"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 19, 2009

MB Nizar Di Bagan Sungai Tiang La Pulak..! - malaysiakini

Reactions: 
Jam 6 petang semalam lepas buat lawatan mengejut ke Pasar Malam Batu 20, MB Nizar berkejar pulak ke Bagan Sungai Tiang untuk sessi Ceramah Penerangan disana.

On the way nak kesana, aku terperaasan ada sebijik kereta polis dok ngekor kami sekali sampai ke lokasi program petang tu... sampai je, dia drop 2 orang SB, pastu 2 orang SB tu terus hilang dalam ramai-ramai tu. yang aku perasan, sebelum depa hilang, sempat jugak depa kutip risalah-risalah penerangan yang depa dok agihkan dekat orang ramai.

Ketibaan Dato' Seri Ir Nizar disambut meriah oleh paraa penduduk yang majoritinya adalah dari kaum China. kalau sebelum ni amat sukar bagi PAS menembusi mana-mana perkampungan China di Malaysia selain dari Kelantan,kali ni senarionya berubah hampir 100%.

Dimana-mana saja program PAS di kawasan majoriti kaum Chin atau India, pasti sambutan yang diterima amat menggalakkan... rakyat sekarang sudah bijak menilai mana-mana parti politik.

Tak perlu propaganda, tak perlu provokasi. sokongan akan datang dengan sendiri.





Nak tengok gambar-gambar lain, macam biasalah... klik dekat [sini].

2 comments:

Anonymous said...

dia orang datang bukan ape....free makan free minum....free show pak lawak buat.....faham ke buat-buat faham ajeleee...bila dah balik rumah ...mereka ketawa bila terkenangkan pak lawak...apa dah jadi...

Sameon said...

Betul tu Anon. Diorang tu datang ramai-ramai bukan nak beri sokongan pun sebenarnya tapi nak makan minum free je... Ala TP pun macam tak biasa buat macam tu....