"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 13, 2009

Tol NPE dimansuhkan serta-merta hari ini - malaysiakini

Reactions: 
Kutipan tol Petaling Jaya Selatan 2 arah Kuala Lumpur, Lebuh Raya Pantai Baru (NPE) dimansuhkan berkuat kuasa serta-merta hari ini. Keputusan tersebut diumumkan oleh Menteri Kerja Raya, Datuk Seri Ir. Mohd Zin Mohamed.

9 comments:

paloi bin mulau said...

wowwww muahahhaha harap2 lepa ni tol plus pulak

Parpu Kari said...

HAI PALOI MULAU, APA KHABAR?

mohd said...

dah hapus??? memang tak sepatutnya wujud pun

PAS4ever said...

aku dah agak dah...

dulu aku pelik mcm maner puak² Umno PJS ni boleh buat piket mintak hapuskan tol ni...

kalau dulu dlm bab² demo tol ni geng² PR jer...haram tak bg turun pun...

tapi bila puak² Umno yg buat demo, bukan turun tol, hapus terusss...

hebat bukan?...ader udang sebalik mee udang ker

Teguh perkasa said...

Baguslah tu... Tol lain bila nak hapuskan...

UM-NO said...

maknanya lepas ni puak2 umno kena byklah buat demo kat tol2 seluruh malaysia...

Anonymous said...

demo makin turun ke makin naik tu?

biaselah...kos penyelengaraan makin meningkat. tiap2 kali nak naik harga tol, tu je alasannye..

Azri said...

dia hapus tol yang kurang collection. yang banyak collection tu yang di sunway . berlakon aje zin ni

Sameon said...

Dah mansuhkan tol pun kena hentam juga? Pelik sungguh la pembangkang ni... Apa je agaknya yang boleh memuaskan kehendak mereka agaknya?...