"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, February 24, 2009

PRK, PRK, PRK, PRK, PRK, PRK... - malaysiakini

Reactions: 
Kucing - ADUN Batang Ai, Dublin Untini meninggal dunia jam 1.25 pagi tadi akibat angin ahmar.

TP - tanpa kita sedar, sedikit demi sedikit satu kuasa besar yang selama ini terlalu angkuh bakal hilang diresap kuasa kebangkitan rakyat.

Kalau diaju secara baik, jangan mimpi nak dapat, hatta kerusi lain yang sah diduduki atas kuasa kebangkitan rakyat pun sewenang-wenang sahaja dirampas tanpa maruah. berselindung dibalik cawat Sultan. itulah keberanian mereka.

Tapi beranikan depa berlindung dibalik panah petir Allah?

Berapa ramai lagi yang perlu tamat riwayat untuk menyedarkan KERAjaan rakus ini?

8 comments:

TP celaka sial said...

Apa hal tp celaka sial ni mengarut?? org meninggal pun nak dikaitkan kerajaan UMNO/BN ke kerbau,..??

Agaknya YB Roslan di bkt gantang tu,UMNO ke yg cabut nyawanya babi,..??

Eliza bertelanjang,boyfriend dia(org PKR) ambik gmbar,knp UMNO disalahkan laknat,..??

Arumugam letak jawatan sbb krisis moral dia sndiri,.knp UMNO yg dituduh sial,..??

Anonymous said...

Tuhan nak beri peringatan.. dia tarik sikit2 kuasa BN tu..

Baik bertaubat bagi orang yang zalim..

Adik Tuah said...

saya melihat "TP Celaka Sial" selaku peminat nombor satu Topeng Perak. Semuanya diambil tahu.

Sesungguhnya saya ada sikit rasa jeles sama lu Topeng Perak!

Anonymous said...

lepas 2 bukit,,1 batang pulak..

Hijat Panjang @ Penang. said...

keh keh keh...ada berbaur lucah la pulakkk....81sx...hehehehehehe...

Anonymous said...

Sekarang berebut Batang Ai ler pulak.. sapa nak Batang Ai sila isi borang pencalonan..

Buaintunas said...

PR confirm menang punya...dapat lagi satu krusi..yabedabedu

Burit Terkangkang said...

apa yg berlaku ni sebenornya bala kpd pakatan rakyat lahanatullah... burit aku dah terkangkang ni bagi ler batang tu kat ai... yabedabedu...

aku suka batang yeye!!!
aku nak batang yeye!!!

boleh bla la kau topeng perak bkn aku tak tau kau kaki jubur mcm anwar gak... nak ckp jalan allah kunun... pirraaaahhhhhh!!!