangai korang yg kaki kelentong & kaki penipu..!! Boleh belah la ..!

LALANG DI ATAS PAGAR BERDURI said...

macam bagus je pengulas di ruangan murahan ni..layaknya baik penyokong kerajaan ke Pembangkang ke macam pelacur murahan layaknya......hentam jangan tak hentam untuk memenuhi tuntutan perjuangan politik korang ye tak??

satu jer aku pesan..baik kerajaan atau pembangkang memerintah....rasuha tetap tak boleh dihapuskan..apatah lagi kroni dan sebangsa

sekian terima kasih

Anonymous said...

siapa sokong Barang Naik ....?

Anonymous said...

aku..
aku sokong...
aku jilat...
aku ampu...
aku kipas.....
hidup bn..bebal negara

Anonymous said...

Anon 11:23 - aku rasa ko ni elok gi terjun ke laut jer..! Dpt jgk jerung makan sb bebal & tak de guna kat darat ..

Anonymous said...

banyak ayat quran yang Allah ceritakan, hadis-hadis Nabi dan ulama-ulama mengupas berhubung azab neraka, sifat ahli-ahli neraka, tetapi ramai juga rupanya orang yang ingin menempah neraka.

aku yakin orang umno tak akan faham maksud tulisan aku ini. tapi aku tulis untuk kamu semua muhasabah.

Anonymous said...

Janganlah kecewa mungkin sudah tertakdir sebahagian dari umat melayu akan jadi sebegini, kecuali mereka yang benar2 tegak dan kukuh dengan agama mereka. UMNO dengan kebejatan dan serakah, PAS dengan ego dan angkuh mendabik dada kesana sini .. apa hasilnya semua ini .. mungkin itu yang budak patriot tu tgh pikir kut ..

Sheltox said...

Kalau marah kan nyamuk, jgn kelambu yg dibakar .. itu super bodoh & super bangang nama nya. Nyamuk ada di mana-mana kat dunia ni. Guna lah spray atau ubat kat dlm kelambu kasi nyamuk tu mati sikit-sikit. Kalau lu ganti kelambu yg konon nya nyamuk proof tapi hakikatnya hampeh & lu dah tau kelambu tu dah berlobang sana sini & tak boleh pakai buat ape ..!!! Lagi rosak ada la..!

Rock Steady said...

Anon 1.21
Aku harap kalau ko ikhlas, ko jgn dok tengok one way jer nak salahkan UMNO .. terdapat jgk ayat quran yg jelas menegah apa yg PAS dah lakukan & patut di tujukan kepada pemimpin2 & pengikut PAS yg lebih jijik .. menjual agama Islam & bangsa & mengkafirkan sesama Islam hanya utk kepentingan kuasa ..!! Tapi aku rasa puak2 Assabiyah ni tak akan faham sebab pemimpin2 depa akan mengeluarkan fatwa menghalalkan perbuatan depa & pencacai-pencacai ni akan jadi pak turut jer..!

Tengah dok fikir said...

Dulu PAS OK, gua respect jgk. Tp sejak berkawan dgn DAP ni yg terang2 rasis & anti Melayu, lu orang dah jadi KO, dah tak de teloq.. cuma jadi tukang sorak & pak turut Kit Siang, Karpal & Nuar. Pastu senang2 Hadi gi tukar prinsip nak jd negara kebajikan .. lagi hancus ..!! Silap besar tu sb skrg ramai dah tak percaya dgn perjuangan PAS .. termasuk la gua..!! Yg si Hadi gi tukar prinsip tu buat apa ..!!