"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 19, 2009

Sidang Akhbar MB Ir Nizar Sebentar Lagi - malaysiakini

Reactions: 
Barisan Pimpinan Tertinggi Kerajaan Pakatan Rakyat Perak sedang bermesyuarat di rumah rasmi Menteri Besar Perak Dato' Seri Ir Nizar.

Selepas ini, MB Ir Nizar akan mengadakan sidang akhbar untuk menjelaskan beberapa perkara berhubung isu terkini kemelut politik di Perak.

Laporan lanjut akan menyusul selepas sidang akhbar selesai diadakan.

12 comments:

Anonymous said...

berukband streamyx slow sgt malam ni..kdg2 putus...

zali said...

ehh...bukan ke nizar kata nak
keluar dari rumah mb tu...

tak keluar lagi ke?

buat khemah je sebelah pejabat
bawah pokok cherry tu...senang nak
jumpa rakyat,nak buat sidang
akhbar...skodeng awek dll...

Anonymous said...

koje skodeng tu koje org umno...la hidup lagi si zali anjing umno nie...mesti banyak dapat makanan yang haram2..patut la bertenaga selalu....kah...kah...kah...apa kata kalau kau suruh najib bakal presiden kau tu pegi buat rumah kat mongolia...senang sikit dia nak main mercun C4....

Hasbullah Pit said...

Dah kul berapa ni?

panglima_perang said...

meeting tergempar nih..harap ada kejutan baru di perak..hope TP cpt2 publish..tak sabar nak tau perkembangan terbaru!

Anonymous said...

Buat Zali... khabarnya MB perlu 'stay' lagi kerana arahan tuanku sultan. MB baru dinasihatkan letak jawatan. Tuanku akur bahawa telah berlaku kekhilafan... Ntah le betoi keda, berita ni... Kalau betoi, Yahooooo.com.myperakpakatanrakyat....yahoooo. Sorry Zali ye...

The rusty "Lok" said...

kalau MB baru tu kena letak jawatan, maknanya "hari ini dalam sejarah!" mesti dapat pengiktirafan "Malaysian guiness book of records" apa idak nye...MB paling singkat dalam abad inilah jadinye...Hu..Hu..Hu..(belum sempat merasalah nak jadikan rumah tersergam indah kat PP) tanah Perak beribu ekar pun belum tukar nama lagi...tapi yg paling sedih dah tentu ZALI kita...banyak modal habis tu buat lobi Khairi tu supaya kawan dia jadi MB...dan paling sedih sekali adalah siapa? dah lah calon MB dia kena pintas, sedih betul "the snake lady" KEMPUNAN...aku heran, Najib ni kalau perempuan NO-1!!!

Isa said...

Bro,

Dah pukul 3 pagi, sidang media apa ke bendanya ni. Hg biar betul...

Anonymous said...

belum publish lagi kot...

Anonymous said...

kesian pencacai PR,.

harap sgt perkara karut-marut tu terjdi

KESIAN,..!!!

Anonymous said...

Kesian ....hajat depa tak sampai....

Anonymous said...

hidup dgn politik mcm nie..la..ade pasang surut..mcm silat la masukk2!! sekali kena bit...lebam mate..ehh..ermmm