"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 03, 2011

The Red Warriors (TRW) Bukan Milik PAS Atau UMNO..!

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Dalam program Sehari Lawatan Kerja Perdana Menteri Najib Tun Razak, najib sempat hadir ke sebuah Majlis TRW. "Majlis Ramah Mesra PM bersama penyokong The Red Warriors".

"The Red Warriors" adalah sebuah Kelab Penyokong Bolasepak yang paling berpengaruh di Negara Malaysia hari ni. Lain-lain Kelab Bolasepak di Malaysia memang tidak dapat menyaingi kehebatan "The Red Warriors". Bagi gua, cuma Manchester United Football Club saja yang dapat menandingi kehebatan "The Red Warriors".

Dalam Majlis semalam, dengan tak semena-mena, Tan Sri Annuar Musa telah menabalkan Perdana Menteri Najib sebagai "Peminat TRW No-1".

Khak Ptuih...!!!

Gua tak pernah nampak Najib dalam mana-mana perlawanan bolasepak yang melibatkan Pasukan The Red Warriors, Gua tak pernah nampak Najib pijak Stadium Sultan Mohammad ke-4 dan gua tak pernah nampak penglibatan Najib dalam indusrtri bolasepak Negara Malaysia jauh lagi Negeri Kelantan.

Sultan Kelantan, Sultan Muhammad Ke-V rasanya dah lebih dari 10 kali berkunjung ke Stadium Sultan Muhammad ke-4 dan sekurang-kurang 3 kali menonton perlawanan bolasepak yang melibatkan Pasukan The Red Warriors siap sarung Jersi The Red Warriors.

Apa rasionalnya menabalkan Najib sebagai peminat no-1 The Red Warriors..? Dulu tabal Sultan baru bawah pokok di Ketereh. Annuar Musa ini manusia apa..? Plastik..? Kayu..? Lembu jadian yang jelma jadi manusia akibat amal ilmu salah atau apa..?

Gua tak iktiraf "Title" yang dianugerahkan oleh Annuar Musa kepada Najib. Bagi gua, Sultan Kelantan - Sultan Muhammad ke-V adalah Peminat The Red Warriors no-1.

Allahu Akbar..!
Allahu Akbar..!
Allahu Akbar..!

Nak tau respon penyokong-penyokong The Red Warriors..? Klik sini.

6 comments:

Anonymous said...

Oghe pas mano ado kerja...dia dok sibuk ceramah sana sini ajok oghe rhama benci sesama umat.....tu jer pas tau...bab bola lagi pas bodoh....yg bawak piala msia ke kelate tu semua puak mno blako...pas jgn dok sibuk sibuk bab bola ni....TRW hak mutlak umno.....bola menyatukan umno dan rakyat kelate memerangi jumud pas...so demo dok diam diam buleh....kawe tehhhhh demo sat g.....

Anonymous said...

1.The Red Warriors tanpa anuar musa!boleh jadi macam sekarang ke tidak!!the red warriors semasa ditadbir oleh puak pas kelantan!!jadi team belasahan saja!!
2.team bola kalau guna modai ayaq lioq jee!macam zaman pentadbiran pas!tak kemana pun!!hebat kerana gedebe pemain dan penyokong jee!!
3.bila anuar musa belanja wang berjuta-juta!!penaik red warriors!!puak-puak pas tumpang namalah pulak!!
4.duit anuar guna tu!!duit puak umnola!!tak maluka terima!!!tak haramka!!
5.kih1kih!kih!

The Green Warriors said...

sokongan tidak berbelah bagi anak-anak Kelante kepada Pasukan bolak sepak Kelate telah dilelong oleh bekas "perompak harta rakyat termiskin",
sebagai perompak yang ketagihan, beliau telah mengambil kesempatan daripada kesetiaan penyokong kelante untuk dijual kepada Najib sebagai bukti sokongan rakyat kelantan kepada UMNO.
sebagai membantah sikap tidak bertanggungjawab ini peminat-peminat bolasepak di Kelante mesti bertindak sebelum swemua peminat dijual secara murah kepada UMNO.
bawa bendera PAS, setiap kali perlawanan melibatkan kelate, dan kibarkan sebagai tanda bahawa bolasepak kelante bukan milik khusus individu dan parti tertentu.

UTUSAN MERAPU/BERITA MELOYA/BERITA 3 SUKU said...

hoi barua

duit dari naikkan nama bolasepakkelantn ni korang ingat harta mak bapak keturunan UMNO LAKNAT JANGGUT 3 JENPUT TU KE

INILAH AKIBATNYER KALAU DUIT RAKYAT MACAM HARTA MAK BAPAK SENDIRI

AKU MENGAKU AKU BUKAN ANAK JATI JATI KELANTAN MAHUPUN SOKONG BOLASEPAK KELANTAN

DUIT TU AKU NAK TANYA DARI HASIL SUMBER TITIK PELUH BUDAK HINGUSAN YANG ADA JANGGUT 3 JEMPUT TU KE??


JAWAB...UMNO..JANGAN TAK JAWAB

Jeo Botak said...

BILA PEROMPAK NAK TUNJUK BAIK MACAM TU LA.....
HABIS MEROMPAK DUIT DIA SAPU...YG TINGGAL HANYA TAIK HIDUNG MASIN JA YANG AKAN DI TABUR PADA PELAHAP2 YANG LAPAR SANGAT DUIT HASIL ROMPAKAN.

BUAT LA MACAM NANA PUN...PEROMPAK TETAP PEROMPAK.

DUIT HASIL ROMPAKAN ADALAH TETAP HARAM DI AMBIL

JANGAN KOTORKAN DARAH KITA YANG SUCI DGN DARI WANG HARAM HASIL ROMPAKAN

Anonymous said...

meme nuar musang jdi presiden KAFA TRW melojak namo dio..tapi kito tengok pulok pitih dio paka dari mano..duit rakyat wehh..royalti minyak tu.Loni Redland hok dok sponsor KAFA dulu muflis doh dok keno saman ko subkon buat gretok baru hok sapa loni tok siap-siap tu sbb apo..sbbnya pitih habis keno kerik ko mnate tu..Moral of the story sapo-sapo pun blh urus pasukan TRW waima MU skalipun kalu poket tebal..tu jah sekian deh