"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 27, 2011

1Malaysia: Jumpa PM - Tangkap...!!!

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

http://youtu.be/5Bhnqvmv9oA

26 comments:

Anonymous said...

1.kalau nak gempaq najib!!turunla 50,000ka!!100,000 ka!!kalau seratuih dua jee!!lekat dicelah gigi rosmah jee!!
2.tiket malaysia-singapura pun dah 85,000 habih terjual la!!
3.riwayat parti PKR dah tinggai nyawa-nyawa ikan jee!!
4.parti pas pun!! kalau dok jadi barua dan pencacai dap jee!!alamat merc!datuk sri!YB akan jadi sejarah la oiii!!!

Anonymous said...

bodohnye la amk ni.. bangang betul.. hahahaha..PKR ni dah la berketuakan si peliwat..ni amk ikut meliwat plak..BODOH!!!

Anonymous said...

inilah dia blogel2 umngok. org cerita isu nak jumpa pm pun boleh kena tangkap, dia tak abis2 cerita orang pkr, pas lah tak betul. anwar liwat lah.

isu nak jumpa bagi surat pun kena tangkap tak sentuh pun. korang ni sedor tak cerita korang ni same jer. boring aku nak baca. balik2 yg sama.

wooi, org bayor korang duit nak komen dlm blog2 camni, tolonglah kreatif sikit. nanti tuan anjing korang ckp makan gaji buta nanti amacam.

brainstormlah sikit cari modal lain plak. dasar bodoh!

Anonymous said...

ughang rosakkan majlis2 ni takder skill eh!!cacamerba gaban macm mt sabu leh guna kerusi mahkamah buat tempat lepaskan tebiat membuta dia jer..tanya aduka taruna kes dia tangkap hadi di rusila..bodoh

Anonymous said...

apa kesalahan saya. itu jerit si zaki yamani, amk yang sekali lagi cuba buat kecoh sewaktu najib sedang melintas kawasan public semalam.

apa kesalahan saya ?

bodoh punya zaki. ko pergi serbu macam orang bawak bom memanglah polis tahan.

aku kenal siapa zaki yamani ni.
dia budak azmin ali. dia nobody dalam senarai susur galur amk.

dia tidak belajar habis. dia dibuang daripada ITM kerana gagal dalam pelajaran. dia ni budak alor setar.

bila dah kena tendang daripada ITM, dia sertai reformasi. dia menjadi waluk utama azmin ali di gombak sehingga 2004.

lepas tu azmin ali buang dia. pasal mamat ni tak kompeten,tak berpelajaran ,gemuk dan tak up to date dalam ber fesyen.

sepanjang lepas kena buang dari ITM dan selepas dipecat , mamat ni menganggur. kejap jual insuran kejap jual kereta..

macam biasa performance dia dalam hidup gagal, sentiasa gagal.

2004 dia hilang.

2011 kini dia muncul semula. cara nak tarik perhatian anwar dan azmin adalah dengan menyerbu najib petang semalam.

sumber bagitau dia nak jadi calon semula, dia nak masuk bertanding pada pru ke 13 nanti. dengan cara merusuh dia berharap anwar dan azmin akan panggil dia semula.

beginilah caranya orang pkr nak letakkan kelayakan di mata anwar untuk dipilih menjadi calon pru. pandai merusuh antara kriteria utama.

hutang piutang dia banyak. masalah kewangan dia meruncing.


jadi dengan merusuh, maka harapannya untuk diangkat sebagai pejuang akan dilihat.

sungguh memualkan gaya politik merusuh macamni. bagi aku elok amk ulang banyak kali agenda rusuhan sebegini.

memudahkan kerja kami untuk memberitahu kepada rakyat akan perangai beruk kononnya bakal pemimpin !

yg paling kelakar...dia cakap nak jumpa PM saya...kah..kah..kah...mesti bengang giler anuwar pandikutty lepas ni....

Anonymous said...

Ni lah SPY UMNO untuk PR, James Bondo masyuk sebagai pengodam PR. Nanti bila PR ambik dia, dia akan buat kecoh. aku tak caya sengal ni. 6 tahun hilang gi mana tu... Mungkin kat BTN Kampus.

Anonymous said...

Kalau aku ada situ nak jugak aku bawak poster altantuya....

Biar terbeliak mata si najis tu....
...


ha..ha..ha...

Memang macam NAJIS......

Mat Despatch said...

Padan muka ko kena tangkap. Elok masuk lokap lagi bagus. Muka penyangak..! Yang ko nak serbu PM tu buat apa..? Lain kali belajar beradab sikit kalau nak serah apa-apa kt PM. Itu pun nasib baik x kena belasah dik polis. Kalau gua polis dah lama aku lempang ko .. Biasa la pencacai PR ni -bingai, tak de adab, suka provok, pastu salahkan org lain. Lepas ni boleh la buat modal utk buruk kan PM & polis mcm tuan punya blog ni. Taktik lama la beb .. rakyat dah tau taktik korang ..!!

Malam ni 1Malaysia akan bersatu sokong Harimau Malaya untuk kalahkan Singapore !.. PR boleh berambus..!!

Anonymous said...

Anon yang paling atas sekali,

klu ko nak 50k, 100k atau 200k ko tggu je bersih 3.0..ada bran?

Ricky Martin .. ole ole ole ..! said...

Anon 1.02 - Lu ni dah ketinggalan kapal la dok ckp kes lama yg dah selesai. Tu la bebal, malas membaca ..!! Org dah ke depan, ko masih jadi mangkuk hayun duduk kat belakang lg.

Ricky Martin .. ole ole ole ..! said...

Anon 2.45 - Kalau ko nak buat Bersih 3.0, gua cadang ko buat audition skrg utk cari pelakon yg pandai2 & hebat2 sikit utk pura-pura mati .. suhardi dulu ko x boleh nak recycle lagi sb dia dah "mati" baru-baru ni .. mana boleh pakai 2 kali beb..!

Harap masa tu Ambiga dah settlekan RM 100 juta saman-saman peniaga melayu yg rugi masa Bersih 2.

Anonymous said...

mamat yang terus serbu PM...betul2 lah ...mat selenge, harapbal. Betul
lah tak ada adab. Ludahkan saja mamat nie dengan kahak hijau. Biar dia belajar sikit adab.

Anti Muka 10sen said...

Sepatutnya polis kasi sepak terajang jer kat mat biadap mcm ni .. ! Yg ko pergi serbu PM tu buat ape ? Memang cari nahas .. pastu buat2 muka 10sen, x bersalah la kononnya & dok tanya2 " apa salah saya ..? " Caitt !!.. menyampah betul gua ..!! Org2 gini memang x tahu adab, patut kena lempang jer..!

Kangkung said...

Sebenarnya si Najib tu takut sangat,,,takut2 jkalau bukak surat yang hendak di beri tu ada gambar altantuya...


ha..ha..ha..


cam tu la bila orang dah buat kesalahan.... satu macam aja takutnya.

Rock Steady said...

Kangkung 12:11 am .. Lawak bodoh lu x menjadi... elok lu gi rendam kepala lu dlm toilet bowl, mungkin boleh kurang sikit lu punya bebal..!!

Anonymous said...

taktik apco nak spin kepala aku suruh percaya geng baju kuning buat haru kat majlis PM..alahai umno!!taktik ni era po yeh yeh..!!

lawak seengai ni patut pi bubuh dlm mangkok jamban!!rakyat bukan nya bebal mcm patriot!!

Rock Steady said...

Anon 9.45 - sekor lg mat jumud & bebal .. gua cadang lu terjun jer ke laut, dpt jgk jerung makan sb x berguna kat darat. Silap2 jerung pun x de selera dgn ko ..!!

Anonymous said...

ANAK MAT SABON
Eehh..dia ckp nak juma PM dia , nanti Borther Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I) tak marah ker kat ank ikan dia ni da mengaku Najib tu pm dia? Stahu aku geng2 PR xmo mengaku yang Najib tu PM derang, hehehe..

Kangkung said...

Woiiiiii
Dengaq sini....
Perhatian....perhatian....

Anjing2 telah di lantik oleh pandikity utk jadi host Hari Pahlawan.

kah...kah..kah...

Pahlawan GIGIT orang boleh la....
Pahlawan KETOK orang boleh la...
Pahlawa SEPAK=TERAJANG orang boleh la...
Pahlawan KELENTONG orang boleh la...
Pahlawan bikin film KANTOI boleh la....
Pahlawan RASUAH boleh la...

kah..kah..kah...
Memang padan la jadi dilantik jadi host hari pahlawan....

Jadi pahlawan SHIT boleh la....sbb sudah SHIT.....sudah busuk....konon mau tunjuk baik pulak.

SUDAH laaaa.......
Selagi TAIK ada dalam kantong anjing2 tu...selagi tu la busuknya anjing2 tu.

Anti Muka 10sen said...

Kangkung - Lu cakap bahasa ape ni ..? Gua rasa ni mesti bahasa baru kat Malaysia.. nama dia Bahasa Bingai..! Cuma org2 bingai jer faham bahasa lu ni ..!!

Gua rasa tuan punya blog mesti faham bahasa yg lu tulis ni..!

Kangkung said...

Perghhhhhh....Teruk nya...!!!

Punggung anjing belengaih dgn taik boleh lagi KERAjaan lantik jadi host Hari Pahlawan..!!!!

Memang tak respek langsung...!!!!

Nana Tanjung said...

Ya kangkung.
Apa punya ngapla la KERAjaan ni
Pungkok anjing tu penuh taik, mau lagi nak lantik jadi Host sambutan hari pahlawan.

Apa punya sewel la KERA ni.

Anonymous said...

Selayaknya jadi Host utk Sambutan Hari Pengganas boleh la....

ha..ha..ha...

Kangkung said...

Pungkok penuh taik?

kah..kah..kah....

SHIT dia tinggai banyak sangat masa BERSIH 2 itu hari.

La ni jenuh nak kempen dalam tv la....dalam radio la....dalam paper la....supaya rakyat caya kat anjing2 yang belengaih pungkok dgn taik ni.
Yg tak malunya lagi sanggup buat film.... lepas tu film macam ape ke bende la. Paksa orang caya pulak tu...

kah..kah..kah...

Xsokong PR said...

apa salah saya..?apa salah saya..?

1. ko kurang adab/sopan
2. ko gemuk....hahahaha
3. muke ko seposen....
4. ko x pandai belakon....
yang lain,boleh tolong tambah....

pakai baju kaler taik,mmg la org tahan....hahahahaha

NoNama said...

cuba tengok muka Najib tu...merah padam bila ada orang nak bagi surat pada dia.


he..he..he..

Muka orang salah la tu...