"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 27, 2009

Tamatnya Kempen Pak Lah 180' - malaysiakini

Maka hari ini dengan rasminya aku sebagai webmaster http://perisik-rakyat.com/ mengisytiharkan tamatnya kempen menterbalikkan gambar Pak Lah, Isteri Rosmah dan juga Fairus TKM1 Penang.

Diisytiharkan juga bahawa dengan ini aku Topengperak_Xinwugi menyokong penuh supaya dikekalkan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi@Pak Lah sebagai Perdana Menteri Malaysia sehingga berakhirnya penggal pemerintahan penggal ke 12.

Aku dengan rasminya juga mencadangkan supaya Menantu Pak Lah Pi EM dinobatkan sebagai Ketua Pemuda UMNO pada pemilihan Gerombolan Mac ini.

Pak Lah perlu kekal sebagai Pi Em Malaysia kerana Pak Lah mempunyai banyak kelebihan berbanding nama-nama yang lain. sahabat-sahabat dari Pakatan Rakyat pasti tahu betapa besarnya peluang dan betapa santainya kehidupan kita sekiranya Pak Lah kekal sebagai Pi Em.

Menantu Pak Lah, Khairy Jamaluddin juga khabarnya bukan calang-calang orang didalam UMNO. lihat sahaja hasil usahanya di P-044 dan juga P-036 (korang tau kan?)

Jadi aku menyeru semua rakan-rakan blogger baik dari Gerombolan, BPN dan juga BlogNet supaya kita bersama-sama menyokong Pak Lah dan juga KJ sebagai Pi Em dan juga calon Ketua Pemuda Gerombolan.

Berkenaan dengan Isteri Rosmah, aku dok tengah pikiaq lagi posisi mana yang sebaiknya untuk dia... ahli fikir mungkin sesuai... harap bersabaq.

Fairus... jangan pikiaq hang dah selamat... DSAI pun jangan pikiaq hang dah buat perkara yang betul... untuk kali ni mungkin nampak macam betul tapi kita akan terus memantau perkembangan.

Dalam WeBlog ini, sesiapapun boleh jadi mangsa... tak kira hangpa dari Gerombolan, PKR, PAS atau DAP. asal je korang buat perkara bodoh, peluang untuk jadi mangsa adalah cerah.

Untuk puaka-puaka gerombolan... kekalkan sahaja Pak Lah sebagai Pi Em dan juga nobatkan saja KJ sebagai Ketua Pemuda gerombolan.

Kalau saranan kami diikut... insya-Allah... PRU-13 milik "Rakyat".

Sahabat-sahabat dalam Pakatan Rakyat... korang tau Pak Lah & KJ adalah kombinasi terbaik kan? ayuh... kita sokong kombinasi Pak Lah & KJ..!

Hail to UMNO..! PRU-13 pastikan sejarah buat kaurang..!

*ada cadangan lain untuk Ketua Pemuda Gerombolan???

4 comments:

Anonymous said...

TP

habis ALIR GUSTAN, MAT TOY YIB, MAT BOTOX, HAJI MARL BORROW macam mana?..........

Mr Joker said...

bekas tahanan reman - kalau mu ado idea nk letok demo tu dekat mano-mano position, blh wi cadangan.

kita still dlm pemilihan (hahaha)

pilihlah calon hok mudoh menghancurkan gerombolan.

itu target kito.

ISA said...

Memandangkan Guantanamo dah tutup dan ISA masih kekal, maka nama2 yang bekas tahanan reman sebutkan tu, aku cadangkan disumbat kesana (KEMTA)

Amacam? dan ramai lagi menanti....

tok ggawo said...

ASSALAMUALIKUM !

rugi besar rasa nya AZALINA tak mencalon kan diri nya untuk jawatan ketua pemuda UMNO.

kalau dia la gerenti menang tak bertanding punye.

AZALINA AZALINA, boleh ke kalau COP (reverse balik) masuk pencalonan semula kan UMNO boleh.

HAJI MARLBORO bakal MENTERI BESAR TAK BERFOTPOLIO negeri perak sikit masa lagi, hai la geli nya hati.

ALIR GUSTAN bakal jadi MENTERI PERHUBUNGAN JENIS, EH ! aku lupa pernah kah dia jadi menteri ?

kah kah kah kah .