"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 27, 2011

UMPhorNO Rasuah Blogger & Facebooker..!

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Dapat info ni dari blogger UMphorNO:
Seminar untuk Facebooker & Blogger di Jalan Bellamy esok masih open. Sila email detail ke panglimaperangcyber@yahoo.com.​ Hadiah istimewa untuk 200 terawal.
Hahaha... Penyakit UMphorNO... Kalau x de imbuhan, memang x jalan... Blogger & Facebooker UMphorNO yang sedia ada gaji bulan2 pun kena rasuah dulu baru jalan..? Hahaha...!!!

Ketua PenChaChai - Panglima Perang Cyber... Hahaha... Panglima..? Panglima hunus imbuhan demi Agama, Bangsa & Negara..!

UMphorNO dah terdesak... Blogger kena bayar... Sekarang Facebooker pun dah nak kena bayar... Lepas ni geng-geng Twitter pulak berbayar...

Masyuuuuuuk...!!!

Jom pakat2 email untuk hadiah istimewa...!!!

5 comments:

kepala butoh cap keris said...

panglima perang cyber..pirah..aku dekat 1000 kali komen mantap hangit punyer kat ruangan dia,,haram tak disiarkan...panglima kepala butoh lahhh

tapi kat sini

pencacai tahap barua jilat burit rosmah....bermaharaja lela dan suka2 mak bapak korang je mengomen

panglima perang cyber konon...panglima chinadoll boleh lah

tambah si parpu kari nyer ruangan

aku rasa macam tengok buku dari jelmaan syaitan

Anonymous said...

geng2 pro umngok ni suma kalau ngomen tak abis2 marah kunun org pr ni kuat maki hamun lah ape lah. Isu sebenar yg buat org maki hamun tu dia tak sentuh pun. kan itu yg lebih penting.

tapi biasalah nak lawan ckp isu2 kes bebal be end, najis, mamak kuty, etc suma tak de hujah. jadi asyik attack individu jelah yang boleh pun.

sudah lah gi cari makan cara lainlah woi. tak payah jadi anjing suruhan tunggu tulang. sampai nak ajak kumpul seminar pun kena offer makanan, duit, tulang semua.

tapi tak per. walaupun aku tak setuju dgn blogel2 umporno ni paling tidak aku pahamlah motif korang. tapi yg benar2 ikhlas kununnya marah dan mau berjuang bersama umngok ni demi bangsa, agama dan negara, well, aku tak setuju dan aku betul2 tak paham.

aku tak marah tapi kesian tengok kebodohan korang ditipu hidup2 dek politikus ni semua. tolonglah jgn pikir korang senang sekarang hidup bawah be end, korang semua takkan kena dan rasa peritnya dimasa depan nanti. paling tidak anak cucu korang akan terpaksa hidup bawah pemerintahan musibat2 ni semua.

tolonglah sedor!!!

Anonymous said...

Dalam menyampai mesej setiap kita mempunyai cara. Dan cara yang tebaik ialah dengan hikmah. Begitu juga video yang dipertontonkan perlu diadili dengan betul. Majlis yang dihadiri oleh PM adalah resmi dan mendapat liputan media seluruhnya.

Kita janganlah terlalu mudah untuk terus merempuh kedepan dengan harapan untuk menyatakan kehendak kita lalu berkata kami juga mempunyai hak untuk berbuat demikian dan berkata tidak salah.

Selama yang saya hadir ke majlis resmi PM belum lagi terjadi begini. Nampak benar kurang profesional apatah lagi kalau dah diatur sedemikian untuk mendapat liputan. Maka tentunya berbagai perpepsi akan timbul bila polis bertindak. Siapa yang salah dan siapa yang untung ?

Fikir-fikirkan. Jangan terlalu mudah untuk melontar batu dan sembunyi tangan.

Anonymous said...

Dalam menyampai mesej setiap kita mempunyai cara. Dan cara yang tebaik ialah dengan hikmah. Begitu juga video yang dipertontonkan perlu diadili dengan betul. Majlis yang dihadiri oleh PM adalah resmi dan mendapat liputan media seluruhnya.

Kita janganlah terlalu mudah untuk terus merempuh kedepan dengan harapan untuk menyatakan kehendak kita lalu berkata kami juga mempunyai hak untuk berbuat demikian dan berkata tidak salah.

Selama yang saya hadir ke majlis resmi PM belum lagi terjadi begini. Nampak benar kurang profesional apatah lagi kalau dah diatur sedemikian untuk mendapat liputan. Maka tentunya berbagai perpepsi akan timbul bila polis bertindak. Siapa yang salah dan siapa yang untung ?

Fikir-fikirkan. Jangan terlalu mudah untuk melontar batu dan sembunyi tangan.

Anonymous said...

apasal tak boleh ke cara tu? kalau kerajaan bangsat ni nak sampaikan mesej pakai gas, air gatal, belantan, c4 semua boleh. cam tu ker. kalau aku baling telor busuk jer kat Najib bior terang mesej yg aku nak sampaikan. cakap elok2 pun bukannya dia dengor.