"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 18, 2009

Program DS Nizar di Bagan Datoh - malaysiakini

Reactions: 
Hari : Rabu

Tarikh : 18hb Feb 2009

Masa : 3.00 ptg

Tentatif program
  • Hi-Tea bersama DS Nizar di Rumah Saudara Ariffin@Ramli Parit 1
  • Solat Asar di Masjid Batu 20
  • Bersama penduduk di Bagan Sungai Tiang
  • Bersolat Maghrib dan tazkirah di Surau Sg.Betul,Rungkup
  • Bersama penduduk di Bagan Hutan Melintang
Turut hadir

DATO NGEH KHOO HAM - EXCO KANAN NEGERI PERAK/ADUN SITIAWAN

Ustaz Misbahul Munir Masduki - SetPol DS Nizar

8 comments:

zali said...

bila dah sesak...
bila dah jadi mb bawah pokok
cherry...

buat-buat la bersama penduduk
sini...bersama penduduk sana...

sebelum ni haram tak ada nak
masuk-masuk kampung ni...

sibuk kehulu kehilir mengular
dengan camry...

brengsek!

special task force said...

hoi zali said, bila pulak mb tak jumpa rakyat, tiap pagi dia pergi solat subuh siap bagi tazkirah dan ke setiap masjid untuk tazkirah maghrib dan isya' dan ke setiap masjid sebelum jumaat untuk beri tazkirah. atau mike tak ke masjid dengar tazkirah asyik koraoke, kalau hati tu busuk jangan dok blog kat sini p kat agendadaily. hati busuk ini kawan dengan iblis je

LeeZ said...

zali ni otak dah pekat biru... dah tak nampak apa dah lagi...

elok mamp*s jer....

Anonymous said...

ini bulak zali..haiya lutatak dengak itu mb cakapka!Wa ali ali ala bangun pagi angkat eksesis.wa peligi itu melayu simbayang punya tempat wa mau dengar apa itu mb cakap.lu tatak peligi ar..apa macam punya melayu talak islam punya.wa cakap sama lu luluk diam diam..cibai butul

chot said...

asal ada citer baru jek...ko nyalak zali...



main kuda longkang ada masyuksss?

bangang!!!!!!!!

n said...

zali2... kteorg slalu update program ds nizar.. kat mane?? blog ja... x kan masuk utusan kot.. brite hairan? lg laa x masuk.. da tu kalo slame ke ni hang dok tgk 2 bende tu ja mmg la xdek..

usha2 sket blog2 ne.. ade nye.. ade skali ds nizar pnah masuk satu kg yg x pnah pemimpin2 ameno masuk pun slame 50 thn mengikut pnduduk kg tu.

Anonymous said...

ala, ds nizar bukannya glemer pn mcm org bn. Baru jadi ketua bahagian pn dh glemer satu malaysia. Setiap minggu mbnizar akan turun ke setiap daerah untuk mengadakan hari bertemu pelanggan. Ala, org bn kan tk mau tgk muka mbnizar, mana diorg nk nmpak apa yg mbnizar buat

Anonymous said...

OI zali said...

sebelom ko, aku halau dari blog nih.. baik ko pg jauh2 dari ruangan siber nih... sebelum aku mengamuk nanti.

cakap main sedap perut ko je...
hampeh...