"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 18, 2009

Moral UMNO Tahap Tapak Kaki Je..! - malaysiakini

Reactions: 
Sembang lagi pasai moral... sebaik saja gambar phorno YB Bukit Lanjan tersebar, berkokoklah juak-juak UMNO/BN ddok main isu moral... depaa habaq "kami tek leh terima pemimpin yang tidak adaa moral"... yang tu aku setuju... mana yang tak dak moral, kita humban terus dalam jamban taik...

Akibat dari tekanan pihak-pihak berkenaan, akhirnya pada petang semalam, YB Bukit Lanjan mengisytiharkan perletakan jawatannya sebagai EXCO negeri Selangor dan juga ADUN Bukit Lanjan dengan alasan untuk kebaikan parti.

Aku tabik spring dekat YB Bukit Lanjan dengan tindakan berani dan jugak berhemahnya. mana ada orang yang senang-sennag nak letak jawatan sementelah pulak bukan dia yang bersalah, sebaliknya dia kena penaya dekat bekas jantan dia. tapi pasai dia adaa harga diri, maka kita kena terima pendekatan dia lepaskan jawatan tu.

Maka semua mulut-mulut yag selama ni dok berkokok, terdiam buat sementara waktu pasai depa tak sangka YB Bukit Lanjan sanggup ambik tanggung jawab dengan meletak jawatan. depa ingat YB-YB Pakatan Rakyat ni gila sangat nak pegang jawatan macam orang-orang UMNO/BN kot?

Sekarang ni kita nak tanya pulak puaka-puaka UMNO/BN tentang 2 orang ADUN dekat bawah ni pulak...


Hangpa jangan kata tak kenal 2-2 eko dalam gambaq dekat atas ni... 1 Malaysia tau kes 2-2 ekoq ni sebelum ni kan? masa awal-awal kes depa dok kepoh, aku perati bukan main seghonok puaka-puaka UMNO/BN dok main isu "sedekah seks"...

Tapi akhirnya 2-2 ekoq mat sedekah seks ni jugaklah yang jadik talian hayat KERAjaan Halam UMNO/BN dekat Perak. atas tiket bebas, UMNO/BN dok menyabung nyawa dekat 2-2 ekoq mat sedekah seks ni...

Ni dah terang-terang depa mengaku depa terima haabuan seks dan kes depa sedang dibicarakaan diMahkamah...

Jadi apa kata Khir Toyo berkenaan ke 2-2 talian hayat hangpa ni?

Oi Toyo..! 2-2 ekoq talian hayat hangpa ni beragama Islam... 2-2 ekoq ni dalam kenyataan depa mengaku ada terima habuan seks cuma depa tak mengaku bersalah... hang paham maknanya?

Maknanya depa mengaku bahawa seks diluar perkahwinan a.k.a zina itu adalah satu pelakuan yang tidak salah.

Yang ni hang nak kata apa? tak payah desak depa letak jawatan ka? hang setuju ka orang macam ni jadi pemimpin?

Dah la UMNO oi... moral hangpaa tahap tapak kaki je..!

Oi Khir Toyo..! hang tunggu kami nak deliver batang penyapu dekat rumah hang..!

Jom ramai-ramai kita hantaq penyapu dekat rumah Khir Toyo... sapa ada alamat rumah Mat Tempe Botox ni? kasik publish... aku nak buat "Kempen Batang Penyapu Untuk Khir Toyo". menarik x?

15 comments:

Si Tampok Manggis said...

Gambar Anwar Kencing Berdiri

Anwar Ibrahim letak jawatan sebagai Ketua Pembangkang dan Ahli Parlimen Permatang Pauh bila gambar beliau sedang kencing berdiri disebarkan di media, internet dan MMS. Perghh. Sensasi tak cerita di atas. Orang UMNO hangpa pi cari ler gambar tu sebarkan cukup-cukup. Dah politik hangpa jenis yang sedemikian.

Inilah reality politik Malaysia. Elizabert Wong menawarkan diri letak jawatan kerana gambarnya yang sedang tidur berbogel disebarkan kepada umum.

Politik Malaysia tidak mengajukan soalan bagaimana gambar itu diambil, siapa dalang disebalik gambar itu. Polis pun tak habih siasat lagi. Sebaliknya riuh rendah menyuruh letak jawatan. Ceteknya politik kita.

Apa isunya di sini? Moral? Bukankah perlu diselidiki sedalam-dalamnya perbuatan orang yang dituduh tidak bermoral sebelum hukuman dijatuhkan. Bukankah suatu yang maha tidak adil kalau kita menghukum individu yang sewajarnya diberi ruang persendirian mereka sebelum hukuman dijatuhkan.

Kalau puak-puak tu yang buat perkara yang sah tak senonoh, cover habihhh. Letih dengan politik Malaysia. Sampai bila kita terus nak jadi begini. Jauh kita tertinggal dari sudut kematangan berpolitik. Konon orang kita dan sampai ke bulan. Infrastruktur negara 1st class. Pikiran ahli politik kita macam Mugabae. Macam hampehhh

Anonymous said...

AKU SETUJU KITA BUAT KEMPEN BATANG PENYAPU UTK KHIR TOYO....

TP celaka sial said...

woii TP celaka sial,..

2-2 ekoq beruk tu bukan ahli UMNO,.depa bekas Ahli PKR celaka,mmg ahli PKR(dulu PKN) TAK BERMORAL dan bawa celaka pd rakyat malaysia,..seks pun bleh dianggap sedekah (kenyataan tu dibuat masa mrk dlm PKR faham sial,..)

Skrg ni depa ADUN BEBAS barua,.. awat hampa dok baghal sgt,.. Depa cuma SOKONG BN,..

Nik Aziz penah ckap,.klau IBlis sekali pun nk tolong, PAS akan terima,.

xkan dh lupa kot babi laknat

chot said...

TP celaka sial...
awat hang komen lg 2?

mak pak hang tak bg duit skolah ka?

ni satu lg isu moral....

apa yang benak sangat ko ni...dulu lain skrng lain...

ada perbezaannya..

mcm ko jugak le...dulu ko tak pandai melancap...skrng ko dah teror...

bezakan?

hahahahahaa

bangang!!!!!!

Jawa Jr said...

Rumah mat tempe ni kat Glenmarie Court blakang DRB Hicom dekat glenmarie. Bangalow bro!!!

Anonymous said...

TP celaka sial quote
"2-2 ekoq beruk tu bukan ahli UMNO,.depa bekas Ahli PKR celaka,mmg ahli PKR(dulu PKN) TAK BERMORAL dan bawa celaka pd rakyat malaysia,..seks pun bleh dianggap sedekah (kenyataan tu dibuat masa mrk dlm PKR faham sial,..)

Skrg ni depa ADUN BEBAS barua,.. awat hampa dok baghal sgt,.. Depa cuma SOKONG BN,.. unquote

AKU TANYA BONGOK NI..MENGAPA ANAK TOYO TAK BANGKITKAN SOAL MORAL KAT BERUK 2 EKOQ TU?.. SEBAB SEKARANG DEPA SOKONG BN KAN?..KALAU DAH BANGANG TU BANGANG JUGAK LA DULU KINI SELAMANYA..

Anonymous said...

bawak mengucap banyakx.....

Anonymous said...

berlaku takbur dgn orang yg takbur tu sedekah,berlaku biadab dgn orang biadab sedemikian jugak.
ingat tadi aku nak campur tapi nampak nya pandan lawan dgn hang je chot,pukul habis-habis(batu api ni),kumpulan orang tak bermoral tu sana sini begini lah setiap blog yg aku layar semua nya biadab dah lah masuk blog oposition nak berlagak pahlawan pulak dia.

Anonymous said...

Aku rasa Malaysia elok PAS aje yang perintah....kita laksanakan hukum hudud...Takbir

Anonymous said...

setutu . takbir. kemablikan hudud.

kame said...

ya, tegakkanlah hudud wahai umno... Tak perlu nak letak jawatan, sebat je.

Anonymous said...

umno nak buat hudud? lg hodoh ade ler...

ORG LAMA said...

MARAH BETUL MAMAT YG BACKING UMNO TU..BAWAKLAH NGUCAP ,AMBIK AIR SEMBAHYANG KE...KATA2 YG DIKELUARKAN TU MENUNJUKKAN MACAMANA KOTORNYA HATI TU...TOBATLAH CEPAT SEBELUM TERLAMBAT...KAU KUTUK MACAMANA PUN AKU TETAP TAK SOKONG UMNO...

kafe kenyalang said...

tgok ayat pun tau dah org UMNO..nak wat lagu mana..mak ayah depa pun lagu tu kot..perkataan seperti "BABI,SIAL,CELAKA DAN SEUMPAMANYA"..mmg dah jd darah daging depa..sbb tu 2 ekoq tu(bkas exco perak)ikut depa..hehe..bg depa,rasuah seks tu sama dgn SEDEKAH..hehe..x percaya??rujuk kitab hadhari depa..hahaha

sepot said...

Amboi masing-masing cukup pandai cakap pasal moral orang lain no! Kutuk orang tu, kutuk orang ni... Yang moral korang tu elok sangat ka? Moral TP bagus sangat ka? Mana tau entah-entah ada kes rogol anak dara orang ka...