"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 18, 2009

DUN Perak Bubar..! BERITA PECAH TANAH TERKINI DARI PERAK...!!! - malaysiakini

Reactions: 
Geng...

1 - Belum sahih - Dato' Nasa (ADUN Bota) dikhabarkan bakal meletak
jawatan malam ini..!

2 - Belum sahih - ADUN Jelapang pun nak ikut letak jawatan jugak sebab
tak dapat beli sayur dekat pasar..!

3 - Berita SAHIH..! - Setelah mesyuarat Jawatankuasa Hak & Kebebasan
etang ini, Speaker Perak memutuskan supaya MB Halam Dato' Zambry Kadir
digantung 18 bulan manakala 6 ADUN BN yang dilantik sebagi EXCO
digantung 12 bulan & dilarang dari memasuki sidang DUN.

4 - Berita tak sahih - DUN Perak bakal dibubarkan sedikit masa lagi...

Oi..! get ready..!

19 comments:

boston said...

manusia merancang, Allah menentukan

skuad dun batu caves said...

alhamdulillah... sekiranya berlaku pembubaran dun...!! terbukti kebenaran akan tertegak jua akhirnya!

skuad dun batu caves said...

alhamdulillah... sekiranya berlaku pembubaran dun...!! terbukti kebenaran akan tertegak jua akhirnya!

Anonymous said...

alaa....baru aku nak merasa roti canai mamak zambry tu...kah...kah,,.,

Anonymous said...

HARAPAN RAKYAT SUPAYA DUN DI BUBARKA..LAWAN TETAP...LAWAN

Anonymous said...

Semoga berlalu yang hitam dan kembali yang putih..

Anonymous said...

sultan azlan nak letak muka kat mane nnt sbb dah buat keputusan silap beberapa minggu lepas??

habislah sultan azlan...kredibiliti yg diciptanya selama nie hancus begitu sahaja...rakyat dah tak respect dia, rakyat dah tak hormat dia.

padan muka sultan azlan...sape suruh ikut telunjuk perasuah umno.

Anonymous said...

Jika benar bagai dikata, Pilihanraya bakal menjelma, UMNO kini mula goyah, PR insyallah kembali memerintah.

nyoq kukoq said...

Kira bagus la tu setakat kena gantung dari hadir sidang dewan. Kalau aku yang hukum, mampuih hangpa aku gantung kepala kebawah kaki ke atas.

Anonymous said...

Setakat gantung camtu je ke atau gantung tanpa gaji?...

Anonymous said...

He..hehehehe..ehehee

Ramalan diantara tukang komen dalam blog ini ada yang benar..he,heheh,eheheh

MB Hitam, tersepit dicelah-celah kebodohan Najib Razak dan Zahid Hamidi, hehe hehehheheh..

Sultan Perak sedang berkemas baju nak pergi melancung keluar negera, heheh...heheh...Raja Muda yang kena selesaikan semuanya heheh..heh

Mana semua pejuang bangsa dari parti UMNO...hehe hehehe...tolong iring MB Hitam nak berehat kat pulau pangkor...nak memancing ikan siakap....hilangkan rasa bosan hehehe...hehehe...hehe cuti panjang tapi ada gaji hehe..heheh..

Inilah akibatnya, heheheee..hehe
Bila masuk gelanggang secara bacul keluar gelanggang pun secara bacul
hee...heheh..heheh..

Kita tunggu berita panas yang seterusnya....

Anonymous said...

Lpas ni kita laksanakan hukum hudud....takbir

Anonymous said...

Jgn harap ler puak2 BN nak suh istana bubar DUN..sunat 40 kali pun takan jadi...ni berita ntah dtg dr kopitiam mana laa ni....mamat adun yg tu nak letak jawatan...hahahahaha...nak terberak aku baca...

Anonymous said...

aku tak kisah sapa perintah tapi aku tgk la ni umno dah teruk sgt.tambah lagi bercakap ttg hukum hakam naik seram dibuatnya.aku nak bagi contoh mudah lah,tlg la jawab sebab aku tak pandai agama,apakah dlm hukum kita orang islam diberi pilihan untuk tidak menutup aurat dgn sempurna?(pakai tudung).kalaula perkara mudah mcm tu takleh ikut agak2nya camna tu?

powerrakyat said...

ALLAHU AKHBAR ALLAHU AKHBAR ALLAHU AKHBAR

KITA SEMUA DARI ALLAH.
MANUSIA MERANCANG ALLAH JUA MERANCANG ,PERANCANGAN ALLAH YANG TERBAIK.

TIADA KUASA YANG LEBIH BERKUASA MELAINKAN ALLAH.

optimus prime said...

BUkan ke 2 ekor dari PKR yg masok BN tu yg dituduh menerima sedekah seks
dari umpanan UMNO JAHILIYAH??? Kenapa diorg tak didakwa? Bahkan mereka juga
ditduh atas perkara yg tidak bermoral? Kenapa juak2 UMNO JAHILIYAH terutama
KELDAI FARHAN n ZEE_LIPAN tak bersuara? Kenapa tak berdemontrasi
menyuruuh mereka meletak jawatan dari ADUN di perak? Kenapa farhan dan Zee_lipan
sangup menjilat jubuq mereka? Mereka kan tak bermoral ??? Hanya yg tak bermoral mmg
sanggup dibeli .. mereka ni ada price.. boleh dibeli seumpama pelacur yg boleh meletak harga
kenapa mereka tidak didesak oleh Pencacai UMNO JAHILIYAH utk meletak jawatan? Adakah
mereka ini juga terlibat sama skandal sedekah seks termasok KHIR TOYO, ZAHIUD HAMIDI, SABRY CHICK HISAMUDIN dan lain2 lagik????

singamaraja said...

Auuuum !

Kalian semua perlu bersiap sedia untuk menghadapi pilihanraya, sekarang sudah cukup ribut dengan berita UMNO akan hancur dan Zahud sedang nangis he he he he

sepat_ronggeng said...

Poraaaahhh cit...gaduh je la... melayu Vs Melayu... bagus... politik sana sini.. propaganda... tipu semua... hakis..kikis.. kurap.. anjing kurap ada kusta... ini ZAMAN MELAYU BANGGANG...

Anonymous said...

apa daaaa...perisik rakyat tak telusss,,,,adakaaa delete....