"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 28, 2009

Cubaan Ke-2 Adik Jebat Gagal Lagi - malaysiakini

Reactions: 
Cubaan pertama Adik Jebat dekat [sini] gagal...

Cubaan ke-2 Adik Jebat dekat [sini]... pun gagal...

Aku quot komen dari Adik Jebat -
  • Perisik lucah has left a new comment on your post "Adik Jebat Yang Gagal... - malaysiakini":
  • sapa pulak tukang menyamar jadi adikjebat ni
  • hah.. ni aku
  • 1. korang perasan tak, si Fauzi ni tak pulak menolak kenyataan dia kaki email seks, ( sabuL) dan jugak kaki jual barang dalam internet..hehehe
  • 2. alamat tu ialah alamat dalam IC dia , takkan lah aku nak paste dalam ni ..sebab si fauzi ni bukanlah hensem, muka dah la berjerawat.. kerja tak tentu pulak..sian..cari makan guna cara publisiti murah
  • 3. si asrol dan si hani tu takyah lah dok sebuk, korang punya info pun ada dalam tangan ni. dok diam diam je dah.. nanti habis anak bini suami isteri punya kedudukan keluar kat internet..
  • 4. aku cabar ngko nafikan semua diatas.. :D
  • tulah.. jangan bermain di air tenang.. jap..aku nak paste ic k kat sini
  • berani nak mengaku tak...
  • 720629-03-5183
  • dah la tak mendaftar jadi peungdi,.
  • kaki seks
  • suka cari glamer atas usaha orang lain
  • tak hensem dah tentu
Jawapan aku :

1 - Aku cabar kau buktikan tuduhan kau yang no-1 tu..!

2 - Aku cabar kau buktikan kenyataan kau no-2 bahawa itu adalah alamat yang kau ambik dalam IC aku..!

3 - Kenyataan kau pasai Asrol & jugak Hani...
- Kau yakin ke 2-2 nama tu dah menikah dan punya isteri/suami & jugak anak?kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

4 - Aku sahut cabaran kau & aku nafikan semua tuduhan kau & jugak aku mintak kau buktikan semua tuduhan kau tu..!

Seterusnya...

Betul ke tu no IC aku? kah kah kah kah kah... aku rasa kau banyak makan semut la... tu yang jadik bengap tu...

Betul ke aku tak daftar sebagai pengundi? kah kah kah kah kah...

Untuk pengetahuan kau, aku dah mengundi sebanyak 2 kali di Parlimen dan jugak DUN yang sama. pertama kali mengundi ialah tahun 2004 & kali ke-2 tahun lepas (malam karang aku siarkan gambar kertas undi aku yang aku ambik sebagai kenang-kenangan *kejatuhan kerajaan UMNO/BN di tempat aku...kah kah kah kah kah...!!!)

Jebat... kau gagal lagi jebat... usahlah kau menderhaka pada Al-Sultan Jebat... malu anak bini kau Jebat...

Kah kah kah kah kah...!!!

Kenapalah Jebat dilahirkan sebagai seorang yang "GAGAL"???

13 comments:

tepet said...

bro..den pun ado cito pasal BPN kek blog den....apo ke lomah minda depa...hik hik hik

Adik Jebat ..Berani. said...

hehehe

dear perisik lucah AKA Fauzi..

semuanya ko nafikan..

ni kan kalau ko belajar psychology
dipanggil denial phase.

hehehehhe

macam kata nabil...

sendiri mau ingat...

ko nak nafi la camner pun...
:D

hehehehehe

punya nya ko ambik berat dengan pendedahan aku ni erk..

hehehe

korang fikir fikir kan lah...

perisik lucah

IC ko tak pulak ko nafikan ..
tak kan takde polis ke sapa ke kat sini yang nak confirmed ?

mamat ni kan suka mencabar orang..
apa lagi ...
kasi dedah la...

Adik Jebat..belajar dulu baru nak masuk dalam gelanggang said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Topengperak_Xinwugi® said...

adik jebat yang gagal... apa yang dok pusing-pusing cerita lagi tu?

kan aku dah cabar kau buktikan semua tuduhan-tuduhan kau tu...

buktikan je lahhh...

susah sangat ke...???

memang lahhh susahhh kalllau tak de bukkkti kan???

No IC aku tu pun terang-terang aku nafikan...

apa lagi adik jebat???

togelkanlah diri kau sendiri...

ramai pembaca dok perhatikan kau adik jebat...

jangan dok auta jebat...

nanti sultan murka adik jebat...

Topengperak_Xinwugi® said...

kah kah kah kah kah kah kah... adik jebat...

apa kene mngena pulak kawan-kawan sekolah dalam ini cerita adik jebat?

kah kah kah kah kah kah kah...

Edyes said...

Adik jebat nie dah la gagal, tak tau malu pulak tu....

aku tak kesah kalau betul pun IC si Fauzi nie... tapi yang aku kesah sebab orang pukimak macam kau nie dah takde kerja lain selain nak fitnah orang !!

kasi paste la itu IC... nyatakan kebenaran. Ini asyik menyuruk atas nama jebat. Jebat tu berani, bukan pukimak punye bacul macam kau !!

apa mak kau dulu tak cukup masa ke nak didik kau jadi orang? jangan jadi bangsat la!

merentasbelantara said...

SAlam topeng perak....aku selalu ikut blog ko..memang ko ni blues gile...blog ko penuh informasi..tu sebab semua org dengki kat ko...ko rasa salah je jo maki dan kutuk...bagus macam ni barulah dinamakan keadilan..teruskan perjuangan yg masih belum selesai...

buat adik jebat....apalah malang nasib mak ko nilahirkan ko ni....dah la bodoh....memperbodohkan diri ko yg sedia bodoh tu....ko balaja darjah berapa ni....sekolah ulu mana ko masuk ni..alahai..kesian aku tgk..org bangla pun aku rasa cerdik sikit dari ko....aduhai sang penderhaka..nak cari glamour kat blog org pun agak agak la....

Topengperak_Xinwugi® said...

merentasbelantara...

kengkadang depa ni nak kita bongkar taik sebelah pihak je baghu depa seronok...

tapi kalau aku buat macam tu, hati aku tak seronok pulak...

tak kan kaler hitam aku nak cakap putih?

bila time aku bantai Pakatan Rakyat, x de pulak puaka-puaka ni berkokok..!

awat? cakap neutral..!

adik jebat.. said...

senang je..

apa kaitan kawan kawan ngko tu? diarong tumpang glamer

pada blogger lain yang rasa cukup power.. mai sini

aku telanjangkan korang satu satu...

si perisik lucah aka fauzi ni dah tak tau nak pergi mana ..

pasni dia akan pusing la lagi..
ko cari dalam sabul2u mailing list la.. tengok apa dia cakap..

berani kunun.. pi dah..

cari duit cara lain la

jual burger ke..

jual muka ke..sorry.. muka tak hensem camner nak jual ...

Topengperak_Xinwugi® said...

Ada antara komen adik jebat terpaksa dipadamkan dari ruangan komen sebab tak ada kene mngena dengan artikel dan juga cuba mengganggu privacy mereka-mereka yang tidak tahu hujung pangkal blog ini.

harap adik jebat lebih menggunakan akal dalam meninggalkan komen.

tak perlu nak serang peribadi orang-orang yang tiada kene mengena dengan blog ini.

jangan jadi jebat pondan.

kalau kau nak dedah. dedah je cerita pasal aku, tak payah jadi bacul dengan mendedah no telipon sahabat-sahabat aku.

Anonymous said...

Wat Perisik Rakyat... Teruskan Usaha ko membongkar dan mengomen apa yang ko tengok x betul ngan pemimpin kita. X kiralah Kerajaan ke Pembangkang ke... Aku tetap sokong usaha ko... Mana yang salah, kita tegur... X kisahlah kita ni ahli PR gak...

Wat adik jebat, udah2 ler serang peribadi Perisik rakyat ni... Ko wat keje lain... Bukak blog ko sendiri...

TETAP BERSAMA PERISIK RAKYAT...

Anonymous said...

bangang adik jebat ni.....ko sound2 org mcm ko ni bgs sgt...mcm ko ni alim sgt.....weh penyapu,nape ko x byk bunyik bile tp bantai org2 pr yg bmasalah...ko nk byk bunyik plak bile si tp ni bantai org2 umno...weh pigidah..kalau dh xd modal jgn nk serang peribadi org..ko tu pun bknnye ustaz atau alim ulama....nk hentam2 org budget diri mcm bgs sgt....khak ptuih!!!!

Anonymous said...

aku sebenanye menyanjung Jebat yang ori....tp adik jebat ni telah mencemarkan nama Jebat. Pakai nm laen la...
lg satu,aku salute ah tpoeng perak psl berani,xbacul cam adik jebat...kalu berani sgt letak la IC ko sndri adik jebat...dok kalut tang IC org len tu pehal