"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 13, 2009

Demo anti-Karpal: Polis tahan Dr Khir - malaysiakini

Reactions: 
Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Dr. Mohd. Khir Toyo hari ini ditahan polis ekoran cuba menyerahkan memorandum bantahan kepada Pengerusi DAP, Karpal Singh kerana mahu menyaman Sultan Perak.

Beliau bersama tiga ketua Pemuda bahagian dan pemandunya ditahan di Taman Belia di sini pukul 3.30 petang sebelum dibawa ke balai polis Jalan Patani dan dibebaskan sejurus selepas diambil keterangan.

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ... !!!

37 comments:

Anonymous said...

Tu bukan kena tahan tu.. dia cuma dibawa buat lawatan kebalai polis.. kejap jer.. takyah bermalam pun..

Pemuda Pelapis said...

Kesian kat hang, bodoh semacam rupanya. Itu cuma diminta bagi keterangan bukannya kena tahanlah bahlol. Ada ke dia diminta ikat jamin?

Hang duduk diam-diam tak payah campur soal politiklah kalau tak tahu apa benda nak dicakapkan. Entri hang pun banyak berbau fitnah dan merapu aje. Tak ada langsung yang berfakta sahih. Kesian kat hang dan kawan-kawan hang duduk jilat Anwar dengan DAP. Alahai!

Parpu Kari said...

MEMANG BAHALOL TAHAP BABI LA KAU NI PERISIK, NI DIA KAWAN2 SEMUA CONTOH PENGIKUT SI PELIWAT HARAMI YANG TAK SERIK SERIK NI...

Anonymous said...

Tangkapan itu semata-mata nak mengabui mata pendokong PR. Kononnya pihak polis berlaku adil. Tak da adil le... kalau pendokong PR yg ditangkap pastinya kena reman dulu, kena bermalam dan macam2 lagi kesulitan yg ditimpakan. Tapi kalau pendokong BN, setakat tu je le... bawa ke balai polis, ambil keterangan dan lepaskan, sekejap saja, tidak dipersulitkan malah kena bagi minuman lagi... Di mana keadilan sebenarnya?

Mrkolumpo said...

he he he
ada jugak yer..beruk pengikut babi hutan botox yg suke makan tempe kat blog bro ek
hehehe
id bukan main pemuda pelapis
hahaha
pelapis apa???
lapis alas bontot naib ker???
ke tuala wanita lapis bontot babi hutan botox..
kakakaka

Anonymous said...

kah kah kah kah
pemuda pelapis bontot babi hutan botox & pemuda pelapis rasuah. Pi rah, pergi mampus, biar tak da rasuah kat Malaysia...

Anonymous said...

khir toyo & khairy macam pendekar bujang lapuk. saling tunjuk kuat. bukan apa nak pikat pengundi UMNO untuk jadi ketua pemuda bulan Mac. Hipokrit & Hipokrit. Kalau betul sayangkan raja, orang UMNO jangan undi anak DR M & Mat Tyson. Mat Tyson bawa lari anak raja, Dr M gubal perlembagaan sampai raja boleh kena dakwa.

Anonymous said...

dr m & umno & bn adalah penyebab raja & sultan hilang kuasa & boleh disaman ... fikirkanlah

hanef said...

hahaha..toyo kena tangkap!!!lawak3
pandai la ko!!saja jer tu nk tunjuk
hero..duduk rumah mkn tempe lg bagus awet muda la katakan...hahaha

Anonymous said...

kenapa kat sini terlalu ramai yang berotak najisss....komen-komen yang menampakkan peribadi iblis kembalilah pada Allah.

Anonymous said...

Pemuda pelapis bangang, siapa yang jilat sebenarnya, kamulah sebab tu lah kamu tahu cara menjilat botok, kan gitu ?

pemandu teksi said...

pemuda pelapis...
kita orang nak jilat bontot saper ker..kita orang punyer suker la.. lu orang jeles pasal apa.. lu orang jilat bontot najib ada kita orang amik tau ker..
naper..bontot najib dah tak best lagi ker.. klu cam tu mehla join kita orang jilat bontot anwar.. ada berani..?

kafe kenyalang said...

pemuda pelapisss..kesian depa jilat anwar..tapi..hang lagi kesian,berak najib pun hang tadah..tat's mean hang lg truk..

Anonymous said...

UMNO ni nak tunjuk dia ramai penyokong ke kat cyber, kat utusan dgn tv3 boleh la nak menipu...PODDAH!!

Xenan said...

amboi pengikut amno parpu pandai betul mencarut2.Eh pondan pon pandai mencarut ke?Ingat org Umno ni semua lembut2.heheh

Anonymous said...

eehh....khir toyo pun masuk dlm drama gerak khas yusuf haslam ker??

brapa banyak yusuf haslam bayar khir toyo utk berlakon utk scene kene tangkap & dibawa ke balai polis jalan patani???

mohd said...

kena tangkap? aku dengar polis siap suruh si toyol tu duduk atas sofa, hidang kopi dengan roti canai lagi

Anonymous said...

jaga2.. ini umpan untuk polis buat tindakan ke atas pemimpin pembangkang.. lakunan ini semata2 nak tunjuk depa tak memihak la kunun..

Teguh perkasa said...

Menyokonglah pada yang benar...
Apa pun drama yang diorang mainkan, jangan kita terpedaya

Anonymous said...

kah..kah...kah....kah..

Toyol dah meroyannn...kah..kah...kah...

Anonymous said...

kah.kah.muahhaa..muahahah..toyol + parpu kari dah meroyan..hahhah..muahhahahaha..nak tunjuk baik konon..muahahahaah..kuak ptuihhhh....

pencacai najis said...

aku rasa pelapis tu lebih baik jadi penapis najis je lagik baik..huahuahua.kecik2 taknak mampos dah besar bodoh pulak.

Anonymous said...

kesian bapak si khir tu yer! Anak dia punya haram jadah, bapak pulak yang dapat nama. Jaga2lah anak2 kita nanti supaya jgn jadi hantu, sebab kita jugak yg akan dapat nama. Tapi aku ada dengar cerita katanya Tuan Toyo bapak si Khir ni kuat sokong PAS kat tanjung karang tu... tak tau lah cerita ni cerita benar atau rekan semata-mata. Apa pun, khir mesti banyak kena tanggung dosa mengaibkan bapak dia!!!

Anonymous said...

Toyo kena tahan? Biasalah sebab dia Toyo kejap lagi bebaslah ....tak caya, kejap lagi Toyo akan masuk rumah sesiapa yg tak caya

Anonymous said...

Karpal Sigh dah selender, dia berazam tinggalkan DAP, kini masuk BN.

Anonymous said...

kah..kah...pemuda pelapis...piraaahh...bakal pondan pelapis ada la...jilat pungkok rosmah boleh laa...pelapis pemuda umno semuanya toyol2 belaka....pas dah veteran sket jadi penyangak bsar.....

ala..polis kalau setakat nak menyedapkan hati pr boleh blah...setakat tahan pastu sembang2 dalam balai pastu chow....polis pun sama kencing kuat...cuba tgk lepas gas pemedih mata kat toyol tu...mesti lari lintang pukang nya...

Anonymous said...

BN memang kaki liwat, tak caya ....sudah tersuluh. Ambil Perak dgn belian RM50Juta utk 3 ekor beruk itu dan gunakan jln belakang/liwat, suap projek keSultan - menerusi GAMUDA. Kenapa tak berani utk p/raya kecil? MB ikrar telah bubar Dewan? kan ..kenapa sultan tak setuju? dah tutup mulut..hhe3

Anonymous said...

Hoi kenapa kau kah kah kah panjang sangat...?

Mana boleh Khir Toyo kena tahan polis !

Sebenarnya Khir Toyo yang tahan polis...kerana polis tak tahan Karpal Singh acah nak saman Sultan Perak.

Lu orang ingat Khir Toyo siapa...? dia adalah pejuang dan bakal menjadi ketua pemuda UMNO yang akan mempertahankan kedaulantan rajagopal dari negeri nepal.

Anonymous said...

kahh kahhh kahhhhhhhhhhh
lawak nya lawak.........
nasib baik polis amik toyol tu..
kalau tidah alamat botak lah kepala toyol kena belasah deh kapal singh.....tu yang minta tolong kat polis tu.....
dia berempat jer...konon nya nak tunjuk teror lah...BODOH...pas tu kena gertak terus lah panggil polis bawa dia...
tadi kalau toyol tu tunggu lagi 2 minit mau nya kena makan tempe lah ...kahhhh kaaahhhhh kkaahhhhhhh toyol..toyolllllllll
orang giler meroyan dah tu....kesian....semua nak tunjuk diri tu bagus..........

Anonymous said...

kepada pemuda pelapis dan parpu kari
Apa lah perangai macam ini? suruh orang lain jilat bontot? ni siapa yang ajar? islam hadhari ?cakap perjuangkan nasib palestin dan benci yahudi, tapi lepas angkat sepanduk konon buat demo kat kedutaan amerika dah letih, pi masuk KFC dan macdonald! ironis!jangan ajar kebencian dan budaya caci maki atau bersifat perkauman.mati nanti kena soalan apakah agama kamu dan bukan apakah bangsa kamu! fikirkan!

Panglima Perang Cyber said...

bestnya gelak..kah kah kah...

khir toyo kena tangkap kau gelak..

ajaklah aku sekali..

kah kah kah

kah kah kah..

bestnyer...


cuma jangan kuat dan banyak sangat nanti orang ingat kau dah GILA...

YB Raz Gothic said...

hahaha budak2 pr takde keje nak buat. tulah kecik2 xnak mampus..da tua menyusahkan mak bapak korang. apalah nak jadik. kesian mak ayah korang dapat anak fanatik pr hahaha

Demang Lebar Daun said...

“Allah tidak suka kepada perkataan-perkataan buruk yang dikatakan dengan berterus-terang (untuk mendedahkan kejahatan orang)” (An-Nisa’:48)

SaudaraRakyat said...

What the heck stupid UMNO trooper doing here like pelapis & Kari...?
just shut your bloody mouth & BERAMBUS!! from here...
This is not your place!!!U dont deserve & belong here!!!

Anonymous said...

Drama umno/bn, rakyat dah lali, buat apa pun rakyat menyampah, kecuali kuncu2 dan kroninya.

Anonymous said...

woiiii ....kutu-kutu pr...buat apelah bela si kapal karam bai dengan raja katak dua alam tuuuuu....menyusahkan polis aje....
cakapla ape saja...kat perak dah mulai bersinar....kat selangor masih celaru lagi...kat penang...cakap tak selupa bikin....kat kedah dok tang tu laaa

BILA NAK BUAT KERJA HAAA...bukan kerja beli keta baru...keja jaga periuk nasi kamila..rakyat malaysia....

Sameon said...

Inilah bukti bahawa pihak polis adil dalam menjalankan tugas dan amanah. Takkan ini pun nak dipertikaikan?