"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 20, 2009

Sekitar Program Tazkirah Di Kediaman Rasmi Menteri Besar Perak - malaysiakini

Reactions: 




Nak skodeng gambar lain..? Klik dekat [sini].

4 comments:

Anonymous said...

Aku pon nak cuti kat luaq negara juga lah mcm elli...nak tenangkan perasaan...

Anonymous said...

besaq sungguh kompleks umah MB nih...alhamdulillah, ada jugak aktiviti & majlis ilmu kat sini...-neo

cathenclox said...

bro,bila nak letak gmbo atuk botak tu..hehe

Anonymous said...

lagi hina Tuhan : http://unwanted86.blogspot.com/2009/02/lagi-si-bangsat-yang-menghina-islam.html#comments